Сьогодні, 16 червня, у «Кабінеті учасника ЄФВВ/ЄВІ» розміщено запрошення-перепустки, у яких зазначено адреси пунктів тестування. Доступ до кабінету учасника здійснюється за номером екзаменаційного листа та пін-кодом, зазначеним у ньому.
Радимо учасникам ЄВІ самостійно сформувати й завчасно роздрукувати запрошення-перепустку: цей документ обов’язковий для допуску на пункт тестування.
Основна сесія ЄВІ відбудеться 1 липня.
Зверніть увагу! Основна сесія єдиного вступного іспиту проводиться у дві зміни (початок першої зміни – о 10:00 год., другої – о 14:00 год.).
Допуск вступників до пункту тестування буде розпочато о 9.15 / о 13.15 і припинено за 10 хвилин до початку тестування.
Вхід учасників до пунктів тестування відбуватиметься за наявності:
- оригіналу екзаменаційного листка;
- документа, що посвідчує особу (серія (за наявності) та номер якого зазначені в екзаменаційному листку);
- запрошення-перепустки;
- засобів індивідуального захисту — маски або респіратора (у тому числі виготовлених самостійно).
При собі потрібно мати 2-3 ручки з пастою насиченого чорного кольору (бажано гелеві). Також у пункті проведення ЄВІ дозволено мати воду в прозорій пляшці без етикетки.
За матеріалами сайту https://testportal.gov.ua
Кулакевич Людмилу Миколаївну, здобувача вищої освіти 3 курсу факультету математики та інформатики – диплом ІІІ ступеня з інженерії програмного забезпечення (науковий керівник – канд. тех. наук, доцент кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Батишкіна Юлія Валеріївна);
Лісову Оксану Анатоліївну, здобувача вищої освіти 5 курсу факультету документальних комунікацій та менеджменту – диплом ІІІ ступеня зі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» (науковий керівник – канд. політ. наук, доцент кафедри документальних комунікацій та бібліотечної справи Крет Ольга Віталіївна);
Мазепу Андрія Олександровича, здобувача вищої освіти 4 курсу факультету математики та інформатики – диплом ІІІ ступеня з інженерії програмного забезпечення (науковий керівник – канд. тех. наук, доцент кафедри інформатики та прикладної математики Сяський Володимир Андрійович);
Пінчука Олександра Миколайовича, здобувача вищої освіти 4 курсу психолого-природничого факультету – диплом ІІІ ступеня за напрямом «Екологічна безпека комплексу «Автомобіль-навколишнє середовище» (науковий керівник – канд. с.-г. наук, професор кафедри екології, географії та туризму Лико Сергій Михайлович).



8 червня 16:15-17:15
Тема: Публікації в міжнародних виданнях
Навіщо публікуватися в міжнародних виданнях? Де надруковано більше статей за моєю темою за останні 5 років. Як отримати перелік таких видань? Як перевірити безкоштовна публікація чи платна? Яка вартість у журналах відкритого доступу? Скільки авторів, установ, посилань в переліку літератури може бути? Скільки часу іде рецензування/публікація? За яким форматом оформити статтю? Що можна/не можна робити зі статтею після публікації? Як підібрати та оцінити видання з Web of Science Core Collection? Як перевірити чи індексується видання у Web of Science Core Collection? Відповіді на ваші запитання
Реєстрація: https://bit.ly/2MnxJ54
9 червня 14:15-15:15
Тема: Профіль установи у Web of Science: створення, корегування, використання
Повтор вебінару від 4 червня. Чому можуть виникати складнощі з ідентифікацією та коректною оцінкою публікаційної діяльності установи? Який масштаб втрат може бути, на що і як це може вплинути? Яка функція і можливості профілю установи, процедура створення. Хто? За яким алгоритмом? Які строки? Як додати чи видалити зайві публікації. Що робити якщо назва установи змінилася? Які показники можна розрахувати у Web of Science Core Collection та InCites. Як створити перелік документів певної установи, за певні роки у певному форматі. Відповіді на запитання.
Реєстрація: https://bit.ly/2XYIHmR
10 червня 16:15-17:15
Тема: Що нам готує новий інтерфейс Web of Science Core Collection.
Повтор вебінару від 2 червня. Платформа Web of Science модернізується та оновлюється. Вже доступний для перегляду новий інтерфейс з базовим пошуком. На вебінарі наживо переглянемо, що буде змінено, що залишиться незмінним, повторимо алгоритм пошуку даних, збереження інформації, наявні доступні функції. Порівняємо з інтерфейсом, що існує. Зробимо пошук за темою, проаналізуємо ким, де в яких країнах виконувалися ці роботи, якими фондами фінансувалися, в яких виданнях друкувалися. Обговоримо питання з реєстраційних анкет
Реєстрація: https://bit.ly/36TwjbX
11 червня 14:15-15:15
Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites
Повтор вебінару від 5 червня. За даними Web of Science можна визначити яку кількість документів, якого типу надрукували науковець, установа, країна яку кількість цитувань у яких виданнях було отримано, та автоматично розрахувати h-index (індекс Гірша) та середню цитованість документу. Але як співвідносяться ці дані з середньосвітовим рівнем, чи краще почали цитуватися роботи, які співробітництва більш успішні, які установи більш продуктивні і ефективні для виконання спільних проектів, чому певна установа має кращі показники, які практики можна запозичити. Які показники і індикатори є в InCites як розраховується CNCI. Поговоримо про це на оглядовому вебінарі InCites, що вперше проводиться українською. Відповіді на запитання, поставлені під час реєстрації наприкінці вебінару
Реєстрація: https://bit.ly/2zP0EfV
12 червня 15:15-16:15
Тема: Критерії та процедура відбору видань до Web of Science Core Collection
Повтор вебінару від 3 червня. Протягом вебінару розглянемо критерії якості наукових видань, процедуру подачі видання для оцінки та критерії за якими проходить відбір. Проговоримо як оцінити власне видання, порахувати цитування що має у Web of Science Core Collection, визначити які видання є за цією темою (потенційних конкурентів або чий досвід може допомогти у розвитку видання), які теми, якими вченими, з яких установ/країн друкується в таких виданнях. Про роль, права та обов’язки, авторі, рецензентів, членів редколегії. Як знаходити рецензентів. Звернемо увагу на обов’язкові технічні елементи: сайт, ISSN, doi. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
Реєстрація: https://bit.ly/2Bp2QuM
Примітка. Реєстрацію відкрито. Реєстраційна анкета під кнопкою Register Безкоштовно.
Зверніть увагу, що початок не завжди у звичний час. Тривалість 1 година. Технічні обмеження стандартні.
До кінця червня
«Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр ім. В. Поліщука»
(м. Рівне, вулиця 16-го Липня, 36)
надає можливість працівницям РДГУ, які досягли 40-річного віку,
безкоштовно пройти наступні медичні обстеження:
«Мамографія»
«Гістероскопія»
«ЕГДС»
«Колоноскопія»
«Цистоскопія»
«Бронхоскопія»
Для проходження обстеження необхідно мати направлення від сімейного лікаря та звернутися до реєстратури медзакладу.
Обстеження безкоштовне!
За детальною інформацією звертайтеся до відділу охорони праці, техніки безпеки та охорони здоров’я РДГУ.