23 травня 2019р. кафедрою методики викладання іноземних мов
була проведена підсумкова конференція з навчальної педагогічної практики
зі студентами 2 курсу факультету іноземної філології
спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література).

Практика проходила в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні "Шкільний вчитель нового покоління".

Першим етапом була реалізація студентами-практикантами керованого спостереження (Guided observation) на уроках англійської мови у закладах загальної середньої освіти м. Рівного: ЗОШ № 24, ЗОШ № 20, Рівненський НВК “Колегіум”, Рівненський НВК – «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» № 19, Рівненський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад № 14», Рівненська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15.

Робота зі студентами другого курсу проводилась за тематичним модулем "Підготовка до вчителювання 1". В межах реального навчального процесу практиканти мали можливість спостерігати за роботою досвідчених вчителів та пов'язати набуті знання з навчальним матеріалом першого року вивчення курсу методики. Щоб цей процес відбувався цілеспрямовано, студенти виконували спеціальні методичні завдання для спостереження. Ретельний аналіз результатів виконання цих завдань засвідчив належний рівень володіння студентами декларативними знаннями з методики навчання англійської мови, що дозволило студентам проаналізувати різноманітність підходів до навчання та стилів викладання англійської мови; методів, прийомів та засобів навчання іноземних мов.

Під час проходження практики у формі керованого спостереження студенти мали можливість отримати низку консультацій від практикуючих педагогів та методистів кафедри проф. Безкоровайної Ольги Володимирівни та доц. Гронь Лариси Василівни.

На підсумковій конференції студенти демонстрували свої навчальні досягнення за допомогою групових та індивідуальних презентацій.

Кращими студентами за результатами навчальної педагогічної практики є Плахотнік Надія, Самсонюк Яна (Рівненська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 24), Сергійчук Наталя, Табачук Тетяна, Тимощук Тетяна (Рівненська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20), Матвійчук Євгенія (Рівненський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» № 19), Волховська Ірина, Кушнір Лілія (Рівненська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15), Стороженко Олександр, Тарасюк Софія, Хлібович Анна-Марія, Зінчук Тетяна (Рівненський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад № 14»).

З метою вивчення вражень студентів від перебігу педагогічної практики у формі керованого спостереження кафедрою було проведене анкетування. Аналіз результатів анкетування переконливо засвідчив, що проходження педагогічної практики за інноваційною експериментальною програмою з методики навчання англійської мови загалом сприймається студентами позитивно. Їм подобається зміщення акценту з теоретичної підготовки на практичну, зміна умов проходження педагогічної практики. Окрім того підвищилась зацікавленість студентів до майбутньої професійної діяльності, мотивація до самовдосконалення та підвищення рівня сформованості своєї методичної компетенції.

Досвід, набутий студентами за період проходження навчальної педагогічної практики в рамках проекту "Шкільний вчитель нового покоління", сприятиме не тільки подальшому формуванню гностичних, конструктивно-планувальних та комунікативно-навчальних умінь на наступних етапах реалізації педагогічної практики, а й рефлексувати над власним навчанням під час занять та у процесі підготовки до них.

22.12. 2020 відбулася зустріч кафедри романо-германської філології з представниками підприємства "Verallia" щодо співпраці. Обговорили умови проходження студентами спеціалізації "Переклад" перекладацької практики на базі підприємства, а також можливість залучення матеріалів підприємства на заняттях практичного курсу перекладу і в процесі розробки навчальних матеріалів та нових тематик.

22 листопада 2018 року психолого-природничий факультет, за підтримки декана факультету Віталія Павелківа, спільно з Центром соціальної служби студентів РДГУ, на чолі з Вікторією Рибак, організували інформаційно-пізнавальну лекцію для студентів "Насильство в сім'ї та в молодіжному середовищі".

Провідний спеціаліст, психолог БО "100 відсотків життя м. Рівне" Олена Кокоріна окреслила основні соціально-психологічні чинники формування насильства, презентувала основні аспекти психологічної допомоги в ситуаціях насильства та поділилася механізмами захисту від насильницьких дій.

У березні 2019 року викладачі кафедри хореографії художньо-педагогічного факультету були зареєстровані в організації, яка опікується збереженням та розвитком усіх танцювальних напрямів  за підтримки UNESCO. Відвідали Міжнародний Конгрес INTERNATIONAL CONGRESS DANCE RESEARCH LVIV, The United Nations of Dance CID, що проходив у Львові у серпні місяці, познайомилися із відомими хореографами світу, взяли участь у майстер-класах й прослухали доповіді.

Тепер прийшов час руйнувати кордони і налагоджувати дружню, професійну співпрацю між хореографами усього світу. Цьому сприяла подія, яка відбулася 4 грудня 2019 року в Парижі, а саме: 23 Міжнародна Асамблея Ради Танцю.

Викладачі кафедри хореографії Ольга Гордєєва, Елла Манелюк, Лариса Маркевич - були присутні на цій асамблеї і мали зустріч з президентом INTERNATIONAL DANCE COUNCIL паном ALKIS RAFTIS з питань відкриття секції CID в м.Рівному.

На неофіційній зустрічі, що відбулась  3 грудня 2019 року, викладачі мали змогу представити Рівненський державний гуманітарний університет та кафедру хореографії членам організації, поспілкуватися й обмінятися контактами для подальшої співпраці. Членами цієї організації є велика кількість країн: Іспанія, Італія, Балі, Домінікана, Арменія, Фінляндія, Ісландія, Узбекистан, Сербія, Македонія, Японія, Кенія, Мексика, Молдова, Індія, Бельгія, Болівія, Білорусія, Латвія, Мальта. В Україні наразі членство мають 196 осіб.

Ця подія є чудовою платформою для співробітництва між професіоналами різних видів та напрямів хореографічного мистецтва, можливістю, яка дозволяє співпрацювати з усім світом і створювати проекти міжнародного рівня.

          

ОГОЛОШЕННЯ

22 – 23 березня 2018 року
відбудеться

ЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ

викладачів, співробітників і здобувачів вищої освіти
Рівненського державного гуманітарного університету за 2017 рік

22 березня – пленарне засідання (початок об 11:00, актова зала навчального корпусу №2, вул. Пластова,31)
22-23 березня – секційні засідання кафедр за графіками деканатів

Ректорат

Студенти напряму підготовки «музично-педагогічна освіта» Інституту мистецтв РДГУ продемонстрували володіння різноманітними прийомами роботи з музично-педагогічним репертуаром, власну творчість у створенні пісень та музично-сценічних інтерпретацій.

Перший пісенний тур був присвячений творчості сучасної української композиторки, поетеси, що багато пише пісень для дітей та молоді Ользі Пенюк-Водоніс. Вона понад 40 років викладає в Сокальській дитячій школі мистецтв імені В. Матюка, очолює відділ теорії і хорового співу. Створила понад 300 пісень. Твори виконуються на дитячих пісенних фестивалях в Україні, Австралії, Америці, Італії, Канаді, Казахстані, Польщі. Вийшли друком 7 збірок її пісень та 2 поетичні збірки. Студенти виконали пісні «Любімо Україну!», «Країна дитинства», «Хмаринка» та «Рідна мово» з пісенної збірки «Країна Дитинства».

Другий композиторський тур дав змогу студентам випробувати себе у ролі композиторів. Усім студентським групам був запропонований вірш О. Лободи «Місяці року». А на святі-конкурсі присутні могли оцінити мелодичну та ритмічну оригінальність пісень композиторів-виконавців Дарини Мельничук, Іллі Кубая, Мар’яни Гнатюк, Мирослави Коток, Іванни Кирик, Максима Прокопченка.

Інструментальний тур свята-конкурсу був найкреативнішим! Адже потрібно було створити нові, неіснуючі до цього «музичні інструменти», вигадати композицію для їх використання та представити її. Основою композиції стала українська народна пісня-забавка «Печу, печу хлібчик».

Пісня прозвучала у супроводі елементарних музичних інструментів, виготовлених на основі пластикових пляшок. Пляшки стали і маракасами, і барабанами, і джембе, і клавесами… А ритмічно-композиційна довершеність композицій викликала інтелектуальне та емоційне захоплення!

Театральний етап свята-конкурсу продемонстрував не лише виконавську, але й акторську майстерність студентів, оригінальність драматичної інтерпретації пісень – педагогічного репертуару з підручників «Мистецтво» для 1-2 класів Нової української школи. Були розіграні інсценізації пісень «А ми любимо читати», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової, «Пісня про зарядку», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової, «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової, «Веселі нотки», сл. і муз. І. Танчака.

Останній етап конкурсу – пластичний – показав, як інструмент під назвою «тіло» може виконувати академічну музику. Цьогоріч студенти представили пластичні реалізації «Музики на воді» Георга Фрідріха Генделя. Прозвучали та «стали видимими» 5 номерів з сюїти: Контре данс, Сарабанда, Аля хорнпайп, Анданте.

Компетентне журі під головуванням О. П. Крусь визначило переможців кожного етапу, переможців в окремих номінаціях: кращий соліст-виконавець, кращі композитори та найкраще виконання авторської пісні (Ілля Кубай, Мар’яна Гнатюк, Мирослава Коток), кращий концертмейстер (Анна Ярмольчик), краща акторська робота (Пацула Марія), кращий сценічний костюм (Медецька Юлія), кращий соліст (Максим Прокопченко) та переможців свята – групу студентів 4 курсу.

Хочеться відмітити особливу згуртованість, професіоналізм та захопленість власною справою усіх студентів, які подарували усім таке свято музики і творчості!

Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання забезпечила створення умов для професійної самореалізації студентів та творчої атмосфери Музично-педагогічного свята-конкурсу. Керівник творчого проекту - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук О. О. Гумінська.


Back to top