науковий ступінь – кандидат педагогічних наук         
вчене звання – професор       
посада – завідувач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: стилістика (німецька мова), стилістика другої іноземної мови (німецька мова), друга іноземна мова (німецька), історія літератури країни основної мови (німецька мова)

Основні публікації:

  1. Середюк Л.А. Особливості самовираження сучасних старшокласників // Онов лення змісту, форм   та  методів  навчання   і  виховання  в  закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові  записи  Рівненського   державного   гуманітарного університету. Випуск 16.-Рівне:РДГУ,2001.-С.141-143.
  2. Середюк Л.А. Форми   особистісного     самовираження     сучасних  старшокласників  //  Педагогіка  і  психологія.  Київ. „ Педагогічна  думка „.  - № 1 (30).-ст. 67-72.
  3. Середюк Л.А. Збагачення навчальногї та поза навчальної діяльності старшокласників елементами  творчості  //  Оновлення  змісту, форм  та  методів навчання  і  виховання  в  закладах  освіти:  Збірник  наукових  праць:  наукові записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету.  Випуск  - Рівне:РДГУ, 2002. -  С. 35-39.
  4. Середюк Л.А. Педагогічні  умови  підвишення  ефективності  процесу особистісного  самовираження  старшокласників // Наукові записки Тернопільского державного   педагогічного   університету. Серія: Педагогіка, 2002.-№ 4. – С.  20-23.   
  5. Середюк Л.А. Нові   виховні   ситуації   у   самоствердженні    старшо класників  // Національна  освіта:  традиції і  новації  у контексті ідей Івана Огієнка: Збірник наукових праць  / За ред. проф. М.В.Левківського.– Київ– Житомир:  ЖДПУ  – С.153 -155.
  6. Середюк Л.А. Розширення сфери діяльності та самодіяльності учнів, як умова оптимізації самовираження старшокласників // Оновлення    змісту,   форм   та   методів   навчання   і виховання   в  закладах   освіти:   Збірник   наукових   праць:   наукові   записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету. Випуск 25.  –  Рівне:  РДГУ,  – С. 58 -62.           
  7. Середюк Л.А., Мороз Л.В. Німецька мова. Розмовні теми та лексико- граматичні вправи  для студентів 3 курсу немовних спеціальностей. Навчально-методичний посібник.- Рівне: РДГУ,2003. -29 с.
  8. Середюк Л.А. Мороз Л.В.,Рогаля А.М.. Німецька мова. Розмовні теми та контрольні вправи для  студентів 2 курсу немовних спеціальностей. Навчально- методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-82 с.
  9. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Рижко М.І., Трофимчук В.М., Ярута Н.П., Іноземна мова:  англійська,   німецька.  На  допомогу  вступнику:  Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-37 с.
  10. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Трофимчук В.М., English. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2004.-40 с.
  11. Середюк Л.А.,Дуброва А.С. Трофимчук В.М., , Гар гола Т.А.English. Deutsch. Francais.На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2005.-80 с.
  12. Середюк Л.А. Соціально-психологічний тренінг, як засіб створення нових виховуючих ситуацій у самовираженні старшокласників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 27.- Рівне: РДГУ, 2003,- с.49-53.
  13. Середюк Л.А., Гаргола Т.А. Вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей.// Нова педагогічна думка. Рівне. №1.2005,-с.57-59.
  14. СередюкЛ., Данилова Н. Особливості викладання та навчання в умовах інтеграції української вищої школи в загальноєвропейську систему вищої освіти// Нова педагогічна думка. Рівне. № 2. 2006 р.- с. 22-24.
  15. Середюк Л., Дуброва А. Роль перекладу у процесі навчання іноземної мови на немовних факультетах// Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2006 р.- с. 35-36.
  16. Стаття: Середюк Л., Данилова Н. Тестові завдання як один із прийомів контролю на уроках німецької мови.// Нова педагогічна думка. Рівне. № 1. 2008 р.- с. 52-54.
  17. Cередюк Л., Рижко М. Використання автентичного німецького газетного матеріалу на заняттях з німецької мови у ВНЗ // Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2007 р.- с.45-46.
  18. Методичний посібник: Середюк Л.А. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2008.- 64 с.
  19. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 42    .- Рівне: РДГУ, 2009,- с..70-72
  20. Сучасні підходи до вивчення стану проблеми викладання варіантів англійської мови/ Матеріали міжнародної наукової конференції: Германістика XXI століття: Традиційні й новітні аспекти дослідження та викладання.- Горлівка; Горлівський державний педінститут іноземних мов, 22-23 квітня 2010 р.-с. 217-221
  21. Система комунікативних ситуацій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання. 5 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2012 р.-с. 77-84
  22. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами – філологами. 6 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2013 р.-с. 139-145
  23. Roman „Das Parfum» von Patrick  Süskind –das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.с. 15-17
  24. Про підготовку студентів – філологів мовних спеціальностей  в умовах запровадження  новітніх інформаційно - комунікаційних технологій навчання іноземної мови . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 11 (54)    .- Рівне: РДГУ, 2015,- с..
  25. Використання комп'ютерних інформаційних технологій в процесі вивчення німецької мови 7 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия  Орел, 8-18  декабря 2014 г.-с. 126-133
  26. КОМПЛЕКС ПЕДАГОГИЧЕСКИХ УСЛОВИЙ ОПТИМИЗАЦИИ САМОВЫРАЖЕНИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ В КЛАССНОМ КОЛЛЕКТИВЕ» в колективній монографії «Язик как исследование в аспекте филологии , методики преподавания и литературоведения » под редакцией Н.А. Болдыревой- Орел: Издательство ОрелГИЭТ, 2015.- С. 212-  237
  27. Навчально-методичний посібник «Теоретико – методичні основи формування лексичної компетенції в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної»(161 с.)
  28. ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск .- Рівне: РДГУ, 2016,- с..
  29. Methoden für teilnehmeraktivierendes Lehren und Lernen der deutschen Sprache . Наукові записки Національного університету «Острозька акдемія». Серія «Філологічна». ,2017, Випуск 64. Частина 2.с. 120-122.
  30. Середюк Л.А. Лінгвокраїнознавчий підхід до відбору лексики у ЗОШ та ВНЗ. Нова педагогічна думка. Рівне - № 3(71) 2012 - C. 87-89.
  31. Середюк Л.А. Навчання діловому листуванню англійською мовою. Нова педагогічна думка. Рівне - № 49 (72) - C. 49-51.
  32. Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікації навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне – Випуск 6 (49), 2013 р. – С. 88-91.
  33. Середюк Л.А. «Das Parfum» von Patrick Süskind – das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. - С. 15-17.
  34. Середюк Л.А. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами-філологами Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка // Материалы конференции. Под общ. ред. Н.А. Бондаревой. - Орел, Издательство ОрелГИЭТ, 2014. С. 139-149.

 

АВТОБІОГРАФІЯ:  

  • Середюк Лариса Анатоліївна, 07.06.1972 року народження, уродженка м. Рівне . Одружена, двоє дітей 23 та 16 років.
  • 1989-1994 навчалася в Рівненському державному педагогічному інституті на факультеті іноземної філології .
  • 1994 рік- закінчила даний ВУЗ з відзнакою.
  • 1994-1997 працювала викладачем кафедри іноземних мов в РДПІ.
  • 1997-2000 рік- навчалася в аспірантурі при Рівненському державному гуманітарному університеті.
  • 2002рік- захистила дисертаційне дослідження та отримала ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності «Теорія та методика виховання».
  • 2006 рік- присвоєно звання доцента кафедри романо-германської філології.
  • 2007-2009 – працювала заступником декана факультету іноземної філології з навчальної роботи.
  • З вересня 2012 року – завідуюча кафедри романо – германської філології РДГУ.
  • З 2015 року – завідуюча кафедри практики німецької та французької мов РДГУ.

СТАЖУВАННЯ, ФОРУМИ ,СЕМІНАРИ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ :

  1. IV Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція« Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія), яка проводилася 8-18 грудня 2012 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.
  3. VII Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція « Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія),яка проводилася 8-18 грудня 2014 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  4. Стажування в м. Лодзь (Польща) за програмою «Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок» та отримала диплом про проходження закордонного стажування у формі післядипломної освіти .(25.11.-01.12.2012 року).
  5. Семінар Гете-інституту на тему: «Unterrichtsplanung für den Deutschunterricht an Hochschulen (Планування заняття з німецької мови у вищому навчальному закладі)», 2-3 грудня 2013 року, м. Київ
  6. Семінар «DAAD-Seminar-Wochenende», м. Львів (24-26 травня 2013 року).
  7. Семінар «Wortschatzarbeit im DU» та «Der Bologna –Prozess in der Ukraine», проведений представництвом німецької академічної служби обміну DAAD, м. Луцьк (29.05.2014-01.06.2014 рр.).
  8. Перший загальноукраїнський форум вчителів німецької мови: «Професійні сфери німецької мови - німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні» (м. Київ, 25 – 26.11.2016)
  9. Методичний семінар з підвищення кваліфікації: «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2. Підготовка до іспиту Goethe-Zertifikat B2. Рефлексії занять згідно діяльнісних методико-дидактичних принципів. Інтегрування країнознавчої інформації у комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови. » (м. Ужгород, 27.06. – 8.07.2016, 72 години)
  10. Методичний семінар: «Mobile Endgeräte im Deutschunterricht » (11.03.-12.03.2017, м. Київ, 16 години)
  11. Методичний семінар: «Einführung in DLL-Merkmale und Prinzipien» (05-06.09.2017, м. Рівне, 16 годин)
  12. Методичний семінар: «Aktuelle Landeskunde für Deutschlehrkräfte».(22-23. 09. 2017, м. Люблін, Польща, 12 годин)
  13. Методичний семінар: «DLL 7: Prüfen, Testen, Evaluieren» (24-28 червня 2017, м. Київ, 40 годин)
  14. Методичний онлайн семінар: «DLL 4: Aufgaben, Übungen, Interaktion»(18червня- 18 грудня 2017 року) 72 години
  15. Конференція:“CLILIG in der Ukraine- Fach und sprachintegriertes Lernen auf Deutsch: Möglichkeit, Vorteile, Herausforderungen“ (13.10.2017, м. Київ)
  16. Методичний онлайн семінар «DLL 6 Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung» (25 грудня 2017 р. - 31 березня 2018 р.) 72 год.

 

Back to top