Старший лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.
Освіта:
- У 1994 р. закінчила Острозьке профтехучилище № 13, здобула кваліфікацію кравець верхнього одягу.
- У 2001 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, зі спеціальності вчитель трудового навчання і креслення.
Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.
Освіта:
- У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель російської мови та літератури;
- У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.10 Трудове навчання та технології. Професійна кваліфікація: Магістр середньої освіти, викладач загальнотехнічних дисциплін і методик трудового навчання та технологій. Вчитель трудового і профільного навчання та технологій.
- У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.
Науковий ступінь:
- кандидат педагогічних наук з 1999 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації: «Виховання культури праці молодших школярів у процесі навчальної трудової діяльності».
Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.
Вчене звання: доцент кафедри педагогіки (присвоєно у 2001 р.).
Наукові профілі:
Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=BGpeoYwAAAAJ
SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3000-4489
Основні дисципліни, що викладаються: «Методика професійного навчання: дидактичне проектування», «Стандартизація, управління якістю та сертифікація», «Технологічний практикум (кулінарія)», «Технологічне обладнання харчової промисловості та технологія приготування страв», «Міжнародна готельна індустрія», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування», «Матеріально-технічне оснащення готельно-ресторанних господарств», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування».
Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Автор понад 240 наукових праць з проблем стандартизації професійної освіти в умовах глобалізаційних процесів в Україні та зарубіжних країнах; методичних підходів до проектування і застосування освітніх стандартів; зарубіжного досвіду регулювання змісту і якості професійної підготовки фахівців через освітні стандарти, основними з яких є:
- Nadiya Dupak The formation of a civil responsibility of high school students in the context of specialized training - (Larysa Oleksiivna Savchenko, Kateryna Igorivna Kiriukha, Oleg Borisovich Potapenko, Nadiya Vasylivna Dupak, Iryna Alexandrovna Krasiuk) - Revista Tempos e Espacos Educacao (ISSN23581425-Brazil-WoS), 00, 215840 - v. 14 n. 33 (2021), Publicado: 2021-01-20 /( Індексується в науковометричній базі ISSN23581425 Web of Science Core Collection).
- Дупак Н.В. Концепція якості професійної освіти Німеччини / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..43 – Житомир, 2009. – 232 с. (С. 54-58).
- Дупак Н.В. Особливості організації системи підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / Професійна педагогічна освіта:і нноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с ( С. 114-133).
- Дупак Н.В. Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії / Вища освіта України (додаток 1) – 2010 р. – Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології". – Т. 3. – 352 с. – С. 244 – 251
- Дупак Н.В. Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..57 – Житомир, 2011. – 234 с. - С. 64 – 68.
- Дупак Н.В. Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід / Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с - С. 54 - 72
- Дупак Н.В. Методологічні підходи до проектування та застосування освітніх стандартів / Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с - С. 58 – 75.
- Дупак Н.В. Особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / Н.В. Дупак // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с -С. 109-125.
- Дупак Н.В. Система забезпечення якості вищої освіти в країнах Західної Європи й США освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 9 (52). – Рівне: РДГУ, 2014. – 216 с (С. 173 - 179).
- Дупак Н.В. Принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54). – Рівне: РДГУ, 2015. – 248 с (С. 226 - 229).
- Дупак Н.В. Інноваційна діяльність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 288 с. (С. 119 - 127).
- Дупак Н.В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 2. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 304 с. (С. 164 - 172).
- Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 16 (59). – Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С 254 - 258).
- Н.В. Дупак Проектування змісту професійної освіти у сучасний період розвитку суспільства / Н.В. Дупак // У збірнику наук. праць „Інноватика у вихованні” Вип..5. / Упоряд. О.Б. Петренко: ред..кол. О.Б. Петренко, Н.М. Гринькова, Т.С. Ціпан та інш. / Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С. 130 - 139).
- Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 130 - 139).
- Дупак Н.В. Якість освіти як основний пріоритет модернізації професійної педагогічної освіти. / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 110 - 116).
- Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
- Дупак Н.В. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах. / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 36-42).
- Дупак Н.В. Метoдoлoгія діагнoстики прoфесійнo-педагoгічних кoмпетентнoстей майбутніх педагoгів прoфесійнoї oсвіти у контексті нoвoгo стандарту вищoї oсвіти. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : Н.М. Коляда, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 108-115.
- Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
- Дупак Н.В., Лісова С.В. Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування // Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ, 2021. (С. 420-435).
- Дупак Н.В. Теоретичний аналіз концептуальних засад професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів професійної освіти / збірник наук. праць Педагогічні науки «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4 , - 2022 (С. 44-49).
- Дупак Н.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.
Лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.
Освіта:
- У 2010 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності педагогіка і методика середньої освіти, трудове навчання.
Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.
Освіта:
- У 2006 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Початкове навчання та біологія», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та біології.
- У 2007 р. закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію викладача педагогіки початкового навчання у вищих навчальних закладах.
- У 2007 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти.
- У 2017 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Технологічна освіта», здобула кваліфікацію вчителя технологій (обслуговуюча праця), профільного навчання (швейна справа) і креслення.
Науковий ступінь:
- кандидат педагогічних наук з 2014 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці».
Кандидатську дисертацію захищено у Житомирському державному університеті ім. Івана Франка.
Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2021 р.).
Наукові профілі:
Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=wcbJwLQAAAAJ
SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860
Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика позашкільної освіти», «Дизайн і конфекціоннування одягу й аксесуарів», «Технологічний практикум», «Декоративно-прикладана творчість учнів», «Основи дизайну», «Композиція та спецрисунок», «Дизайн сучасного одягу», «Інженерно-педагогічна творчість».
Автор понад 60 наукових, навчально-методичних праць з питань професійної підготовки майбутніх учителів, основними з яких є:
- Nataliia N. Medynska, Nataliia M. Sovtys, Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia V. Symonovych & Olena I. Shuryn. Analysis of Alternative distance Learning Implementation info the System of General Professional Training of Teachers. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 4 (2020), p.339-347 / Scopus.
- Шурин О.І. Актуальні питання організації позашкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 15. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ.гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2022.368с.
- Шурин О.І., Симонович Н.В., Ваколюк А.М. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.
- Шурин О.І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.13. Том 2 /упор. О.Б. Петренко; ред. кол. Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2021. 294 с., С. 196-203.
- Шурин О.І. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. Рівне: РОІППО. 2021. 170 с., С.43-47.
- Шурин О.І. Формування творчої особистості майбутніх учителів технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища // Трудова підготовка в рідній школі. 2017. №4. С. 21-25.
- Шурин О.І. Декоративно-прикладна творчість Рівненщини: історико-педагогічна ґенеза // Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.6 / упор. О.Б.Петренко; ред..кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2017. С.212-218.
- Шурин О.І. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу при підготовці майбутніх учителів технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. №2. 190 с., С.109-115.
- Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2016. №3. 224 с., С.214-220.
- Шурин О.І. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина ІІ. – Рівне: РДГУ, 2016. – С.86-89.
- Шурин О.І. Эмпатийная культура как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей // Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. №7 (16): сборник статей по материалам XVI международной заочной научно-практической конференции. М., Изд. «Международный центр науки и образования», 2013 с., С. 180-184.
- Шурин О.І. До питання формування творчої особистості майбутніх учителів // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 18. 348 с., С. 263 – 272.
- Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В. Гузій (відп. ред.). К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. Вип.14 (24). 330 с., С.87-90.
- Шурин О.І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42. С.129-131.
- Шурин О.І. Емпатійна культура як інтегративна особистісна якість сучасного викладача // Нова педагогічна думка. Рівне, 2009. спецвипуск № 1, грудень. С.551 – 557.
Посада: професор кафедри філософії
Вчене звання: доцент
Науковий ступінь: доктор філософських наук
Контакти
Адреса: вул. Степана Бандери, 12
Телефон: 0959260349, viber
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Коло наукових інтересів
Взаємозв’язок між розвитком інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу і духовним світом людини та викликами для освітнього і виховного процесу.
Дисертація: «Освітні стратегії формування духовності молоді у контексті інформаційно-високотехнологічного прогресу» (2017 рік).
Викладацька робота
Дисципліни: «Філософія (Логіка)», «Соціальна філософія», «Етика та естетика».
Автор понад сто п’ятдесят наукових праць.
Наукова діяльність
Основні публікації:
- Natalia Polischuk, Yaroslav Kichuk, Oleksandra Laktionova, Oleksandr Kalinin, Maksim Maltsev. Risk management and financing of higher education innovative development under the civilizational changes. Revista Práxis Educacional, Vitória da Conquista – Bahia – Brasil, v. 16, n. 39, p. 298-317, abr./jun. 2020. https://doi.org/10.22481/praxisedu.v16i39.6379 (Web of Science Core Collection)
- Stepanenko, O., Kozinchuk, V., Polishchuk, N., Varianytsia, L., & Kishko, K. Modernising the theoretical and practical aspects of national education system development. Amazonia Investiga, 2022. 11(54), 306-314. https://doi.org/10.34069/AI/2022.54.06.29 (Web of Science Core Collection)
- Поліщук Н.В. Формування світоглядних понять у закладах вищої освіти в епоху глобалізації та космізації. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип.19. С.46-50. (Фахове видання, категорія Б).
- Arsawan, I.W.E., Koval, V., Suhartanto, D., Hariyanti, N.K.D., Polishchuk, N. and Bondar, V. (2023), "Circular economy practices in SMEs: aligning model of green economic incentives and environmental commitment". International Journal of Productivity and Performance Management. Emerald Publishing Limited. https://doi.org/10.1108/IJPPM-03-2022-0144. https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJPPM-03-2022-0144/full/html (Web of Science Core Collection)
- Маринець Н.В., Кондратюк-Антонова Т.В., Поліщук Н.В. Роль освіти у формуванні процесу пізнання: філософський аналіз. Культурологічний альманах. 2024. № 2. С.185-192. (Фахове видання, категорія Б).
- Polischuk N. Socio-humanistic the paradigm of human capital in the context information-highly-technological societies. Knowledge management, economics and law: Proceedings of the 1st International Scientific Conference. December 5–6, 2019. Batumi, Georgia: Publishing House “Kalmosani”, 2019, 128 p.105-107.
- Поліщук Н.В. Інноваційний розвиток освіти в Україні в аспекті глобальних проблем сучасності. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. С.97-100.
- Поліщук Н.В., Ковтунович П.О. Е-навчання у глобальному просторі вищої освіти. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. С.102-105.
- Поліщук Н.В. Сучасний освітній простір в умовах інформаційного суспільства. Collection of scientifical works «Labyrinths of Reality»: Collection of scientifical works (based on materials of the ХIV International scientific and practical conference November 14-15, 2021) / edited by M. Zhurba. 2021. Issue 9 (14). C.21-25.
- Поліщук Н.В. Освіта та розвиток педагога в епоху сучасного інформаційно-високотехнологічного прогресу. Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи». Класичний приватний університет, кафедра освіти та управління навчальним закладом, Академія „Bolashaq” (Казахстан). м.Запоріжжя, 19-20 листопада 2021 р. С.163-167. (сертифікат 0,3 кр., 8 год.)
- Поліщук Н.В., Мальованчик В.В. Імідж і професійне зростання педагога в сучасних умовах суспільства. Міжнародна наукова конференція «Інноваційні проєкти і програми в психології, педагогіці та освіті», 10-11 грудня 2021р. Інститут транспорту та зв’язку, м.Рига. (серт. 0,5 кр.,15 год.).
Монографії, підручники, посібники, навчально-методичні посібники
- Natalia Polischuk, Tadeusz Pokusa. Освітні стратегії у векторі цивілізаційних змін. Socio-economic development of the regions in conditions of transformation. Monograph. – Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020; ISBN 978-83-66567-01-6; pp.350, illus., tabs., bibls. P.296-305. Власний внесок 1 д.а.
- Natalia Polischuk. Methodological and educational strategies of a young person’s formation of the modern and future century. Professional competencies and educational innovations in the knowledge economy: collective monograph. Editors Lyubomira Popova, Mariana Petrova. Veliko Tarnovo, Bulgaria: Publishing House ACCESS PRESS, 2020. 532 p. P.113-123.
- Поліщук Н. Педагогічні засади культурного розвитку особистості в системі управління освітою: теоретичний аналіз. Actual problems of education and science in the conditions of war : collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks California : GS Publishing Services, 2023. С.153-164.
Стипендії, нагороди та досягнення
Нагороджена грамотою від Департаменту освіти і науки Рівненської обласної адміністрації «За сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток освіти Рівненщини та з нагоди Дня працівника освіти» (№ 120 Наказ №21-з від 21.09.2022року).
Стажування
- Пройшла курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників з 01.04.22р. по 29.04.22р. зі спеціальності 011 Освітні педагогічні науки за напрямом «Інноваційні технології у професійній діяльності викладача» в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
- Пройшла курси підвищення кваліфікації з філософських дисциплін з 19.02.24р по 29.03.24р. у Вищій школі філософії при Інституті філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
Інші види діяльності
Наявність додаткових науково-методичних, консультаційних публікацій:
- Поліщук Н.В. Підготовка фахівців за спеціальністю «Професійна освіта (Сфера обслуговування (готельно-ресторанна справа, туризм)» у закладах вищої освіти: завдання, проблеми, перспективи. Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Вип. №83. С.143-147.
- Поліщук Н.В. Формування фахових компетентностей педагогів професійного навчання та фахівців сфери обслуговування при вивченні освітнього компонента «Основи проектування та моделювання» з урахуванням вимог сучасного суспільства. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип.41. С.77-82.
- Поліщук Н.В. Особистісно орієнтований підхід у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій: сучасний стан й особливості впровадження. Інноваційна педагогіка. Вип.47. С.205-209.
- Поліщук Н.В. Формування компетентності усвідомлення та вираження культури на заняттях з предмета «Технології»: сучасний стан й особливості впровадження. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип.53. С.9-14.
- Поліщук Н.В., Гречко В.О. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання та фахівців сфери обслуговування (готельно-ресторанна справа) при вивченні дисципліни «Основи проєктування та моделювання». Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів. Матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції (м. Рівне, 28 квітня 2021 року). Рівне: РВВ РДГУ, 2021. С.54-62.
- Поліщук Н.В., Крупич В.Р. Основи дизайну у професійній діяльності педагога професійного навчання та фахівця сфери обслуговування (готельно-ресторанна справа). Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів. Матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції (м. Рівне, 28 квітня 2021 року). Рівне: РВВ РДГУ, 2021. С.62-69.
- Поліщук Н.В., Білковська А.В. Особистісно орієнтований підхід у процесі підготовки майбутнього фахівця. Матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів», 27-28 квітня 2022 р. Рівне: РДГУ. С.63-69.
- Поліщук Н., Білковська А. Модель особистісно-орієнтованого навчання: обґрунтування структури та сутності компонентів. Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 21 жовтня 2022 р. Глухів: Глухівський НПУ ім. О.Довженка, 2022. С.125-131.
- Поліщук Н., Білковська А. Розвиток компетентності усвідомлення та вираження культури на заняттях з предмета «технології» з використанням особистісно орієнтованого навчання. Навчально-методичний посібник для вчителів трудового навчання та технологій ЗЗСО, викладачів та студентів педагогічних навчальних закладів спеціальності «014.10 Середня освіта. Трудове навчання та технології». Рівне: РДГУ, 2022. 137с.
Керівництво студентами, які зайняли призові місця на ХХІ Міжнародному конкурсі молодих дизайнерів-модельєрів «Печерські каштани 2021», Київський національний університет технологій та дизайну у номінації «Текстиль».