Дружиніна Інна Анатоліївна - кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії, тренер навчальних, освітніх та бізнес-тренінгів, коуч, оргконсультант, член РОПТ УСП.

Освіта: Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету (психологічний факультет; психолог, викладач психології, 2004).

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук «Психологічні чинники становлення професійної ідентичності майбутніх практичних психологів».

Викладає навчальні дисципліни:
Психологія

Практикум із загальної психології
Активне соціально-психологічне навчання

Посада доцент

Науковий ступінь   кандидат психологічних наук

Вчене звання  доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі:

ORCIDhttps://orcid.org/0000-0003-3967-2595

Scopus  https://www2.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/?pli=1

Електронна адресаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Особистісний та організаційний розвиток, психологія особистісної суверенності, психологія міжособистісної взаємодії, психологічна допомога особистості

Інформація про вищу освіту:

  • Рівненський державний педагогічний інститут, 1994, викладач педагогіки дошкільної та психології, вихователь;
  • Інститут практичної психології «Психогенеза», 1995, практичний психолог;
  • Інститут імені Г.С.Костюка НАПН України, аспірантура (), спеціальність 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія);
  • Інститут імені Г.С.Костюка НАПН України, докторантура (), спеціальність 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія)

Стаж роботи: 27 років

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра» (Київ, 2002).

Наукові та професійні досягнення:

  • Членкиня Української Спілки Психотерапевтів, дійсний член Європейської Асоціації Психотерапії
  • Сертифікована тренерка навчальних, освітніх та бізнес-тренінгів, оргконсультант
  • Психологиня Центру безкоштовної психологічної допомоги на базі психолого-природничого факультету «Психологічна допомога для кожного, хто її потребує», з лютого 2022р. http://surl.li/dprkm
  • Гарантка освітньої програми «Психологія» для здобувачів ОС «бакалавр» зі спеціальності С4 Психологія;
  • Керівниця Клубу психологічного розвитку (протокол засідання кафедри загальної психології та психодіагностики від 15.09.2022, № 8)

Учасниця міжнародних наукових та/або освітніх проєктів:

  1. «Освіта і наука без кордонів», Інститут психології Університету ім. Марії Кюрі-Склодовської (Польща), (сертифікат № 2004/01, 02.06.2020);
  2. Участь у міжнародному проекті CRDFGLOBAL (сертифікат # Ng2xQJ0Mw2 від 21.01.2022 р.);
  3. «Освіта в країнах Європейського Союзу», Академія ГУСПОЛ (м.Куновіце, Чеська Республіка) (сертифікат № 051/ АН, 15.09.2022, 180 год.)

Навчальні дисципліни.

Психологія, Психологічне консультування, Кризове консультування, Сімейне консультування, Тренінг навичок психологічного відновлення

Автор понад 50 публікацій.

Основні публікації:

Наукові публікації у фахових наукових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Olena Glavinska, Irina Ovdienko, Oleksandra Brukhovetska, Tetiana Chausova, Maryna Didenko. Professional Self-Realization as a Factor in the Psychological Well-Being of Specialists of Caring Professions. Journal of Intellectual Disability Diagnosis and Treatment 8 pp 548-559, 2020 (Scopus);
  2. Mychailo Kostytsky, Nataliia Kushakova- Kostytska, Olena Glavinska, Vilena Kit, Inna Leonova. Transformation of the Structure of Self-Attitude in Early, middle and Later Adulthood (on the Example of the Ukrainian Sample).Journal of Intellectual Disability -Diagnosis and Treatment 8  pp 719-729, 2020 (Scopus)
  3. Главінська О.Д. Особистісна суверенність як передумова формування самоцінності в юнацькому віці. Психологія: реальність і перспективи. Вип. 12. Рівне, 2022. С. 65-72. DOI: https://doi.org/10.35619/praprv.v1i18.289

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Загальна психологія. Методичні матеріали для самостійної роботи здобувачів ОС «бакалавр» за ОП «Початкова освіта» зі спеціальності 013 Початкова освіта. Рівне: РДГУ, 2020. 44 с.
  2. Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційної роботи здобувачам освітнього ступеня «бакалавр» за освітньо-професійними програми «Психологія» та «Практична психологія» зі спеціальності 053 Психологія / Укладачі А.М.Воробйов,, Главінська О.Д., Р.В.Павелків, В.М.Ямницький / За заг. ред. О.Д.Главінської. Рівне: РДГУ, 2023. 40 с. (авторський внесок 20%)
  3. Психологія: навчально-методичні метаріали для здобувачів ОС бакалавра за ОПП «Менеджмент» спеціальності 075 Менеджмент /Укладач О.Главінська. Рівне: РДГУ, 2024. 36 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Главінська О.Д. Психологічна допомога особистості у кризових станах. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства: Вип.14. Рівне: РДГУ, 2020. –С.15-18.
  2. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методологічні принципи психосемантики для вивчення свідомості особистостіScience and education in modern society: current issue and innovation research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, March 27-28, 2021).  C. 51-56 (авторський внесок 60%)
  3. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методична база психосемантичного дослідження свідомості особистості Current trends of modern scientific research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, July 30-31, 2021). C. 71-77 (авторський внесок 60%).
  4. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Психологія управління Multidisciplinarny scientific research and innovation. Сollection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, November, 17-18, 2021). C. 87-90 (авторський внесок 60%).
  5. Главінська О., Болюх Т. Психологічні особливості емоційного вигорання студентів-першокурсників. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору: матеріали всеукр. наук.-практ. конф (м. Бердянськ, 30 листопада, 2021 р.). Бердянськ, 2021. С. 119-121. (авторський внесок 50%).
  6. Главінська О., Кобзар З. Психологічні особливості розвитку емпатії у майбутніх практичних психологів. Там само. С.198-200. (авторський внесок 50%).
  7. Главінська О.Д. Особливості психологічного супроводу призовників строкової служби. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства: Вип.16. Рівне: РДГУ, 2022. С. 8-9.
  8. Главінська О.( Подерня Н.) Соціальна компетентність особистості: основні підходи до визначення змісту поняття. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали ХУ Всеукраїнській науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених(РДГУ, 17 травня 2022 р.). Рівне: РДГУ, 2022. С. 101
  9. Главінська О. (Романюк В.) Психологічні особливості комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. Там само. С.102.
  10. Главінська О. (Борак О.) Феномен життєстійкості у працях вітчизняних науковців. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості: матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 23–24 березня 2023 року) / ВНУ імені Лесі Українки; кафедра практичної психології та психодіагнос-тики; за заг. ред. Л. І. Магдисюк. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. С.40-43.
  11. Главінська О. (Зінчук І.) Проблема соціальної компетентності старших дошкільників з особливими потребами. Там само. С.44-47.
  12. Главінська О. (Даєр І.) Резильєнтність як предмет вивчення сучасної психології. Наукові дослідження та досягнення у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної наукової конференції, Республіка Польща, Полонійна академія, м. Ченстохова, 05 - 06.04.23. Ченстохова, 2023. С. 123-125.
  13. Главінська О. (Циценя Д.) Основні підходи до розуміння соціального інтелекту у сучасній психологічній науці. Там само. С. 134-137.
  14. Главінська О.,(Андрейців Д.) Психічне здоров’я та самоставлення особистості. Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Рівне, 15 листопада 2024 р.). Упоряд.: І. О. Сяська, О. Г. Рудь, І. М. Трохимчук, Л. В. Ойцюсь. Рівне: О. Зень, 2024. 426 с. С.176-180. 

Підвищення кваліфікації

  • ГО «Асоціація практичних психологів Рівненської області», навчально-методичний проект «Технології використання метафор та метафоричних асоціативних карт у практиці роботи психолога» (60 год. 2 кредити ЄСТС), (сертифікат від 15.06.2021 р.)
  • Академія ГУСПОЛ (м. Куновіце, Чеська Республіка), «Освіта в країнах Європейського Союзу», сертифікат № 051/ АН, 15.09.2022, (180 год.; 6 кредитів ЄСТС);
  • Волинський національний університети імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології, сертифікат, «Новітні освітні технології та методичні інструменти в практиці професійної підготовки фахівців у галузі психології», 16.02.2024, 180 год.; 6 кредитів ЄСТС;
  • Національний університет водного господарства та природокористування, центр неформальної освіти, навчально-науковий інститут права, фахівець медіа права (диплом про неформальну освіту № ІП/НО 010425/04 від 01.04.2025 р. ), (180 год.; 6 кредитів ЄСТС);

Посада

Професор кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Науковий ступінь

Кандидат  педагогічних наук

Вчене звання

доцент

Профілі: (заповнюємо ті, як активовані)

ORCID:

https://orcid.org/0000-0001-5637-4288

Електронна адреса:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Сфера наукових інтересів: психолінгвістика; психологія особистості; психологія комунікації та міжособистісної взаємодії; практична псизхологія; психологічна допомога особистості.

Інформація про вищу освіту:

Ровенський державний педагогічний інститут, 1980, викладач педагогіки і психології (дошкільної), методист; вихователь;

Рівненський державний гуманітарний університет, 2015, «Філологія», вчитель мови (німецької) та зарубіжної літератури

Стаж роботи: 45 років

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педаогічнихх наук зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (13.00.01 – теорія та історія педагогіки), «Формування способів дієслівного формо- і словотворення в процесі розвитку мови дітей» (1994 р).

Наукові та професійні досягнення:

Член-кореспондент відділення психології  Академії вищої освіти України (з 2017 р. дотепер).

Керівник Рівненської обласної громадської організації «Асоціація шкіл-партнерів» (з 2019 рдотепер)

Навчальні дисципліни.

  • Психологія
  • Загальна психологія

Автор майже 80 публікацій. Основні публікації

  1. Фрідріх А., Бігунова С., Ніколайчук Г. INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні: зб.наук. праць. Рівне, 2020. Вип.11. Т.2. С.195-202.
  2. Демчук О.О., Ніколайчук Г.І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Київ: Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. № 2. С. 43-50
  3. Ніколайчук Г.І., Демчук О.О. Психологічні засоби підвищення комунікативної компетентності майбутніх психологів. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Наука і освіта. 2023. №2. С. 98-103. https://doi.org/10.24195/2414-4665-2023-2-16
  4. Ніколайчук Г.І. Трансформація жіночих ролей в умовах війни. Психологія: реальність та перспективи. 2025. Вип. 24. С. 99-105. DOI: https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi24.420

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники

  1. Психологія. Навчально-методичні матеріали для здобувачів ОС «бакалавр» за ОП «Середня освіта (мова і література (англійська), психологія». Рівне, 2021. 43 с.
  2. Загальна психологія. Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни для здобувачів ОС «бакалавр» зі спеціальності 014«Середня освіта (мова і література (іноземна). Рівне, 2021. 32 с.
  3. Загальна психологія. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни для здобувачів ОС «бакалавр» за ОП «Середня освіта (мова і література (англійська), психологія». Рівне, 2022. 40 с.
  4. Михальчук Н.О., Івашкевич Е.Е., Бігунова С.А., Бігунов Д.О., Білоус Т.М., Ніколайчук Г.І., Яцюрик А.О. Особливості відтворення розумової та побутової лексики в перекладах роману Джерома Девіда Селінджера «над прірвою у житі»: монографія. Н.О.Михальчук (ред.). Рівне: РДГУ, 2023. 302 с. (1,5 д.а)

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Ніколайчук Г.І., Ногачевська І.О. Формування міжкультурної комунікативної компетентності студентів у процесі професійної підготовки. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 16-18 березня 2020 року, Рівне С. 297 – 301.
  2. Середюк Л.А., Ніколайчук Г.І. Der Einsatz von digitalen Medien im DaF-Unterricht. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб.наук праць молодих вчених Дрогобицького державного пед.університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип.. 35. Том.8. С.246-251.
  3. Ніколайчук Г., Ногачевська І. Роль міжнародних освітніх проєктів у формуванні ціннісного простору вищої освіти України. Європейська інтеграція України в умовах війни росії проти України: роль академічних та громадських спільнот: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 09 листопада 2023 р.). Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції; Київ. 2023. С.123-129.
  4. Ніколайчук Г., Демчук О. The war does not take place only on the front line, the war is already inside everyone. Європейська інтеграція України в умовах війни росії проти України: роль академічних та громадських спільнот: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 09 листопада 2023 р.). Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції; Київ. 2023. С.169-174.
  5. Ніколайчук Г., Демчук О. Формування української ідентичності в умовах сучасних викликів. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 листопада 2023 р м. Рівне). Упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне , 2023. С. 100-103.

Підвищення кваліфікації

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра психології та інклюзивної освіти, сертифікат ПС 02139765/05-23, «Застосування сучасних освітніх технологій та актуального методичного інструментарію у ході реалізації освітньо - професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 01 Освіта та 053 Психологія», 27.06.2023, (180 год., 6 кредитів ЄКТС).  

Артемова Ольга Іванівна - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії.

Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського (педагогічний факультет, вчитель початкових класів, 1987), Рівненський державний гуманітарний університет (факультет довузівської та післядипломної освіти, практичний психолог у закладах освіти, 2011).

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук «Розвиток креативного мовлення молодших школярів».

Викладає навчальні дисципліни:
Загальна психологія

Вступ та мова спеціальності
Порівняльна психологія

Павелків Віталій Романович -

 - доктор психологічних наук, професор, професор кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії, декан психолого-природничого факультету.

 

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія «Психологічні чинники агресивної поведінки підлітків та шляхи її корекції».

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія «Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах».

Викладає навчальні дисципліни:

Загальна психологія

Психологія          

Основи психології

Теоретико-методологічні проблеми психології

Методологічні та теоретичні проблеми психології

 

Back to top