посада – викладач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дисципліни, які викладає: практика усного та писемного мовлення (французька), лінгвокраїнознавство (французька), практичний курс другої мови (французька), ділова інземна мова (французька), практична фонетика (французька)
Основні публікації:
- наявність наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України
- Яницька О.М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 42. – 2014. – С.330-332.
- Яницька О.М. Мовленнєві засоби вираження лінгвопрагматичних аспектів заголовків статей французького медійного дискурсу (на прикладі друкованих видань). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 48. – 2014. – С. 328-330.
- Палій В.П., Яницька О.М. Аналіз функціональних особливостей прислівника beaucoup (на матеріалі корпусу французької мови). Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія». – Вип. 55. – 2015. : С. 188-191.
- Яницька О.М. Голуб Т.В. Лінгвокультурне значення та етимологічна структура номінативних полів французького концепту LA FOI, британського FAITH та українського віра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць/ укладачі : І.В.Ковальчук, С.В.Новоселецька. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.60. – С. 262-265.
- Яницька О.М. Семантико-етимологічний аналіз концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 4 .- С. 118-122.
- Яницька О.М. Лінгвокультурологічні аспекти аналізу концепту ВІРА в англійській, українській та французькій мовах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 6.- С. 117-121.
- Яницька О.М. Корпусний аналіз для визначення ключових лексем-номінантів концепту ВІРА на матеріалі англійської, української та французької мов. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 25, Том 1, 2016, с. 160-162.
- Яницька О.М. Лексикографічна репрезентація лінгвокультурного концепту ВІРА у англійській, українській та французькій мовах (на основі аналізу словникових дефініцій). Південний архів. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Філологічні науки. Випуск № 68, 2017, с. 181-186.
- Яницька О.М. Поняття символу та стереотипу в лінгвокультурологічному дослідженні концепту (на матеріалі концепту «ВІРА» в англійській, українській і французькій мовах). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 31, Том 3, 2017, с. 89-91.
- наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики
- Яницька О.М. Антропоцентрична спрямованість лінгвопрагматики, як вираження нового напрямку розвитку сучасної лінгвістики (на матеріалі французьких періодичних видань). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. – С. 136-138.
- Яницька О.М. Зіставлення семантичної структури ключових лексем концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов) : програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Рівне : РДГУ, 2016. - С. 44-47
- Яницька О.М. Філософсько-релігійне осмислення французького концепту LA FOI, англійського FAITH та українського ВІРА. Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук : Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 27-28 листопада 2015 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2015. - С.109-113.
Публікації у іноземних виданнях :
- Ianytska O. Changing aspects of work in the global era: artificial brain and multiculturalism, programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2016. - p.46-49.
- Ianytska O. Role of Literary and Linguistic Studies for the Career in Global Enterprises. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017. Numero p. 235 – 242.
- Ianytska O. Multicultural and social dialogue through social networking sites : Facebook and Twitter as tools of globalization. Programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2017. - p.37-40.
АВТОБІОГРАФІЯ:
- Здобувач наукового ступеню кандидата філологічних наук кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету.
- Здача кандидатських іспитів у Львівському національному університеті імені І. Франка:
- 29.05.2014 іспит з предмету "філософія”, оцінка – відмінно
- 28.10.2014 іспит з предмету “англійська мова”, оцінка – відмінно ра
- 16.05.2017 іспит зі спеціальності порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, оцінка – відмінно
- 09.2011-07. 2013 Диплом магістра «Європейська література і культура» 3 університетів Магістерської Програми Європейської комісії Еразмус Мундус: університету Страсбургу, Франція) Université de Strasbourg, Болоньї, Alma Mater Studiorum Bologna, (Італія), Aristoteleion Panepistimion Thessaloniki Салонік, (Греція)
- 09.2009-06.2010 Унівеситет м.Перпінян (Франція), диплом магістра, “Лінгвістика, викладання французької мови як іноземної”
- 09.2005-07.2010 Рівненський державний гуманітарний університет (кваліфікація «Вчитель французької, англійської мови та літератури» — диплом спеціаліста)
Стажування, форуми та конференції :
12 -13.04.2018 11 Київський безпековий форум. Тема : "План реінтеграції для безпечного майбутнього".
10-11.02.2018. Київський безпековий форум для молоді. Тема форуму – «When democracy at stake : new security challenges in hybrid warfare and role of society/ «Демократія під загрозою: роль суспільства під час гібридної війни».
9-10.02.2017 Київський безпековий форум для молоді 9-10.02.2017.
6 -7.04.2017- Киїівський безпековий форум.
29.09 – 1.11.2017 Міжнародна конференція у м. Трієсте, Італія, організована асоціацією “Poesia e solidarietà/ Поезія і солідарність” та університетом м. Трієсте, ІТАЛІЯ на тему “ Dialogical condition/Умова діалогу ”.
30.09-2.10.16 – учасник міжнародного молодіжного форуму "Work : histories, cultures and rights/Робота: історії, культури, права ” у м.Трієсте, Італія
27.06-29.06 участь у конференції в університеті м. Мюлюз, Франція Тема : “H.E.A.D. - Humanities and Enterprises Annual Dialogue” виступала з доповіддю "Le rôle des sciecnes humaines pour le travail dans des entreprises/ Роль гуманітарних наук у працевлаштуванні на підприємствах ”.
23.05-31.05.2015 – учасник міжнародної програми "Молодь в дії" Еразмус + у м. Норвіч, Великобританія.
30-31.08.2014 Міжнародна конференція у рамках програми Жана Моне Європейської комісії “ Вивчення євростудій у школі (Learning EU at school)” м. Клуж-Напока, Румунія. Виступала з доповіддю "Роль електронного навчання у пропагування вивчення європейських інституцій в університетах України ( The role of e-learning in promoting EU Studies in schools and universities) ".
23.06-3.07.2014 Стажування для викладачів французької мови як іноземної в університеті Лотарингії, м. Мец, Франція Стажування проводили викладачі відділень мовознавства та французької мови як іноземної Університету Лотарингії. Викладачі французької мови з українських університетів змогли в ході стажування удосконалити свою методику та практику викладання французької мови як іноземної, ознайомились з роботою освітніх установ Франції зсередини.
Мови: Мови За рівнями Рекомендацій Ради Європи з питань мовної політики: A1/A2 (початковий) ; B1/B2 (незалежний) ; C1/C2 (вищий)
Мова |
Слухати |
Читати |
Брати участь у розмові |
Монолог |
Письмо |
Російська |
С2 |
С2 |
С2 |
С2 |
С2 |
Французька |
С1 |
С1 |
С1 |
С1 |
С1 |
Англійська |
С1 |
С1 |
B2 |
B2 |
B2 |
Італійська |
С1 |
С1 |
B2 |
B2 |
B2 |
Грецька |
B1 |
B1 |
B1 |
B1 |
B1 |
науковий ступінь – кандидат філологічних наук
вчене звання – доцент
посада – доцент кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дисципліни, які викладає: теоретична граматика, теоретична фонетика, теоретична граматика другої мови, теоретична фонетика другої мови, друга іноземна мова (німецька)
Основні публікації:
Експліцитні та імпліцитні перформативи // Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1998. - С.96-99
Мікрополя перформативних висловлювань з інтенцією поради та пропозиції// Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1999. - С.74-76
Імпліцитні перформативи / Т.В. Терещенко. - С .214-218 Мова і культура = Язык и культура: серія "Філологія". Вип. 1. Т. 2. Культурологічний компонент мови / Ін-т міжнар. відносин Київського ун-ту ім. Т. Шевченка, Ін-т мовознавства ім. О.О. Потебні, Фонд культури і мистецтв "Парад Планет" ; під заг. ред. С.Б. Бураго. - Київ : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2000. - 248 с.
Комунікативна роль мовних одиниць при перекладі поетичного тексту//Актуальні проблеми перекладознавства в контексті міжкультурної комунікації. Сучасні технології навчання іноземних мов. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції . – Луганськ, 2006. – С. 165-172
Інтегровані синтаксичні структури актуалізації в англійському та німецькому діалогічному мовленні// Нова педагогічна думка, 2006. - №4. – С.36-39
Болонський процес в Україні: перспективи розвитку вищої освіти // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: Збірник наукових праць. – Донецьк, ДонНУ, 2006.- вип. 8. – С. 184-187
Особливості словника молодіжного лексикону. (Причини вживання не літературної лексики у мові молоді) // Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи: Тези доповідей міжнародної наукової конференції. – Тернопіль, 2006. – С. 102-104
Вплив національної специфіки мови на формування фразеологізмів// Нова педагогічна думка, 2007. - №1. – С.63-66
Найменування жінок за фахом в сучасній німецькій мові як об᾽єкт феміністичної мовної критики. – Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 37. – 2013. – С. 277-280.
Семантика локальних прийменників німецької мови an і bei – контрастивний аналіз. - Наукові записки. Серія «Філологічні науки». – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. Кн. 3. – С. 48-53.
Метафора в бізнес-дискурсі (морфологічний аналіз) // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. - Серія «Філологія». – Одеса, 2014. – С. 75-79.
Основні шляхи подолання гендерної асиметрії у німецькій мові. – Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м. Львів, 26-27 вересня 2014р. – Львів: ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2014. – С. 122-124.
Метафора в бизнес-дискурсе. – Коллективная монография «Приоритетные направления филологии и методики преподавания языков», под редакцией к.ф.н., доцента Н.А. Бондаревой. – Орел, 2015. – С. 86-107.
Комунікативно-прагматичний потенціал еліптичних конструкцій (на матеріалі заголовків німецькомовної преси): збірник наукових праць «Актуальні проблеми філології та перекладознавства» Хмельницького національного університету. – 2016. - С. 133-136
Використання соціального сервісу «подкаст» як інноваційна методика навчання говоріння (на матеріалі німецької мови): Матеріали Другої Регіональної науково-практичної конференції «Оптимізація процесу навчання іноземних мов у закладах освіти гуманітарного та технічного напрямів», квітень, 2016
Теоретико-концептуальні підходи до трактування поняття колокація у зарубіжній лінгвістиці Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 64. – 2017. – С. 151-154.
Підвищення кваліфікації
- Fortbildung “Sprache-Politik. Sprachenpolitik” Lwiw, 15.und 16.März 2018
- Konferenz “CLILIG in der Ukraine” 13.10.2017
- Online-Fortbildungskurs dll 6: Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung12.2017 - 31.03.2018. – 80 Fortbildungsstunden
- Seminar zur aktuellen Landeskunde für Deutschlehrkräfte aus Polen und der Ukraine, Lublin, 22. – 23.09.2017. - 12 Fortbildungsstunden
- Online-Fortbildungskurs dll 2 – Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch, 18.09.17 – 17.12.17. - 80 Fortbildungsstunden
- Präsenzseminar “Einführung in dll – Merkmale und Prinzipien ” 05.09.2017 – 06.09. 2017. – 16 Fortbildungsstunden
- Online-Fortbildungskurs dll 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion, 12.09.16 – 11.12.16. - 80 Fortbildungsstunden
- Seminar Arbeit mit aktuellen Videoclips aus Deutschland, 25.04.2016-26.04.2016. - 16 Fortbildungsstunden
- Online-Fortbildungskurs “B2 – Prüfungen des Goethe-Instituts ” 11.2015-05.02.2016. - 80 Fortbildungsstunden
Освіта
- Диплом «викладача, перекладача французької мови та літератури» Львівського державного університету ім. І. Франка.
- Диплом «DALF» (C1-C2) Міністерства освіти Франції
Професійна діяльність
- 1979 – 2004 вчитель французької мови, ЗОШ 13 м. Рівного
- 1996 стажування у Франції (Нові концепції викладання французької мови у початковій школі, Paris - La Rochelle, CREDIF»)
- 1999 -2000 участь у міжнародному проекті (МОН та Посольство Франції) по розробці та створенні підручників з французької мови
- 1999 – 2007 співавтор (5 підручників з грифом Міністерством освіти)
- 2000 стажування у Франції (Французька професійна мова, Institut Catholique de Paris (Français des Affaires)
- 2002 - 2003 переможець міського, обласного та фіналіст Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» липень 2004 Стажування у Франції (Limoges, Atalante innovations»)
- 2004 Робоча зустріч (Сорбона, Париж 3, вивчення робочого плану)
- 2005 стажування у Франції (Французький Альянс, Париж)
- 2005 стажування у Франції (Limoges, Концепція та розробка підручника)
- 2006-2009 Участь у міжнародному проекті Міністерства освіти України та Посольства Франції в Україні по створенню тестів для незалежного тестування для загально-освітніх шкіл України.
- 2007 Cтажування (як концептор і редактор тестів для незалежного тестування для загально-освітніх шкіл України) у Міжнародному центрі педагогічних досліджень в Парижі (СІЕР, (Sèvres) Paris, France)
- 2008 Видання авторського підручника з французької мови для 7 класу , (3й рік навчання), Київ, Ірпінь, видавництво „Перун”. І місце на конкурсі підручників для 7 класу Міністерства освіти і науки України. (Гриф „Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”, державне замовлення).
- Жовтень 2009 Стажування (Стипендія Уряду Франції) з метою вивчення системи організації Магістратури в університеті м. Перпіньян, Франція.
- Грудень 2011 Стажування (Стипендія Уряду Франції) з метою вивчення системи викладання іноземної мови на прикладі університеті Ренн-2, Франція.
- 2013 Стажування (стипендія Уряду Франції) з метою науково- дослідницької роботи в університеті Ренн-2, Франція
- 2015 Удостоєна звання «Кавалер Ордена Академічних Пальм» Міністерством освіти Франції
Асоціативна робота
- Alliance Française (Французький Альянс М. Рівного, віце-президент протягом 10 років, викладач)
Участь у міжнародних проектах
- Керівник діючого пілотного проекту «Інтегруємо в європейську освіту» з 2005 року.
- Організація культурно-лінгвістичних поїздок у Францію (2010, 2013, 2016)
- Участь у молодіжній програмі Європейського Союзу Youth In Action (Молодь в дії) (2015, 2016)
- Участь у міжнародному проекті з міжнародною Асоціацією солідарності Human'East (Франція), (2017, 2018)
науковий ступінь – кандидат педагогічних наук
вчене звання – професор
посада – завідувач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дисципліни, які викладає: стилістика (німецька мова), стилістика другої іноземної мови (німецька мова), друга іноземна мова (німецька), історія літератури країни основної мови (німецька мова)
Основні публікації:
- Середюк Л.А. Особливості самовираження сучасних старшокласників // Онов лення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записи Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 16.-Рівне:РДГУ,2001.-С.141-143.
- Середюк Л.А. Форми особистісного самовираження сучасних старшокласників // Педагогіка і психологія. Київ. „ Педагогічна думка „. - № 1 (30).-ст. 67-72.
- Середюк Л.А. Збагачення навчальногї та поза навчальної діяльності старшокласників елементами творчості // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск - Рівне:РДГУ, 2002. - С. 35-39.
- Середюк Л.А. Педагогічні умови підвишення ефективності процесу особистісного самовираження старшокласників // Наукові записки Тернопільского державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2002.-№ 4. – С. 20-23.
- Середюк Л.А. Нові виховні ситуації у самоствердженні старшо класників // Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка: Збірник наукових праць / За ред. проф. М.В.Левківського.– Київ– Житомир: ЖДПУ – С.153 -155.
- Середюк Л.А. Розширення сфери діяльності та самодіяльності учнів, як умова оптимізації самовираження старшокласників // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 25. – Рівне: РДГУ, – С. 58 -62.
- Середюк Л.А., Мороз Л.В. Німецька мова. Розмовні теми та лексико- граматичні вправи для студентів 3 курсу немовних спеціальностей. Навчально-методичний посібник.- Рівне: РДГУ,2003. -29 с.
- Середюк Л.А. Мороз Л.В.,Рогаля А.М.. Німецька мова. Розмовні теми та контрольні вправи для студентів 2 курсу немовних спеціальностей. Навчально- методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-82 с.
- Середюк Л.А., Дуброва А.С., Рижко М.І., Трофимчук В.М., Ярута Н.П., Іноземна мова: англійська, німецька. На допомогу вступнику: Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-37 с.
- Середюк Л.А., Дуброва А.С., Трофимчук В.М., English. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2004.-40 с.
- Середюк Л.А.,Дуброва А.С. Трофимчук В.М., , Гар гола Т.А.English. Deutsch. Francais.На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2005.-80 с.
- Середюк Л.А. Соціально-психологічний тренінг, як засіб створення нових виховуючих ситуацій у самовираженні старшокласників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 27.- Рівне: РДГУ, 2003,- с.49-53.
- Середюк Л.А., Гаргола Т.А. Вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей.// Нова педагогічна думка. Рівне. №1.2005,-с.57-59.
- СередюкЛ., Данилова Н. Особливості викладання та навчання в умовах інтеграції української вищої школи в загальноєвропейську систему вищої освіти// Нова педагогічна думка. Рівне. № 2. 2006 р.- с. 22-24.
- Середюк Л., Дуброва А. Роль перекладу у процесі навчання іноземної мови на немовних факультетах// Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2006 р.- с. 35-36.
- Стаття: Середюк Л., Данилова Н. Тестові завдання як один із прийомів контролю на уроках німецької мови.// Нова педагогічна думка. Рівне. № 1. 2008 р.- с. 52-54.
- Cередюк Л., Рижко М. Використання автентичного німецького газетного матеріалу на заняттях з німецької мови у ВНЗ // Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2007 р.- с.45-46.
- Методичний посібник: Середюк Л.А. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2008.- 64 с.
- Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 42 .- Рівне: РДГУ, 2009,- с..70-72
- Сучасні підходи до вивчення стану проблеми викладання варіантів англійської мови/ Матеріали міжнародної наукової конференції: Германістика XXI століття: Традиційні й новітні аспекти дослідження та викладання.- Горлівка; Горлівський державний педінститут іноземних мов, 22-23 квітня 2010 р.-с. 217-221
- Система комунікативних ситуацій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання. 5 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18 декабря 2012 р.-с. 77-84
- До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами – філологами. 6 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18 декабря 2013 р.-с. 139-145
- Roman „Das Parfum» von Patrick Süskind –das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.с. 15-17
- Про підготовку студентів – філологів мовних спеціальностей в умовах запровадження новітніх інформаційно - комунікаційних технологій навчання іноземної мови . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 11 (54) .- Рівне: РДГУ, 2015,- с..
- Використання комп'ютерних інформаційних технологій в процесі вивчення німецької мови 7 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18 декабря 2014 г.-с. 126-133
- КОМПЛЕКС ПЕДАГОГИЧЕСКИХ УСЛОВИЙ ОПТИМИЗАЦИИ САМОВЫРАЖЕНИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ В КЛАССНОМ КОЛЛЕКТИВЕ» в колективній монографії «Язик как исследование в аспекте филологии , методики преподавания и литературоведения » под редакцией Н.А. Болдыревой- Орел: Издательство ОрелГИЭТ, 2015.- С. 212- 237
- Навчально-методичний посібник «Теоретико – методичні основи формування лексичної компетенції в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної»(161 с.)
- ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск .- Рівне: РДГУ, 2016,- с..
- Methoden für teilnehmeraktivierendes Lehren und Lernen der deutschen Sprache . Наукові записки Національного університету «Острозька акдемія». Серія «Філологічна». ,2017, Випуск 64. Частина 2.с. 120-122.
- Середюк Л.А. Лінгвокраїнознавчий підхід до відбору лексики у ЗОШ та ВНЗ. Нова педагогічна думка. Рівне - № 3(71) 2012 - C. 87-89.
- Середюк Л.А. Навчання діловому листуванню англійською мовою. Нова педагогічна думка. Рівне - № 49 (72) - C. 49-51.
- Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікації навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне – Випуск 6 (49), 2013 р. – С. 88-91.
- Середюк Л.А. «Das Parfum» von Patrick Süskind – das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. - С. 15-17.
- Середюк Л.А. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами-філологами Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка // Материалы конференции. Под общ. ред. Н.А. Бондаревой. - Орел, Издательство ОрелГИЭТ, 2014. С. 139-149.
АВТОБІОГРАФІЯ:
- Середюк Лариса Анатоліївна, 07.06.1972 року народження, уродженка м. Рівне . Одружена, двоє дітей 23 та 16 років.
- 1989-1994 навчалася в Рівненському державному педагогічному інституті на факультеті іноземної філології .
- 1994 рік- закінчила даний ВУЗ з відзнакою.
- 1994-1997 працювала викладачем кафедри іноземних мов в РДПІ.
- 1997-2000 рік- навчалася в аспірантурі при Рівненському державному гуманітарному університеті.
- 2002рік- захистила дисертаційне дослідження та отримала ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності «Теорія та методика виховання».
- 2006 рік- присвоєно звання доцента кафедри романо-германської філології.
- 2007-2009 – працювала заступником декана факультету іноземної філології з навчальної роботи.
- З вересня 2012 року – завідуюча кафедри романо – германської філології РДГУ.
- З 2015 року – завідуюча кафедри практики німецької та французької мов РДГУ.
СТАЖУВАННЯ, ФОРУМИ ,СЕМІНАРИ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ :
- IV Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція« Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія), яка проводилася 8-18 грудня 2012 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
- Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.
- VII Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція « Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія),яка проводилася 8-18 грудня 2014 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
- Стажування в м. Лодзь (Польща) за програмою «Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок» та отримала диплом про проходження закордонного стажування у формі післядипломної освіти .(25.11.-01.12.2012 року).
- Семінар Гете-інституту на тему: «Unterrichtsplanung für den Deutschunterricht an Hochschulen (Планування заняття з німецької мови у вищому навчальному закладі)», 2-3 грудня 2013 року, м. Київ
- Семінар «DAAD-Seminar-Wochenende», м. Львів (24-26 травня 2013 року).
- Семінар «Wortschatzarbeit im DU» та «Der Bologna –Prozess in der Ukraine», проведений представництвом німецької академічної служби обміну DAAD, м. Луцьк (29.05.2014-01.06.2014 рр.).
- Перший загальноукраїнський форум вчителів німецької мови: «Професійні сфери німецької мови - німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні» (м. Київ, 25 – 26.11.2016)
- Методичний семінар з підвищення кваліфікації: «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2. Підготовка до іспиту Goethe-Zertifikat B2. Рефлексії занять згідно діяльнісних методико-дидактичних принципів. Інтегрування країнознавчої інформації у комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови. » (м. Ужгород, 27.06. – 8.07.2016, 72 години)
- Методичний семінар: «Mobile Endgeräte im Deutschunterricht » (11.03.-12.03.2017, м. Київ, 16 години)
- Методичний семінар: «Einführung in DLL-Merkmale und Prinzipien» (05-06.09.2017, м. Рівне, 16 годин)
- Методичний семінар: «Aktuelle Landeskunde für Deutschlehrkräfte».(22-23. 09. 2017, м. Люблін, Польща, 12 годин)
- Методичний семінар: «DLL 7: Prüfen, Testen, Evaluieren» (24-28 червня 2017, м. Київ, 40 годин)
- Методичний онлайн семінар: «DLL 4: Aufgaben, Übungen, Interaktion»(18червня- 18 грудня 2017 року) 72 години
- Конференція:“CLILIG in der Ukraine- Fach und sprachintegriertes Lernen auf Deutsch: Möglichkeit, Vorteile, Herausforderungen“ (13.10.2017, м. Київ)
- Методичний онлайн семінар «DLL 6 Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung» (25 грудня 2017 р. - 31 березня 2018 р.) 72 год.
Чеберяк Анна Миколаївна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету. Автор 50 наукових і науково-методичних праць. У 2005 р. закінчила магістратуру факультету іноземної філології і здобула кваліфікацію викладача англійської мови та літератури. З 2006 по 2009 рр. навчалася в аспірантурі при кафедрі загального мовознавства Львівського національного університету імені Івана Франка. В 2011 р. захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 10.02.15 – загальне мовознавство. В 2013 р. отримала вчене звання доцента. З 2004 р. працювала на посадах викладача, старшого викладача та доцента кафедр практики англійської мови, загального та порівняльного мовознавства, романо-германської філології факультету іноземної філології.
Коло наукових інтересів: загальне та зіставне мовознавство, комунікативна лінгвістика, лінгвістична генологія, прагмалінгвістика, лінгвокультурологія та міжкультурна комунікація.