посада – викладач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: практика усного та писемного мовлення (французька), лінгвокраїнознавство (французька), практичний курс другої мови (французька), ділова інземна мова (французька), практична фонетика (французька)   

Основні публікації:

- наявність наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України

  1.  Яницька О.М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 42. – 2014. – С.330-332.
  2. Яницька О.М. Мовленнєві засоби вираження лінгвопрагматичних аспектів заголовків статей французького медійного дискурсу (на прикладі друкованих видань). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 48. – 2014. – С. 328-330.
  3. Палій В.П., Яницька О.М. Аналіз функціональних особливостей прислівника beaucoup (на матеріалі корпусу французької мови). Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія». – Вип. 55. – 2015. : С. 188-191.
  4. Яницька О.М. Голуб Т.В. Лінгвокультурне значення та етимологічна структура номінативних полів французького концепту LA FOI, британського FAITH та українського віра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць/ укладачі : І.В.Ковальчук, С.В.Новоселецька. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.60. – С. 262-265.
  5. Яницька О.М. Семантико-етимологічний аналіз концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 4 .- С. 118-122.
  6. Яницька О.М. Лінгвокультурологічні аспекти аналізу концепту ВІРА в англійській, українській та французькій мовах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 6.- С. 117-121.
  7. Яницька О.М. Корпусний аналіз для визначення ключових лексем-номінантів концепту ВІРА на матеріалі англійської, української та французької мов. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 25, Том 1, 2016, с. 160-162.
  8. Яницька О.М. Лексикографічна репрезентація лінгвокультурного концепту ВІРА у англійській, українській та французькій мовах (на основі аналізу словникових дефініцій). Південний архів. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Філологічні науки. Випуск № 68, 2017, с. 181-186.
  9. Яницька О.М. Поняття символу та стереотипу в лінгвокультурологічному дослідженні концепту (на матеріалі концепту «ВІРА» в англійській, українській і французькій мовах). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 31, Том 3, 2017, с. 89-91.

 - наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики

  1. Яницька О.М. Антропоцентрична спрямованість лінгвопрагматики, як вираження нового напрямку розвитку сучасної лінгвістики (на матеріалі французьких періодичних видань). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. – С. 136-138.
  2. Яницька О.М. Зіставлення семантичної структури ключових лексем концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов) : програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Рівне : РДГУ, 2016. - С. 44-47
  3. Яницька О.М. Філософсько-релігійне осмислення французького концепту LA FOI, англійського FAITH та українського ВІРА. Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук : Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 27-28 листопада 2015 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2015. - С.109-113.

Публікації у іноземних виданнях :

  1. Ianytska O. Changing aspects of work in the global era: artificial brain and multiculturalism, programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2016. - p.46-49.
  2. Ianytska O. Role of Literary and Linguistic Studies for the Career in Global Enterprises. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017. Numero  p. 235 – 242.
  3. Ianytska O. Multicultural and social dialogue through social networking sites : Facebook and Twitter as tools of globalization. Programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2017. - p.37-40.

АВТОБІОГРАФІЯ:

  • Здобувач наукового ступеню кандидата філологічних наук кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету.
  • Здача кандидатських іспитів у Львівському національному університеті імені І. Франка:
  • 29.05.2014 іспит з предмету "філософія”, оцінка – відмінно
  • 28.10.2014 іспит з предмету “англійська мова”, оцінка – відмінно ра
  • 16.05.2017 іспит зі спеціальності порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, оцінка – відмінно
  • 09.2011-07. 2013 Диплом магістра «Європейська література і культура» 3 університетів  Магістерської  Програми Європейської комісії Еразмус Мундус: університету Страсбургу,  Франція) Université de Strasbourg,  Болоньї, Alma Mater Studiorum Bologna, (Італія),  Aristoteleion Panepistimion Thessaloniki Салонік, (Греція)
  • 09.2009-06.2010 Унівеситет м.Перпінян (Франція), диплом магістра, “Лінгвістика, викладання французької мови як іноземної” 
  • 09.2005-07.2010 Рівненський державний гуманітарний університет  (кваліфікація  «Вчитель французької, англійської мови та літератури» —  диплом спе­ціаліста) 

Стажування, форуми та конференції :

12 -13.04.2018 11 Київський безпековий форум. Тема :  "План реінтеграції для безпечного майбутнього".

10-11.02.2018. Київський безпековий форум для молоді. Тема форуму – «When democracy at stake : new security challenges in hybrid warfare and role of society/ «Демократія під загрозою: роль суспільства під час гібридної війни». 

9-10.02.2017 Київський безпековий форум для молоді 9-10.02.2017.

6 -7.04.2017- Киїівський безпековий форум.  

29.09 – 1.11.2017 Міжнародна конференція у м. Трієсте, Італія, організована асоціацією  “Poesia e solidarietà/ Поезія і солідарність” та університетом м. Трієсте,  ІТАЛІЯ на тему “ Dialogical condition/Умова діалогу ”.

30.09-2.10.16 – учасник міжнародного молодіжного форуму  "Work : histories, cultures and rights/Робота: історії, культури, права ” у м.Трієсте, Італія

27.06-29.06 участь у конференції в університеті м. Мюлюз,  Франція  Тема : “H.E.A.D. - Humanities and Enterprises Annual Dialogue” виступала з доповіддю "Le rôle des sciecnes humaines pour le travail dans des entreprises/ Роль гуманітарних наук у працевлаштуванні  на підприємствах ”.

23.05-31.05.2015 – учасник міжнародної програми "Молодь в дії" Еразмус +  у м. Норвіч, Великобританія.

30-31.08.2014              Міжнародна конференція у рамках програми  Жана Моне Європейської комісії “ Вивчення євростудій у школі (Learning EU at school)” м. Клуж-Напока, Румунія. Виступала з доповіддю "Роль електронного навчання у  пропагування вивчення європейських інституцій в університетах України ( The role of e-learning in promoting EU Studies in schools and universities) ".

23.06-3.07.2014      Стажування для викладачів французької мови  як іноземної в університеті Лотарингії, м. Мец, Франція Стажування проводили викладачі відділень мовознавства та  французької мови як іноземної Університету Лотарингії.  Викладачі французької мови з українських університетів змогли в ході стажування удосконалити свою методику та  практику викладання французької мови як іноземної,  ознайомились з роботою освітніх установ Франції зсередини.

Мови:  Мови  За рівнями Рекомендацій Ради Європи  з питань мовної політики: A1/A2 (початковий) ; B1/B2 (незалежний) ; C1/C2 (вищий)

Мова

Слухати

Читати

Брати участь у розмові

Монолог

Письмо

Російська

С2

С2

С2

С2

С2

Французька

С1

С1

С1

С1

С1

Англійська

С1

С1

B2

B2

B2

Італійська

С1

С1

B2

B2

B2

Грецька

B1

B1

B1

B1

B1

науковий ступінь – кандидат філологічних наук         
вчене звання – доцент      
посада – доцент кафедри практики німецької та французької мов     
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: теоретична граматика, теоретична фонетика, теоретична граматика другої мови, теоретична фонетика другої мови, друга іноземна мова (німецька)

Основні публікації:

Експліцитні та імпліцитні перформативи // Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1998. -  С.96-99

Мікрополя перформативних висловлювань з інтенцією поради та пропозиції// Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1999. -  С.74-76

Імпліцитні перформативи / Т.В. Терещенко. - С .214-218 Мова і культура = Язык и культура: серія "Філологія". Вип. 1. Т. 2. Культурологічний компонент мови / Ін-т міжнар. відносин Київського ун-ту ім. Т. Шевченка, Ін-т мовознавства ім. О.О. Потебні, Фонд культури і мистецтв "Парад Планет" ; під заг. ред. С.Б. Бураго. - Київ : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2000. - 248 с.

Комунікативна роль мовних одиниць при перекладі поетичного тексту//Актуальні проблеми перекладознавства в контексті міжкультурної комунікації. Сучасні технології навчання іноземних мов. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції . – Луганськ, 2006. – С. 165-172

Інтегровані синтаксичні структури актуалізації в англійському та німецькому діалогічному мовленні// Нова педагогічна думка, 2006. - №4. – С.36-39

Болонський процес в Україні: перспективи розвитку вищої освіти // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: Збірник наукових праць. – Донецьк, ДонНУ, 2006.- вип. 8. – С. 184-187

Особливості словника молодіжного лексикону. (Причини вживання не літературної лексики у мові молоді) // Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи: Тези доповідей міжнародної наукової конференції. – Тернопіль, 2006. – С. 102-104

Вплив національної специфіки мови на формування фразеологізмів// Нова педагогічна думка, 2007. - №1. – С.63-66

Найменування жінок за фахом в сучасній німецькій мові як об᾽єкт феміністичної мовної критики. – Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 37. – 2013. – С. 277-280.

Семантика локальних прийменників німецької мови an  і bei – контрастивний аналіз. - Наукові записки. Серія «Філологічні науки». – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. Кн. 3. – С. 48-53.

Метафора в бізнес-дискурсі (морфологічний аналіз) // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. - Серія «Філологія». – Одеса, 2014. – С. 75-79.

Основні шляхи подолання гендерної асиметрії у німецькій мові. – Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м. Львів, 26-27 вересня 2014р. – Львів: ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2014. – С. 122-124.

Метафора в бизнес-дискурсе. – Коллективная  монография «Приоритетные направления филологии и методики преподавания языков», под редакцией к.ф.н., доцента Н.А. Бондаревой. – Орел, 2015. – С. 86-107.

Комунікативно-прагматичний потенціал еліптичних  конструкцій (на матеріалі заголовків німецькомовної преси): збірник наукових праць «Актуальні проблеми філології та перекладознавства» Хмельницького національного університету. – 2016. - С. 133-136

Використання соціального сервісу «подкаст» як інноваційна методика навчання говоріння (на матеріалі німецької мови): Матеріали Другої Регіональної науково-практичної конференції «Оптимізація процесу навчання іноземних мов у закладах освіти гуманітарного та технічного напрямів», квітень, 2016

Теоретико-концептуальні підходи до трактування поняття колокація у зарубіжній    лінгвістиці Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 64. – 2017. – С. 151-154.

Підвищення кваліфікації

  • Fortbildung “Sprache-Politik. Sprachenpolitik” Lwiw, 15.und 16.März 2018
  • Konferenz “CLILIG in der Ukraine” 13.10.2017
  • Online-Fortbildungskurs dll 6: Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung12.2017 - 31.03.2018. – 80 Fortbildungsstunden
  • Seminar zur aktuellen Landeskunde für Deutschlehrkräfte aus Polen und der Ukraine, Lublin, 22. – 23.09.2017. - 12 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs dll 2 – Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch, 18.09.17 – 17.12.17. - 80 Fortbildungsstunden
  • Präsenzseminar “Einführung in dll – Merkmale und Prinzipien ” 05.09.2017 – 06.09. 2017. – 16 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs dll 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion, 12.09.16 – 11.12.16. - 80 Fortbildungsstunden
  • Seminar Arbeit mit aktuellen Videoclips aus Deutschland, 25.04.2016-26.04.2016. - 16 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs “B2 – Prüfungen des Goethe-Instituts ”  11.2015-05.02.2016. - 80 Fortbildungsstunden

 

 

 

 

Освіта

  • Диплом «викладача, перекладача французької мови та літератури» Львівського державного університету ім. І. Франка.
  • Диплом «DALF» (C1-C2) Міністерства освіти Франції

Професійна діяльність

  • 1979 – 2004 вчитель французької мови, ЗОШ 13 м. Рівного
  • 1996 стажування у Франції (Нові концепції викладання французької мови у початковій школі, Paris - La Rochelle, CREDIF»)
  • 1999 -2000 участь у міжнародному проекті (МОН та Посольство Франції) по розробці та створенні підручників з французької мови
  • 1999 – 2007 співавтор (5 підручників з грифом Міністерством освіти)
  • 2000 стажування у Франції (Французька професійна мова, Institut Catholique de Paris (Français des Affaires)
  • 2002 - 2003 переможець міського, обласного та фіналіст Всеукраїнського конкурсу   «Учитель року» липень 2004    Стажування у Франції (Limoges, Atalante innovations»)
  • 2004 Робоча зустріч (Сорбона, Париж 3, вивчення робочого плану)
  • 2005 стажування у Франції (Французький Альянс, Париж)
  • 2005 стажування у Франції (Limoges, Концепція та розробка підручника)
  • 2006-2009 Участь  у міжнародному проекті Міністерства освіти України та Посольства Франції в Україні по створенню тестів для незалежного тестування для   загально-освітніх шкіл України.
  • 2007 Cтажування (як концептор і редактор тестів для  незалежного тестування для загально-освітніх шкіл України) у Міжнародному центрі педагогічних досліджень в Парижі (СІЕР, (Sèvres) Paris, France)
  • 2008 Видання авторського підручника з французької мови для 7 класу , (3й рік навчання), Київ, Ірпінь, видавництво „Перун”. І місце на конкурсі підручників для 7 класу Міністерства освіти і науки України. (Гриф „Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”, державне замовлення).
  • Жовтень 2009 Стажування (Стипендія Уряду Франції) з метою вивчення системи організації Магістратури в університеті м. Перпіньян, Франція.
  • Грудень  2011 Стажування (Стипендія Уряду Франції) з метою вивчення системи викладання  іноземної мови на прикладі  університеті  Ренн-2, Франція.
  • 2013 Стажування  (стипендія Уряду Франції) з метою  науково- дослідницької роботи в університеті  Ренн-2, Франція
  • 2015 Удостоєна звання «Кавалер Ордена Академічних Пальм» Міністерством освіти Франції

Асоціативна робота

  • Alliance Française (Французький Альянс М. Рівного, віце-президент  протягом 10 років, викладач)

Участь у міжнародних проектах

  • Керівник діючого пілотного проекту «Інтегруємо в європейську освіту» з 2005 року.
  • Організація культурно-лінгвістичних поїздок у Францію (2010, 2013, 2016)
  • Участь у молодіжній  програмі Європейського Союзу  Youth In Action (Молодь в дії) (2015, 2016)
  • Участь у міжнародному проекті з міжнародною  Асоціацією солідарності Human'East (Франція), (2017, 2018)

науковий ступінь – кандидат педагогічних наук         
вчене звання – професор       
посада – завідувач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: стилістика (німецька мова), стилістика другої іноземної мови (німецька мова), друга іноземна мова (німецька), історія літератури країни основної мови (німецька мова)

Основні публікації:

  1. Середюк Л.А. Особливості самовираження сучасних старшокласників // Онов лення змісту, форм   та  методів  навчання   і  виховання  в  закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові  записи  Рівненського   державного   гуманітарного університету. Випуск 16.-Рівне:РДГУ,2001.-С.141-143.
  2. Середюк Л.А. Форми   особистісного     самовираження     сучасних  старшокласників  //  Педагогіка  і  психологія.  Київ. „ Педагогічна  думка „.  - № 1 (30).-ст. 67-72.
  3. Середюк Л.А. Збагачення навчальногї та поза навчальної діяльності старшокласників елементами  творчості  //  Оновлення  змісту, форм  та  методів навчання  і  виховання  в  закладах  освіти:  Збірник  наукових  праць:  наукові записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету.  Випуск  - Рівне:РДГУ, 2002. -  С. 35-39.
  4. Середюк Л.А. Педагогічні  умови  підвишення  ефективності  процесу особистісного  самовираження  старшокласників // Наукові записки Тернопільского державного   педагогічного   університету. Серія: Педагогіка, 2002.-№ 4. – С.  20-23.   
  5. Середюк Л.А. Нові   виховні   ситуації   у   самоствердженні    старшо класників  // Національна  освіта:  традиції і  новації  у контексті ідей Івана Огієнка: Збірник наукових праць  / За ред. проф. М.В.Левківського.– Київ– Житомир:  ЖДПУ  – С.153 -155.
  6. Середюк Л.А. Розширення сфери діяльності та самодіяльності учнів, як умова оптимізації самовираження старшокласників // Оновлення    змісту,   форм   та   методів   навчання   і виховання   в  закладах   освіти:   Збірник   наукових   праць:   наукові   записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету. Випуск 25.  –  Рівне:  РДГУ,  – С. 58 -62.           
  7. Середюк Л.А., Мороз Л.В. Німецька мова. Розмовні теми та лексико- граматичні вправи  для студентів 3 курсу немовних спеціальностей. Навчально-методичний посібник.- Рівне: РДГУ,2003. -29 с.
  8. Середюк Л.А. Мороз Л.В.,Рогаля А.М.. Німецька мова. Розмовні теми та контрольні вправи для  студентів 2 курсу немовних спеціальностей. Навчально- методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-82 с.
  9. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Рижко М.І., Трофимчук В.М., Ярута Н.П., Іноземна мова:  англійська,   німецька.  На  допомогу  вступнику:  Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-37 с.
  10. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Трофимчук В.М., English. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2004.-40 с.
  11. Середюк Л.А.,Дуброва А.С. Трофимчук В.М., , Гар гола Т.А.English. Deutsch. Francais.На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2005.-80 с.
  12. Середюк Л.А. Соціально-психологічний тренінг, як засіб створення нових виховуючих ситуацій у самовираженні старшокласників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 27.- Рівне: РДГУ, 2003,- с.49-53.
  13. Середюк Л.А., Гаргола Т.А. Вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей.// Нова педагогічна думка. Рівне. №1.2005,-с.57-59.
  14. СередюкЛ., Данилова Н. Особливості викладання та навчання в умовах інтеграції української вищої школи в загальноєвропейську систему вищої освіти// Нова педагогічна думка. Рівне. № 2. 2006 р.- с. 22-24.
  15. Середюк Л., Дуброва А. Роль перекладу у процесі навчання іноземної мови на немовних факультетах// Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2006 р.- с. 35-36.
  16. Стаття: Середюк Л., Данилова Н. Тестові завдання як один із прийомів контролю на уроках німецької мови.// Нова педагогічна думка. Рівне. № 1. 2008 р.- с. 52-54.
  17. Cередюк Л., Рижко М. Використання автентичного німецького газетного матеріалу на заняттях з німецької мови у ВНЗ // Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2007 р.- с.45-46.
  18. Методичний посібник: Середюк Л.А. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2008.- 64 с.
  19. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 42    .- Рівне: РДГУ, 2009,- с..70-72
  20. Сучасні підходи до вивчення стану проблеми викладання варіантів англійської мови/ Матеріали міжнародної наукової конференції: Германістика XXI століття: Традиційні й новітні аспекти дослідження та викладання.- Горлівка; Горлівський державний педінститут іноземних мов, 22-23 квітня 2010 р.-с. 217-221
  21. Система комунікативних ситуацій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання. 5 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2012 р.-с. 77-84
  22. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами – філологами. 6 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2013 р.-с. 139-145
  23. Roman „Das Parfum» von Patrick  Süskind –das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.с. 15-17
  24. Про підготовку студентів – філологів мовних спеціальностей  в умовах запровадження  новітніх інформаційно - комунікаційних технологій навчання іноземної мови . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 11 (54)    .- Рівне: РДГУ, 2015,- с..
  25. Використання комп'ютерних інформаційних технологій в процесі вивчення німецької мови 7 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия  Орел, 8-18  декабря 2014 г.-с. 126-133
  26. КОМПЛЕКС ПЕДАГОГИЧЕСКИХ УСЛОВИЙ ОПТИМИЗАЦИИ САМОВЫРАЖЕНИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ В КЛАССНОМ КОЛЛЕКТИВЕ» в колективній монографії «Язик как исследование в аспекте филологии , методики преподавания и литературоведения » под редакцией Н.А. Болдыревой- Орел: Издательство ОрелГИЭТ, 2015.- С. 212-  237
  27. Навчально-методичний посібник «Теоретико – методичні основи формування лексичної компетенції в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної»(161 с.)
  28. ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск .- Рівне: РДГУ, 2016,- с..
  29. Methoden für teilnehmeraktivierendes Lehren und Lernen der deutschen Sprache . Наукові записки Національного університету «Острозька акдемія». Серія «Філологічна». ,2017, Випуск 64. Частина 2.с. 120-122.
  30. Середюк Л.А. Лінгвокраїнознавчий підхід до відбору лексики у ЗОШ та ВНЗ. Нова педагогічна думка. Рівне - № 3(71) 2012 - C. 87-89.
  31. Середюк Л.А. Навчання діловому листуванню англійською мовою. Нова педагогічна думка. Рівне - № 49 (72) - C. 49-51.
  32. Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікації навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне – Випуск 6 (49), 2013 р. – С. 88-91.
  33. Середюк Л.А. «Das Parfum» von Patrick Süskind – das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. - С. 15-17.
  34. Середюк Л.А. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами-філологами Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка // Материалы конференции. Под общ. ред. Н.А. Бондаревой. - Орел, Издательство ОрелГИЭТ, 2014. С. 139-149.

 

АВТОБІОГРАФІЯ:  

  • Середюк Лариса Анатоліївна, 07.06.1972 року народження, уродженка м. Рівне . Одружена, двоє дітей 23 та 16 років.
  • 1989-1994 навчалася в Рівненському державному педагогічному інституті на факультеті іноземної філології .
  • 1994 рік- закінчила даний ВУЗ з відзнакою.
  • 1994-1997 працювала викладачем кафедри іноземних мов в РДПІ.
  • 1997-2000 рік- навчалася в аспірантурі при Рівненському державному гуманітарному університеті.
  • 2002рік- захистила дисертаційне дослідження та отримала ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності «Теорія та методика виховання».
  • 2006 рік- присвоєно звання доцента кафедри романо-германської філології.
  • 2007-2009 – працювала заступником декана факультету іноземної філології з навчальної роботи.
  • З вересня 2012 року – завідуюча кафедри романо – германської філології РДГУ.
  • З 2015 року – завідуюча кафедри практики німецької та французької мов РДГУ.

СТАЖУВАННЯ, ФОРУМИ ,СЕМІНАРИ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ :

  1. IV Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція« Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія), яка проводилася 8-18 грудня 2012 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.
  3. VII Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція « Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія),яка проводилася 8-18 грудня 2014 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  4. Стажування в м. Лодзь (Польща) за програмою «Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок» та отримала диплом про проходження закордонного стажування у формі післядипломної освіти .(25.11.-01.12.2012 року).
  5. Семінар Гете-інституту на тему: «Unterrichtsplanung für den Deutschunterricht an Hochschulen (Планування заняття з німецької мови у вищому навчальному закладі)», 2-3 грудня 2013 року, м. Київ
  6. Семінар «DAAD-Seminar-Wochenende», м. Львів (24-26 травня 2013 року).
  7. Семінар «Wortschatzarbeit im DU» та «Der Bologna –Prozess in der Ukraine», проведений представництвом німецької академічної служби обміну DAAD, м. Луцьк (29.05.2014-01.06.2014 рр.).
  8. Перший загальноукраїнський форум вчителів німецької мови: «Професійні сфери німецької мови - німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні» (м. Київ, 25 – 26.11.2016)
  9. Методичний семінар з підвищення кваліфікації: «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2. Підготовка до іспиту Goethe-Zertifikat B2. Рефлексії занять згідно діяльнісних методико-дидактичних принципів. Інтегрування країнознавчої інформації у комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови. » (м. Ужгород, 27.06. – 8.07.2016, 72 години)
  10. Методичний семінар: «Mobile Endgeräte im Deutschunterricht » (11.03.-12.03.2017, м. Київ, 16 години)
  11. Методичний семінар: «Einführung in DLL-Merkmale und Prinzipien» (05-06.09.2017, м. Рівне, 16 годин)
  12. Методичний семінар: «Aktuelle Landeskunde für Deutschlehrkräfte».(22-23. 09. 2017, м. Люблін, Польща, 12 годин)
  13. Методичний семінар: «DLL 7: Prüfen, Testen, Evaluieren» (24-28 червня 2017, м. Київ, 40 годин)
  14. Методичний онлайн семінар: «DLL 4: Aufgaben, Übungen, Interaktion»(18червня- 18 грудня 2017 року) 72 години
  15. Конференція:“CLILIG in der Ukraine- Fach und sprachintegriertes Lernen auf Deutsch: Möglichkeit, Vorteile, Herausforderungen“ (13.10.2017, м. Київ)
  16. Методичний онлайн семінар «DLL 6 Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung» (25 грудня 2017 р. - 31 березня 2018 р.) 72 год.

Чеберяк Анна Миколаївна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету. Автор 50 наукових і науково-методичних праць. У 2005 р. закінчила магістратуру факультету іноземної філології і здобула кваліфікацію викладача англійської мови та літератури. З 2006 по 2009 рр. навчалася в аспірантурі при кафедрі загального мовознавства Львівського національного університету імені Івана Франка. В 2011 р. захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 10.02.15 – загальне мовознавство. В 2013 р. отримала вчене звання доцента. З 2004 р. працювала на посадах викладача, старшого викладача та доцента кафедр практики англійської мови, загального та порівняльного мовознавства, романо-германської філології факультету іноземної філології.

Коло наукових інтересів: загальне та зіставне мовознавство, комунікативна лінгвістика, лінгвістична генологія, прагмалінгвістика, лінгвокультурологія та міжкультурна комунікація.

 

Back to top