Доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Освіта:

  • У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель російської мови та літератури;
  • У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.10 Трудове навчання та технології. Професійна кваліфікація: Магістр середньої освіти, викладач загальнотехнічних дисциплін і методик трудового навчання та технологій. Вчитель трудового і профільного навчання та технологій.
  • У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 1999 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації: «Виховання культури праці молодших школярів у процесі навчальної трудової діяльності».

Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

Вчене звання: доцент кафедри педагогіки (присвоєно у 2001 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=BGpeoYwAAAAJ

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?locale=ru_RU&errorKey=&viewType=input&product=WOS&search_mode=GeneralSearch&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC2bDNQNgNeDhTDchE1M&preferencesSaved=&SID=C2bDNQNgNeDhTDchE1M

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3000-4489

Основні дисципліни, що викладаються: «Методика професійного навчання: дидактичне проектування», «Стандартизація, управління якістю та сертифікація», «Технологічний практикум (кулінарія)», «Технологічне обладнання харчової промисловості та технологія приготування страв», «Міжнародна готельна індустрія», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування», «Матеріально-технічне оснащення готельно-ресторанних господарств», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування».

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Автор понад 240 наукових праць з проблем стандартизації професійної освіти в умовах глобалізаційних процесів в Україні та зарубіжних країнах; методичних підходів до проектування і застосування освітніх стандартів; зарубіжного досвіду регулювання змісту і якості професійної підготовки фахівців через освітні стандарти, основними з яких є:

  1. Nadiya Dupak The formation of a civil responsibility of high school students in the context of specialized training - (Larysa Oleksiivna Savchenko, Kateryna Igorivna Kiriukha, Oleg Borisovich Potapenko, Nadiya Vasylivna Dupak, Iryna Alexandrovna Krasiuk) - Revista Tempos e Espacos Educacao (ISSN23581425-Brazil-WoS), 00, 215840 - v. 14 n. 33 (2021), Publicado: 2021-01-20 /( Індексується в науковометричній базі ISSN23581425 Web of Science Core Collection).
  2. Дупак Н.В. Концепція якості професійної освіти Німеччини / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..43 – Житомир, 2009. – 232 с. (С. 54-58).
  3. Дупак Н.В. Особливості організації системи підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / Професійна педагогічна освіта:і нноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с ( С. 114-133).
  4. Дупак Н.В. Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії / Вища освіта України (додаток 1) – 2010 р. – Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології". – Т. 3. – 352 с. – С. 244 – 251
  5. Дупак Н.В. Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..57 – Житомир, 2011. – 234 с. - С. 64 – 68.
  6. Дупак Н.В. Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід / Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с - С. 54 - 72
  7. Дупак Н.В. Методологічні підходи до проектування та застосування освітніх стандартів / Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с - С. 58 – 75.
  8. Дупак Н.В. Особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / Н.В. Дупак // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с -С. 109-125.
  9. Дупак Н.В. Система забезпечення якості вищої освіти в країнах Західної Європи й США освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 9 (52). – Рівне: РДГУ, 2014. – 216 с (С. 173 - 179).
  10. Дупак Н.В. Принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54). – Рівне: РДГУ, 2015. – 248 с (С. 226 - 229).
  11. Дупак Н.В. Інноваційна діяльність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 288 с. (С. 119 - 127).
  12. Дупак Н.В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 2. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 304 с. (С. 164 - 172).
  13. Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 16 (59). – Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С 254 - 258).
  14. Н.В. Дупак Проектування змісту професійної освіти у сучасний період розвитку суспільства / Н.В. Дупак // У збірнику наук. праць „Інноватика у вихованні” Вип..5. / Упоряд. О.Б. Петренко: ред..кол. О.Б. Петренко, Н.М. Гринькова, Т.С. Ціпан та інш. / Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С. 130 - 139).
  15. Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 130 - 139).
  16. Дупак Н.В. Якість освіти як основний пріоритет модернізації професійної педагогічної освіти. / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 110 - 116).
  17. Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
  18. Дупак Н.В. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах. / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 36-42).
  19. Дупак Н.В. Метoдoлoгія діагнoстики прoфесійнo-педагoгічних кoмпетентнoстей майбутніх педагoгів прoфесійнoї oсвіти у контексті нoвoгo стандарту вищoї oсвіти. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : Н.М. Коляда, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 108-115.
  20. Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
  21. Дупак Н.В., Лісова С.В. Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування // Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ, 2021. (С. 420-435).
  22. Дупак Н.В. Теоретичний аналіз концептуальних засад професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів професійної освіти / збірник наук. праць Педагогічні науки «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4 , - 2022 (С. 44-49).
  23. Дупак Н.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.

Базова освіта: вища, вчитель математики та фізики.

Науковий ступінь, спеціальність, тема дисертації: кандидат фізико-математичних наук, 01.04.10 – фізика напівпровідників і діелектриків, "Ефекти структурного розвпорядкування в спектрах комбінаційного розсіювання світла кристалічного і аморфного кремнію".

Вчене звання: доцент.

Наукові профілі:

  • ID Scopus: 6506540077

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6506540077

  • ID Orcid: 0000-0001-6206-7997

https://orcid.org/0000-0001-6206-7997

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються:

  • Проблеми сучасної фізики.
  • Загальна електротехніка.
  • Загальна фізика.
  • Хімія.

Основні публікації:

  1. Н.Б. Данилевськая, А.В. Лисица, Н.В. Мороз, Нечипорук Б.Д., Н. Е. Новоселецький, Б. П. Рудык. Получение нанокристаллов соединений цинка электролитическим способом, используя различные электролиты Журнал технической физики, 2018, том 88, вып. 3, С. 422-426.(Scopus)
  2. Б. Б. Колупаев, Б. С. Колупаев, В. В. Левчук, Ю. Р. Максимцев, Б. Д. Нечипорук, В. А. Сидлецкий Влияние нанодисперсного графита на вязкоупругие свойства поливинилхлорида МЕХАНИКА КОМПОЗИТНЫХ МАТЕРИАЛОВ. — 2018. — Т. 54, № 3. — С. 489—500.(Scopus)
  3. N.B. Danilevska, M.V. Moroz, A.V. Lysytsya, B.D. Nechyporuk, M.V. Prokhorenko , B.A. Tataryn, Fiseha Tesfaye Synthesis of Zn1– xCdxS nanocrystals by electrolytic method JOURNAL OF NANO- AND ELECTRONIC PHYSICS, Vol. 11 No 1, 01015(5pp) (2019) . (Scopus)
  4. N.B. Danilevska, M.V. Moroz, S.H. Haievska, B.D. Nechyporuk, M.Yu. Novoseletskyi, M.V. Prokhorenko, N.P. Yarema, V.O. Yukhymchuk Temperature on the Size and Structure of Cadmium Sulfide Nanocrystals Obtained by the Electrolytic Method J. NANO- ELECTRON. PHYS., Vol. 12, № 4, 04035(6pp) (2020). (Scopus).
  5. А.В. Лисиця, М.В. Мороз, Б. Д. Нечипорук, Б.П. Рудик, Б.Ф. Шамсутдинов Фізичні властивості нанокристалів сполук цинку отриманих електролітичним методом. Фізичні властивості нанокристалів сполук цинку отриманих електролітичним методом. (Scopus).
  6. Б.П. Рудик, О.Ф. Коломис, Б. Д. Нечипорук, В.В.Стрельчук, В.М. Джаган, В.О. Юхимчук Оптичні властивості нанорозмірного оксиду цинку отриманого електролітичним методом Наук. вісник Ужгород. ун-ту (Сер. Хімія), 2021, № 1 (45), С. 47-53.
  7. Lysytsya A., Mandygra J., Kryvoshyya P, Nechyporuk B. POSSIBLE MECHANISMS OF THE BIOLOGICAL ACTIVITY OF POLYHEXAMETHYLENE GUANIDINE ON CELL MEMBRANES Sciences of Europe (Praha, Czech Republic) No 90 (2022) Vol. 1 P. 11-22.

Коротка автобіографічна довідка.

Нечипорук Богдан Дмитрович, доцент кафедри фізики, астрономії та методики навчання РДГУ. Народився 7 січня 1954 р. в с. Птича Вербського р-ну Рівненської області. В 1970 р. закінчив Вербську середню школу. З 1970 по 1975 р. навчався на фізико-математичному факультеті Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануїльського. З 1975 по 1983 р. працював в школі Володимирецького району. З 1988 по 1991 р. навчався в аспірантурі Інституту напівпровідників АН УРСР м. Київ. З 1999 р. працює в Рівненському державному гуманітарному університеті.

Наукові інтереси належать до сфери фізики напівпровідників, зокрема до розробки методів і методик отримання наночастинок напівпровідникових сполук та оксидів і гідроксидів металів та дослідження їх фізичних властивостей методами рентгеноструктурного аналізу та оптичної спектроскопії. Дані матеріали перспективні для застосування в електроніці, оптоелектроніці, хімічній та фармацевтичній промисловості, а також в медицині. Автор 134 наукових робіт, з яких 15 опубліковано у вітчизняних і зарубіжних журналах, які індексуються в наукометричній базі даних Scopus, отримано 10 авторських свідоцтв і патентів на винаходи.

Базова освіта: вища, вчитель математики і фізики

Науковий ступінь, спеціальність, тема дисертації: кандидат педагогічних наук, 13.900.02 – теорія і методика навчання фізики, «Організація дослідницької роботи учнів   під час вивчення фізики в старших класах середньої школи».

Вчене звання: професор

Наукові профілі:

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються:

  • Методика навчання фізики.
  • Організація педагогічного експерименту, обробка та інтерпретація результатів.
  • Фізика в старшій школі з методикою навчання.
  • Методика складання і розв’язування фізичних задач.

Коротка автобіографічна довідка:

Галатюк Юрій Михайлович, професор кафедри фізики, астрономії та методики викладання РДГУ. Народився 1 червня 1961 року в м. Рівне. У 1983 р. з відзнакою закінчив Рівненський державний педагогічний інститут, спеціальність «Математика і фізика». З 1993 року навчався в аспірантурі при РДПІ, яку закінчив в 1996 році за спеціальністю «Теорія і методика навчання фізики». Кандидат педагогічних наук, дисертацію «Організація дослідницької роботи учнів під час вивчення фізики в старших класах середньої школи» захистив 6 травня 1997 року у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова.

Вчене звання – професор. Педагогічне звання – учитель-методист.

Основний напрям наукових досліджень: «Розвиток пізнавальної творчості та методологічної культури учнівської і студентської молоді».

Автор понад 400 наукових та навчально-методичних праць.

Неодноразово брав участь у роботі журі Всеукраїнського турніру юних фізиків, Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики, Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів, був членом журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (2009, 2013, 2018).

Нагороджений нагрудним знаком «Відмінник освіти України»Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, Почесною грамотою Малої академії наук України за результативну роботу з обдарованою учнівською молоддю, грамотами Рівненської обласної державної адміністрації та Управління освіти Рівненської обласної державної адміністраціїІнституту модернізації змісту освіти.

Основні публікації:

  1. Методика організації творчої пізнавальної діяльності з фізики. Методичний посібник. Рівне: РДГУ, 2020. -126 с.
  2. Галатюк Ю.М, Тищук В.І. Дослідницька робота учнів з фізики. – Х.: Вид. група “Основа”: “Тріада +”, 2007. – 192 с.
  3. Галатюк Ю.М., Рибалко В.А. Дослідницькі задачі з фізики. – Х.: Вид. група “Основа”: “Тріада +”, 2007. – 160 с.
  4. Методика організації творчої пізнавальної діяльності з фізики. Методичний посібник. Рівне: РДГУ, 2020. -126 с.
  5. Галатюк Ю.М. Організація творчої пізнавальної діяльності з фізики на основі навчального дослідження. Навчальний посібник. – Рівне: РВВ РДГУ, 2012. - 253 с.
  6. Галатюк Ю.М. Використання міжпредметних зв’язків природничих предметів для розвитку творчих здібностей учнів: Монографія / О. П. Войтович, Ю. М. Галатюк, Д. В. Лико – Рівне: РДГУ, – 224 с.
  7. Методи розв’язування фізичних задач. Метод аналізу розмірностей та принцип подібності / Ю.М. Галатюк, В.Я. Левшенюк, Я.Ф. Левшенюк, А.В. Рибалко, В.І. Тищук. – Х.: Вид. група “Основа”, 2008. – 144 с.
  8. Галатюк Ю.М., Левшенюк Я.Ф., Тищук В.І. Методи моделювання і аналогії. Серія: дидактика фізики.         Методи і методика розв’язування задач з фізики. Випуск 2. – Рівне: “Принт-експрес, 2004. – 68 с.
  9. Галатюк Ю.М., Тищук В.І. Дослідницька робота учнів з фізики у старших класах загальноосвітньої школи: Монографія. – Рівне: РВВ РДГУ, 2004. – 264 с.
  10. Галатюк Ю.М. Формирование методологической культуры учащихся в процессе изучения естественнонаучных дисциплин [Электронный ресурс] / Ю.М. Галатюк, Т.Ю. Галатюк // Грузинский Электронный Научный Журнал: Образовательные науки и психология. – 2016. – № 2 (39). – С. 60 − 66.
  11. Галатюк Ю.М. Теоретичні основи концепції модульного проектування творчої навчальної діяльності з фізики //Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 3. Серія: педагогічні науки: Збірник .– Чернігів: ЧДПУ, 2000.– №3.–С.24-31
  12. Галатюк Ю.М., Рибалко А.В. Вивчення нетрадиційних методів розв’язування творчих фізичних задач у школі // Нова педагогічна думка.­ – 2000.–№1.–С.115-122
  13. Галатюк Ю.М., Войтович І.С. Генезис творчої фізичної задачі і структура навчальної діяльності // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Засоби реалізації сучасних технологій навчання. – Випуск 34. – Кіровоград: РВЦ КДГУ ім. В. Винниченка. – 2001. – С. 21-24.
  14. Галатюк Ю.М. Психолого-педагогічні особливості процесу розв’язування творчої навчальної задачі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 15. – Рівне: РДГУ, 2001. – С. 72-76.
  15. Галатюк Ю.М. Розвиток творчого потенціалу студентів – майбутніх вчителів фізики в  процесі професійної підготовки //Наукові записки: Збірник наукових статей національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Випуск 43. – К.: НПУ, 2001. – С. 214-220.
  16. Галатюк Ю.М.Продукт творчої навчально-пізнавальної діяльності та його педагогічна оцінка // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Випуск 42. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка.-2002. – С. 11-14.
  17. Галатюк Ю.М. Методологічні аспекти організації творчої навчальної діяльності з фізики //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 20. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 20-25.
  18. Галатюк Ю.М. Принцип творчої самодіяльності у навчанні фізики та механізми його забезпечення // Фізика та астрономія в школі. – 2006. – № 4 – С. 33–36.
  19. Галатюк Ю.М. Методи моделювання та аналогії як засіб і результат розв’язування пізнавальних задач / Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі. – 2010. - №6. – С.3-5. Галатюк Ю.М. Теоретичні аспекти проектування творчої навчально-пізнавальної діяльності у навчанні фізики / Юрій Галатюк // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: збірник наукових праць. Випуск IX. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2011. – С.248-254.
  20. Галатюк Ю.М. Діяльнісний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів фізики/ Ю. Галатюк // Нова педагогічна думка . – 2014. – № 3. – С. 112 –116.
  21. Галатюк Ю.М. Розвиток творчого компонента навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроці фізики / Ю.М. Галатюк, М.Ю. Галатюк // Наукові записки. – Випуск 7. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 128 – 133.
  22. Галатюк Ю.М. Творча пізнавальна ситуація у контексті проектування та організації творчої навчальної діяльності  /Ю.М. Галатюк, М.Ю. Галатюк, Т.Ю. Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського гуманітарного університету. Випуск 11 (54). – Рівне, РДГУ, 2015 р. – С.197 – 200.
  23. Галатюк Ю.М. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач / Т.Ю. Галатюк, Ю.М. Галатюк // Фізико-математична освіта : науковий журнал. – 2017. – Випуск 2(12). – С. 51-56.
  24. Галатюк Ю.М. Творча навчально-пізнавальна діяльність у контексті розв’язування задач з механіки / Ю.М. Галатюк // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – випуск 57 : збірник наукових праць/ за науковою ред. В. Д. Сиротюка; м-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 32 – 39.
  25. Галатюк Т. Ю., Галатюк Ю. М. Емпіричні методи наукового пізнання у формуванні методологічної культури учнів при навчанні фізики. Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 2 (16) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2018. С.30 – 34. (Фахове видання)
  26. Галатюк Ю.М., Галатюк Т.Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі. Освітологічний дискурс. 2018, № 3-4 (22-23). С. 140 – 150.
  27. Галатюк Ю.М., Галатюк Т.Ю., Галатюк М.Ю. Проектування творчої навчальної діяльності  з  фізики  у  контексті формування методологічної культури учнів.  Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2019. Випуск 3(21). С. 32-38.
  28. Галатюк Т., Галатюк Ю. Творча пізнавальна ситуація як чинник у формуванні методологічної культури учня. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. № 4 (100). 2019. С. 142-145.
  29. Галатюк Ю.М., Галатюк Т.Ю. Методологічний компонент пізнавальної діяльності у навчанні фізики в Новій українській школі. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна /  [редкол.:  С.В.  Оптасюк  (голова,  наук.  ред.)  та  ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. С. 102-105.

 

Професор кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Освіта: У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель загально-технічних дисциплін та праці.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 1992 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації «Формування культири праці учнів 5 - 7 класів у процесі навчальної трудової діяльності».

Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

  • доктор педагогічних наук з 1996 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема докторської дисертації: «Педагогічні основи формування культури праці учнів основної школи в процесі трудового навчання і виховання».

Докторську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

Вчене звання: професор кафедри соціальної педагогіки і педагогічної майстерності (присвоєно у 2005 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?user=HVJE4_8AAAAJ&hl=en&citsig=AMD79oqog-MtK73Ag1uCwK9J6pOjRK0yYw

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика професійного навчання», «Основи наукових досліджень», «Технології з методикою навчання», «Методика навчання технологічної освітньої галузі», «Краса і здоров’я людини», «Креативні технології в професійній освіті», «Методологічні засади професійної освіти».

Автор понад 500 наукових праць (монографії, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації, статті у збірниках наукових праць) з проблем якості освіти у контексті євроінтеграційних процесів; компетентнісного підходу у вищій освіті України та країнах Західної Європи; формування та розвитку творчої особистості майбутніх фахівців у системі неперервної професійної освіти; систематизації педагогічних знань майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ; теоретико-методологічних засад впровадження особистісно-орієнтованого підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя; модернізації вищої освіти України та шляхів її інтеграції у європейський освітній простір. Зокрема, серед праць виокремимо наступні:

  1. Lisova, S. (2020). The ways of effective professional adaptation of military students (combatants) to productive activities in the service sectorrtep-uergn(h) – (Larysa Oleksiivna Savchenko, Svitlana Myhailivna Zinchenko, Vasyl Hryhorovych Vereshak, Svitlana Lisova, Konstantin Yevhenovych Palshkov) - Revista Turismo Estudos & Práticas (ISSN23161493-Brazil-WoS), 00, 155200 - n. 5 Geplat: Caderno Suplementar, N. 5, DEZEMBRO, 2020 /( Індексується в науковометричній базі ISSN 23161493 Web of Science Core Collection).
  2. Лісова С. В. Тенденції розвитку вищої освіти в країнах Західної Європи / С. В. Лісова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ [зб. наук. праць]. Частина 1. – Рівне, МЕГУ,  – С. 376 – 381.
  3. Лісова С. В. Якість освіти як основний пріоритет підготовки вчителя до змін в освітньому просторі / С. В. Лісова // Професійно-педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. [монографія] / За ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 48 – 71.
  4. Лісова С. В. Естетична культура особистості як складова підготовки майбутнього фахівця в системі професійної освіти / С. В. Лісова // Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи [зб. наук. праць Всеукр. практич. конференц. з міжнар. участю]. Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 59 – 63.
  5. Лісова С. В. Деякі аспекти впровадження кредитної системи навчання / С. В. Лісова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: [зб. наук. праць]. Випуск 39. – Рівне, 2008. – С. 112 – 116.
  6. Лісова С. В. Методична підготовка педагогів професійного навчання як педагогічна проблема / С. В. Лісова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. праць]. Випуск 23 – Вінниця: Вид-во ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2010. – С. 86 – 91.
  7. Лісова С.В. Cинергетичний підхід до сучасних методологічних проблем педагогіки /С.В. Лісова //Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с. – С. 256-280.
  8. Лісова С.В. Компетентісний підхід у вищій освіті: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентісний підхід: Монографія: /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с. – С. 34-54.
  9. Лісова С.В. Основні напрями розвитку педагогічної думки у сучасній Польщі /С.В. Лісова //Наукове періодичне видання "Українська полоністика", Випуск 8. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 136 с. – С. 80-88.
  10. Лісова С.В. Якість освіти як одне із стратегічних завдань модернізації вищої школи / С.В. Лісова "Освітня думка і практика на тлі змін цивілізації: людина і виховання в багатоетнічній і багатокультурній перспективі. [зб. наук. праць.] Республіка Польща, м. Жешов: Видавництво Жешовського університету, 2012 р. – 775 с. – С. 513 – 524.
  11. Лісова С.В. Креативність у формуванні й розвитку творчої особистості майбутнього вчителя в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 284 с. – С. 141-160.
  12. Лісова С.В. Теоретико-методологічні засади особистісно орієнтованої освіти. Професійна педагогічна освіта: Особистісно орієнтований підхід: Монографія //За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 436 с. – С. 41-50.
  13. Лісова С.В. Систематизація педагогічних знань майбутніх вчителів в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с - С. 140 – 145.
  14. Лісова С.В. Професійна підготовка вчителя як умова забезпечення якості освіти для всіх. / С.В. Лісова // У збірнику „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 9 (52). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2014. – С. 169-173.
  15. Лісова С.В. Проектування інноваційних педагогічних систем підготовки фахівців у галузі технологічної та професійної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015 – С. 70 -78.
  16. Лісова С.В. Проблема забезпечення якості вищої освіти з позицій системного підходу. Професійна педагогічна освіта : системний підхід. : [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 450 с - С. 160 – 172.
  17. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності. / С.В. Лісова // У збірнику наук. праць „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 11 (54). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015. – С. 229-233.
  18. Лісова С.В. Синергетичний підхід як інноваційна методологічна орієнтація в педагогіці. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 3 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2016 – С. 83 -92.
  19. Лісова С.В. Методологічні засади компетентнісного підходу у вищій освіті: світовий досвід. Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск №16 (59). - Рівне: РДГУ, 2017. – С. 11-16.
  20. Лісова С.В. Педагогічна креативність як складова професійної компетентності майбутнього учителя в умовах розвитку інноваційної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 5 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2017 – С. 65 -74.
  21. Лісова С.В., Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 4 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2018. – с.284-297.
  22. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності / С.В. Лісова / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - С. 229-233.
  23. Лісова С.В.Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
  24. Лісова С.В. Прoблeмa eфeктивнocтi прoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх фaхiвцiв гoтeльнo-рecтoрaннoї cпрaви у вищому навчальному закладі / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 42-46).
  25. Лісова С. Узагальнення та систематизація педагогічних знань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 36-44.
  26. Лісова С.В., Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
  27. Лісова С.В., Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2021. – с.140-150.
  28. Лісова С.В. До проблеми формування креативності у процесі розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. зб. наук. пр. Класичного приватного ун-ту, Вип. №  84 / 2022 / С.В. Лісова, Р.Л. Сойчук / Запоріжжя: ЗКУ - С. 43 -47.
  29. Лісова С.В. Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця з готельно-ресторанної справи на етапі навчання у вищому навчальному закладі. збірник наук. праць . / С.В. Лісова / зб.наук.праць «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4, Житомир: ЖДУ, - 2022 (С. 83- 95).
  30. Лісoва С.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.
  31. Лісoва С.В. Методологічні засади реформування професійно-педагогічної освіти у світлі побудови нової української школи. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: колективна монографія. / С.В. Лісова / за наук. ред. проф. Сойчук Р.Л.. Рівне: РДГУ, 2022. С. 48 – 57.

Базова освіта: вища, вчитель фізики та математики.

Науковий ступінь, спеціальність, тема дисертації: кандидат педагогічних наук, 13.00.02 – теорія та методика навчання фізики, "Методичні основи розробки та впровадження короткотривалих фронтальних лабораторних робіт з фізики".

Вчене звання: доцент.

Наукові профілі:

  • ID Scopus: 57745554400.

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57745554400

  • ID Orcid: 0000-0002-7629-4215.

https://orcid.org/0000-0002-7629-4215

  • Google Scholar: 5Gd18OMAAAAJ

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=5Gd18OMAAAAJ

  • Web of Science Researcher ID: AAT-5493-2021

http://www.webofscience.com/wos/author/record/ AAT-5493-2021

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються:

  • Методика навчання фізики.
  • Астрономія.
  • Основи наукових досліджень.
  • Методика навчання астрономії.
  • Проблеми сучасної астрономії.

Основні публікації:

  1. Lebed O.O., Myslinchuk V.O., Klymenko L.V., Hladun L.V., Lysytsya A.V. Radon environmental hazard assessment for residents of the city of the western region of Ukraine. // Nucler physics and atomic energy. 2021. Vol. 22. №4. p.p. 390-399. (Scopus). https://doi.org/10.15407/jnpae2021.04.390.
  2. Lebed O.O., Lysytsya A.V., Myslinchuk V.O., Hladun L.V., Rybalko A.V. Radon induced lung cancer in residents of Rivne (Ukraine) calculated by various risk models. // Ukrainian Journal of Ecology, 10(2), 2020, pp 311-318. (Web of Science). DOI: 10.15421/2020_103. https://www.ujecology.com/articles/radon-induced-lung-cancer-in-residents-of-rivne-ukraine-calculated-by-various-risk-models.pdf.
  3. LebedO.O., Klymenko M.O, Myslinchuk V.O., Hladun L.V., Lysytsya A.V. Radon ecology danger and the ways of its minimization in Rivne City (Ukraine). // Ukrainian Journal of Ecology, 9(2), 2019, pp 43-50. (Web of Science). https://www.ujecology.com/articles/radon-ecology-danger-and-the-ways-of-its-minimization-in-rivne-city-ukraine.pdf.
  4. Lebed O.O., Voloshkina О.S., Myslinchuk V.O., Shchuryk V.O., Lysytsya A.V. Radon exposure end lung cancer: analysis of risk for residents of Rivne City (Ukraine). // Ukrainian Journal of Ecology, 9(4), 2019, p.p.552-560. (Web of Science). https://www.ujecology.com/articles/comparison-of-cohort-and-ecological-research-of-radon-influence-on-oncological-diseases-of-the-rivne-city-residents-ukra.pdf.
  5. LebedO.O., LysytsyaA.V., Myslinchuk V.O, Pryshchepa A.M., Dejneka O.Y. Measurement of radon concentration in soil gas of the city of Rivne (Ukraine) / Ukrainian Journal of Ecology, 8(4), 2018, pp. 158-164. (Web of Science). https://www.ujecology.com/articles/measurement-of-radon-concentration-in-soil-gas-of-the-city-of-rivne-ukraine.pdf.
  6. LebedO.O., MyslinchukV.O., Trusheva S.S., Mandyhra Y.M., Lysytsya A.V. Radon in the spring water of the Zdolbuniv Region, Ukraine. Ukrainian Journal of Ecology, 2018, 8(3), pp 82-89. (Web of Science). https://www.ujecology.com/articles/radon-in-the-spring-water-of-the-zdolbuniv-region-ukraine.pdf.
  7. LebedO.O., KlymenkoM.O., Lysytsya A.V., Myslinchuk V.O. Effect on oncological morbidity of the population: comparative analysis of some region of Ukraine and France. / Ukrainian Journal of Ecology, 2018, 8(1), р.р. 585-595. (Web of Science). doi: 10.15421/2017_253. https://www.ujecology.com/articles/effect-of-radon-on-oncological-morbidity-of-the-population-comparative-analysis-of-some-regions-of-ukraine-and-france.pdf
  8. Лебедь О.О., Мислінчук В.О., Войтович Л.В. Фізичні основи комп’ютерно-інтегрованих інформаційних систем. Навчальний посібник. Видання 2. – Рівне: НУВГП, 2022. – 352 с.
  9. Лебедь О. О., Мислінчук В. О., Андрєєв О. А. Радон: моніторинг та геоекологічний аналіз його впливу на екосистему міста Рівного. Монографія. – Рівне : РМАНУМ, 2017. – 207 с.
  10. Кроки пізнання Всесвіту (Коротка історія астрономії). Частина I. / Навчальний посібник для студентів спеціальності 104.08 "Фізика. Астрономія" // Тищук В.І., Семещук І.Л., Мислінчук В.О. – Рівне, РДГУ, 2016. – 108с.
  11. 11. Кроки пізнання Всесвіту (Коротка історія астрономії). Частина IІ. / Навчальний посібник для студентів спеціальності 104.08 "Фізика. Астрономія" // Тищук В.І, Семещук І.Л., Мислінчук В.О. – Рівне, РДГУ, 2017. – 94с.
  12. Мислінчук В.О., Тищук В.І. Фізика зір. Комплексне довгострокове завдання з астрономії. Кредитно-модульні технології навчання: Модулі І-ІІ. Навчально-методичний посібник. – Рівне.: РВВ РДГУ, 2009. – 140 с.
  13. Мислінчук В.О., Семещук І.Л., Лебедь О.О. Визначення кутового діаметру Місяця за допомогою саморобного обладнання. // Фізика та астрономія в рідній школі. – 2022. №1. С. 31 – 34.
  14. Мислінчук В.О., Лебедь О.О., Семещук І.Л. Дослідження історичних передумов та експериментальне уточнення процесу визначення сталої Хаббла. // Фізика та астрономія в рідній школі. – 2020 р. №1. С. 27-32.
  15. Мислінчук В.О. Астрономічні задачі на основі даних інтернету / Мислінчук В.О., Семещук І.Л. // Фізика та астрономія в рідній школі – 2015 р. №1. С. 28 – 31.
  16. Мислінчук В.О. Історичні аспекти становлення сучасної астрономічної науки в контексті використання методу аналогії. / МислінчукВ.О., СемещукІ.Л., Лебедь О.О. // Фізика та астрономія в рідній школі. №1. 2014 Р. С. 47-50.
  17. Мислінчук В.О., Лебедь О.О., Кочергіна О.Д. Визначення індексу потенціалу ґрунтового радону як реперу екологічної радонової безпеки // Вісник НУВГП, серія "Технічні науки", Випуск 1(85), Рівне, 2019 р. С. 226-236.
  18. Левчун І.В. Мислінчук В.О., Лебедь О.О., Кейс-метод як ефективний інтерактивний метод вивчення фізики // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, Випуск 9. Частина 1. 2016р. С.119-126.
  19. Мислінчук В.О. Використання аналогій в колективних моделях атомних ядер (оптична, кластерна, ядерна матерія). / Лебедь О.О., Мислінчук В.О., Рибалко А.В. // Вісник Чернігівського державного пед. університету. Випуск 127, Серія: Педагогічні науки, 2015р., с. 106-110.

Коротка автобіографічна довідка.

Мислінчук Володимир Олександрович, доцент, завідувач кафедри фізики, астрономії та методики навчання РДГУ. Народився 28 квітня 1977 р. в смт Мізоч Здолбунівського р-ну Рівненської обл. З 1985 р. здобував освіту в Мізоцькій загальноосвітній школі. З 1994 р. студент фізико-технологічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету. У 1999 р. закінчив навчання та отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Фізика і математика" та здобув кваліфікацію вчителя фізики і математики. Загальний стаж роботи у навчальних закладах різного рівня акредитації більше 20 років. Після закінчення навчання, згідно розподілу був призначений на посаду вчителя математики і фізики Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Рівненської обл. Здолбунівського р-ну., де пропрацював до вступу в аспірантуру.

У 1999–2002 рр. навчався в аспірантурі РДГУ (науковий керівник – проф. В.І. Тищук). 16 червня 2006 р. в Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова захистив дисертацію на звання кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізики) на тему: "Методичні основи розробки та впровадження короткотривалих фронтальних лабораторних робіт з фізики". Диплом кандидата наук (ДК № 038489) видано на підставі рішення президії Вищої атестаційної комісії України від 11 грудня 2006 р.

З 2002 р. по даний час працював на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедри методики викладання фізики та хімії (з 2019 р. кафедри фізики, астрономії та методики викладання) Рівненського державного гуманітарного університету. З 16 грудня 2022 р. – завідувач зазначеної кафедри. Рішенням атестаційної колегії МОН України присвоєно вчене звання доцента кафедри методики викладання фізики та хімії (протокол №3/75-D від 1 липня 2011 р.).

У 2016 – 2023 р. р. – вчитель математики, фізики, астрономії та природничих дисциплін приватного Рівненського економіко-гуманітарного та інженерного коледжу; у 2021 – 2022 – викладач фізики Рівненського кооперативного економіко-правового фахового коледжу; 2008 – 2023 рр. – керівник астрономічних гуртків Рівненського міського центру творчості учнівської молоді та обласного комунального позашкільного навчального закладу "Рівненська мала академія наук учнівської молоді".

Основні результати наукового пошуку знайшли відображення у 135 наукових публікаціях (1 монографії, 15 підручниках та навчально-методичних посібниках, 10 навчальних програм, 55 – наукових статтях, з них 7 опубліковано у журналах, які індексуються у наукометричних базах Scopus та Web of Science. 40 – у фахових наукових виданнях України, включених до затвердженого ВАК переліку, 50 тез доповідей, науково-популярних та консультаційних публікацій.

В даний час керівник студентських наукових гуртків "Розвиток лабораторного методу навчання фізики", "Дослідження та вивчення основних характеристик об’єктів позагалактичної астрономії". Постійний член журі міських та обласних турів фізичної та астрономічної олімпіади, обласного етапу турніру юних фізиків, член журі та рецензент робіт Рівненської Малої академії наук учнівської молоді (секцій "Прикладна фізика", "Теоретична фізика", "Астрономія та астрофізика", "Аерофізика та космічні дослідження"). Член редакційної колегії навчально-методичного видання "Фізика для фізиків" та член ради кабінету фізики Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Неодноразовий член галузевих конкурсних комісії ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціальності "Фізика" (2015 р. – 2019 р.); член предметної комісії та член журі ІV етапу ІІ-VІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії (2012 р. – 2018 р.).

За результатами роботи нагороджений почесною грамотою НЦ "МАНУ" (згідно наказу №152 від 17.05.2021 р.); почесною грамотою РОДА (№189, наказ №70-з від 02.06.2020); подякою РОДА (згідно наказу № 182 від 17.04.2019 р.); почесною грамотою НЦ "МАНУ" (згідно наказу №207 від 19.12.2018 р.); грамотою та пам’ятною відзнакою у номінації "Найкращий науковий керівник 2018 р." (згідно наказу РМАНУ №224 від 11.05.2018 р.); почесною грамотою РОДА (№89, наказ №108-з від 04.05.2017 р.); подякою РМВК УО (травень 2015 р.); почесною грамотою РОР (№90, 14 травня 2013 р.); почесною грамотою РОДА (№865, наказ №145-з від 06.05.2011 р.).

Кандидат технічних наук, доцент

Back to top