27 серпня 2024 року
на допомогу освітньому процесу
бібліотека РДГУ провела інформаційну годину
«Вивчаємо логопедію».
Під час проведення заходу працівники читального залу №1 та №2 Мельничук Галина Петрівна та Кучерук Ірина Миколаївна представили студентам 2-го курсу педагогічного факультету підручники, навчально-методичні посібники, журнали та інші видання на допомогу вивченню логопедії.
До проведення заходу долучився Гурський Володимир Агафангелович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської.
Студенти мали можливість самостійно ознайомитися з представленими виданнями, які стануть їм у нагоді при вивченні цієї навчальної дисципліни.
Для отримання підручників та інших джерел інформації (на абонементах, в читальних залах) з 26 серпня 2024 року студентам І-х курсів усіх факультетів (стаціонарної та заочної форм навчання) необхідно отримати читацькі квитки , а студентам ІІ-ІV курсів і магістратури – їх перереєструвати, звернувшись у структурні підрозділи бібліотеки РДГУ:
читальний зал №1
(навчальний корпус №5, вул. Пластова, 31, ауд. 111)
- факультет історії, політології та міжнародних відносин;
- педагогічний факультет;
- психолого-природничий факультет;
- філологічний факультет;
- факультет математики та інформатики;
- факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики.
Абонемент нотно-музичної літератури
( навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7, ауд. 45)
- факультет музичного мистецтва.
Абонемент №2
(гуртожиток №2, вул. Котляревського, 16, каб. 114)
- художньо-педагогічний факультет.
Шановні студенти!!!
Бібліотека РДГУ
запрошує Вас отримати навчальну літературу на 1-й семестр.
Звертайтеся до структурних підрозділів:
- абонемент №1 (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31, ауд. 013);
- абонемент суспільної літератури (навчальний корпус №2, Пластова, 31, ауд. 014);
- абонемент нотно-музичної літератури (навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7, ауд. 45);
- абонемент №2 (гуртожиток №2, вул. Котляревського, 16, каб. 114).
Вітаємо з початком нового навчального року!
Запрошуємо Вас до бібліотеки РДГУ.
Ми прагнемо забезпечити вас необхідною інформацією та літературою для успішного виконання завдань освітнього і наукового процесів університету в умовах традиційної, змішаної та дистанційної форм навчання.
До Ваших послуг наші інформаційні ресурси:
Фонд бібліотеки загальною кількістю близько 500 тисяч примірників друкованих та електронних видань різноманітних типів і видів, в т. ч. праці науковців РДГУ. У фонді рідкісних і цінних видань зберігаються книги та журнали ХІХ століття (навчальні, наукові, художні твори).
Електронні джерела інформації:
Інституційний репозитарій Рівненського державного гуманітарного університету (повнотекстова база наукових праць викладачів) на основі програмного забезпечення ЕPrints. Алгоритм пошуку: факультет – кафедра – автор.
Webсайт бібліотеки (структура та інформаційний контент якого спрямований на допомогу освітньому та науковому процесам в умовах традиційної, змішаної та дистанційної форм навчання).
Інформаційно-пошукові системи:
Бібліографічні, реферативні, повнотекстові бази, які формує (поповнює/оновлює) бібліотека та традиційні карткові каталоги і картотеки допоможуть у пошуку необхідної інформації:
- електронний каталог фонду бібліотеки (в локальній мережі бібліотеки). З доступом до бібліографічних баз наукових праць професорсько-викладацького складу РДГУ, авторефератів дисертацій, що надходять до бібліотеки, рідкісних і цінних видань фонду бібліотеки; видань на іноземних мовах, періодичних видань, електронних документів на компакт-дисках;
- традиційні карткові каталоги і картотеки (абеткові, систематичні, спеціальні).
Пропонуємо інформаційні сервісні послуги:
- довідково-бібліографічне обслуговування користувачів/читачів в традиційній, електронній та віртуальній формах (тематичні, уточнювальні та інші довідки за Вашими інформаційними запитами);
- надання різноманітних консультацій щодо підбору необхідних видань в інформаційно-пошукових системах та ін.;
- допомогу викладачам університету у реєстрації ORCID та створенні профілів у міжнародних наукометричних базах Scopus, Web of Science, Google Scholar;
- інформаційні заходи для студентів та науковців щодо використання Міжнародних стилів оформлення посилань у наукових роботах тощо;
- присвоєння індексу УДК на кваліфікаційні наукові роботи викладачів та студентів (в т. ч. в телефонному режимі, електронною поштою);
- проведення різноманітних форм заходів, спрямованих на формування основ інформаційної культури для студентів-першокурсників та інших категорій користувачів/читачів;
- культурно-просвітницькі заходи різноманітних форм та тематики для студентів на допомогу вивченню навчальних дисциплін, самоосвіті.
Ви бажаєте отримати літературу додому?
До Ваших послуг абонементи:
- абонемент №1 (центральний) – багатогалузевий книжковий фонд, крім літератури суспільних дисциплін (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31, ауд. 013);
- абонемент суспільної літератури – книжковий фонд суспільних дисциплін (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31, ауд. 014);
- абонемент нотно-музичної літератури – книжковий фонд з історії, теорії музики, нотних видань (навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7, ауд. 45);
- абонемент №2 – література з мистецьких дисциплін (гуртожиток №2 , вул. Котляревського, 16, каб. 114).
Для самостійної роботи запрошуємо до наших читальних залів:
- читальний зал №1 – багатогалузевий книжковий фонд (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31);
- читальний зал №2 – фонд періодичних видань (гуртожиток №5 РДГУ, вул. Пластова, 41).
До уваги студентів:
Студентам-першокурсникам необхідно отримати читацькі квитки, студентам 2-5 курсів перереєструватись, звернувшись в читальний зал №1 (студентам факультетів: педагогічного; філологічного; математики та інформатики; психолого-природничого; історії, політології та міжнародних відносин; документальних комунікацій, менеджменту, технологій і фізики), на абонемент №2 (студентам художньо-педагогічного факультету), на абонемент нотно-музичної літератури (студентам факультету музичного мистецтва).
Сподіваємось, що з допомогою бібліотеки РДГУ Ваш пошук необхідної інформації буде завжди успішним.
Рівненський державний гуманітарний університет оголошує набір до аспірантури для здобуття ступеня PhD за кошти державного бюджету та за кошти фізичних та/або юридичних осіб за спеціальностями:
- 011 Освітні, педагогічні науки;
- 031 Релігієзнавство;
- 051 Економіка;
- 053 Психологія;
- 073 Менеджмент;
- 101 Екологія;
До аспірантури приймаються особи, які здобули ОС магістра (ОКР спеціаліста).
Форма здобуття освіти – Очна (денна, вечірня)
Термін навчання – 4 роки.
Вступні випробування:
- Фаховий іспит з обраної спеціальності (з обов’язковою презентацією дослідницької пропозиції чи досягнень).
Зарахування вступників на навчання за кошти державного бюджету: 16 вересня 2024 року
Зарахування вступників на навчання на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб: 20 вересня 2024 року
Документи, що подаються до вступу в аспірантуру
Під час подання заяви в паперовій формі вступник пред’являє особисто оригінали та подає до відбіркової комісії копії:
- документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
- реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП);
- документа, що посвідчує місце проживання (дійсний витяг з реєстру територіальної громади);
- чинного військово-облікового документа;
- документа державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь магістра (освітньокваліфікаційний рівень спеціаліста), на основі якого здійснюється вступ, і додатку до нього;
До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:
- мотиваційний лист;
- копію особової картки з обліку кадрів за формою П-2, засвідченої підписом керівника кадрової служби та печаткою установи, в якій вступник до аспірантури навчається або працює;
- дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
- дослідницьку пропозицію (вимоги до дослідницької пропозиції) з теми, яка входить до проблематики наукових досліджень з обраної спеціальності;
- список опублікованих наукових статей і винаходів (за наявності);
- копії патентів на винаходи (авторських свідоцтв про винаходи) за обраною спеціальністю, ксерокопії наукових статей (за наявності);
- копію рекомендації щодо вступу до аспірантури вченої ради закладу вищої освіти, в якому працює або навчається вступник (за наявності);
- рекомендації щодо вступу до аспірантури вченою радою закладу вищої освіти, в якому працює або навчається вступник (за наявності).
У заяві в паперовій формі зазначається згода вступника на обробку персональних даних.
Оригінали документів під час участі в конкурсі подаються вступником лише один раз (під час виконання вимог до зарахування).
Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються!
Прийом заяв: з 26 серпня по 2 вересня 2024 року включно
за адресою: м. Рівне, вул. Пластова, 31, кабінет 115
Телефон для довідок : 63-32-15