Наказом Міністерства освіти і науки України передбачено можливість складання ЄВІ під час спеціально організованої сесії за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, що відбудеться 12–14 вересня 2024 року.
Участь у спеціально організованій сесії ЄВІ можуть взяти вступники, що:
- не реєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ;
- реєструвались для участі в основній сесії, але не взяли у ньому участь;
- бажають повторно скласти ЄВІ.
Реєстрація вступників проводитиметься в РДГУ з 12 серпня по 19 серпня 2024 р. (м. Рівне, вул. Ст. Бандери, 12, каб. № 8).
Для здійснення дистанційної реєстрації необхідно надіслати на електронну адресу приймальної комісії університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) скановані копії або фотокопії:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка, підписану за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Не забудьте зазначити:
у темі листа – прізвище, ім’я, по батькові вступника;
у тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Університет зобов’язується:
сформувати екзаменаційний лист учасника ЄВІ;
внести виправлення у разі допущення помилок на підставі звернень учасників з допомогою електронного або мобільного зв’язку;
надіслати скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті учасника;
надіслати екзаменаційний лист з допомогою поштового зв’язку (якщо про таку необхідність буде зазначено в заяві-анкеті).
Оформлений екзаменаційний листок необхідно отримати особисто не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо під час перевірки документів буде встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюється інформаційна сторінка «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Спеціально організовану сесію ЄВІ проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Вартість цієї послуги буде оголошено до 8 серпня.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.
Усі необхідні консультації щодо реєстрації можна отримати за телефонами приймальної комісії:
098-475-67-22
0362-26-48-69
Компанія Грузар розпочинає реалізацію програми допомоги найуразливішим сім’ям ВПО та сім'ям учасників бойових дій, які постраждали від російської агресії.
У 2024-25 роках ми плануємо надати допомогу близько 3000 сімей. Допомогу отримають родини, які заповнять онлайн-анкету на сайті та нададуть підтвердження статусу ВПО або УБД.
Упродовж двох місяців ми зобов'язуємось надати послуги переїзду, транспортування чи вантажників для потреб цих сімей.
Для подачі заявки уважно заповніть онлайн-анкету по посиланню:
https://gruzar.com.ua/social-programs/besplatnaya-perevozka
Зверніть увагу, що заповнення анкети не гарантує отримання допомоги. У разі великої кількості заявок, компанія в першу чергу буде надавати допомогу найбільш нужденним сім'ям.
Якщо вам потрібна допомога у заповненні анкети або виникли інші запитання, зверніться за номером підтримки:
+380 93 990 18 91
Пн-Пт (10.00-18.00).
Починаючи з липня стартує основний етап вступної кампанії для майбутніх магістрів.
Спільно з ДП «ІНФОРЕСУРС» підготували покроковий алгоритм — від старту до фінішу.
Розпочинаєте зі створення електронного кабінету — з 1 липня.
Також з першого липня стартує реєстрація на вступні випробування – якщо вступаєте за співбесідою, фаховим іспитом чи випробуванням (замість ЄВІ та ЄФВВ).
У каруселі для вас детальний календар з основними датами: гортайте, зберігайте!
Успіхів!!!
Рівненський державний гуманітарний університет у проєкті «Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти / Comprehensive Introduction of Augmented and Alternative Communication Methodology into the Ukrainian System of Education (AMUSE)»
У світлі інтеграції України до європейського освітнього простору виникає потреба у вивченні і цілеспрямованому використанні досвіду європейських країн щодо альтернативної та додаткової комунікації (далі АДК – англ. ААС, Augmentative and Alternative Communication) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
У лютому 2024 року науково-педагогічні працівники Рівненського державного гуманітарного університету подали заявку на конкурс міжнародних проєктів Erasmus+ KA2 CBHE.
Назва проєкту: Комплексне впровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українську систему освіти / Comprehensive Introduction of Augmented and Alternative Communication Methodology into the Ukrainian System of Education (AMUSE).
З метою реалізації зазначеного проєкту щодо вивчення викладачами досвіду використання АДК в освітньому процесі європейських країн та подальшого його впровадження в українських закладах освіти, створено команду проєкту Рівненського державного гуманітарного університету у такому складі:
- Пелех Юрій Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи, європейської інтеграції та інновацій;
- Сойчук Руслана Леонідівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти;
- Грицай Наталія Богданівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри природничих наук з методиками навчання;
- Дичківська Ілона Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської;
- Калініченко Михайло Михайлович, кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології факультету іноземної філології;
- Андрощук Ірина Миколаївна, кандидат політичних наук, доцент кафедри політичних наук.
Концепція проєкту базується на розбудові потенціалу педагогів, які потребують підходів та методів АДК для роботи з постійно зростаючою кількістю дітей з мовленнєвими порушеннями, і для яких ця методика залишається недосяжною через брак інформації про неї та потенційні можливості навчання.
У межах проєкту створено Консорціум з його учасників, закладів вищої освіти країн Європи та України, з метою модернізації підготовки майбутніх учителів до використання АДК, зокрема участь беруть:
інституції країн ЄС:
- Університет Осло (Норвегія),
- Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща),
- Університет прикладних наук Утрехта (Нідерланди),
- Тартуський коледж охорони здоров’я (Естонія),
- Асоціація Говорити без слів – ISAAC (Польща),
вітчизняні інституції:
- Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (грантовласник, координатор),
- Рівненський державний гуманітарний університет,
- Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка,
- Харківський національний педагогічний університет імені Сковороди,
- Мукачівський державний університет,
- ГО «Одеська обласна організація медичної психолого-педагогічної допомоги «Здорове суспільство».
Проєкт AMUSE спрямований на вирішення низки проблем та усунення деяких прогалин для покращення професійної підготовки вчителів до та під час роботи з використанням АДК в українських закладах вищої освіти.
Проєкт передбачає створення хабу інклюзивної освіти в українському закладі вищої освіти, інноваційної класної кімнати для організації освітнього процесу для використання АДК в дошкільній, початковій та середній освіті; встановлення партнерства із закладами дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти для забезпечення можливостей апробації АДК на практиці, розвиток системи обміном досвіду та взаємодії між університетами Європи та України, що сприятиме інтернаціоналізації та інтеграції в європейський освітній простір.
Станом на сьогодні проєктну заявку «Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти» (AMUSE) було відібрано на конкурс ERASMUS+ The Capacity Building in Higher Education (CBHE).
Щиро дякуємо кожному учаснику Консорціуму за активну та плідну роботу в підготовці проєктної заявки. Дякуємо за довіру нашим партнерам з Європейського Союзу!
Попереду наполеглива праця та активна співпраця.
Давайте злагоджено працювати і наближати Перемогу, триматися разом у досягненні спільної мети!
Для участі в стипендіальній програмі необхідно виконати умови що зазначені на сторінці конкурсу: https://4b.ua/blog/contest-4b/
Конкурс направлений на розвиток розуміння правової безпеки та захисту прав споживачів і підприємців у контексті стрімкого розвитку цифрових технологій.
Розвиток онлайн торгівлі створює численні виклики для правового регулювання, впливаючи на захист прав споживачів, забезпечення чесної конкуренції та боротьбу з шахрайством. Участь у конкурсі допоможе розібратися та заглибитися у тему правової безпеки.
Із переваг конкурсу є те, що організаторами конкурсу виступають партнери юридичної компанії: Юридична компанія 4В має практичний досвід у сфері правового регулювання онлайн-торгівлі. Комісія складається з діючих партнерів компанії:
Андрій Матяш - керуючий партнер компанії 4В
Володимир Бездітний - партнер компанії 4В
Тетяна Столяр - партнер компанії 4В
Для участі необхідно перейти на сторінку гранту та написати конкурсну роботу відповідно до вимог стипендіальної програми.
Бажаємо перемоги!
Готуєтесь вступати на бакалавра?
Тримайте алгоритм онлайн-вступу від МОН та ДП «ІНФОРЕСУРС».
Від реєстрації електронного кабінету до зарахування — ми розклали весь процес на прості кроки.
Почніть із реєстрації електронного кабінету 1 липня і не забудьте про число 15 — саме стільки заяв ви можете подати з 19 липня (5 із них — на бюджет).
Якщо ж вступаєте за співбесідою чи творчим конкурсом, не забудьте з 3 липня в електронному кабінеті подати заяви на ці вступні випробування.
Маршрут готовий.
Детальний календар важливих дат — теж, аби нічого не пропустити. Гортайте карусель та діліться інформацією з друзями, які також планують вступ до ЗВО.
Успіхів!!!