Цьогоріч ми всі очікуємо Великодня з особливою надією на Божу милість. Саме тепер проходимо випробування, яке дає нам шанс навчитися справжньої терпимості та щирої любові до ближнього, стати мудрішими й милосерднішими, наповнити світ добротою і людяністю.

Тож прийміть мої теплі вітання зі світлим святом – Воскресінням Господнім!

Бажаю усім нам здоров’я, душевного спокою, рівноваги та гідності. Хай благословенною буде кожна оселя, а в родинах панують злагода й порозуміння. Нехай у ці величні дні наші серця повняться непохитною вірою в те, що незабаром подолаємо всі перепони на шляху до щастя й процвітання.

Голова Вченої ради РДГУ,

заслужений діяч науки і техніки України, професор

Руслан Постоловський

Шановні колеги!

У середу, 15-го квітня, о 17.00, відбудеться онлайн-презентація щорічних конкурсів "Програми імені Фулбрайта" в Україні для науковців, викладачів, випускників ЗВО та студентів старших курсів: http://www.fulbright.org.ua

Реєстрація обов'язкова:
https://forms.gle/EeHDbVNsTqSwUpxv6

Подію організовано спільно з EducationUSA: https://www.facebook.com/events/560368114595075/?active_tab=about

Своїм досвідом поділяться випускники програми:

Альона Павленко, фулбрайтівська стипендіатка "Graduate Student Program 2016-2018", випускниця магістерської програми з енергетичної інженерії Університету штату Массачусетс у м. Лоуел (University of Massachusetts, Lowell, MA; M.S. in Energy Engineering)

Роман Осадчук, фулбрайтівський стипендіат "Graduate Student Program 2018-2019", випускник магістерської програми з публічного адміністрування Сиракузького університету (Syracuse University, Maxwell School of Citizenship and Public Affairs, Syracuse, NY; M.P.A. in Public Administration).

На зустрічі Ви дізнаєтесь про таке:
- можливості, які надає програма;
- умови участі у конкурсах на отримання фулбрайтівських стипендій;
- особливості заповнення анкети та вимоги до поданих матеріалів.

Команда програми розповідатиме, зокрема, про програму "Fulbright Graduate Student Program" - стипендії на навчання в американських університетах від одного до двох років на здобуття ступеня магістра. Прийом документів на цю програму триватиме до 16 травня 2020 року: http://www.fulbright.org.ua/uk/pages/19/student.html

Скільки не було розмов про дистанційне навчання, але найреальнішу дистанцію між учасниками освітнього процесу ми відчули під час карантину. Система «викладач – студенти – навчальний предмет» мала стати інтерактивною не в аудиторії, а в інтернет-просторі. Цей період став випробовуванням професійності, креативності, досвіду…
Лекція. Викласти текстові матеріали для викладача ЗВО – не проблема. І зворотній зв'язок реалізовується – виконуються завдання практичних, лабораторних, самостійних. Але є особливі дисципліни, особливі теми лекцій, які потребують діалогу, полілогу, які «без живого, трепетного, хвилюючого слова» залишаться звичайним текстом. А наскільки «живим» буде твоє слово через такий бар’єр як екран монітора? Як зробити так, щоб формат картинки на екрані не був лише «розмовляючою головою»? Як активізувати взаємодію? Такі питання сьогодні, мабуть, ставили собі багато викладачів. Ставили і бралися до справи. Народився власний алгоритм.
1.     Узгодити текст лекції і текст презентації.
2.     Продумати питання, завдання до окремих слайдів презентації.
3.     Запланувати практичний показ-демонстрацію, або відео-демонстрацію.
4.     Ознайомитись з платформами дистанційного навчання (ми обрали Zoom) та встановити на персональний пристрій.
5.     Створити конференцію Zoom та запросити учасників.
6.     Провести онлайн лекцію з використанням презентації.
7.     Переглянути відеозапис, здійснити самоаналіз.
Так емпіричний досвід читання онлайн лекції почав своє узагальнення…
Думки-рефлексія стосовно лекції з «Методики музичного виховання» з теми «Методика формування інтересу до музики та уроків музичного мистецтва» для студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) від викладача -  О. О. Гумінської, доцент кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання, канд. пед. наук.
Відеокомплекс фізичних вправ в умовах самоізоляції "Роби з нами, роби як ми, роби краще нас". Комплекс ранкової розминки від випускника РДГУ, фітнес-тренера Берчуна Сергія

У кінці 2020 року виповнюється 250 років від дня народження німецького композитора Людвига ван Бетховена. Батьківщина композитора проводить велику низку заходів з цього приводу під девізом BTHVN2020 – «Відкриваємо заново Бетховена».

Майбутні вчителі музичного мистецтва, студенти Інституту мистецтв також вирішили долучитись до всесвітнього культурного проекту. І зробити це по-своєму – поетично! Були знайдені вірші про Бетховена українських поетів Ліни Костенко, Максима Рильського, Леоніда Первомайського, Василя Стуса, Олександра Ірванця, Анатолія Грицая і прочитані під його музику. Оскільки така ідея реалізовувалась під час карантину, то усі охочі змогли переглянути відео-запис цього читання у мережі ФБ.

Вишукано і натхненно звучало українське поетичне слово про Бетховена з уст Анни Чорної, Марії Рудик, Алли Савонік, Марʼяни Гнатюк, Мирослави Коток, Тімеї Гедьфалві, Дарини Мельничук, Лізи Ільїн, Ганни Стех, Лідії Співак, Ірини Савчук, Яни Сакалош.

Керівником та ініціатором проекту є Тетяна Юріївна Прокопович, доцент кафедри іторії, теорії музики та методики музичного виховання, кандидат мистецтвознавства, яка надихнула на нове озвучення та проживання Бетховена.

 

Back to top