22 травня 2019 р. у «Культурно-археологічному центрі «Пересопниця» відбулося відкриття виставки творів декоративно-прикладного мистецтва «Мистецькі лабіринти» студентів кафедри Образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва Рівненського державного гуманітарного університету.
Мистецька виставка налічує близько 40 масштабних творів – гобеленів, художніх виробів з дерева, художню кераміку та приурочена до 870-річчя села Пересопниця. Вражає тематика представлених робіт та професіоналізм у виконанні виробів. Твори, що в першу чергу привертають увагу, а також розкривають тематику славнозвісної Пересопниці :
- «Письмена, що доносять істину» Молодика Дмитра;
- «Пересопниця» Снітка Максима;
- «Святий Серафим Саровський» Хіночика Володимира;
- «Барви княжого міста» Максимчук Наталії;
- «Порожні люди» Гриценко Марії.
- «Федір Штейнгель» Живюк Анастасії,
- «Гальшка Острозька» Пігаль Тетяни,
- «Золота підкова» Бориса Возницького» Виноградової Тетяни та інші.
Усі представлені на виставці мистецькі твори виконані під керівництвом висококваліфікованих викладачів кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва художньо-педагогічного факультету РДГУ.
Упродовж навчального року це вже друга мистецька співпраця «Культурно-археологічного центру «Пересопниця» та Рівненського державного гуманітарного університету. Так, у 2018 р. у виставковій залі музею експонувалася виставка художниці, старшого викладача кафедри Ірини Локшук «Надихаючись прекрасним», що отримала схвальні відгуки.
Шановні колеги!
Наукова бібліотека
Рівненського державного гуманітарного
університету
запрошує взяти участь у культурно-просвітницьких та
інформаційних заходах, які будуть організовані
у червні 2019 року
Інформаційна година: |
|
|
«Шляхами української Конституції» (До Дня Конституції України) (Абонемент суспільної літератури, вул. Пластова, 39, гуртожиток №4) |
Виставки літератури: |
|
|
«Конституція України: шляхи державотворення» (До Дня Конституції України) (Читальний зал №2 (періодичних видань), вул. Пластова, 41, гуртожиток №5) |
|
«Конституційний процес в Україні: політико-правові аспекти» (Читальний зал №1 (центральний), |
|
|
Виставки літератури: |
|
|
«Виховні можливості народної педагогіки» (Абонемент №1 (центральний), |
|
|
Виставки літератури: |
|
|
«Українська культура в контексті європейського культурного процесу: спільність і своєрідність» (Читальний зал №2 вул. Пластова, 41, гуртожиток №5) |
|
«Українське літературознавство: школи, напрями, тенденції» (Читальний зал №1 (центральний), вул. Пластова, 31, навчальний корпус №5) |
|
«Духовий оркестр – як сенс життя» (До 70-річчя від дня народження М. М. Терлецького - диригента, виконавця, викладача РДГУ) (Абонемент нотно-музичної літератури, вул. Хвильового, 7, навчальний корпус №3) |
|
«Лірична муза митця» (Абонемент нотно-музичної літератури, вул. Хвильового, 7, навчальний корпус №3) |
23 травня 2019р. кафедрою методики викладання іноземних мов
була проведена підсумкова конференція з навчальної педагогічної практики
зі студентами 2 курсу факультету іноземної філології
спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література).
Практика проходила в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні "Шкільний вчитель нового покоління".
Першим етапом була реалізація студентами-практикантами керованого спостереження (Guided observation) на уроках англійської мови у закладах загальної середньої освіти м. Рівного: ЗОШ № 24, ЗОШ № 20, Рівненський НВК “Колегіум”, Рівненський НВК – «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» № 19, Рівненський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад № 14», Рівненська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15.
Робота зі студентами другого курсу проводилась за тематичним модулем "Підготовка до вчителювання 1". В межах реального навчального процесу практиканти мали можливість спостерігати за роботою досвідчених вчителів та пов'язати набуті знання з навчальним матеріалом першого року вивчення курсу методики. Щоб цей процес відбувався цілеспрямовано, студенти виконували спеціальні методичні завдання для спостереження. Ретельний аналіз результатів виконання цих завдань засвідчив належний рівень володіння студентами декларативними знаннями з методики навчання англійської мови, що дозволило студентам проаналізувати різноманітність підходів до навчання та стилів викладання англійської мови; методів, прийомів та засобів навчання іноземних мов.
Під час проходження практики у формі керованого спостереження студенти мали можливість отримати низку консультацій від практикуючих педагогів та методистів кафедри проф. Безкоровайної Ольги Володимирівни та доц. Гронь Лариси Василівни.
На підсумковій конференції студенти демонстрували свої навчальні досягнення за допомогою групових та індивідуальних презентацій.
Кращими студентами за результатами навчальної педагогічної практики є Плахотнік Надія, Самсонюк Яна (Рівненська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 24), Сергійчук Наталя, Табачук Тетяна, Тимощук Тетяна (Рівненська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20), Матвійчук Євгенія (Рівненський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» № 19), Волховська Ірина, Кушнір Лілія (Рівненська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15), Стороженко Олександр, Тарасюк Софія, Хлібович Анна-Марія, Зінчук Тетяна (Рівненський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад № 14»).
З метою вивчення вражень студентів від перебігу педагогічної практики у формі керованого спостереження кафедрою було проведене анкетування. Аналіз результатів анкетування переконливо засвідчив, що проходження педагогічної практики за інноваційною експериментальною програмою з методики навчання англійської мови загалом сприймається студентами позитивно. Їм подобається зміщення акценту з теоретичної підготовки на практичну, зміна умов проходження педагогічної практики. Окрім того підвищилась зацікавленість студентів до майбутньої професійної діяльності, мотивація до самовдосконалення та підвищення рівня сформованості своєї методичної компетенції.
Досвід, набутий студентами за період проходження навчальної педагогічної практики в рамках проекту "Шкільний вчитель нового покоління", сприятиме не тільки подальшому формуванню гностичних, конструктивно-планувальних та комунікативно-навчальних умінь на наступних етапах реалізації педагогічної практики, а й рефлексувати над власним навчанням під час занять та у процесі підготовки до них.