Старший лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.

Освіта:

  • У 1983 р. закінчив Художньо-технічне училище Могильовської обл. профтехосвіти м. Бобруйськ, здобув кваліфікацію: столяр (виготовлення художніх меблів).
  • У 1989 р. закінчив Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського, зі спеціальності вчитель загальнотехнічних дисциплін і трудового навчання.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта:

  • У 2003 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання (обслуговуюча праця), креслення і безпеки життєдіяльності.
  • У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача методики трудового і початкового професійного навчання та креслення у вищих навчальних закладах.
  • У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.

Науковий ступінь:

Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання. Тема дисертації «Методика застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат 8-9 класів».

Кандидатську дисертацію захищено у 2017 році в Полтавському національному педагогічному університеті ім. В.Г.Короленка.

Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2022 р.).

Наукові профілі:

Google skolar: https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=9xZq9CAAAAAJ

WOS http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=D5w6k1FeqWKWGjOoDkQ&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DD5w6k1FeqWKWGjOoDkQ

Scopus: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3384-5152

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Основи теорії технологічної освіти», «Методика трудового навчання», «Методика навчання технологій», «Основи підприємницької діяльності з методикою навчання», «Методика професійного та профільного навчання», «Методика навчання графічного дизайну».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань трудового навчання та професійної освіти , основними з яких є:

  1. Symonovych Nataliia The Analysis of Alternative Distance Learning Implementation into the System of General Professional Training of Teachers / Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia N. Medynska, Nataliia M Sovtys, Olena I Shuryn //International Journal of Higher Education. Canada: «Pblished by Sciedu Press», 2020. Vol. 9, No. 4. Pp. 339-347. (Scopus).
  2. Симонович Н.В. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних освітніх технологій в трудовому навчанні . Збірник наукових праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». РДГУ № 3 (46). С.77-82.
  3. Симонович Н.В. Методичні аспекти використання веб-квестів у трудовому навчанні. Збірник наукових праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». РДГУ № 10 (53). С.93-95.
  4. Симонович Н. В. Веб-квест як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів в процесі трудового навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Вип. 14 (57). Рівне : РДГУ, 2016. С. 158– 160.
  5. Симонович Н. В. Моделювання процесу індивідуалізації трудового навчання учнів основної школи засобами інтерактивних технологій. Імідж сучасного педагога: Всеукраїнський науково- практичний освітньо-популярний журнал. № 10 (159). Полтава : АСМІ, 2016.  С. 24–26.
  6. Симонович Н. В. Методичні основи застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат 8-9 класів. Трудова підготовка в рідній школі.   №4.  С. 20-24.
  7. Симонович Н.В. Кулінка Ю.С., Літковець О.Д., Вовк Н.В. Формування мотивів навчальної діяльності в учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. Пед.. ун-т імені М.П. Драгоманова; упор. Л.Л. Макаренко. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. Випуск СХХХІХ (139).  Серія педагогічні науки.  С. 142-151.
  8. Symonovych Nataliia. 21 St Century Skills: Implementation Of Web-Quest Techtionnologies In Education Nauka I Studia. NR 4 (165).    Przemysl, 2017.
  9. Симонович Н.В. Теоретико-методичні аспекти застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат. Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти: кол. моногр. [за ред. О.Д.Літковець]. Рівне : Видавець О.Зень, 2018. С. 317 – 354. ISBN 978-617-601-264-1.
  10. Симонович Н.В. Використання інтерактивних технологій у процесі трудового навчання. Трудова підготовка в закладах освіти. №7-8. С. 20-22.
  11. Симонович, Н., Фещук Ю. Впровадження технології 3-D друку в процес підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Освіта. Інноватика. Практика. 2022. 10(4), C. 42–47.
  12. Симонович Н.В., Ваколюк А.М., Шурин О.І. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта: У 1997 р. закінчив Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Трудове навчання і профорієнтація».

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 2009 р. зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (креслення). Тема кандидатської дисертації «Методика розвитку просторового мислення майбутніх учителів технологій засобами комп’ютерної графіки».

Кандидатську дисертацію захищено в Національному університеті біоресурсів і природокористування України, м. Київ.

Вчене звання: доцент кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації (присвоєно у 2012 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com/citations?user=_GhiGB0AAAAJ&hl=ru

SCOPUS: https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&sid=4c11e19be0efa8515d74c69e00746cf2&sot=al&sdt=al&sl=19&s=AUTHLASTNAME%28%D0%A4%D0%B5%D1%89%D1%83%D0%BA%29&st1=%D0%A4%D0%B5%D1%89%D1%83%D0%BA&orcidId=&selectionPageSearch=anl&reselectAuthor=false&activeFlag=true&showDocument=false&resultsPerPage=20&offset=1&jtp=false&currentPage=1&previousSelectionCount=0&tooManySelections=false&previousResultCount=0&authSubject=LFSC&authSubject=HLSC&authSubject=PHSC&authSubject=SOSC&exactAuthorSearch=false&showFullList=false&authorPreferredName=&origin=searchauthorfreelookup&affiliationId=&txGid=40d5b3d47727010470bd68d9b8ac368e

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4890-0588?lang=ru

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Інженерна та комп’ютерна графіка»; «Нарисна геометрія і креслення»; «Комп’ютерна графіка»; «Методика навчання креслення»; «Комп’ютерний графічний дизайн»; «Методика застосування комп’ютерної техніки в технологічній освіті»; «3-D моделювання»; «Вибрані питання методики навчання креслення»; «Ландшафтний дизайн».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць (монографії, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації, статті у збірниках наукових праць) з питань методики навчання креслення, комп’ютерної графіки, графічної та технологічної підготовки учнівської та студентської молоді основними з яких є:

  1. Фещук Ю.В. Підходи до реалізації політехнічного принципу при навчанні графічній грамоті учнів основної школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 30. Рівне: РДГУ, 2005. С. 65-68.
  2. Фещук Ю.В. Шляхи розвитку просторового мислення студентів за допомогою комп’ютерної графіки. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 33. Рівне: РДГУ, 2005. С. 69-71.
  3. Фешук Ю.В. Модульно-рейтингова система на заняттях з нарисної геометрії та креслення з основами машинної графіки. Технології навчання: Науково-методичний збірник. Випуск 10. Рівне, НУВГП, 2006. С. 185-187.
  4. Ю.В. Фещук, Козяр М.М. Використання інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2008. №2. С. 111-114.
  5. Ю.В. Фещук, Козяр М.М. Мультимедійний підручник “Основи машинної графіки”. Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук. –метод. зб. / кол. авт. / Під. ред. В.В. Стешенко. Слов’янськ: СДПУ, 2008. Вип. 12. С. 211-216.
  6. Фещук Ю.В. Навчально-методичний комплекс на основі комп’ютерної графіки. Молодь і ринок. 2008. №4 (39). С. 100-102.
  7. Фещук Ю.В., Козяр М.М. “Електронний конструктор” як засіб розвитку просторового мислення майбутніх вчителів трудового навчання. Нова педагогічна думка. 2008. C. 104-107.
  8. Фешук Ю.В. Геометричне моделювання в AutoCAD як засіб розвитку просторового мислення студентів. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2010. №3. С. 52-56.
  9. Фешук Ю.В. Нові інформаційні технології в графічній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. Проблеми трудової та професійної підготовки: Зб. наукових праць. Матеріали всеукр. наук.-практ. конф. присвяченої 80-ї річниці від дня народження академіка Д.О. Тхоржевського «Освітня галузь «Технологія»: реалії та перспективи», (Київ, 17 червня 2010 року). Київ: Вид.-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. Вип. 6. С. 194-198.
  10. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Машинобудівні кресленики: навчальний посібник. Рівне: НУВГП, 2011. 196 с.
  11. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Твердотільне моделювання як засіб отримання знань про конструктивні елементи та технології виготовлення деталей. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2011. №2. 128 С. 111-114.
  12. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Сасюк З.К. Інженерна графіка в системі графічного пакету AutoCAD: навчальний посібник. Рівне: НУВГП, 2011. 204 с.
  13. Фещук Ю.В. Олімпіада з комп’ютерної графіки як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Трудова підготовка з закладах освіти. 2011, №7-8. С. 47-49.
  14. Фещук Ю.В. Твердотільне моделювання деталей з наріззю в процесі графічної підготовки студентів. Нова педагогічна думка. №1, 2012. Частина II. C. 91-94.
  15. Фещук Ю.В. Нарисна геометрія. Бланк-конспект лекцій: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2014. 71 с.
  16. Фещук Ю.В. Бланк-конспект лекцій з нарисної геометрії як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2014. Вип. 9. С. 117-119.
  17. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Комп’ютерна графіка: AutoCAD: навчальний посібник. Херсон: Грінь Д.С., 2015. 304 с.
  18. Фещук Ю.В. Практикум з методики навчання креслення: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2015. 52 с.
  19. Фещук Ю.В. Практикум з методики викладання креслення в старшій школі і професійно-технічних навчальних закладах: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2015. 72 с.
  20. Фещук Ю.В. Методика навчання креслення: курс лекцій. Навчальний посібник для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2016. 92 с.
  21. Фещук Ю.В. Методичні підходи до виконання конкурсного завдання з геометричного моделювання. Проблеми трудової та професійної підготовки. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №13. Випуск 8: збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. С. 110-116.
  22. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. Конструювання і моделювання меблевих наборів засобами програми PRO 100 майбутніми вчителями технологій і профільного навчання.Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2017. № 21. С. 189-192.
  23. Фещук Ю.В., Герасименко О.А., Сингаївський Д.В. Дієвість позиційності вишу – запорука результативності його профорієнтаційної роботи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових працьНаукові записки РДГУ.Вип. 14 (57). Рівне: РДГУ, 2017. С. 141-145.
  24. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Парфенюк О.В. Комп’ютерна графіка: SolidWorks: навчальний посібник. Херсон: Олді-Плюс, 2018. 252 с.
  25. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2018. № 37. С. 125-132.
  26. Фещук Ю.В. Формування вмінь віртуального моделювання в учнів старших класів на заняттях предмету «Технології». Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності: колективна монографія / за заг. ред.: Войтовича І.С. / упоряд. Гнедко Н.М. Луцьк, 2020. С. 242-259.
  27. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Парфенюк О.В. Роль регіональної олімпіади з геометричного моделювання деталей та анімації збірок у професійному становленні майбутнього фахівця. Нова педагогічна думка : Науково-методичний журнал. № 1 (101). Рівне : РОІПДПО, 2020. С. 85-90.
  28. Фещук Ю.В. Місце навчальної дисципліни «Імітаційне моделювання в роботі готельно-ресторанного комплексу» у процесі підготовки фахівців професійної освіти. Педагогічний дискурс. №32. 2022. С. 75-79.
  29. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100. Нова педагогічна думка: Науково-методичний журнал. № 3 (111). Рівне : РОІПДПО, 2022. С. 24-31.
  30. Фещук Ю.В., Симонович Н.В. Впровадження технології 3-D друку в процес підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Освіта. Інноватика. Практика. Том 10, № 4. 2022. С. 42-47.
  31. Фещук Ю.В., Мислінчук В.О. Реалізація міжпредметних зв’язків технологій та фізики з використанням 3-D моделювання. Освіта. Інноватика. Практика. Том 12, № 2. 2024. С. 72-78.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта:

  • У 1995 р. закінчив Ковельське професійно-технічне училище №5, здобув кваліфікацію: різьбяр-по дереву, інкрустатор четвертого розряду.
  • У 2000 р. закінчив Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Культурологія» та здобув кваліфікацію: українознавця-етнолога, викладача фахових дисциплін.
  • У 2017 р. закінчив Рівненський інститут Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»», здобув кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність Економіка підприємства, професійна кваліфікація магістр з економіки підприємства (за видами економічної діяльності).
  • У 2021 р. закінчив Рівненський державний гуманітарний університет, здобув кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Освіта/Педагогіка, спеціальність Середня освіта, спеціалізація 014.10 Трудове навчання та технології, професійна кваліфікація Магістр середньої освіти, вчитель трудового навчання та технологій.

Науковий ступінь:

Кандидат історичних наук з 2012 р. зі спеціальності 26.00.01 – теорія та історія культури. Тема кандидатської дисертації: «Міська культура Волині XVI – XVIII століть».

Кандидатську дисертацію захищено в Київському національному університеті культури і мистецтв.

Вчене звання: доцент кафедри технологічної освіти (присвоєно у 2015 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?user=h4L07NAAAAAJ&hl=uk

Scopus: https://www2.scopus.com/ search/form.uri?display =basic

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge. com/WOS_General Search_input.do?product =WOS&search_mode= GeneralSearch& preferencesSaved=&SID =D2JpgUH9jrgjONWY a9x&excludeEventConfig =ExcludeIfReload

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9023-7439

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Нарисна геометрія і креслення», «Основи проектування і моделювання», «Основи композиції та кольорознавства», «Художня обробка матеріалів», «Практикум з графічного дизайну», «Науково-технічна творчість учнів», «Системи автоматизованого проектування в промисловості», «Практикум з проектування та виготовлення комплексних виробів (за фахом)», «Основи сучасних виробничих технологій в промисловості (за фахом)», «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва», «Економіка та організація промислового виробництва (за фахом)», «Проектування і дизайн об’єктів готельно-ресторанного господарства», «Дизайн предметів інтер’єру».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань трудового навчання, технологій, художньої обробки матеріалів, культури й освіти, основними з яких є:

  1. Iryna Arutiunian, Maryna Poltavets, Maryna Аchacha, Olena Bondar, Fedir Pavlov, Oleksandr Gerasymenko, Tetiana Kulinich. Effective Concepts of Harmonious Management of Production Systems. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.3, March 30, 2021, p. 141–144. (Індексується в науковометричній базі Web of Scieyce ISSN: 1738-7906).
  2. Герасименко О.А. Ярмарки та торги як один з основних складників міської культури Волинського краю XVI – XVIII століть. Культура і мистецтво у сучасному світі: Збірник наукових праць. Київ: видавничий центр КНУКіМ, 2004. №5. С. 9-12.
  3. Герасименко О.А. Ремісничі цехи у структурі міської культури на Україні ХVІ-ХVІІІ століть. Культура і мистецтво у сучасному світі: Збірник наукових праць. Київ: видавничий центр КНУКіМ, 2005. №6. С. 24-29.
  4. Герасименко О.А. Освітні заклади в структурі міської культури Волинського краю ХVІ – ХVІІІ століть Культура і мистецтво у сучасному світі: Збірник наукових праць. Київ: видавничий центр КНУКіМ, 2006. №7. С. 52-57.
  5. Герасименко О.А., Герасименко Н.П. Методи реалізації пошуково-дослідницьких проектів на заняттях з трудового навчання у 7-9 класах з використанням мультимедійних інформаційних технологій. Нова педагогічна думка. Рівне: РОІППО, 2010. № 48. С. 86-92.
  6. Герасименко О.А. Фортифікаційна культура середньовічних міст Волині ХV-ХVІІІ ст. Культура і мистецтво у сучасному світі : зб. наук. праць. Київ: Видавничий центр КНУКіМ, 2011. № 12. С. 54-67.
  7. Герасименко О.А., Янцур М.С. Творчий проект учнів основної школи в трудовому навчанні. Трудова підготовка в закладах освіти. №7-8. С. 5-15.
  8. Герасименко О.А. Міжетнічні процеси у містах Волині ХV-ХVІІІ ст. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії: Наукові записки РДГУ. Рівне. РДГУ, 2011. Випуск 22. С. 228-230.
  9. Герасименко О.А. Роль історичних та соціокультурних процесів Волині ХV-ХVІІІ століть у національній самоідентичності. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії: Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2013. Випуск 24. С. 139-145.
  10. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Підготовка майбутніх учителів і профільного навчання до використання САПР у проектуванні виробів з деревини. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2013. Випуск 7 (50). С. 41-45.
  11. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Проектування виробів з деревини засобами графічної програми PRO 100 майбутніми вчителями технологій і профільного навчання. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013. Випуск 39. С.21-27.
  12. Герасименко О.А. Дидактичні особливості використання наочності в процесі вивчення дисципліни «Практикум у навчальних майстернях з художньою обробкою матеріалів». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2014. Вип. 9 (52). С. 102-106.
  13. Герасименко О.А. Дидактичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Практикум у навчальних майстернях з художньою обробкою матеріалів». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2014. Вип. 10 (53). С. 177-182.
  14. Янцур М.С., Герасименко О.А., Зброжек Д.Г. Підготовка майбутніх учителів технологій до проектування і моделювання промислових і технічних об’єктів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2014. Вип. 10 (53). С. 185-190.
  15. Герасименко О.А. Мультимедійні інформаційні технології як засіб реалізації проектів у трудовому навчанні. Професійна освіта: проблема і перспективи / ІПТО НАПН України. Київ: ІПТО НАПН України, 2014. Випуск 7. С. 86-90.
  16. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Методичні підходи в підготовці студентів до проектування меблів засобами графічної програми PRO 100. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2015. Вип. 11 (54). С. 233-239.
  17. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Розробка проекту тумби засобами графічної програми PRO 100 майбутніми вчителями технологій і профільного навчання. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво: Науковий журнал. Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2015. Випуск №19. С. 189-192.
  18. Герасименко О.А. Практикум з художньої обробки матеріалів: навчальний посібник: для студентів напряму підготовки 6.010103 «Технологічна освіта (технічна праця)». Рівне: РДГУ, 2015. 120 с.
  19. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Конструювання корпусних меблів засобами графічної програми “PRO 100” майбутніми вчителями технологій і профільного навчання100. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 14 (57). С. 143-146.
  20. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Конструювання і моделювання меблевих наборів засобами програми PRO 100 майбутніми вчителями технологій і профільного навчання. Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво: збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Луцьк: ЛНТУ, 2017. Вип. 27. С. 10-14.
  21. Сингаївський Д.В., Фещук Ю.В., Герасименко О.А. Дієвість позиційності вишу – запорука результативності його профорієнтаційної роботи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне: РДГУ, 2017. Вип. 16 (59). С. 34-38.
  22. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Глухів: ГНПУ ім. О. Довженка, 2018. Випуск 2 (37), Том 1. С. 60-66.
  23. Янцур М.С., Герасименко О.А. Основи проектування і моделювання: навч. посіб.: курс лекцій: для студентів спеціальності 014.10 Середня освіта. (Трудове навчання та технології) Рівне: РВВ РДГУ, 2019. 170 с.
  24. Захленюк К., Герасименко О., Янцур М. Проекти для хлопців. 7-8 класи. Київ: «Видавничий дім «Перше вересня»», 2019. 96 с.
  25. Основи сучасних виробничих технологій в промисловості (за фахом): Методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.10 Середня освіта. Трудове навчання та технології / Автор-укладач О.А. Герасименко. Рівне: РДГУ, 2020. 64 с.
  26. Герасименко О.А. Ярмарки і торги у системі міської культури Волині ХVІ- ХVІІІ століть. Нова педагогічна думка. Наук.-метод.журнал.Рівне, РОІППО. № 2 (94) 2018. С. 105-109. (Index Copernicus ISSN: 2520-6427).
  27. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки.Глухів: ГНПУ ім. О. Довженка, 2018. Випуск 2 (37), Том 1. С. 60-66.
  28. Герасименко О.А., Фещук Ю.В. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100. Нова педагогічна думка. Наук.-метод. журнал. Рівне, РОІППО. № 3 (111) 2022. С. 24-31. (Index Copernicus ISSN: 2520-6427).

Сойчук Руслана Леонідівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

У 1994 р. закінчила з відзнакою Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання».

У травні 2003 р. захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки АПН України зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. У 2005 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри теорії і методики виховання. З 2013 р. по 2016 р. навчалася в докторантурі Інституту проблем виховання НАПН України. У жовтні 2017 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук у спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання НАПН України зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання. З 2018 р. ‒ професор кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2018 р. призначена на посаду завідувача кафедри педагогіки початкової освіти РДГУ. З 2019 р. – директор Освітньо-ресурсного центру РДГУ на базі кафедри педагогіки початкової освіти.

Член редакційної колегії наукових видань, що внесені до переліку фахових видань України: «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді» (м. Київ, ІПВ НАПН України); «Інноватика у вихованні» (м. Рівне, РДГУ).

Пріоритетні напрями наукових досліджень: національно-патріотичне виховання підростаючого покоління; зарубіжний досвід навчання й виховання дітей та молоді; підготовка майбутнього педагога до професійної діяльності в закладах освіти.

Загальний обсяг наукового доробку становить понад 100 наукових праць, серед яких: монографій – 4 (одноосібних – 1, колективних – 3, з них у європейських країнах – 1); навчально-методичних посібників – 4; понад 60 статей, надрукованих у наукових фахових виданнях України та інших держав; понад 50 публікацій в інших виданнях.

 

Back to top