Старший лаборант кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.

Освіта:

  • У 1994 р. закінчила Острозьке профтехучилище № 13, здобула кваліфікацію кравець верхнього одягу.
  • У 2001 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, зі спеціальності вчитель трудового навчання і креслення.

 

Доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання і технологій.

Освіта:

  • У 2006 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Початкове навчання та біологія», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та біології.
  • У 2007 р. закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію викладача педагогіки початкового навчання у вищих навчальних закладах.
  • У 2007 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти.
  • У 2017 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Технологічна освіта», здобула кваліфікацію вчителя технологій (обслуговуюча праця), профільного навчання (швейна справа) і креслення.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 2014 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці».

Кандидатську дисертацію захищено у Житомирському державному університеті ім. Івана Франка.

Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2021 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=wcbJwLQAAAAJ

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика позашкільної освіти», «Дизайн і конфекціоннування одягу й аксесуарів», «Технологічний практикум», «Декоративно-прикладана творчість учнів», «Основи дизайну», «Композиція та спецрисунок», «Дизайн сучасного одягу», «Інженерно-педагогічна творчість».

Автор понад 60 наукових, навчально-методичних праць з питань професійної підготовки майбутніх учителів, основними з яких є:

  1. Nataliia N. Medynska, Nataliia M. Sovtys, Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia V. Symonovych & Olena I. Shuryn. Analysis of Alternative distance Learning Implementation info the System of General Professional Training of Teachers. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 4 (2020), p.339-347 / Scopus.
  2. Шурин О.І. Актуальні питання організації позашкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 15. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ.гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2022.368с.
  3. Шурин О.І., Симонович Н.В., Ваколюк А.М. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.
  4. Шурин О.І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.13. Том 2 /упор. О.Б. Петренко; ред. кол. Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2021. 294 с., С. 196-203.
  5. Шурин О.І. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. Рівне: РОІППО. 2021. 170 с., С.43-47.
  6. Шурин О.І. Формування творчої особистості майбутніх учителів технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища // Трудова підготовка в рідній школі. 2017. №4. С. 21-25.
  7. Шурин О.І. Декоративно-прикладна творчість Рівненщини: історико-педагогічна ґенеза // Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.6 / упор. О.Б.Петренко; ред..кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2017. С.212-218.
  8. Шурин О.І. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу при підготовці майбутніх учителів технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. №2. 190 с., С.109-115.
  9. Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2016. №3. 224 с., С.214-220.
  10. Шурин О.І. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина ІІ. – Рівне: РДГУ, 2016. – С.86-89.
  11. Шурин О.І. Эмпатийная культура как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей // Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. №7 (16): сборник статей по материалам XVI международной заочной научно-практической конференции. М., Изд. «Международный центр науки и образования», 2013 с., С. 180-184.
  12. Шурин О.І. До питання формування творчої особистості майбутніх учителів // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 18. 348 с., С. 263 – 272.
  13. Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В. Гузій (відп. ред.). К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. Вип.14 (24). 330 с., С.87-90.
  14. Шурин О.І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42. С.129-131.
  15. Шурин О.І. Емпатійна культура як інтегративна особистісна якість сучасного викладача // Нова педагогічна думка. Рівне, 2009. спецвипуск № 1, грудень. С.551 – 557.

Професор кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Освіта: У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель загально-технічних дисциплін та праці.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 1992 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації «Формування культири праці учнів 5 - 7 класів у процесі навчальної трудової діяльності».

Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

  • доктор педагогічних наук з 1996 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема докторської дисертації: «Педагогічні основи формування культури праці учнів основної школи в процесі трудового навчання і виховання».

Докторську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

Вчене звання: професор кафедри соціальної педагогіки і педагогічної майстерності (присвоєно у 2005 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?user=HVJE4_8AAAAJ&hl=en&citsig=AMD79oqog-MtK73Ag1uCwK9J6pOjRK0yYw

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика професійного навчання», «Основи наукових досліджень», «Технології з методикою навчання», «Методика навчання технологічної освітньої галузі», «Краса і здоров’я людини», «Креативні технології в професійній освіті», «Методологічні засади професійної освіти».

Автор понад 500 наукових праць (монографії, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації, статті у збірниках наукових праць) з проблем якості освіти у контексті євроінтеграційних процесів; компетентнісного підходу у вищій освіті України та країнах Західної Європи; формування та розвитку творчої особистості майбутніх фахівців у системі неперервної професійної освіти; систематизації педагогічних знань майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ; теоретико-методологічних засад впровадження особистісно-орієнтованого підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя; модернізації вищої освіти України та шляхів її інтеграції у європейський освітній простір. Зокрема, серед праць виокремимо наступні:

  1. Lisova, S. (2020). The ways of effective professional adaptation of military students (combatants) to productive activities in the service sectorrtep-uergn(h) – (Larysa Oleksiivna Savchenko, Svitlana Myhailivna Zinchenko, Vasyl Hryhorovych Vereshak, Svitlana Lisova, Konstantin Yevhenovych Palshkov) - Revista Turismo Estudos & Práticas (ISSN23161493-Brazil-WoS), 00, 155200 - n. 5 Geplat: Caderno Suplementar, N. 5, DEZEMBRO, 2020 /( Індексується в науковометричній базі ISSN 23161493 Web of Science Core Collection).
  2. Лісова С. В. Тенденції розвитку вищої освіти в країнах Західної Європи / С. В. Лісова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ [зб. наук. праць]. Частина 1. – Рівне, МЕГУ,  – С. 376 – 381.
  3. Лісова С. В. Якість освіти як основний пріоритет підготовки вчителя до змін в освітньому просторі / С. В. Лісова // Професійно-педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. [монографія] / За ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 48 – 71.
  4. Лісова С. В. Естетична культура особистості як складова підготовки майбутнього фахівця в системі професійної освіти / С. В. Лісова // Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи [зб. наук. праць Всеукр. практич. конференц. з міжнар. участю]. Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 59 – 63.
  5. Лісова С. В. Деякі аспекти впровадження кредитної системи навчання / С. В. Лісова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: [зб. наук. праць]. Випуск 39. – Рівне, 2008. – С. 112 – 116.
  6. Лісова С. В. Методична підготовка педагогів професійного навчання як педагогічна проблема / С. В. Лісова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. праць]. Випуск 23 – Вінниця: Вид-во ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2010. – С. 86 – 91.
  7. Лісова С.В. Cинергетичний підхід до сучасних методологічних проблем педагогіки /С.В. Лісова //Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с. – С. 256-280.
  8. Лісова С.В. Компетентісний підхід у вищій освіті: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентісний підхід: Монографія: /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с. – С. 34-54.
  9. Лісова С.В. Основні напрями розвитку педагогічної думки у сучасній Польщі /С.В. Лісова //Наукове періодичне видання "Українська полоністика", Випуск 8. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 136 с. – С. 80-88.
  10. Лісова С.В. Якість освіти як одне із стратегічних завдань модернізації вищої школи / С.В. Лісова "Освітня думка і практика на тлі змін цивілізації: людина і виховання в багатоетнічній і багатокультурній перспективі. [зб. наук. праць.] Республіка Польща, м. Жешов: Видавництво Жешовського університету, 2012 р. – 775 с. – С. 513 – 524.
  11. Лісова С.В. Креативність у формуванні й розвитку творчої особистості майбутнього вчителя в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 284 с. – С. 141-160.
  12. Лісова С.В. Теоретико-методологічні засади особистісно орієнтованої освіти. Професійна педагогічна освіта: Особистісно орієнтований підхід: Монографія //За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 436 с. – С. 41-50.
  13. Лісова С.В. Систематизація педагогічних знань майбутніх вчителів в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с - С. 140 – 145.
  14. Лісова С.В. Професійна підготовка вчителя як умова забезпечення якості освіти для всіх. / С.В. Лісова // У збірнику „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 9 (52). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2014. – С. 169-173.
  15. Лісова С.В. Проектування інноваційних педагогічних систем підготовки фахівців у галузі технологічної та професійної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015 – С. 70 -78.
  16. Лісова С.В. Проблема забезпечення якості вищої освіти з позицій системного підходу. Професійна педагогічна освіта : системний підхід. : [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 450 с - С. 160 – 172.
  17. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності. / С.В. Лісова // У збірнику наук. праць „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 11 (54). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015. – С. 229-233.
  18. Лісова С.В. Синергетичний підхід як інноваційна методологічна орієнтація в педагогіці. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 3 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2016 – С. 83 -92.
  19. Лісова С.В. Методологічні засади компетентнісного підходу у вищій освіті: світовий досвід. Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск №16 (59). - Рівне: РДГУ, 2017. – С. 11-16.
  20. Лісова С.В. Педагогічна креативність як складова професійної компетентності майбутнього учителя в умовах розвитку інноваційної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 5 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2017 – С. 65 -74.
  21. Лісова С.В., Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 4 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2018. – с.284-297.
  22. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності / С.В. Лісова / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - С. 229-233.
  23. Лісова С.В.Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
  24. Лісова С.В. Прoблeмa eфeктивнocтi прoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх фaхiвцiв гoтeльнo-рecтoрaннoї cпрaви у вищому навчальному закладі / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 42-46).
  25. Лісова С. Узагальнення та систематизація педагогічних знань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 36-44.
  26. Лісова С.В., Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
  27. Лісова С.В., Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2021. – с.140-150.
  28. Лісова С.В. До проблеми формування креативності у процесі розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. зб. наук. пр. Класичного приватного ун-ту, Вип. №  84 / 2022 / С.В. Лісова, Р.Л. Сойчук / Запоріжжя: ЗКУ - С. 43 -47.
  29. Лісова С.В. Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця з готельно-ресторанної справи на етапі навчання у вищому навчальному закладі. збірник наук. праць . / С.В. Лісова / зб.наук.праць «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4, Житомир: ЖДУ, - 2022 (С. 83- 95).
  30. Лісoва С.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.
  31. Лісoва С.В. Методологічні засади реформування професійно-педагогічної освіти у світлі побудови нової української школи. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: колективна монографія. / С.В. Лісова / за наук. ред. проф. Сойчук Р.Л.. Рівне: РДГУ, 2022. С. 48 – 57.

Доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Освіта:

  • У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель російської мови та літератури;
  • У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.10 Трудове навчання та технології. Професійна кваліфікація: Магістр середньої освіти, викладач загальнотехнічних дисциплін і методик трудового навчання та технологій. Вчитель трудового і профільного навчання та технологій.
  • У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 1999 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації: «Виховання культури праці молодших школярів у процесі навчальної трудової діяльності».

Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

Вчене звання: доцент кафедри педагогіки (присвоєно у 2001 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=BGpeoYwAAAAJ

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?locale=ru_RU&errorKey=&viewType=input&product=WOS&search_mode=GeneralSearch&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC2bDNQNgNeDhTDchE1M&preferencesSaved=&SID=C2bDNQNgNeDhTDchE1M

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3000-4489

Основні дисципліни, що викладаються: «Методика професійного навчання: дидактичне проектування», «Стандартизація, управління якістю та сертифікація», «Технологічний практикум (кулінарія)», «Технологічне обладнання харчової промисловості та технологія приготування страв», «Міжнародна готельна індустрія», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування», «Матеріально-технічне оснащення готельно-ресторанних господарств», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування».

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Автор понад 240 наукових праць з проблем стандартизації професійної освіти в умовах глобалізаційних процесів в Україні та зарубіжних країнах; методичних підходів до проектування і застосування освітніх стандартів; зарубіжного досвіду регулювання змісту і якості професійної підготовки фахівців через освітні стандарти, основними з яких є:

  1. Nadiya Dupak The formation of a civil responsibility of high school students in the context of specialized training - (Larysa Oleksiivna Savchenko, Kateryna Igorivna Kiriukha, Oleg Borisovich Potapenko, Nadiya Vasylivna Dupak, Iryna Alexandrovna Krasiuk) - Revista Tempos e Espacos Educacao (ISSN23581425-Brazil-WoS), 00, 215840 - v. 14 n. 33 (2021), Publicado: 2021-01-20 /( Індексується в науковометричній базі ISSN23581425 Web of Science Core Collection).
  2. Дупак Н.В. Концепція якості професійної освіти Німеччини / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..43 – Житомир, 2009. – 232 с. (С. 54-58).
  3. Дупак Н.В. Особливості організації системи підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / Професійна педагогічна освіта:і нноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с ( С. 114-133).
  4. Дупак Н.В. Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії / Вища освіта України (додаток 1) – 2010 р. – Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології". – Т. 3. – 352 с. – С. 244 – 251
  5. Дупак Н.В. Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..57 – Житомир, 2011. – 234 с. - С. 64 – 68.
  6. Дупак Н.В. Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід / Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с - С. 54 - 72
  7. Дупак Н.В. Методологічні підходи до проектування та застосування освітніх стандартів / Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с - С. 58 – 75.
  8. Дупак Н.В. Особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / Н.В. Дупак // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с -С. 109-125.
  9. Дупак Н.В. Система забезпечення якості вищої освіти в країнах Західної Європи й США освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 9 (52). – Рівне: РДГУ, 2014. – 216 с (С. 173 - 179).
  10. Дупак Н.В. Принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54). – Рівне: РДГУ, 2015. – 248 с (С. 226 - 229).
  11. Дупак Н.В. Інноваційна діяльність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 288 с. (С. 119 - 127).
  12. Дупак Н.В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 2. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 304 с. (С. 164 - 172).
  13. Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 16 (59). – Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С 254 - 258).
  14. Н.В. Дупак Проектування змісту професійної освіти у сучасний період розвитку суспільства / Н.В. Дупак // У збірнику наук. праць „Інноватика у вихованні” Вип..5. / Упоряд. О.Б. Петренко: ред..кол. О.Б. Петренко, Н.М. Гринькова, Т.С. Ціпан та інш. / Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С. 130 - 139).
  15. Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 130 - 139).
  16. Дупак Н.В. Якість освіти як основний пріоритет модернізації професійної педагогічної освіти. / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 110 - 116).
  17. Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
  18. Дупак Н.В. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах. / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 36-42).
  19. Дупак Н.В. Метoдoлoгія діагнoстики прoфесійнo-педагoгічних кoмпетентнoстей майбутніх педагoгів прoфесійнoї oсвіти у контексті нoвoгo стандарту вищoї oсвіти. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : Н.М. Коляда, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 108-115.
  20. Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
  21. Дупак Н.В., Лісова С.В. Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування // Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ, 2021. (С. 420-435).
  22. Дупак Н.В. Теоретичний аналіз концептуальних засад професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів професійної освіти / збірник наук. праць Педагогічні науки «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4 , - 2022 (С. 44-49).
  23. Дупак Н.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.

Базова освіта: вища, вчитель математики та фізики.

Науковий ступінь, спеціальність, тема дисертації: кандидат фізико-математичних наук, 01.04.10 – фізика напівпровідників і діелектриків, "Ефекти структурного розвпорядкування в спектрах комбінаційного розсіювання світла кристалічного і аморфного кремнію".

Вчене звання: доцент.

Наукові профілі:

  • ID Scopus: 6506540077

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6506540077

  • ID Orcid: 0000-0001-6206-7997

https://orcid.org/0000-0001-6206-7997

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються:

  • Проблеми сучасної фізики.
  • Загальна електротехніка.
  • Загальна фізика.
  • Хімія.

Основні публікації:

  1. Н.Б. Данилевськая, А.В. Лисица, Н.В. Мороз, Нечипорук Б.Д., Н. Е. Новоселецький, Б. П. Рудык. Получение нанокристаллов соединений цинка электролитическим способом, используя различные электролиты Журнал технической физики, 2018, том 88, вып. 3, С. 422-426.(Scopus)
  2. Б. Б. Колупаев, Б. С. Колупаев, В. В. Левчук, Ю. Р. Максимцев, Б. Д. Нечипорук, В. А. Сидлецкий Влияние нанодисперсного графита на вязкоупругие свойства поливинилхлорида МЕХАНИКА КОМПОЗИТНЫХ МАТЕРИАЛОВ. — 2018. — Т. 54, № 3. — С. 489—500.(Scopus)
  3. N.B. Danilevska, M.V. Moroz, A.V. Lysytsya, B.D. Nechyporuk, M.V. Prokhorenko , B.A. Tataryn, Fiseha Tesfaye Synthesis of Zn1– xCdxS nanocrystals by electrolytic method JOURNAL OF NANO- AND ELECTRONIC PHYSICS, Vol. 11 No 1, 01015(5pp) (2019) . (Scopus)
  4. N.B. Danilevska, M.V. Moroz, S.H. Haievska, B.D. Nechyporuk, M.Yu. Novoseletskyi, M.V. Prokhorenko, N.P. Yarema, V.O. Yukhymchuk Temperature on the Size and Structure of Cadmium Sulfide Nanocrystals Obtained by the Electrolytic Method J. NANO- ELECTRON. PHYS., Vol. 12, № 4, 04035(6pp) (2020). (Scopus).
  5. А.В. Лисиця, М.В. Мороз, Б. Д. Нечипорук, Б.П. Рудик, Б.Ф. Шамсутдинов Фізичні властивості нанокристалів сполук цинку отриманих електролітичним методом. Фізичні властивості нанокристалів сполук цинку отриманих електролітичним методом. (Scopus).
  6. Б.П. Рудик, О.Ф. Коломис, Б. Д. Нечипорук, В.В.Стрельчук, В.М. Джаган, В.О. Юхимчук Оптичні властивості нанорозмірного оксиду цинку отриманого електролітичним методом Наук. вісник Ужгород. ун-ту (Сер. Хімія), 2021, № 1 (45), С. 47-53.
  7. Lysytsya A., Mandygra J., Kryvoshyya P, Nechyporuk B. POSSIBLE MECHANISMS OF THE BIOLOGICAL ACTIVITY OF POLYHEXAMETHYLENE GUANIDINE ON CELL MEMBRANES Sciences of Europe (Praha, Czech Republic) No 90 (2022) Vol. 1 P. 11-22.

Коротка автобіографічна довідка.

Нечипорук Богдан Дмитрович, доцент кафедри фізики, астрономії та методики навчання РДГУ. Народився 7 січня 1954 р. в с. Птича Вербського р-ну Рівненської області. В 1970 р. закінчив Вербську середню школу. З 1970 по 1975 р. навчався на фізико-математичному факультеті Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануїльського. З 1975 по 1983 р. працював в школі Володимирецького району. З 1988 по 1991 р. навчався в аспірантурі Інституту напівпровідників АН УРСР м. Київ. З 1999 р. працює в Рівненському державному гуманітарному університеті.

Наукові інтереси належать до сфери фізики напівпровідників, зокрема до розробки методів і методик отримання наночастинок напівпровідникових сполук та оксидів і гідроксидів металів та дослідження їх фізичних властивостей методами рентгеноструктурного аналізу та оптичної спектроскопії. Дані матеріали перспективні для застосування в електроніці, оптоелектроніці, хімічній та фармацевтичній промисловості, а також в медицині. Автор 134 наукових робіт, з яких 15 опубліковано у вітчизняних і зарубіжних журналах, які індексуються в наукометричній базі даних Scopus, отримано 10 авторських свідоцтв і патентів на винаходи.

Back to top