Петрук Людмила Петрівна народилася 1960 році на Тернопільщині (Шумський район, село Башківці).

У 1977 закінчила Тилявську середню школу і  розпочала свою трудову біографію  у Матвіївській середній школі Шумського району,на посаді ст.піонервожатої

З 1979 по 1983 рік працювала науковим працівником Кременецького краєзнавчого музею (м. Кременець Тернопільської області)

В 1984 році закінчила Луцький державний педагогічний інститут ім. Л.Українки за спеціальністю:вчитель історії і суспільствознавства загальноосвітньої середньої школи.

З 1983 року проживає в м.Рівне. У вересні 1983 року була прийнята на посаду лаборанта кафедри загальної педагогіки,а у 1985 році переведена на посаду викладача цієї кафедри,де працює по даний час.

З 1991 по 1994 навчалася в аспірантурі Рівненського державного педагогічного інституту. І достроково захистила кандидатську дисертацію на тему:»Виховання школярів засобами народної педагогіки у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського»(Науковий керівник д.п.н Мітюров Б.Н.)

В 2001 році було присвоєно звання доцента

Упродовж багатьох років викладацької роботи забезпечила викладання такихнавчальнихдисциплін: “Педагогіка”, “Історія педагогіки”, “Етнопедагогіка”, “Риторика”, “Актуальні проблеми педагогіки”, “Академічна риторика”, “Соціально-педагогічне консультування”, здійснювала керівництво написанням курсових і дипломних робіт з педагогіки та  педагогічною практикою спеціалістів та магістрів.

Є автором понад 50-ти наукових публікацій,2-ох навчально-методичних посібників,  багатьох методичних рекомендацій.

Коло наукових інтересів:історія становлення і розвитку національної системи освіти і виховання в Україні;народна педагогічна думка Давньоруської держави,суть та специфіка козацької педагогіки;гуманістичне на народознавче спрямування педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського;виховні ідеали Українського народу в їх історичному розвитку;освітньо-виховна діяльність братських шкіл України 17-18-го століть;школи ораторського мистецтва стародавньої Греції та Риму;формування мисленнєво-мовленнєвої культури фахівців гуманітарного профілю; народні традиції як чинник соціалізації особистості дитини дошкільного віку; соціально-педагогічне консультування у професійній діяльності соціального педагога;методичне забезпечення педагогічної практики магістрів та ін.

Працювала заступником декана з виховної роботи історико-соціологічного факультету(2005-2011 роки).Має досвід  організації і проведення факультетських та загальноуніверситетських свят, конкурсів, творчих вечорів.

У 2014 році пройшла стажування у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою вивчення досвіду вивчення організації тренінгової роботи кабінет-Центру практичної психології та соціальної роботи РОІППО.

Старший викладач кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії.

Теl: (0362) 63-36-09
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут, 1987, „Російська мова та література)”, вчитель російської мови та літератури; Інститут практичної психології і соціальної роботи «Психогенез» (м.Київ), 1995, «Практична психологія», практичний психолог у системі освіти; аспірантура Рівненського державного гуманітарного університету (2010-2013 рр.); працює над дисертаційним дослідженням на тему «Образ світу як чинник саморозвитку особистості» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).

Сертифіковані програми навчання:

- 2011 - 2013р.р. – участь у міжнародній навчальній програмі «Системно-феноменологічний підхід та сімейні розстановки» (Українська асоціація системних розстановок, Інститут консультування та системних рішень (Росія, Москва), Вища школа психології (Росія, Москва), Професійна психотерапевтична ліга (Росія, Москва).

- 9.03.2012р.-11.03.2012р. – навчальний семінар «Системно-феноменологічний підхід та сімейні розстановки в індивідуальній терапії та консультуванні» (Українська асоціація системних розстановок, м.Київ).

- 2012 р. – участь у 8-ми модульному інтенсив-курсі «Самопізнання» (за системно-феноменологічним методом), Українська асоціація системних розстановок, м. Київ.

Член Української асоціації системних розстановок.

Наукові інтереси:

  • практична психологія;
  • психотерапія;
  • психологічне консультування;
  • психологія життєтворчості;
  • трансперсональна психологія;
  • системно-феноменологічна психотерапія та консультування.

Здобутки

Професійна активність: в університеті працює з 2003 р. У 1992 – 1994 р.р. - вчитель російської мови та зарубіжної літератури в ЗОШ №9, м.Рівне. У 1995 - 2003 р. – практичний психолог в загальноосвітній школі № 9, м. Рівне. 2003 – 2010 рр. – викладач кафедри загальної психології та психодіагностики. З 2010 року старший викладач кафедри практичної психології та психотерапії.

Громадська активність: Психолог-психотерапевт за напрямом Системно-феноменологічна психотерапія та сімейні розстановки.

Забезпечення дисциплін:

  • Методи психокорекції та психотерапії;
  • Психокорекція;
  • Основи психокорекції
  • Психологія здоров’я.

Хобі: східна психологія та філософія, медитативні практики, музика, оздоровчі системи, подорожі.

Публікації

 Основні публікації:

  1. «Демянюк О.Б. Образ світу в контексті проблеми буття людини і її відношення зі світом. / О.Б. Демянюк // Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. праць РДГУ. - Вип. №3. Рівне: РДГУ, - 2014. – с. 52-56.
  2. Демянюк О.Б. Образ світу як психологічна основа самореалізації молоді / О.Б. Демянюк // // Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. праць РДГУ. - Вип. №4. Рівне: РДГУ, - 2015. – с. 74-78.
  3. Образ світу як суб’єктивний простір особистості / Психологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі. Колективна монографія / за ред. В.М. Ямницького, К. В. Джеджери, передмова та післямова Р. В. Павелківа. – Рівне: О.Зень, 2015. – 183 с. (25 с.).;
  4. Демянюк О. Б. Образ світу як чинник реалізації потенціалу особистості // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 3 до Вип. 36, Том 1 (17): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2016. – С.327 – 335);
  5. Демянюк О.Б. Уявлення про сім’ю як компонент образу світу особистості / О.Б.Демянюк // Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць РДГУ. / упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова; ред. кол. : Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. – РДГУ, 2016. – Вип. 7. – С. 56-59.
  6. Демянюк О.Б., Косарєва О.І. Модальності світосприйняття як складова індивідуальної свідомості молоді / О.Б. Демянюк, О.І. Косарєва // Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 8 / упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова; ред. кол. Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. – Рівне: РДГУ, 2017. – С.75-79.
  7. Демянюк О.Б. Косарєва О.І. Особливості соціальної перцепції у студентської молоді (гендерний аспект) /О.Б. Демянюк. О.І. Косарєва // Психологічний часопис: збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. – №4. – Вип. 14. – Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2018. – С.54-67.

Кандидат психологічних наук
доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Теl: (0362) 63-36-09
E–mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту «Слов’янський університет», факультет психології та мистецтвознавства, спеціальність «Психологія» (2001 р.); аспірантура Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, (2005 р.), захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології на тему: «Психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників» (2011 р.). Присвоєно вчене звання доцента (2013 р.).

Сертифіковані програми навчання:

  • 1998-1999 р.р. – Школа волонтерів при телефоні «Довір’я» ССМ м. Рівне;
  • 18-23 лютого 2002 р. – Національний семінар «Партнерство в соціальній роботі» Християнський дитячий фонд при Академії праці і соціальних відносин, м. Київ;
  • 10.2001 р. - 29.04.2002 р. – група особистісного росту за напрямком: системна сімейна терапія;
  • з 2007 р. бере участь в навчальному проекті психотерапії за методом символдрами Міжнародного товариства Кататимного переживання образів і імагінативних методів в психотерапії та психології;
  • 3 2012 р. бере участь у навчальних проектах по ізотерапії і лялькотерапії.

Наукові інтереси:

  • психологія творчості;
  • проблеми психології соціалізації;
  • практична психологія;
  • психологічне консультування особистості;
  • експериментальна психологія;
  • психотерапія.

Здобутки

Професійна активність: в університеті працює з 2002 р. У 1999 – 2001 р.р. волонтер-психолог на телефоні «Довір’я». У 2001 р. – практичний психолог в загальноосвітній школі № 10, м. Рівне. У 2001 – 2006 р.р. психолог-консультант, головний тренер проекту «Впровадження технології профілактики вживання наркотичних речовин серед підлітків і молоді м. Рівне» при громадській організації соціально-психологічна лабораторія «Суспільне народження». 2002-2010 рр. викладач кафедри загальної психології та психодіагностики. З 2010 викладач кафедри практичної психології та психотерапії.

Громадська активність: практикуючий психолог за методом символдрами; практикуючий психолог за напрямом дитяча та юнацька психотерапія; практикуючий психолог за методом тілесно-орієнтованої терапії (ТОП).

Забезпечення дисциплін:

  • Активне соціально-психологічне навчання;
  • Теорія і методика організації психотренінгу;

Хобі: малювання, шиття, музика, оздоровчі системи, позитивне мислення.

Публікації

Авторка понад 40 наукових публікацій.

Основні:

  1. Теоретико-методологічний аналіз творчої соціалізації студентів. Психологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі. Колективна монографія / за ред.. В. М. Ямницького, К. В. Джеджери, передмова та післямова Р. В. Павелківа. – Рівне: О.Зень, 2015. – 180 с. (30с.).
  2. Сторож О.В. Технологія розвитку творчої соціалізації старшокласників /О.В. Сторож / Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 3. – Рівне: Видавництво ТзОВ «Дока центр», 2014. – С. 150-154.
  3. Сторож О.В. Розвиток складових творчої соціалізації особистості /О.В. Сторож/ Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 4. – Рівне: РДГУ, 2015. – С. 248-153.
  4. Сторож О.В. Розвиток творчої соціалізації старшокласників / О.В. Сторож/ Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі, 10 лютого 2016 р.: Матеріали І Міжнародного науково-практичного семінару / за ред. Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2016. – С.99-101.
  5. Сторож О.В. Роль тривожності у розвитку творчої соціалізації особистості / О.В. Сторож / Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 6. – Рівне: РДГУ, 2016.
  6. Сторож О.В. Психологічні особливості творчої соціалізації особистості / О.В. Сторож / Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, Т.В. Вашеки, О.В. Сечейко. – К. : Аграр Медіа Груп, 2017. – С.263-268.
  7. Сторож О.В. Теоретико-методологічний аналіз психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників / Сторож О.В./ Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Вип.. 33. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2016. - С. 516-531. (збірник включено до міжнародних наукометричних баз Index Copernicus (IC) CEJSH (THE CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF SOSIAL SCIENCES AND HUMANITIES); GOOGLE SCHOLAR.
  8. Сторож О. В. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості / О.В.Сторож // Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. – 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 44. – С. 160–165.
  9. Сторож О.В., Дружиніна І.А. Психологічні особливості адаптації та творчої реалізації особистості у соціумі /О.В.Сторож, І.А.Дружиніна // Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 8 / упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова; ред. кол. Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. – Рівне: РДГУ, 2017. – С.268-272.

Кандидат психологічних наук
доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Теl: (0362) 63-36-09
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: Дубенський педагогічний коледж, вчитель початкових класів, керівник дитячого художнього колективу (1999 р.); Рівненський державний гуманітарний університет, «Психологія. Історія», практичний психолог у закладах освіти, вчитель історії, 2004; аспірантура РДГУ (2006-2009 рр..); захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія на тему «Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу» (2011 р.). Присвоєно вчене звання доцента (2013 р.).

Наукові інтереси:

педагогічна психологія;

теорія і практика психологічного тренінгу;

розвиток особистості.

Здобутки

Професійна активність:

З 2004 по 2005 р. працював на посаді практичного психолога ЗОШ №5 м.Рівне. 2005-2006 рр. практичний психолог в педагогічному ліцеї РДГУ. 2009-2010 рр. викладач кафедри загальної психології та психодіагностики. З 2010 року викладач кафедри практичної психології та психотерапії.

Громадська активність:

Бере участь в навчальному проекті психотерапії за методом символдрами Міжнародного товариства Кататимного переживання образів і імагінативних методів в психотерапії та психології. Практика індивідуальної психотерапії.

Забезпечення дисциплін:

  • Практикум з групової психокорекції;
  • Методика організації психологічного тренінгу.

Хобі: музика, спорт.

Публікації

Публікації:

  1. Концептуальна модель психологічного супроводу професійного розвитку особистості студента вищого навчального закладу. Психологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі. Колективна монографія / за ред.. В. М. Ямницького, К. В. Джеджери, передмова та післямова Р. В. Павелківа. – Рівне: О.Зень, 2015. – 183 с. (20 с.).
  2. Бабак К.В. Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного /К.В. Бабак// Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса, 2015. – Вип. 1. – С. 19–26.
  3. Бабак К.В. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ / К.В. Бабак // Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць ДВНЗ “Запорізький національний університет” та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М.Г. Ткалич. – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – № 2 (8) –– С. 28-33.
  4. Бабак К.В. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: структурно-інтегративний підхід / К.В. Бабак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки / Миколаїв. нац. унт ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв: 2015 – С 7-13.
  5. Бабак К.В. Психологічна служба ВНЗ як засіб засіб психологічного супроводу професійного розвитку студентів / К.В. Бабак // Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць РДГУ. / упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова; ред. кол. : Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. – РДГУ, 2016. – Вип. 7. – С. 17-21.
  6. Бабак К.В. Взаємозв’язок і динаміка особистісного та професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ I-II рівня акредитації / К.В. Бабак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки: збірник наукових праць / за ред.. Ірини Савенкової. – № 1 (17), квітень 2017. Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2017 С. 17-23.

Кучеренко Олена Василівна - лаборант

 

Back to top