Доцент кафедри економіки та управління бізнесом.

Базова освіта: Українська державна академія водного господарства, 1998 р. (Економіка підприємства, економіст).

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук, 2015 р. (спеціальність 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Маркетингова діяльність підприємств на ринку картоплі».

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://cutt.ly/NI86o9e

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3658-8075

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.              

Основні дисципліни, що викладаються: «Рекламний менеджмент», «Методологія і організація наукових досліджень»,  «Маркетинг стартапів», «Маркетинг», «Маркетингове ціноутворення».

Автор понад 30  наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Якубовська Н.В. Огляд актуальних тенденцій щодо освітніх запитів в агросфері. Інтелект ХХІ. № 1. С. 116 - 120. 
  2. Дейнега І.О., Якубовська Н.В. Оцінювання потенціалу розвитку маркетингових інструментів у діяльності виробників картоплі. Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка». Т. 25. Вип. 6(85). 2020. С. 124-130.
  3. Якубовська Н. В., Стрільчук Р. М., Коханевич Т. П. Продуктові мікроінновації як результат колаборації цифрового суспільства та поведінкової економіки. Інфраструктура ринку.  Вип. 68. 2022. С. 175-179.
  4. Якубовська Н.В., Стрільчук Р.М., Хомич С.В. Реалізація маркетингових інструментів у трендах цифровізації спорту та індустрії фітнесу. Інфраструктура ринку. Вип. 69. 2023. С. 141-145. URL:http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/69_2022/27.pdf
  5. Якубовська Н.В.  Ідентифікація точок докладання зусиль та модифікація алгоритму ціноутворення в маркетингу. Причорноморські економічні студії. Вип. 79. 2023. С. 144-148.
  6. Якубовська Н.В. Цифрові комунікації в діджитилізації ринків. Via Economica. Вип. 3. 2023. С. 120-125. URL: http://journals.rshu.rivne.ua/index.php/viaeconomica/article/view/66/63
  7. Мазур В., Колдовський А., Рябушка Л., Якубовська Н. Формування раціональної моделі управління структурою капіталу будівельних компаній. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 6(53), 2023. С. 128–144. URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.53.2023.4223 / Scopus, Web of Science
  8. Якубовська Н. В. Діджиталізація бізнесу як інструмент ефективного вирішення актуальних проблем маркетингового середовища. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волин. обереги, 2023. С. 235-269.

 

Back to top