Olha Shymko

Кандидат економічних наук, доцент

Освіта та кваліфікація: У 1984 році закінчила з відзнакою Київський торговельно-економічний інститут зі спеціальності "Товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами".

У 2007 р. в спеціалізованій вченій  раді Київського національного торговельно-економічного університету захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг  на тему «Організація торгівлі текстильними товарами в умовах ринкової економіки».

Вчене звання доцент кафедри менеджменту присвоєно в 2013р.

Досвід роботи: 1984-1990рр. обіймала посади товарознавця, заступника директора ЦУМу, завідувачки «Дитячого світу» в Здолбунівському міськторзі (Ровенське обласне управління торгівлі Міністерства торгівлі УРСР). 1990-2001 – Рівненський обком профспілки працівників торгівлі,  громадського харчування та послуг ( 1990р. обрана секретарем обкому профспілки). З 2001 року трудова діяльність пов’язана з вищою школою.

Підвищення кваліфікації: 2021р. – Полтавський університет економіки і торгівлі Міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації  – Методика викладання дисциплін зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля, біржова діяльність» 180 год.

2017р. – Національний університет водного господарства та природокористування (м.Рівне)

English communication skills 200 год.

Міжнародний досвід: 2013р. - Фінляндія Західно-фінський коледж, Університет м.Турку  – English communication skills 120 год.

Основні навчальні дисципліни, які викладає: Економіка торговельного підприємства, Організація торгівлі, Торгово-посередницька діяльність, Товарознавство непродовольчих товарів, Експертиза товарів і послуг, Управління якістю, Маркетинг.

Сфера наукових інтересів: сучасні тенденції розвитку торгівлі та сфери послуг, маркетингова діяльність підприємств торгівлі та сфери послуг.

Пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ідентифікатори автора:

Google Scholar https://scholar.google.ru/citations?hl=uk&user=O38Llp4AAAAJ

ORCID https://orcid.org/0000-0002-2183-8211

Перелік найвагоміших праць

Монографії:

  1. Scientific approaches to the study of the world economy: collective monograph /Mishchenko Volodymyr, Drougova Olena, Domnina Irina – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2020. 84 р. Available at:DOI: 10.46299/isg.2020.MONO.ECON.II URL: http://isg-konf.com.
    (Shymko Olha Strategic approach to ensuring the competitiveness of trade enterprises –С.12-17)

Статті у фахових виданнях, матеріали конференцій:

  1. Шимко О. В. Омнікальність як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств.Бізнес Інформ. 2022. №1. C.462-468. Copernicus
  2. Шимко О. В. Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств.Бізнес Інформ. 2021. №10. C. 387–392. Copernicus
  3. Шимко О. В. Мерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством.Бізнес Інформ. 2020. №1. C. 383–390. Copernicus
  4. Шимко О. В. Імідж як інструмент досягнення конкурентних переваг торговельного підприємства. Бізнес Інформ. 2019. №1. C. 440–446. Copernicus
  5. Шимко О. В. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку торговельних підприємств . Бізнес Інформ. 2018. №2. C. 159–163. Copernicus
  6. Шимко О. В., Веретін Л. С.Трансформація споживчої поведінки та моделей управління маркетингом в умовах цифрової економіки. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р.:[тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022.С.42-43
  7. Шимко О.В. Аутсорсинг маркетингу: теоретико-методологічний та практичний аспект. Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії тапрактики: Матеріали одинадцятої міжнар. наук.-практ. конф., 09-10 вересня 2022 р. Одеса: ОНЕУ, 2022.С.292-293 http://oneu.edu.ua/pages/kafedri/kafedra-ekp-ta-opd/#1512992679043-cc2eb478-5597)
  8. Шимко О.В. Інноваційний розвиток торговельних підприємств // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції 12 березня 2021 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс]. – Вінниця: ВНТУ, 2021. – С.310-312 https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/fiip/zbirn2021.pdf
  9. Шимко О.В. Формування бізнес-моделі розвитку торговельних центрів на основі споживчого досвіду // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації» [Електронне видання]: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 27 травня 2021 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – С.111-113 https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=16291
  10. Шимко О. В., Веретін Л. С. Вплив цифрового маркетингу на поведінку споживачів. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : Матеріали доповідей X науково-практичної конференції з міжнародною участю (1 листопада 2021 р.). – Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2021.С.239-240
  11. Шимко О. В. Стимулювання продажів в системі маркетингових комунікацій торговельного підприємства // Scientific achievements of modern society. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp.1108-1112. URL: http://sci-conf.com.ua.
  12. Шимко О. В., Сенчук Л. О. Управління якістю медичної допомоги: теоретико-методологічний та практичний аспект // Man and environment, trends and prospects. Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. SH SCW "NEW ROUTE" Tokyo, Japan. 2020. Pp. 18-22. URL: http://isg-conf.com.ua.
  13. Шимко О.В. Венчурное инвестирование инновационной деятельности в Украине /Материалы международной научно - практической конференции «Наука и образование в современном мире». – Караганды: РИО «Болашак-Баспа», 1 том  −  С.339-342
  14. Шимко О.В.Імідж торговельного підприємства в системі формування лояльності споживачів/ Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації : збірник тез IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Хмельницький, 20 вересня 2019 року) ; за заг. ред. д. е. н., проф. Синчака В. П. – Хмельницький : Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2019. С.285-287

 

 

Back to top