Доцент кафедри менеджменту.

       Базова освіта: Київський держуніверситет, 1984 р. (Політична економія, економіст).

       Науковий ступінь: кандидат економічних наук, 1991 р. (спеціальність 08.00.01 – економічна теорія, тема дисертації «Економічні форми активізації людського фактору»)

       Вчене звання: доцент кафедри  економіки та маркетингу,  2005 р.

       Наукові профілі:

       ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1588-8666

       Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

       Основні дисципліни, що викладаються: «Державне та регіональне управління».

       Автор понад 50 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Крикавський Є. В., Самборський І. О., Стрільчук Р.М., Трофімчук О. Р. Стратегічне управління територіальними громадами в умовах макроекономічної нестабільності. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волинські обереги, 2023. С. 75-84.
  2. Самборський І. О., Дейнега І. О. Цінові фактори впливу на ринкову поведінку споживача. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія /За заг. ред. М.Х.Шершуна. Рівне: 2015. С. 19-24.
  3. Самборський І. О., Почтовюк О. Б., Андрощук М. С. Регіональні організаційні аспекти розвитку сільського зеленого туризму. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму: монографія / За заг. ред. М.Х.Шершуна. Рівне, Волин. обереги, 2016. С. 180-186.
  4. Самборський І. О., Гибалюк М. О. Маркетингові комунікації підприємства. Маркетингове забезпечення продуктового ринку: збірник тез ХIV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24 травня 2022 року). Полтава: ПДАУ. 2022. С. 192-196.
  5. Самборський І. О., Дамаскін Д. Ю. Управління асортиментною політикою підприємства. Маркетингове забезпечення продуктового ринку: збірник тез ХIV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24 травня 2022 року). Полтава: ПДАУ. 2022. С. 196-198.
  6. Самборський І. О., Вовк С. В. Базові підходи щодо удосконалення управлінської діяльності в закладі охорони здоров’я. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листопада 2022 р. Рівне, 2022. С. 105-108.
  7. Самборський І. О., Крамар В. І. Реклама: основні поняття та тенденції розвитку рекламної галузі. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листопада 2022 р. Рівне, 2022. С. 135-139.
  8. Самборський І. О., Крамар В. І. Організація реклами як засобу комунікації підприємств. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, 25 жовтня 2022р. Умань. 2022. С. 25-28.
  9. Самборський І. О., Трофімчук О. Р. Соціальна безпека як складова національної безпеки держави. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: мат. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 7 грудня 2021 року). К., 2021. С. 459-461.
  10. Мисюра А. М., Самборський І. О. Застосування маркетингу в політиці. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців (м. Рівне, 25 жовтня 2021 р.). Рівне, С. 163-165.
  11. Самборський І.О., Бажів О. Фактори формування конкурентоздатності підприємства в умовах невизначеного середовища. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. м. Луцьк, 8 травня 2020 р. Луцьк, 2020. С. 15-17.
  12. Самборський І.О., Герасименко О. Управління конкурентоздатністю промислового підприємства. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк, 2020. С. 123-127.
  13. Самборський І.О., Королюк В. Р. Ринкові потреби як базовий критерій формування якості продукції і послуг. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. конф. Харків, 2020. С. 337-338.
  14. Самборський І. О., Черначук Ю. Управління конкурентоздатністю торговельного підприємства Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України : матеріали всеукр. студентської наук.-практ. конф., м. Чортків, 14-15 листопада 2019 р. Чортків, 2019. С. 317-319.
  15. Самборський І. О., Черначук Ю. Конкурентні переваги підприємства як передумова формування його конкурентоздатності. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених, м. Харків, 21 листопада 2019 р. Харків, 2019. С. 590-591.

Back to top