Професор кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки

Освіта: в 2000 р. закінчила з Рівненський державний гуманітарний університет та отримала кваліфікацію «вчитель математики» (диплом спеціаліста з відзнакою).

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук із 2011 р. зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання, тема кандидатської дисертації: «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», захищено кандидатську дисертацію у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. Михайла Коцюбинського;
  • доктор педагогічних наук із 2021 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема докторської дисертації: «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», захищено докторську дисертацію у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.

Вчене звання: професор кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки (присвоєно в 2024 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list _works&hl=uk&user=G0ZX3dwAAAAJ

SCOPUS:https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&sid=509e18dc6f44ceaf46a3bdf4fd9c8047&sot=al&sdt=al&sl=47&s=AUTHLASTNAME%28Hlinchuk%29+AND+AUTHFIRST%28Yuliia+O.%29&st1=Hlinchuk&st2=Yuliia+O.&orcidId=&selectionPageSearch=anl&reselectAuthor=false&activeFlag=true&showDocument=false&resultsPerPage=20&offset=1&jtp=false&currentPage=1&previousSelectionCount=0&tooManySelections=false&previousResultCount=0&authSubject=LFSC&authSubject=HLSC&authSubject=PHSC&authSubject=SOSC&exactAuthorSearch=false&showFullList=false&authorPreferredName=&origin=searchauthorfreelookup&affiliationId=&txGid=df7fc9f62eea3c340e7db45affa7f451

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_ GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&SID=F391cpAY9ZF6W6wzlDo&preferencesSaved=

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3328-5594

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці», «Безпека життєдіяльності з основами охорони праці», «Основи здоров’язбереження та безпеки життєдіяльності», «Охорона праці в галузі», «Цивільна безпека».

Автор понад 250 праць, що стосуються проблематики безпечного й здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичних засад викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти. Основні публікації за останні роки:

  1. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS.
  2. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk Y., Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science.
  3. Hlinchcuk Y., Piatakova H. The impact of studying the life safety with the basics of labor protection course on the hardiness of future teachers. Eduweb. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación. 2023. 17.    N 4. Octubre-diciembre.  Р. 183–196. Web of Science.
  4. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  5. Глінчук Ю. О. Основи безпечного й здоров’язберігального загальноосвітнього середовища: [навч.-метод. посіб]. Одеса: Олді, 2024. 164 с.
  6. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–102.
  7. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  8. Глінчук Ю. О. Формування культури професійного здоров’я майбутніх учителів у освітньо-виховному середовищі ЗВО. Moderní aspekty vědy: svazek XXXII mezinárodní kolektivní monografie. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. С. 129–139.
  9. Глінчук Ю.О. Безпековий складник у розвитку соціальної відповідальності майбутніх учителів. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: [кол. моногр.]; за наук. ред. Р. Л. Сойчук. Рівне: О. Зень, 2023. С. 88–100.
  10. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–154.
  11. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–166.
  12. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  13. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–93.
  14. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  15. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–115.
  16. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  17. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–47.
  18. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–132.
  19. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–170.
  20. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–151.
  21. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–104.
  22. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–154.
  23. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  24. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–47
  25. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.
  26. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 60. С. 187–190.
  27. Глінчук Ю. О. Формування медіаграмотності майбутніх педагогів у контексті протидії небезпеці інформаційного насильства. Педагогічні науки: теорія та практика. №1 (49). 2024. С. 79–85.
  28. Глінчук Ю. Основні підходи у підготовці майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноватика у вихованні. 2024. Вип. 19 (2024). С. 23–31.

 

 

Back to top