1. Baylo J. Methodological bases of research of military terms // British Journal of Science, Education and Culture, 2014, No.1. (5) (January-June). Volume I. “London University Press”. – London, 2014. – P. 407 -411.
  2. Bigunova S. Psychological Peculiarities оf Culturologically-Oriented Teaching Students a Foreign Language // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. Volume 2, No 2/ 2014. – Košice, Slovakia : Academic Society of Michal Baludansky 2014. – P. 148-153.
  3. English phonetics. A practical course / Н.О. Михальчук, Ю.В. Курята, О.В. Касаткіна-Кубишкіна, А.В. Фрідріх. – Рівне, 2015. – 316 с.
  4. English Phonetics. A Practical Course: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Укладачі: Н.О. Михальчук, Ю.В. Курята, О.В. Касаткіна-Кубишкіна, А.В. Фрідріх. – Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2015. – 320 с.
  5. Fridrikh A. Formation of cross-cultural competence of students in context of dialogue of cultures // IRI Educational Conference. Stúrovo, Slovakia, 20-22 June, 2013.
  6. Англійська мова. Навчальний посібник з практики усного мовлення / Укладач І.Вєтрова. – Рівне, 2015. – 135 с.
  7. Антоненко Н.Є. Listening: Problems and Solutions // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали третьої Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (23-24 квітня 2015 р.). – Рівне: РДГУ, 2015. – С. 118-124.
  8. Антоненко Н.Є. Навчально-методичний посібник «Художній фільм на заняттях з англійської мови: методичні рекомендації та завдання» – Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2011. – 100 с.
  9. Байло Ю.В. Англійська мова для психологів: навчальний посібник. – Рівне, РДГУ, 2013. – 104 с.
  10. Байло Ю.В. Моделювання метафоричних переносів в англійській термінології військової справи (стаття) / Ю.В. Байло // Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць. – Чернівці, 2014. – С. 22-24.
  11. Бігунова С.А., Герасимчук В.С. English cooking recipe as a special kind of text // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. Зб. наук. праць «Наукові записки РДГУ». – Рівне: РДГУ, 2015. – С. 23-25.
  12. Бігунова С.А., Зубілевич М.І. The Non-Verbal and Verbal Components of Etiquette in Virtual Communication / Світозара Анатоліївна Бігунова, Марина Іванівна Зубілевич // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали третьої Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (23-24 квітня 2015 р.). – Рівне: РДГУ, 2015. – С.6-13.
  13. Білоус Т.М. Процеси оптимізації міжкультурної комунікації як особливої форми соціальної взаємодії в контексті сучасного діалогу культур // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали третьої Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (23-24 квітня 2015 р.). – Рівне: РДГУ, 2015. – С.13-17.
  14. Богачик М.С. Особливості засвоєння неологізмів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення англійської мови у вищому навчальному закладі // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: Збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 56 – С. 47-49.
  15. Богачик М.С. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови у контексті компетентнісного підходу // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56), Ч. 2. – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 108-110.
  16. Бойко Н.Г. A Guide to Written English and Stylistic Analysis of Texts // Методичний посібник для студентів ІІ-ІV курсів факультету іноземної філології. – Рівне: РДГУ, 2011. – 59 с.
  17. Бойко Н.Г. Britain and the British: Навчальний посібник. – Рівне: РДГУ, 2012. – 136 с.
  18. Верьовкіна О.Є. Teaching vocabulary // Методичний посібник для студентів ІІІ курсу факультету іноземної філології. – Рівне: РДГУ, 2011. – 100 с.
  19. Верьовкіна О.Є. Теоретичний курс другої мови // Навчально-методичний посібник для студентів ІV курсу спеціальності «Іноземна мова (англійська) та література». Рівне: РДГУ, 2013. – 150 с.
  20. Вєтрова І.М. Tenses in Dialogues: навчальний посібник для студентів факультету іноземної філології / Укладач: доц. І.М.Вєтрова. – Рівне: РДГУ, 2013. – 60 с.
  21. Вєтрова І.М. Англійська мова. Навчальний посібник з практики усного мовлення / І.М.Вєтрова. – Рівне: Волинські обереги, 2015. – 136 с.
  22. Воробйова І.А. English in Practice. Business Economic Course. – Київ: Центр учбової літератури, 2008. – 398 с.
  23. Воробйова І.А. Видатні представники Великої Британії: Навчальний посібник з країнознавства. – Рівне, 2004. – 184 с.
  24. Воробйова І.А. Основи лінгвокраїнознавства. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2014. – 272 с.
  25. Замашна С.М. Проблеми перекладу та деякі шляхи їх подолання // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (15 квітня 2016 р.). – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 437-440.
  26. Касаткіна О.В. Standard English: theoretical and practical aspects // Навчальний посібник. – Рівне.: РДГУ, 2012. – 155 с.
  27. Касаткіна О.В. Особливості використання колоронімів в англомовному медіа дискурсі // Вісник Маріупольского державного університету. Серія: Філологія. Випуск 14. – 2016. – С. 82-89.
  28. Касаткіна-Кубишкіна О.В. Реклама як об’єкт сучасних лінгвістичних розвідок // Лабіринти реальності : зб. наук. праць / за. заг. редакцією д. філос. н. Журби М.А. – Монреаль : CPM “ASF”. –Volume 1. – P. 66-70.
  29. Кіндрат Н. П. Використання можливостей інтернету при дистанційному навчанні // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. заочн. конф. (23–24 квіт. 2015 р., Рівне). – Рівне : РДГУ, 2015. – С. 158-165.
  30. Кіндрат Н.П., Курята Ю.В. Language Practice : навчально-методичний посібник для учасників курсів англійської мови. – Рівне: РДГУ, 2016. – 192 с.
  31. Кочубей О.С. Основні риси поняття «міжкультурна компетенція» в структурі перекладацької компетентності // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (15 квітня 2016 р.). – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 15-19.
  32. Кочубей О.С. Перекладацька компетентність як головний фактор у навчанні перекладу студентів-філологів майбутніх перекладачів // Мова і культура. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2014. – Вип. 17. – Т. ІІІ (171). – С. 389-397.
  33. Курята Ю.В. The influence of the religious mythologem on the formation of children’s spirituality // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (15 квіт. 2016 р., Рівне). – Рівне : РДГУ, 2016. – С. 401-404.
  34. Курята Ю.В. Інтернет-ресурси як інтерактивний засіб роботи студентів з іноземною мовою. Методичний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів. – Рівне: РДГУ, 2015. – 50 с.
  35. Михальчук Н.О. Stylistic analyses of the text: theory and practice: Навчально-методичний посібник. – Рівне : РДГУ, 2014. – 352 с.
  36. Михальчук Н.О., Бігунова С.А., Зубілевич М.І. Grammar in Practice // Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – РДГУ, 2013. – 544 с.
  37. Перішко І.В. Загальні тенденції діагностування здібностей школярів до вивчення іноземних мов // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич (Львів. обл.). – №9 (140). – 2016. – С. 88-92.
  38. Перішко І.В. Методичні аспекти вивчення фахової термінології на заняттях з іноземної мови // Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри: Збірник наукових праць. – Рівне : НУВГП, 2016. − С.297-299.
  39. Федоришин О.П. Колаборативне навчання які інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (15 квітня 2016 р.). – Рівне: РДГУ, 2016. – С.289-297.
  40. Фрідріх А.В. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (15 квітня 2016 р., Рівне). – Рівне : РДГУ, 2016. – С.63-80.
  41. Фрідріх А.В. Формування національних цінностей в студентів у навчально-виховному процесі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Наукові записки РДГУ. Випуск 11 (54). – Рівне, 2015. – С. 125-129.

Кафедра бере активну участь у спільному інноваційному проекті Британської Ради та Міністерства освіти i науки України «Шкільний вчитель нового покоління». Для забезпечення ефективного запровадження проекту викладачі кафедри практики англійської мови та кафедри методики викладання іноземних мов регулярно відвідують семінари професійної майстерності, що їх проводить Британська Рада.

Прізвище, ім'я, по батькові Посада, вчене звання Науковий ступінь
Михальчук Наталія Олександрівна професор, завідувач кафедри доктор психологічних наук
Білоус Тамара Миколаївна доцент кандидат педагогічних наук
Вєтрова Ірина Миколаївна доцент кандидат педагогічних наук
Воробйова Ірина Анатоліївна доцент кандидат педагогічних наук
Замашна Світлана Миколаївна доцент кандидат педагогічних наук
Федоришин Олександр Петрович доцент кандидат педагогічних наук
Фрідріх Алла Володимирівна доцент кандидат педагогічних наук
Бігунова Світозара Анатоліївна доцент кандидат психологічних наук
Верьовкіна Олена Євгеніївна доцент кандидат психологічних наук
Касаткіна-Кубишкіна Олена Володимирівна доцент кандидат психологічних наук
Курята Юлія Вікторівна доцент кандидат психологічних наук
Кочубей Ольга Святославівна на посаді доцента кандидат психологічних наук
Перішко Ірина Володимирівна на посаді доцента кандидат педагогічних наук
Богачик Марина Сергіївна старший викладач кандидат педагогічних наук
Антоненко Наталія Євгеніївна старший викладач  
Байло Юлія Валеріївна старший викладач  
Бойко Наталія Григорівна старший викладач  
Кіндрат Наталія Павлівна старший викладач  

Кафедра підтримує наукові зв’язки з університетами Львова, Києва, Луцька, з Міжнародним економіко-гуманітарним університетом ім. С. Дем’янчука, загальноосвітніми навчальними закладами міста Рівне.

Члени кафедри проводять науково-дослідну роботу в межах таких наукових проблематик, як «Актуальні проблеми когнітивної лінгвістики» та «Новітні тенденції навчання англійської мови».

10 викладачів кафедри є членами освітньої асоціації TESOL, що дає змогу брати участь у щорічних міжнародних наукових конференціях, проектах, отримувати сучасну періодику світового рівня.

На кафедрі працюють два постійнодіючих науково-методичних семінари: «Актуальні проблеми та особливості викладання англійської мови в ЗОШ» (керівник – д. психол. н., проф. Михальчук Н.О.) та «Актуальні проблеми сучасної філології та когнітивної лінгвістики» (керівник – к. психол. н., доц. Курята Ю.В.).

Кафедра є ініціатором та організатором проведення щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми германського та романського мовознавства». На кафедрі видається щорічний Студентський науковий вісник «Актуальні проблеми сучасної іноземної філології».

Кафедра готує фахівців за напрямками «6.020303 Філологія*. Мова (із зазначенням мови) і література», «6.020303 Філологія*. Українська мова та література, іноземна мова», «6.010102 Початкове навчання (англійська мова)», та за спеціальностями «014 Середня освіта (Англійська / Німецька / Французька / Російська мова і література)», «014 Середня освіта (Українська мова і література)», «013 Початкова освіта (Англійська мова)».  Кафедра обслуговує 3 факультети: іноземної філології, української філології та педагогічний факультет.

Кафедра практики англійської мови була сформована внаслідок поділу кафедри романо-германської філології на дві окремі структури у 2003 році. З 2012 р. по 2016 р. мала назву «кафедра теорії і практики англійської мови та прикладної лінгвістики».

Дочірні категорії

Back to top