Найкращий варіант пройти стажування під час відсутності можливості виїзду за кордон - пройти стажування онлайн. Гарна можливість перейняти досвід польських колег. Найкращі спікери від Collegium Civitas w Warszawe поділяться з вами цінною інформацією та яскравими презентаціями. Стажування передбачає ряд онлайн конференцій в зазначені дати з можливістю дискусії через перекладача з польськими колегами. Цікаві теми, топові лектори з Варшави, приємна аудиторія.
Стажування надасть вам нові теоретичні знання, ви опануєте новітніми унікальними методиками, набудете досвіду викладацької діяльності, обміняєтеся корисною інформацією із зарубіжними колегами та отримаєте нові наукові зв’язки.
Пройти навчання та отримати цінні знання від цікавих лекторів – основна ціль стажування. Стажування організовано за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн конференцій на українську мову.
Під час стажування Вас чекає цілий ряд відеоконференцій за наступними темами:
- Інтернаціоналізація вищої освіти
- Програма Erasmus+. Основа інтернаціоналізація вищої освіти в ЄС
- Організація навчання і праці науковців під час пандемії COVID-19
- Міжнародні студенти в Collegium Civitas і виклики COVID-19
- Створення та керування дослідницькими та аналітичними проектами
- Ефективне навчання – найкращі практики
- Результативна комунікація в багатокультурному середовищі і культурні компетенції як один з інструментів інтернаціоналізації вищої освіти
Університетом Collegium Civitas видається сертифікат на 180 годин (6 кредитів EСTS) усім учасникам стажування.
Програма стажування відбувається з професійним перекладом на українську мову.
Відкрита зустріч з експертною групою: ID 35979 Рівненський державний гуманітарний університет ОП «Середня освіта (Географія)»
Час: 5 листопада 2020 13:00 - 13.40
Підключитись до конференції:
https://us02web.zoom.us/j/85043761399?pwd=ZE5zN0swdk9NNEJuRzBVc2gxQTdZUT09
Ідентифікатор конференції: 850 4376 1399
Пароль: 2020
19-21 жовтня 2020р. на базі Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в межах проекту "Академія всебічного супроводу особливих дітей та їх родин" відбулася ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.
У ході заходу були репрезентовані різноманітні напрями роботи, що стосувалися особливостей організації та впровадження інклюзивної освіти. Інститут мистецтв РДГУ у тематичному напрямку " Музична діяльність у системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами" представляли БУЦЯК В.І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гри на музичних інструментах, і СВЕРЛЮК Л.І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри пісенно-хорової практики та постановки голосу.
Учасники проєкту активно долучилися до обговорення актуальних питань щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, а також особливостей роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти щиро дякує тренерам за професіоналізм, а учасникам – за активну участь у Всеукраїнській школі професійної майстерності фахівців інклюзивної освіти.
Запрошуємо до подальшої співпраці!
30 жовтня 2020 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування у школярів та студентської молоді нових смислів в освітньо-виховному процесі». Організатори конференції – Інститут проблем виховання НАПН України, Рівненський державний гуманітарний університет (кафедра педагогіки початкової освіти, Освітньо-ресурсний центр).
Організатори та учасники заходу привітали із ювілеєм доктора психологічних наук, професора, дійсного члена Національної академії педагогічних наук України, директора Інституту проблем виховання НАПН України Івана Дмитровича Беха. Побажали ювілярові невичерпної наснаги, безмежної енергії; зичили, щоб доля була щедрою на здоров’я, успіхи, здійснення задумів, а прагнення розвивати українську науку давало натхнення на довгі роки плідної праці.
Іван Дмитрович Бех звернувся з вітальним словом до учасників конференції та відкрив пленарне засідання, виступивши з доповіддю «особистість у духовно-смисловому вимірі». Презентували результати наукових досліджень
Сойчук Руслана Леонідівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти, директор Освітньо-ресурсного центру РДГУ, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
Виховання національного самоствердження в майбутніх викладачів ЗВО як найвищої смисложиттєвої цілі особистості;
Журба Катерина Олександрівна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник, Інститут проблем виховання НАПН України, м. Київ
Смисложиттєві орієнтації у професійній діяльності педагога;
Харченко Наталія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувачка лабораторії морального, громадянського та міжкультурного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України, м. Київ
Соціальне партнерство в освіті;
Орлова Ганна Вікторівна, здобувач ступеня PhD, Інститут проблем виховання НАПН України, м. Київ
Динаміка розвитку Я-концепції молодших школярів;
Hanna Voronina, PhD in Educational Sciences, senior teacher, Igor Sikorsky, Kyiv Polytechnic Institute, Kyiv
Key aspects of life planning;
Янчук Ольга Олександрівна, здобувач ступеня вищої освіти «магістр», науковий керівник к. пед. н., доц. Бричок С. Б., Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
Педагогічні технології в інклюзивному навчанні;
Боровець Олена Віталіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
Метод моделювання у педагогічній теорії та практиці;
Ничипорчук Катерина Юріївна, здобувач ступеня вищої освіти «магістр», науковий керівник к. пед. н., доц. Третяк О. М., Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
Модель формування педагогічної взаємодії в освітньому процесі початкової школи засобами тренінгових технологій;
Воробей Ірина Володимирівна, вчитель початкової школи, Школа Соробан, м. Вараш
Тренуй мозок - думай швидко! Рахуй! Розвивайся! Будь першим!
На блозі кафедри педагогіки початкової освіти РДГУ обговорювалися надіслані учасниками доповіді, у яких розкриваються актуальні проблеми сучасної педагогічної науки та практики у контексті проблемного поля конференції: особистість вихованця у смисложиттєвому вимірі; теоретико-методичні засади організації освітньо-виховного процесу в Новій українській школі; інноваційні стратегії формування професійної компетентності майбутнього вчителя Нової української школи; сучасні підходи до формування особистості в інклюзивному середовищі; актуальні аспекти професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача ЗВО.
До участі в заході долучилися науковці, викладачі, аспіранти, здобувачі вищої освіти з восьми вітчизняних та одного зарубіжного ЗВО; директори, заступники директорів та вчителі двадцяти трьох закладів загальної середньої освіти, службовці – загалом понад 180 учасників з восьми регіонів України та з Польщі.
За результатами роботи укладено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування у школярів та студентської молоді нових смислів в освітньо-виховному процесі», ознайомитися з якими можна за посиланням:
30 жовтня 2020 р. у Рівненському державному гуманітарному університеті проведено засідання разової спеціалізованої вченої ради ДФ 47.053.006, на якому відбувся публічний захист дисертації МАЗУРА ДМИТРА ВОЛОДИМИРОВИЧА на здобуття ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
Тема: «Розвиток професійної рефлексії майбутніх керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки».
Науковий керівник – Сверлюк Ярослав Васильович, доктор педагогічних наук, професор, директор інституту мистецтв, Рівненський державний гуманітарний університет.
Голова ради:
Безкоровайна Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою методики викладання іноземних мов, Рівненський державний гуманітарний університет.
Рецензенти:
Шевців Зоя Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки початкової освіти, професор, Рівненський державний гуманітарний університет.
Палаженко Олег Петрович, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри духових та ударних інструментів Інституту мистецтв, Рівненський державний гуманітарний університет.
Опоненти:
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою музикознавства та музичної освіти, Київський університет ім. Бориса Грінченка
Назаренко Марина Павлівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
Центр дуальної освіти, який діє на базі Noosphere Space Engineering School, та Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара запрошують студентів до участі у інноваційному турнірі ракетно-космічного спрямування "Star Track V"
Призовий фонд турніру складає — 25 000 ₴
Участь безкоштовна. Формат проведення — онлайн.
До участі запрошуються студенти, аспіранти, молоді вчені та всі ентузіасти ракетної техніки України.
Подати заявку можна на сайті: https://startrack.academy/
Більше про Star Track
Команди та індивідуальні учасники турніру мають підготувати та презентувати науковий або науково-практичний проєкт за рекомендованими напрямками (на вибір):
● суборбітальні дослідницькі твердопаливні ракетні комплекси;
● суборбітальні дослідницькі ракетні комплекси з рідинним ракетним двигуном;
● ракета-носій CanSat та апарати типу CanSat;
● корисні навантаження, науково-дослідні та освітні експерименти для суборбітальних РН;
● Freestyle: аерокосмічна техніка, технології, матеріали тощо.
Для участі необхідно:
● подати заявку до 20.11.2020 до 17:00;
● підготувати рішення та презентацію;
● презентувати рішення команди у фіналі.
Час проведення фіналу: 21 листопада 2020, 11:00 - 17:30
Місце проведення: онлайн у ZOOM
Додаткова інформація та форма реєстрації команд: startrack.academy
Для усіх організаційних питань:
+38 095 878 5612
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Катерина Дергаль