Завідувач лабораторіями кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки.

Освіта: диплом спеціаліста (1997 р., Рівненська державна академія водного  господарства).

Стаж роботи  – 24 роки.

Доцент кафедри економіки та управління бізнесом, директор ПП «АРТ». 

Базова освіта: Український ордену дружби народів інститут інженерів водного господарства, 1991 р. (Гідромеліорація, інженер-гідротехнік); Рівненський державний інститут культури, 1999 р. (Менеджмент організацій, економіст-менеджер).

Науковий ступінь:

  • кандидат економічних наук, 2009 р.  (00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності, тема дисертації «Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств»)

Вчене звання: доцент кафедри  менеджменту,  2016 р.

Дисципліни, що викладаються: «Маркетинг послуг», «Інноваційний розвиток підприємства», «Міжнародна торгівля».  

Автор понад 20 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Крикавський Є. В., Самборський І. О., Стрільчук Р.М., Трофімчук О. Р. Стратегічне управління територіальними громадами в умовах макроекономічної нестабільності. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волинські обереги, 2023. С. 75-84.
  2. Трофімчук О. Р. Оцінювання ефективності угод на закупівлю товарів. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 8. 2015. С. 641-643. URL: http://www.global-national.in.ua/archive/8-2015/135.pdf.
  3. Trofimchuk M. O., Trofimchuk O. R. Evaluation of the modern tendencies in the ukrainian stock market development. Baltic Journal of Economic Studies. № 4. P. 188–198.
  4. Трофімчук О. Р. Особливості банківської діяльності на фондовому ринку України. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. Вип. 18. №4. С. 147-153.
  5. Трофімчук О. Р. Організаційно-економічне забезпечення управління ключовими чинниками конкурентоспроможності торговельних підприємств: навч. посіб. Рівне: Редакційно-видавничий центр “Тетіс” МЕГУ ім. академіка Степана Дем‘янчука, 2008. 37 с.
  6. Трофімчук О. Р. Удосконалення стимулювання праці в торговельних підприємствах. Вісник Львівської комерційної академії. 2007. Вип.25.  С. 390–395.
  7. Трофімчук О. Р. Стан конкурентного середовища діяльності торговельних під­при­ємств. Наук. записки Рівненського державного гуманітарного університету. Економіка та менеджмент: Зб. наук. праць. Рівне: РДГУ, 2007. Вип. 2. С. 186-190.
  8. Трофімчук О. Р. Колективна влада покупців в системі конкурентних сил в торгівлі. Економічний вісник. Вип. 1. С. 21-24.
  9. Трофімчук О. Р. Діалектика понять «суб’єкт-об’єкт» малого підприємництва. Вісник Українського державного університету водного господарства та природокористування. Вип. 2 (26). Ч. 1. С. 187-196.
  10. Трофімчук О. Р., Хміль Ф. І.  Вплив постачальників на конкурентну боротьбу в торгівлі. Торгівля, комерція, підприємництво.  Вип.6.  С. 10-15.
  11. Трофімчук О. Мале приватне підприємство в торгівлі як галузеве відобра­ження ринкової трансформації економіки України. Торгівля і ринок України. 2002. Вип.14. Ч. ІІ. С. 289-292.
  12. Трофімчук О.Р. Застосування функціонально-вартісного аналізу для удоско­на­лення управління в нових організаційно-правових формах господарювання. Підприємництво, господарство і право. №7. С. 101-106.

Поліщук Наталія Олександрівна, кандидат філологічних наук, викладач.

Закінчила Львівський державний університет за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови і літератури». У 2019 році захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 10.02.01 – українська мова у Львівському національному університеті імені Івана Франка (тема – «Термінолексика як джерело оновлення газетного тексту (на матеріалі газет перших десятиліть ХХІ ст.»; наук. кер. – докт. філ. наук, проф. Кочан І. М.). З 2005 до 2017 рр. – викладач української мови і літератури Дубенського коледжу культури і мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету. З 2018 до 2019 рр. – викладач української мови і літератури ВПЗ «Рівненський економіко-гуманітарний та інженерний коледж». З вересня 2021 року – викладач кафедри стилістики та культури української мови Рівненського державного гуманітарного університету.

 

Основні праці

Посібники, методичні рекомендації

Козіцька О. А., Поліщук Н. О. Українська мова (за професійним спрямуванням): зошит-практикум : навч.-метод. посіб. для студ. психолого-природничого факультету РДГУ. Рівне, 2021. 84 с. (Рекомендовано до друку на засіданні вченої ради РДГУ (протокол № 6 від 30 червня 2021 р.))

 

Статті

  1. Поліщук Н. О. Актуалізація термінної лексики в мові сучасної преси. Вісник Львівського університету. Серія філологічна: зб. наук. пр. Львів : Львівський нац. ун-т імені Івана Франка. 2020. Вип. 72. С. 25–34.
  2. Поліщук Н. О. Лексичні засоби орозмовлення сучасної газетної мови. Термінологічний вісник: зб. наук. пр. Київ : Ін-т української мови НАНУ, 2021. Вип. 6. С. 270–276.
  3. Козіцька О. А., Поліщук Н. О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей. Нова педагогічна думка : наук.-метод. журнал. Рівне, 2021. № 3 (107). С. 101–106.
  4. Козіцька О. А., Поліщук Н. О. Структурно-семантичні особливості української медичної термінології. Проблеми лінгвістичної семантики: VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (19 листопада 2021 року). Зб. мат-в. Рівне : РДГУ, 2021. С. 63–65.
  5. Поліщук Н. О. Термінологічна лексика у політичному контексті. Термінологічний вісник : зб. наук. пр. / відп. ред. проф. Л. О. Симоненко. Київ : Ін-т укр. мови НАНУ, 2009. Вип. VІІІ. С. 226–228.
  6. Поліщук Н. О. Військова лексика в політичному контексті (на матеріалах газет «Високий Замок», «Скриня»). Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: зб. наук. пр. ф-ту лінгвістики Гуманітарного ін-ту Нац. авіаційного ун-ту. Київ : ДП «Інформ. – аналіт. агентство», 2009. Вип. 18. С. 90–96.
  7. Поліщук Н. О. Термінологічна лексика в газетному тексті (на матеріалах газет «Високий Замок», «Газета по-українськи», «Скриня»). Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології». № 675. С. 165–170.
  8. Поліщук Н. О. Мистецька термінологічна лексика в газетному тексті (на матеріалах газет «Дзеркало тижня», «Газета по-українськи», «Високий Замок», «Скриня»). Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології». 2012. № 733. С. 216–222.
  9. Поліщук Н. О. Медична лексика в газетному тексті. Термінологічний вісник: зб. наук. пр. / відп. ред. В. Іващенко. Київ: Ін-т укр. мови НАНУ, 2013. Вип. 2 (2). С. 132–137.
  10. Поліщук Н. О. Комп’ютерна термінологічна лексика в засобах масової інформації (на матеріалах газет «Дзеркало тижня», «Українська правда», «Газета по-українськи», «Високий Замок»). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. № 1 (250). С. 94–99.
  11. Поліщук Н. О. Термінологічна лексика Майдану (на матеріалах газет «Дзеркало тижня», «Українська правда», «Газета по-українськи», «Високий Замок»). Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології». 2014. № 791. С. 138–143.
  12. Поліщук Н. О. Інновації політологічного характеру в мові сучасної публіцистики (на матеріалах газет «Дзеркало тижня», «Українська правда», «Газета по-українськи», «Високий Замок»). Типологія та функції мовних одиниць: наук. журн. Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т. ім. Лесі Українки, 2016. №1(5). С. 141–150.
  13. Поліщук Н. О. Активність інноваційних процесів у словниковому складі сучасних мас-медіа. Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології». 2016. № 842. С.146–150.
  14. Поліщук Н. О. Лексика Майдану на сторінках української преси. Studia Ukrainica Posnaniensia. 2016. Zesz. ІV. С. 141–147.
  15. Поліщук Н. О. Структурно-семантичні модифікації суспільно-політичної лексики в новітніх засобах масової інформації. Наукова термінологія нового століття : теоретичні і прикладні виміри : зб. наук. пр. / відп. ред. Л. Д. Малевич. Рівне: НУВГП, 2016. С. 98–102.
  16. Поліщук Н. О. Запозичення як джерело поповнення словникового складу новітніх українських мас-медіа. Термінологічний вісник: зб. наук. пр. / відп. ред. Л. В. Туровська. Київ : Ін-т української мови НАНУ, 2017. Вип. 4. С. 103–109.

Гладунов Олександр варфоломійович

Старший викладач кафедри економіки та управління бізнесом, Віце-президент Української асоціації маркетингу, директор Рівненської обласної організації УАМ, експерт аналітичної групи «Стратегіко».

Базова освіта: Український ордену дружби народів інститут інженерів водного господарства, 1984 р. (Водопостачання та каналізація, інженер-будівельник); Рівненський інститут слов’янознавства КСУ, 2000 р. (Економіка та підприємництво, економіст-маркетолог).

Дисципліна, що викладається: «Управління проектами».  

Автор понад 30 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Гладунов О. В. Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів. Возень. 2012. 111 с.
  2. Гладунов О., Дейнега І., Дейнега О., Крикавський Є., Микитин Т. Маркетинг: навч. посіб. Рівне: «Волинські обереги», 2013. 336 с.
  3. Гладунов О.В., Дейнега О.В., Микитин Т.М. Корпоративний менеджмент: навч. посіб. Рівне: РДГУ, 2002. 244 с.
  4. Дейнега О.В., Гладунов О.В., Холод О.М. Маркетинг. Проведення практичних тренінгів з маркетингу. Київ. 2004.
  5. Гладунов О., Богданець Н. Ренесанс форум-2021: що обговорювали учасники події та які найближчі перспективи української економіки. Маркетинг в Україні. Вип. 3. 2021. С. 46-54. URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/fb4/fb460172fb645e82e472ac9b138f05a9.pdf
  6. Гладунов О., Богданець Н. Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво. Маркетинг в Україні. Вип. 2020. С. 44-48. URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/785/785696e3329eab7efdb07c21be7ac1d5.pdf
  7. Субот О. Гладунов О. Якість українського молока – шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? Маркетинг в Україні. Вип. 2019. С. 36-42. URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/be5/be53da03c6f99507b7671cf76a009e1a.pdf
  8. Гладунов О., Гладуненко Р. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи. Маркетинг в Україні. Вип. 2019. С. 4-13. URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/a1b/a1b6df518803b9156e3c7aa82a96ef42.pdf
  9. Гладунов О. Методика визначення вартості бренду сировинних компанії на прикладі рейтингування брендів вапняної галузі України. Маркетинг в Україні. Вип. 2019. С. 24-28. URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/8ab/8ab876171eff7ce925d6c51592885591.pdf
  10. Гладунов О.В. Комплексне управління твердими побутовими відходами в місті Рівному. Ринок інсталяцій. №2. 2006. С.42–43. URL: http://catalog.dnabb.org/cgi-bin/irbis64r_14/cgiirbis_64.exe?LNG=&Z21ID=&I21DBN=BD1_PRINT&P21DBN=BD1&S21STN=1&S21REF=&S21FMT=fullw_print&C21COM=S&S21CNR=&S21P01=0&S21P02=1&S21P03=A=&S21STR=%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81,%20%D0%9E.
  11. Гладунов О.В. Регіональний аспект інноваційної діяльності. Маркетинг в Україні. Вип. 1. 2007. С.40 – 43. URL:https://uam.in.ua/upload/iblock/127/127ceb028af0e9de4cfa1b42b5b6fcb2.pdf
  12. Гладунов О.В. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи. Маркетинг в Україні. № 1 (47). 2008. С.20 – 25.
  13. Гладунов О.В., Задорожний В. Г. Система "Субмарин" - управління бізнесом на засадах справедливості і здорового глузду. Маркетинг в Україні. Вип. 3.  2010. С. 11-15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_5

Керівник 12 проектів розвитку ринкових реформ та інноваційної діяльності, профінансованих ОБСЄ, USAID, фондом Євразія, фондом Ч.С. Мотта, Посольством Канади в Україні.

Старший лаборант кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.

Освіта:

  • У 2002 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури.

Back to top