Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання.

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0003-2368-4209

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219296178

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=KTDAxp8AAAAJ&hl=ru

Контакти: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти і  виховання, проблеми формування педагогічної майстерності вчителя.

Біографія:

Народилася у с. Лютинськ Дубровицького району Рівненської області.  Навчалася у Лютинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дубровицького району Рівненської області. У 1999 році закінчила з відзнакою Сарненський педагогічний коледж РДГУ та отримала диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю «Початкове навчання».

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2004 р., початкове навчання та біологія, вчитель початкових класів та біології; 2005 р., початкове навчання, магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки початкового навчання.

Стаж роботи: 17 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2003 р. вчителем біології   в ЗОШ № 25, м. Рівне; наукову діяльність – у 2006 р. – викладачем Рівненського державного гуманітарного університету. Дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента кафедри теорії і методики виховання.

Дисертаційне дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Виховання дисциплінованості учнів в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр.)».  13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Наукові та професійні досягнення:

Керівник Волонтерського центру  «Від серця до серця» з 01.09.2018 року й дотепер.

Керівник соціологічної служби кафедри теорії і методики виховання.

Науковий співробітник Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу. Науково-дослідна тема «Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини» (реєстраційний номер 0118 U 00 30 66) (2018-2022).

Участь у держбюджетних темах:

Науковий співробітник держбюджетної теми «Теоретичні та методичні засади різновекторності інноватики у вихованні: досвід, реалії, перспективи» (№ держреєстрації: 0115U000268), фундаментальна (2015-2017).

Навчальні дисципліни, які викладає:

  • Педагогічна майстерність.
  • Інноваційна діяльність класного керівника.
  • Методика виховної роботи в ЛОТ.
  • Теорія і методика виховання.
  • Теорія і методика виховання з основами гендеру.

Автор 71 публікації. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. 1. Oksana B. Petrenko, Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The Specificity of Preparing Students at Pedagogical Universities for Educational Activity in the Digital Epoch. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment. 2020. Volume 8 No.3. р.460-471. Scopus

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Теорія і методика виховання». Рівне: РДГУ, 2017.  60 с.
  2. Психодіагностичний інструментарій для визначення рівнів готовності педагогів до національно-патріотичного виховання учнів загальноосвітньої школи. Методичний посібник. Рівне, 2017. 46 с.
  3. Психодіагностичне забезпечення дослідно-експериментальної роботи з проблеми національно-патріотичного виховання учнів сільської школи. Рівне, 2017. 88 с.
  4. Анімаційна діяльність». Програма сертифікаційних курсів. Рівне: РДГУ. 2017.  7 с.
  5. Стельмашук Ж.Г., Гриневич М. Н., Грицюк Н. Й., Рабешко О. М. Національно-патріотичне виховання учнів в освітньо-виховному просторі сільської школи поліського регіону: теоретичні та практичні аспекти // Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти : монографія / Баліка Л. М., Бісовецька Л. А.,; за наук. ред. О. Б. Петренко. – Рівне : О. Зень, 2017. – 365 с., С. 85-122.
  6. Nadiia Hrynkova, Oksana Pertrenko, Zhanna Stelmashuk. The formation of physical and moral culture of personality of child in the context of the provisions of the new ukrainian school: theoretical and methodical aspects // Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborník. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2019. С.92–115.
  7. Інструктивні матеріали до виконання курсових робіт : метод. рек. для студентів пед. спец. : навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: Л. М. Баліка, Ж. Г. Стельмашук. - Рівне : РДГУ, 2019.  66с.
  8. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Ваколюк А. М., Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне : РДГУ, 2020. 116 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Стельмашук Ж.Г.  Педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї і школи у вихованні дисциплінованості учнів // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 3 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2016. С. 155-165.
  2. Стельмашук Ж.Г.  Використання інформаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 3 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.. – Рівне, 2016. –Вип. 4  – С. 239-250.
  3. Стельмашук Ж. Г., Грицюк Н. Й.  Національно-патріотичне виховання учнів сільської школи: з досвіду роботи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка.   №1   С. 153-160. Copernicus
  4. Стельмашук Ж.Г.  Освітньо-виховний простір сільської школи як чинник національно-патріотичного виховання учнів // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 5 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2017.  Вип. 5  С. 183-194.
  5. Стельмашук Ж.Г., Гриневич М.Н., Рабешко О.М.Скаутська система виховання у контексті викликів сучасності // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 6 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2017. Вип. 6   С. 181-191.
  6. Стельмашук Ж.Г., Панчук А.П. Проблема дисциплінованості учнів у контексті формування Нової української школи / Ж.Г.Стельмашук, А.П.Панчук // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 7 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2018.  Вип. 7. С. 205-212. Copernicus
  7. Стельмашук Ж.Г. Актуальність ідей В.О.Сухомлинського у контексті завдань Нової української школи // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 8 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2018.   Вип. 8. С.243-250. Copernicus
  8. Стельмашук Ж.Г., Ваколюк А.М. До проблеми розвитку емоційного розвитку особистості. Збірник наукових праць. Вип. 9 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2019.   Вип. 9  С.259-265. Copernicus
  9. Гринькова Н.М., Стельмашук Ж.Г. Актуалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо підготовки вчителя нової української школи» // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 10 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2019.   Вип. 10. С. 151-156. Copernicus
  10. Гринькова Н., Стельмашук Ж., Ваколюк А. Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 2/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 93-101. Copernicus
  11. Стельмашук Ж.Г. Чинники розвитку емоційного інтелекту у майбутніх учителів початкової школи. // Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. Вип. 12 /упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. Б.Грицай, Т. С. Ціпан та ін. – Рівне, 2020.  Вип. 12.   С.220-226. Copernicus

Авторські свідоцтва:

  1. № 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

Керівництво студенткою 4 курсу педагогічного факультету Радько А.В., яка зайняла призове місце (ІІІ місце) у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2018 р.).

Нагороди: Почесна грамота Рівненського державного гуманітарного університету за вагомі наукові здобутки, керівництво науковою роботою студентів, підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт та з нагоди професійного свята науковців - Дня науки (2018). Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації управління освіти і науки. (№ 701, наказ № 216 від 24.09.2018 р.). Грамота. Українська асоціація Василя Сухомлинського. (За творче впровадження ідей В.Сухомлинського в освітній простір та популяризацію творчого спадку педагога) (2019). Подяка галузевої конкурсної комісії Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка за високий рівень підготовки студентки до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки» (2018).

Підвищення кваліфікації

  1. Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu (Республіка Польща). Тема стажування «Організація навчального процесу, програми підготовки, інноваційні технології та наукова робота в Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu» (з 25 квітня 2019 року – 25 жовтня 2019 р.). Сертифікат про стажування Nr 32/19 від 25.10.2019 р.
  2. Уманський державний педагогічний університет, кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи. Тема стажування «Науково-педагогічна діяльність кафедри, організація освітнього процесу та методика викладання дисциплін педагогічного циклу в умовах дистанційного навчання».  Довідка  про стажування №1717/01  від 21.10.2020 р.
  3. Складання іспиту на рівень на рівень знання англійської мови В2 від 18.06.2019 р. Сертифікат № 000993303 виданий автоматизованим екзаменаційним центром «UNIVERSAL TEST» (ECL).
  4. Сертифікаційні курси зі спеціальності 231 Соціальна робота за напрямом «Інноваційні соціальні технології в роботі педагога-організатора» на тему «Використання соціокультурної анімації в роботі педагога-організатора». Отримала сертифікат ПК 02125639/001325-20 від 30.06.2020 р. Реєстраційний номер 1325.
  5. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 14 жовтня 2018 року).
  • «Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні»» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (32 год., сертифікат від 24.05. 2020 року).
  • «Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття»» студії онлайн-освіти EdEra та Британської Ради » (5 год., сертифікат від 31.05. 2020 року).
  • Вебінар «Використання Google Meet в освітній діяльності» (2 год, 0,07 кредитів ESTC, сертифікат № В-003394 від 01 червня 2020 р.).

Науковий ступінь: доктор філософії

Посада: старший викладач кафедри теорії і методики виховання

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0001-7734-4459

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти і виховання; теорія і методика виховання; вікова і педагогічна психологія.

Біографія:

Народилася у м. Олевськ Житомирської області. У 2006 році закінчила Олевську гімназію.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2011 р., психолог, викладач психології у вищих навчальних закладах.

Навчалася в аспірантурі (2016-2020 рр.) за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.

Стаж роботи: 9 років

Кар’єрний ріст

З 2012 по 2016 р. працювала старшим лаборантом на кафедрі вікової та педагогічної психології Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2017 р. по 2019 р. працювала викладачем на кафедрі вікової та педагогічної психології Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2019 р. й дотепер – старший викладач кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету.

Дисертаційне дослідження:

Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії на тему «Формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи» (2020 р.). 011 – Освітні, педагогічні науки.

Навчальні дисципліни, які викладає:

  • Теорія і методика виховання.
  • Педагогіка партнерства в шкільно-сімейному вихованні.
  • Гендерна психологія.
  • Психологія управління.
  • Соціальна психологія.

Автор майже 20 публікацій:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Поліщук О. П. Моральне виховання молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи: метод. посіб. Рівне: «VPM-ПОЛІГРАФ», 2019. 98 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Формування морального виховання молодших школярів у педагогічному процесі школи. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 4. С. 335–342.
  2. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Моральне виховання як важлива складова становлення особистості молодших школярів. Нова педагогічна думка. 2016. № 3 (87). С. 88–90.
  3. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Особливості розуміння молодшими школярами моральних категорій у навчально-виховному процесі. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 7. С. 159–164.
  4. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Психолого-педагогічні засади розуміння й усвідомлення моральних норм та вимог учнями молодшого шкільного віку. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Рівне: РДГУ, 2017. Вип. 5. С. 258–265.
  5. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Особливості реагування молодших школярів на пред’явлені моральні вимоги. Наука, освіта, суспільство очима молодих: матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих науковців (Рівне, 17 трав. 2017 р.). Рівне: РДГУ, 2017. С. 110–111.
  6. Осипчук О. П. (Поліщук О. П.) Педагогічні умови формування моральної поведінки у молодших школярів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. Рівне: РДГУ, 2017. Вип. 17 (60). С. 272–275.
  7. Поліщук О. П. Вплив навчання та виховання на формування моральної свідомості в молодшому шкільному віці. Педагогічні науки: зб. наук. пр. / упоряд.: В. Л. Федяєва, О. В. Сараєва; редкол.: В. Л. Федяєва, Н. В. Слюсаренко, О. В. Сараєва та ін.; Херсон. держ. ун-т. Херсон: ВД «Гельветика», 2017. Вип. 79. С. 81–85.
  8. Поліщук О. П. Особливості розвитку моральних знань у молодшому шкільному віці. Основні напрями розвитку педагогічної науки: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20–21 жовт. 2017) Херсон, 2017. С. 157–160.
  9. Поліщук О. П. Роль позакласної виховної роботи у формуванні моральних цінностей молодших школярів. Інноваційна педагогіка: наук. журнал / Причорном. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; редкол.: О. О. Ярошинська, О. Н. Хорошковська, К. М. Байша та ін. Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018. Вип. 3. С. 262–264.
  10. Поліщук О. П. Моральне виховання молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. Науковий часопис: зб. наук. пр. / редкол.: В. І. Бондар, О. В. Биковська, В. В. Борисов та ін.; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 65. С. 69–73.
  11. Поліщук О. П. Виховання моральних цінностей у сучасній початковій школі. Актуальні питання педагогіки та психології: шляхи теоретичного і практичного вирішення проблем: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 17–18 берез. 2018) Одеса, 2018. С. 82–84.
  12. Поліщук О. П. Особливості формування системи морально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 10 квіт. 2018) Харків, 2018. С. 167–170.
  13. Поліщук О. П. Формування моральних цінностей як важливий аспект виховання дітей молодшого шкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців (м. Рівне, 16 травня 2018) Рівне, 2018. С. 129 – 130.
  14. Поліщук О. П. Особливості організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 6 груд. 2018) Суми, 2018. С. 61–65.
  15. Поліщук О. П. Виховання в учнів початкових класів моральних цінностей у процесі позакласної роботи. Молодий вчений. Херсон: Молодий вчений, 2018. Вип. 41 (56.1). С. 60–64.
  16. Поліщук О. П. Позакласна виховна робота як важлива складова навчально-виховного процесу в закладах початкової освіти. KELM: scientific issue of knowledge, education, law and management. Instytut spraw administracji publicznej. Vol. 1 (25). P. 158–166.
  17. Поліщук О. П. Формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи: провідні домінанти процесу. Наукові записки: зб. наук. пр. / редкол.: А. М. Коломієць, В. І. Шахов, О. В. Акімова та ін.; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. Вінниця: Вид-во ТОВ «Твори», 2019. Вип. 60. С. 33–38.
  18. Поліщук О. П. Методика та педагогічні умови формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету / редкол.: С. В. Совгіра, І. І. Демченко, О. Д. Балдинюк та ін.; Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. Умань: Візаві, 2019. Вип. 4. С. 127-134.

Підвищення кваліфікації

  1. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Хмарні сервіси для онлайн навчання на прикладі платформи ZOOM». Сертифікат ES №0081/2020 від 27.07.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).

Ваколюк Аліна Миколаївна

Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання. 

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0003-1545-0867

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216587555&eid=2-s2.0-85083971191

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=7Fol–uIAAAAJ

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти та виховання, історія та теорія фізичного виховання, гендерні студії, педагогіка.

Біографія:

Народилася у м. Острог, Рівненської області. У 2005 році закінчила середню школу № 1  м. Острог Рівненської області.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2010 р., початкове навчання, викладач педагогіки та методик початкового навчання у вищих навчальних закладах, вчитель початкових класів, вчитель фізичної культури в початкових класах.

Навчалася в аспірантурі (2012–2015) за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Стаж роботи: 10 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2011 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах викладача, старшого викладача, доцента.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Розвиток змісту «Фізичної культури» як навчального предмета у вітчизняній загальноосвітній школі (1959-1991 рр.)» (2017 р.). 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Наукові та професійні досягнення:

Науковий співробітник Регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ.

Навчальні дисципліни, які викладає:

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Гендерне виховання.

Актуальні проблеми освіти і виховання.

Інноваційні технології позашкільного виховання.

Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Svitlana Savliuk, Vitalii Kashuba, Ihor Vypasniak, Andriy Yavorskyy, Pavlo Kindrat, Igor Grygus, Alina Vakoliuk, Ilona Pаnchuk, Magdalena Hagner-Derengowska. Differentiated approach for improving the physical condition of children with visual impairment during physical education. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol 20 (Supplement issue 2), Art 136 pp 958 – 965, 2020. online ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 © JPES.  (Scopus)
  2. Maksymchuk, B., Gurevych, R., Matviichuk, T., Surovov, O., Stepanchenko, N., Opushko, N., Sitovskyi, A., Kosynskyi, E., Bogdanyuk, A., Vakoliuk, A., Solovyov, V., & Maksymchuk, I. (2020). Training Future Teachers to Organize School Sport. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala,12(4),310-327 . https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/347 (Web of Science)

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Петренко О.Б., Баліка Л.М., Ваколюк А.М., Гринькова Н.М., Стельмашук Ж.Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне : РДГУ, 2020. 116 с.
  2. Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності : монографія / за заг. ред.: Войтовича І.С. / упоряд. Гнедко Н.М. Луцьк: ВОЛИНЬПОЛІГРАФ, 2020. 277 с. (Ваколюк А.М. – 0,42 д.а.)
  3. Кіндрат В.К., Ковальський В.В., Кашуба А.А., Ваколюк А.М. та ін. Профілактика травматизму та вимоги техніки безпеки на заняттях з фізичної культури і спорту : навч. посіб. Рівне, вид-во ГО «СОМ-ЦЕНТР», 2019. 175с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Савлюк С., Ваколюк А., Семенович С., Бутенко Т., Панчук І. Цілеспрямована зміна морфологічних показників тіла осіб зрілого віку у процесі занять ментальним фітнесом / Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: Єдинак Г. А. (відп. ред.) та ін]. Кам’янець-Подільський, 2020. Випуск 17 – С. 64-69.
  2. Гринькова Н., Стельмашук Ж., Ваколюк А. Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 2/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 93-101.
  3. Ваколюк А., Савлюк С., Панчук І., Бутенко Т. З досвіду застосування засобів Пілатесу у корекційно-оздоровчих технологіях з особами зрілого віку / Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: Єдинак Г. А. (відп. ред.) та ін]. Кам’янець-Подільський: Видавець Панькова А. С. 2020. Випуск 16. – С. 86-91.
  4. Стельмашук Ж.Г., Ваколюк А.М. До проблеми розвитку емоційного інтелекту особистості // Інноватика у вихованні: зб. наук. Пр. Вип.9. / упоряд. О.Б. Петренко; ред.кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне,2019.
  5. Ваколюк А.М., Крук М. З., Колеснік І. В., Айунц В. І. Історичні аспекти розвитку змісту фізичного виховання школярів у освітніх закладах україни в радянський період // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О.В.Тимошенка. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 – Випуск 4 (112)19. –С. 64-70. (Журнал включено до наукометричної бази даних Index Copernicus).
  6. Ваколюк А.М., Кашуба А.А., Ковальський В.В. Особливості підготовки майбутніх фахівців фізичної культури в сучасних умовах / А.М. Ваколюк, А.А. Кашуба, В.В. Ковальський // Збірник наукових праць педагогічні науки. – Вип. № 82. Том 3. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 145-149. (Журнал включено до наукометричної бази даних Index Copernicus (Республіка Польща)).
  7. Ваколюк А.М. Вплив фізичної культури на формування всебічно розвиненої особистості / А.М. Ваколюк, В.В. Дутчак // Оновлення змісту , форм та методів навчання і виховання в закладі освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т; [редкол.: В.В. Вербець, М.С.Янцур, І.Д. Бех та ін]. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 262-265.
  8. Ваколюк А.М. Особливості фізичного виховання школярів у педагогічній діяльності А.Макаренка / Ваколюк А.М.// Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13(56). Частина І. – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 22-25.
  9. Ваколюк А.М. Формування на уроках фізичної культури процесу навчання у загальноосвітніх школах України (50-80-ті роки ХХ ст.). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. проф. А. Ситченка. – №3(54) ), вересень 2016. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2016. – С.286-290
  10. Ваколюк А.М. Динаміка розвитку умов формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання школярів      Наукові записки / Ред.кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 147. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровогра: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – 252-256.
  11. M. Vakoliuk. Development Evolution of Organizational and Pedagogical Circumstances of Healthy Lifestyle During Physical Education of Schoolchildren(Еволюція організаційно-педагогічних умов формування здорового способу життя у процесі фізичного виховання школярів) // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III(27), Issue: 51, 2015, р.19-22.
  12. Ваколюк А.М. Становлення і розвиток ідеї формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина ХХ ст.): науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О.М. Пєхоти. - № 1(48), лютий 2015. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2015. – 54-58с.
  13. Ваколюк А.М. Динаміка розвитку умов формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання школярів / Ваколюк А.М.// Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка – Випуск 147. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2015. – С.252-256.

Підвищення кваліфікації

  1. Університет Марії Кюрі-Склодовської м. Люблін (Польща). Тема: «Шляхи удосконалення професійної підготовки спеціалістів з фізичної культури» (22.05.2018–22.11.2018 р.).
  2. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 27.01.2019 року).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 13.03.2021).

Гринькова Надія Михайлівна

Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання.

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0001-6906-3542

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219296227

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=T8kgNQ8AAAAJ&hl=uk

Контакти: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти та виховання, інноваційні технології організації освітнього процесу, позашкільна освіта, мистецька педагогіка.

Біографія:

 Народилася у м. Бережани Тернопільської області. У 1997 році закінчила із золотою медаллю загальноосвітню школу № 6  м. Рівного.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет; 2002 р., початкове навчання, вчитель початкових класів, вчитель біології; 2003 р., Початкове навчання, магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки початкового навчання у ВНЗ.

Навчалася в аспірантурі РДГУ (2003-2006) за спеціальністю 13.00.07 – «Теорія і методика виховання».

Стаж роботи: 14 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2004 р. вчителькою біології у ЗОШ № 15 м. Рівного, наукову діяльність – у 2003 р. аспірантом Рівненського державного гуманітарного університету, з 2005 р. викладачем за сумісництвом. З 2006 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Педагогічні умови морального виховання учнів початкових класів у позашкільних навчальних закладах» (2007 р.). 13.00.07 – теорія і методика виховання.

Наукові та професійні досягнення:

Секретар Вченої ради Педагогічного факультету (2010-2015 рр.), заступник головного редактора збірника наукових праць «Інноватика у вихованні» (Індекс Copernicus) (до 2017 р.), у 2017-2018 рр. – відповідальний секретар редакційної колегії.

З 2017 р. керівник студентського наукового гуртка кафедри теорії і методики виховання «Барви рідного краю», а також разом із доц. Стельмашук Ж.Г. організатор діяльності студентського Волонтерського центру «Від серця до серця», який функціонує при кафедрі теорії і методики виховання РДГУ і є структурним підрозділом Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу.

Із 2019 р. член профбюро педагогічного факультету, відповідальна за інформаційну роботу у профспілці РДГУ, заступник голови профбюро Педагогічного факультету.

Науковий співробітник Науково-методичного центру інноваційних технологій виховного процесу НАПН України при РДГУ (2014-2018 рр.); науковий співробітник Регіонального комплексного НМЦ інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ (з 2018 р. і дотепер).

Участь у держбюджетних темах:

Старший науковий співробітник держбюджетної теми «Теоретичні та методичні засади різновекторності інноватики у вихованні: досвід, реалії, перспективи» (№ держреєстрації: 0115U000268), фундаментальна (2015-2017).

Навчальні дисципліни, які викладає:

  • Теорія і методика виховання.
  • Методика виховної роботи.
  • Інноваційні технології позашкільного виховання.
  • Технології організації позакласної і позашкільної роботи.
  • Теорія і практика позашкільної освіти.

Автор понад 100 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Oksana B. Petrenko,Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The Specificity of Preparing Students at Pedagogical Universities for Educational Activity in the Digital Epoch. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment. 2020. Volume 8 No.3. р.460-471. Scopus

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Гринькова Н. М. Інноваційна технологія морального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти: монографія / Баліка Л. М., Бісовецька Л. А., Бричок С. Б., Гриневич М. Н., Гринькова Н. М., Грицюк Н. Й., Карпенчук С. Г., Климчук В. В., Кособуцька Г. П., Опанасюк В. В., Павелків О. М., Павелків Р. В., Петренко О. Б., Петренко С. В., Примак О. М., Пустовіт Г. П., Рабешко О. М., Сойчук Р. Л., Стельмашук Ж. Г., Ціпан Т. Т.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2017. 365 с. С.258-278.
  2. Nadiia Hrynkova, Oksana Pertrenko, Zhanna Stelmashuk. The formation of physical and moral culture of personality of childin the context of the provisions of the new ukrainian school: theoretical and methodical aspects // Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodnýne konferen čnýzborník. Prešov: Prešovskáuniverzita v Prešove, 2019. С.92–115.
  3. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Ваколюк А. М., Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне: РДГУ, 2020. 116 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Гринькова Н. М. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності педагогів з питань морального виховання молодших школярів в умовах позашкільного навчального закладу. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2016. Вип. 6. С. 99-108.
  2. Гринькова Н. М. Вікові аспекти морального виховання молодших школярів: ретроспективний аналіз. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2018. Вип. 7. С. 74-82.
  3. Гринькова Н. М., Степанчук Р. Б., Кавка Ю. Я. Фізичне виховання дітей та молоді у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць / упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2018. Вип. 8. С. 151-157. Copernicus
  4. Гринькова Н. М. Морально-виховний потенціал взаємодії сім’ї, закладів позашкільної освіти і його реалізація у вихованні учнів молодшого шкільного віку. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2019. Вип. 9. С. 136-145. Copernicus
  5. Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Актуалізація ідей В. Сухомлинського щодо підготовки вчителя нової української школи. Інноватика у вихованні. Зб. наук. пр. Рівне: РДГУ, 2019. Вип. 10. С. 151-157.
  6. Nadiia Hrynkova, Zhanna Stelmashuk. Experience of volunteer activity of students of pedagogical faculty - future teachers of primary school. The 18 th International scientific and practical conference «MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY » (25-26 May 2020). Boston, USA 2020. 514 p., с. 259-262. DOI 10/46299/ISG.2020.XVIII ISBN - 978-1-64871-446-7
  7. Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Ваколюк А. М. Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. Вип. 11 Том 2. С.93-102. Copernicus
  8. Гринькова Н. М. До проблеми духовно-морального виховання студентів педагогічних закладів вищої освіти. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. Вип. 12. С. 125-131. Copernicus

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

У 2020 р. здійснювала керівництво наукової роботою студентки В.Какави, що посіла ІІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 013 «Початкова освіта» (Вінницький ДПУ ім. М.Коцюбинського).

Нагороди: Почесна грамота Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації в номінації «Кращий автор року» (12.05.2011 р.). Почесна грамота РДГУ «За сумлінну працю, вагомі досягнення у навчальній, науковій та виховній роботі, активну участь у громадському житті» (02.10.2019 р.). Грамота Української асоціації В. Сухомлинського «За творче впровадження ідей В. Сухомлинського в освітній простір та популяризацію творчого спадку педагога» (27.09.2019 р.). Почесна грамота Управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації «За сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, вагомий внесок у розвиток вищої освіти» та до Дня науки (08.05.2020 р.).

Підвищення кваліфікації

  1. Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. С. Дем’янчука на кафедра педагогіки. Тема: «Підвищення професійної майстерності, вивчення досвіду викладання педагогічних дисциплін» (1.12-31.12.2017 р.). Свідоцтво № 87 від 31.12. 2017 р.
  2. Міжнародне стажування у Вищій Школі Уні-Терра в Познані (Республіка Польща) за напрямом: «Педагогіка» (180 годин, 6 кредитів ECTS) (25.04.-25.10.2019 р). Сертифікат № 23/19 від 25.10.2019 р.

         Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:

  • «онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 14 жовтня 2018 року);
  • участь у вебінарі «Використання Google Meet в освітній діяльності» 31 травня 2020 року (2 години). Сертифікат В-004341;
  • онлайн-курс «Ключові уміння XXI століття» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія», сертифікат від 07.06.2020 року.

Баліка Людмила Миколаївна

Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання.

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0003-0042-7744

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219293832

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=YEwfvL8AAAAJ&hl=uk&oi=a

Web of Science(WoS) https://app.webofknowledge.com/author/record/19122559

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія та сучасний стан освіти і виховання; гендерні студії.

Біографія:

Народилася у м. Рівне. У 1998 році закінчила загальноосвітню школу № 19  м. Рівне.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 р., вчитель початкових класів, вчитель образотворчого мистецтва у початкових класах.

Стаж роботи: 7 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2003 р. старшим лаборантом кафедри теорії і методики виховання РДГУ, наукову діяльність – у 2012 р. – викладачем Рівненського державного гуманітарного університету за сумісництвом. З 2018 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента кафедри теорії і методики виховання.

Дисертаційне дослідження:

Розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек в Україні (1962-1991 рр.). (2017 р.)

Наукові та професійні досягнення:

Член редакційної колегії фахового збірника наукових праць РДГУ «Інноватика у вихованні» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), (лист МОН від 10.09.2019 №1/9-573).

Співкерівник Гендерного центру «Ми різні – ми рівні».

Експерт з оцінювання учасників професійних компетентностей учасників сертифікації (наказ Державної служби якості освіти від 01.04.2019 № 01-11/17 «Про затвердження загального списку експертів, які можуть залучатися до проведення сертифікації»).

Науковий співробітник регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ (з 2018 року і дотепер)

Участь у держбюджетних темах:

Молодший науковий співробітник держбюджетної теми «Теоретичні та методичні засади різновекторності інноватики у вихованні: досвід, реалії, перспективи» (№ держреєстрації: 0115U000268), фундаментальна (2015-2017).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Теорія і методика виховання.

Технологія та організація наукових досліджень в освіті.

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Актуальні проблеми освіти й педагогічної науки.

Актуальні проблеми у галузі освіти й виховання.

Автор майже 40 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Зорочкіна Т., Вовкочин Л., Баліка Л. Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України. Наука і освіта. 2018. №2. 167-173. Web of Science Core Collection
  2. Oksana B. Petrenko, Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The specificity of preparing students at pedagogical universities for educational activity in the digital epoch Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2020, 8, 460-471. Scopus.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Баліка Л. М. Інновації у діяльності шкільних бібліотек: прикладні аспекти / Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти : монографія / Баліка Л. М., Бісовецька Л. А., Бричок С. Б., Гриневич М. Н., Гринькова Н. М., Грицюк Н. Й., Карпенчук С. Г., Климчук В. В., Кособуцька Г. П., Опанасюк В. В., Павелків О. М., Павелків Р. В., Петренко О. Б., Петренко С. В., Примак О. М., Пустовіт Г. П., Рабешко О. М., Сойчук Р. Л., Стельмашук Ж. Г., Ціпан Т. Т.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2017. 365 с. С. 206-229.
  2. Баліка Л. М. Використання інформаційних технологій у роботі бібліотеки закладу вищої освіти Conference Proceedings of the International Scientific Conference Economic and Social-Focused Issues of Modern World (October 24 – 25, 2018, Bratislava, Slovak Republic). The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2018; ISBN 978-80-89654-48-2; PP. 305-311.
  3. Balika L., Petrenko О., Pustovit Н. The use of innovative technologies in the process of training of doctor of philosophy (PhD) in the specialty “011 Education Sciences” (Використання інноваційних технологій у підготовці доктора філософії (PhD) зі спеціальності «011 Науки про освіту») // Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019; ISBN 978-83- 946765-5-1; pp. 495, illus., tabs., bibls, р. 216–226.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Баліка Л. М. Роль шкільних бібліотек Рівненщини з відродження національного виховання у 90-х роках ХХ ст. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 14 (57). С. 254–262.
  2. Баліка Л. М. Бібліопедагогіка як наука про вивчення читацьких інтересів. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 3. С. 190–
  3. Баліка Л. М. Шкільна бібліотека та інформаційно-комунікаційні технології. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 4. С. 305–
  4. Балика Л. Н. В. А. Сухомлинский о роли школьной библиотеки в формировании здорового образа жизни ребенка: актуализация опыта [Электронный ресурс]. Образоват. науки и психология : груз. электрон. науч. журн. 2016. № 5 (52). С. 36–40. URL: http://gesj.internet-academy.org.ge/download.php?id=2853.pdf. – Назв. с экрана.
  5. Баліка Л. М. Використання інформаційних технологій у роботі шкільної бібліотеки. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 5. С. 233–
  6. Баліка Л. М. Педагогічні основи роботи шкільних бібліотек щодо розвитку в учнів інтересу до читання. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 6. С. 225–
  7. Баліка Л. М. Актуалізація поглядів видатних українських педагогів щодо ролі книги та читання у вихованні особистості. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 7. С. 53-60. Copernicus
  8. Баліка Л. М. Специфіка функціонування шкільних бібліотек в Україні (1962–1991 рр.). Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки / Херсон. держ. ун-т. Херсон : [б. в.], 2016. С. 7–11. Copernicus
  9. Баліка Л. М. Роль шкільної бібліотеки у формуванні інтересу до читання у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. Вип. 8. С. 117-126. Copernicus
  10. Баліка Л. Творче використання ідей дитиноцентризму Януша Корчака в сучасній системі освіти України. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 9. С. 90-101. Copernicus
  11. Баліка Л., Шелюк Г. Читання як важливий засіб соціалізації дитини: актуалізація поглядів В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 10. С. 137-142. Copernicus
  12. Баліка Л. Специфіка діяльності кабінету вивчення книги і читача в українському науковому інституті книгознавства (1926–1936). Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. Вип. 11. Том 1. С. 68-75. Copernicus
  13. Баліка Л., Ярута Н. Формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку на основі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського: з досвіду роботи. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 12. Рівне : РДГУ, 2020. С.75-84. Copernicus
  14. Петренко О., Баліка Л., Бричок С. Просвітницька діяльність інституту дитячого читання щодо розвитку педагогічних ідей про дитячу літературу й дитячих письменників (1920–1933 рр.). Гірська школа українських Карпат. № 22 (2020). С.67-72. Copernicus

Авторські свідоцтва:

  1. № 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).

Підвищення кваліфікації

  1. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти Тема: «Інноваційні технології викладання дисциплін виховного циклу в сучасному освітньому просторі». Сертифікат про стажування ПС 02139765/3-19 від 16.12.2019 р.
  2. Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave – School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava) (скорочено до «VŠEMVS») (Словацька Республіка). Тема «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах» (з 27.08.2018 р. по 29.10.2018 р.) Сертифікат про стажування № 111-C від 29.10.2018 р.
  3. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи Moodle». Сертифікат ES №2386\2020, від 16.11.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  4. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформи Google meet, Google Сlassroom». Сертифікат ES №3313\2020, від 21.12.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  5. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 2 вересня 2018 року).
  • Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Сертифікат 14.04.2019. 30 годин.
  • Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні». Сертифікат 14.04.2019. 32 години.
  • Онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». Сертифікат 07.05.2019. 80 годин.
  • Онлайн-курс «Академічна доброчесність». Сертифікат 13.10.2019. 4 години.
  • Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття» студії онлайн-освіти EdEra. Сертифікат 31.05. 2020. 5 годин.
  • Онлайн-курс Prometeus «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 год., сертифікат 06.2020).
  • Онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формат навчання». (30 год., сертифікат 19.10.2020).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 18.03.2021).

Back to top