Професор кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки

Освіта: в 2000 р. закінчила з Рівненський державний гуманітарний університет та отримала кваліфікацію «вчитель математики» (диплом спеціаліста з відзнакою).

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук із 2011 р. зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання, тема кандидатської дисертації: «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», захищено кандидатську дисертацію у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. Михайла Коцюбинського;
  • доктор педагогічних наук із 2021 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема докторської дисертації: «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», захищено докторську дисертацію у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.

Вчене звання: професор кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки (присвоєно в 2024 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list _works&hl=uk&user=G0ZX3dwAAAAJ

SCOPUS:https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&sid=509e18dc6f44ceaf46a3bdf4fd9c8047&sot=al&sdt=al&sl=47&s=AUTHLASTNAME%28Hlinchuk%29+AND+AUTHFIRST%28Yuliia+O.%29&st1=Hlinchuk&st2=Yuliia+O.&orcidId=&selectionPageSearch=anl&reselectAuthor=false&activeFlag=true&showDocument=false&resultsPerPage=20&offset=1&jtp=false&currentPage=1&previousSelectionCount=0&tooManySelections=false&previousResultCount=0&authSubject=LFSC&authSubject=HLSC&authSubject=PHSC&authSubject=SOSC&exactAuthorSearch=false&showFullList=false&authorPreferredName=&origin=searchauthorfreelookup&affiliationId=&txGid=df7fc9f62eea3c340e7db45affa7f451

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_ GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&SID=F391cpAY9ZF6W6wzlDo&preferencesSaved=

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3328-5594

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці», «Безпека життєдіяльності з основами охорони праці», «Основи здоров’язбереження та безпеки життєдіяльності», «Охорона праці в галузі», «Цивільна безпека».

Автор понад 250 праць, що стосуються проблематики безпечного й здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичних засад викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти. Основні публікації за останні роки:

  1. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS.
  2. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk Y., Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science.
  3. Hlinchcuk Y., Piatakova H. The impact of studying the life safety with the basics of labor protection course on the hardiness of future teachers. Eduweb. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación. 2023. 17.    N 4. Octubre-diciembre.  Р. 183–196. Web of Science.
  4. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  5. Глінчук Ю. О. Основи безпечного й здоров’язберігального загальноосвітнього середовища: [навч.-метод. посіб]. Одеса: Олді, 2024. 164 с.
  6. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–102.
  7. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  8. Глінчук Ю. О. Формування культури професійного здоров’я майбутніх учителів у освітньо-виховному середовищі ЗВО. Moderní aspekty vědy: svazek XXXII mezinárodní kolektivní monografie. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. С. 129–139.
  9. Глінчук Ю.О. Безпековий складник у розвитку соціальної відповідальності майбутніх учителів. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: [кол. моногр.]; за наук. ред. Р. Л. Сойчук. Рівне: О. Зень, 2023. С. 88–100.
  10. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–154.
  11. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–166.
  12. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  13. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–93.
  14. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  15. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–115.
  16. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  17. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–47.
  18. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–132.
  19. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–170.
  20. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–151.
  21. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–104.
  22. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–154.
  23. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  24. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–47
  25. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.
  26. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 60. С. 187–190.
  27. Глінчук Ю. О. Формування медіаграмотності майбутніх педагогів у контексті протидії небезпеці інформаційного насильства. Педагогічні науки: теорія та практика. №1 (49). 2024. С. 79–85.
  28. Глінчук Ю. Основні підходи у підготовці майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноватика у вихованні. 2024. Вип. 19 (2024). С. 23–31.

 

Посада: старший лаборант кафедри філософії

Контакти

Адреса Рівне, вул. Пластова 31, корпус  №5, каб.218

Телефон:  0955256033

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сілкова Ельвіра Орестівна - старший викладач кафедри математики з методикою викладання.

Навчалася і закінчила Рівненський педагогічний інститут ім. Д.З.Мануїльського. Працювала в школі вчителем початкових класів. З 2000 року працює на кафедрі математики з методикою викладання в РДГУ.

Викладає методику навчання математики на педагогічному факультеті денної та заочної форми навчання.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

 

Освіта:

У 2001 році з відзнакою закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Трудове навчання та фізика» (диплом РВ №17036996)

Науковий ступінь:

Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання. Тема дисертації “Методика формування художньо-конструкторських знань та умінь учнів старших класів у процесі трудової підготовки”.

Кандидатську дисертацію захищено у 2009 році в Чернігівському державному педагогічному університеті імені Т.Г. Шевченка за адресою.

Вчене звання: доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін і технологій (присвоєно у 2011 році).

Наукові профілі:

Google Scholar Citationshttps://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=JRRAYwUAAAAJ&view_op=list_works&gmla=ALUCkoVCthmYUzdjFJ56T5nAHwj9KayIW5OrndJDJe3K0AxqDteiiyl-AJy0oY3l47e3v0DKyvRFXrRwmKkK9yE

Web of Science (WoS): https://www.webofscience.com/wos/woscc/basic-search

SCOPUS:https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic

ORCID: 0000-0003-1394-9285

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються:

“Основи техніки і технологій”, “Технологічний практикум”, “Історія техніки і технологій”, “Технічна механіка”, “Робочі та енергетичні машини”, Науково-технічна творчість учнів”, Цивільна безпека”, “Охорона праці  в галузі”, “Ландшафтний дизайн”, “Основи сучасних виробничих технологій в промисловості”.

Автор понад 80 наукових, навчально-методичних праць з питань трудового навчання, технологій, охорони та безпеки праці основними з яких є:

  1. Трофімчук В.М. Художнє конструювання – важливий етап формування творчої активності старшокласників //Трудова підготовка в закладах освіти. 2005.  №4.  С.43-47.
  2. Трофімчук В.М. Еволюція форми верстату //Трудова підготовка в закладах освіти. 2006.  №2.  С.36-40.
  3. Трофімчук В.М. Організаційні форми та методи художньо-конструкторської діяльності старшокласників //Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2006. Випуск 34.  С 67-72.
  4. Трофімчук В.М. Психолого-педагогічні особливості організації художньо-конструкторської діяльності старшокласників у процесі їх трудової підготовки //Молодь і ринок.  2006.  №8(23).  С.96-99.
  5. Трофімчук В.М. Етапи художньо-конструкторської діяльності старшокласників //Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. №1. С.33-37.
  6. Трофімчук В.М. Задачі з елементами дизайну для художньо-конструкторської діяльності //Трудова підготовка в закладах освіти. 2007. №1. С.29-34.
  7. Трофімчук В.М. Структурно-функціональна модель формування художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників в процесі трудової підготовки //Наукові записки Тернопільського Національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія ПЕДАГОГІКА. Тернопіль, 2007. №7.  С 84-90.
  8. Трофімчук В.М. Динаміка стану сформованості художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників /В.М.Трофімчук //Актуальні проблеми і перспективи трудової підготовки молоді. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції. – Тернопіль, 2007. С.8-10.
  9. Трофімчук В.М. Застосування методу проектного макетування в процесі художньо-конструкторської діяльності старшокласників //Збірник науково-методичних праць: „Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2007. Випуск 10.  С 133-136.
  10. Трофімчук В.М. Художнє конструювання старшокласників як творчий навчально-виховний процес проектного моделювання // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2008.  Випуск 39.  С 94-96.
  11. Трофімчук В.М. Дидактичне обґрунтування змісту художньо-конструкторської діяльності старшокласників в сучасних умовах (культуротворчий підхід)// Збірник науково-методичних праць: „Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету.– Рівне: РДГУ, 2008. – Випуск 11. – С 76-79.
  12. Трофімчук В.М. Критерії оцінювання дизайн-проекту старшокласників в процесі трудового навчання Проектна та конструкторсько-технологічна підготовка майбутніх фахівців інженерного та педагогічного напрямів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Херсон, 2009. С. 102-105.
  13. Трофімчук В.М. Cутність і класифікація художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників які формуються у процесі трудового навчання Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42.  С 165-169.
  14. Трофімчук В.М. Особливості організації начального проектування старшокласників у процесі профільної підготовки //Трудова підготовка в закладах освіти. 2011. №7-8 (87-88). С.43-47.
  15. Трофімчук В.М. Проектно-дослідна діяльність учнів на етапі розробки творчої концепції дизайн-проекту //Наука і освіта: науково-практичний журнал південного наукового центру АПН України. 2011. №5. С.98-104
  16. Трофімчук В.М. Проектно-графічна діяльність старшокласників на різних етапах дизайнерської творчості //Трудова підготовка в сучасній школі.  №1 (93). – С.4-7.
  17. Трофімчук В.М. , Трофімчук Л.О. Структурні компоненти творчих здібностей учнів та особливості їх прояву у дизайнерській діяльності //Трудова підготовка в сучасній школі.   №7-8 (99-100).  С. 47-52.
  18. Трофімчук В.М. Технічний дизайн – важливий етап підготовки майбутнього вчителя технологій до професійної діяльності. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки  Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДгУ, 2012. Випуск 3  (46).  С. 127-131.
  19. Трофімчук В.М. Графічна клаузура на заняттях з основ дизайну, як засіб розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів технологій //Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. - № 2(106). – С.14-19.
  20. Трофімчук В.М. Використання ігрових методів навчання при вивченні основ дизайну майбутніми вчителями технологій //Трудова підготовка в сучасній школі. 2015. №7-8 (87-88).  С. 43-47.
  21. Трофімчук В.М. Дидактичні підходи до конструювання змісту курсу «Основи техніки і технології» в сучасних умовах. // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 10 (53). Рівне: РДГУ, 2014. С.181-184.
  22. Трофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Дідик В.А. Використання віртуальних освітніх середовищ при вивченні охорони праці. The XII th International scientific and practical conference «Advancing in research and education» December 07 - 10, 2020 La Rochelle, France. Р. 411-416.
  23. Трофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Наконечний Д.С.  Досвід використання кейс-методу у процесі вивчення охорони праці. The XIV International scientific-practical conference “Multidisciplinary research”,  December 21 – 24 –, 2020, Bilbao, Spain. – Р. 350-353.
  24. Трофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Наконечний Д.С.  Використання ігрових методів при вивченні охорони праці здобувачами професійної освіти. The XIII International scientific-practical conference “Social function of science, teaching and learning”, December 14 – 17, 2020, Bordeaux, France. - Р.355-358.
  25. Трофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Наконечний Д.С. Педагогічні технології розвитку комунікативної культури здобувачів професійно-технічної освіти The X th International scientific and practical conference «Trends in the development of modern scientific thought» November 23-26, 2020 Vancouver, Canada. – Р.556-560.
  26. Трофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Дідик В.А. Особливості використання хмарного середовища Google Classroom при викладанні дисципліни «Безпека життєдіяльності». The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2 – 5, 2021, Lisbon, Portugal. Р.314-320.
  27. Тофімчук В.М., Трофімчук Л.О., Наконечний Д.С. Застосування проблемно-розвиваючої технології навчання при вивченні безпеки життєдіяльності та охорони прац. The IV International Science Conference «Prospects and achievements in applied and basic sciences», February 9 – 12, 2021, Budapest, Hungary. Р. 410-414.
  28. Трофімчук В.М. Гамза В.П., Розвиток художньо-графічної компетентності старшокласників у шкільному дизайн-освітньому середовищі IХ Міжнародна науково-практична конференція IX Міжнародна науково-практична конференція// Trends of development modern science and practice. Abstracts of IX International Scientific and Practical Conference. Stockholm, Sweden. 2021. Pp. 409-413.
  29. Трофімчук В.М., Гамза В.П. Шурин О.І., Аналіз методів колективного пошуку альтернативних варіантів при вивченні основ дизайну у позаурочний час The XI International Science Conference // Modern aspects of science and practice, November 30 – December 03, 2021, Melbourne, Australia, Pp. 408-413.
  30. Трофімчук В.М., Коптюх Б.О., Шурин О.І., Підходи до формування економічної компетентності учнів старших класів у наукових джерелах // The X International Science Conference // Science foundations of modern science and practice, Athens, Greece. 443-447.
  31. Трофімчук В.М., Коптюх Б.О., Шурин О.І., Використання діяльнісно-орієнтованих освітніх технологій у профільній підготовці старшокласників // Topical tendencies of science and practice. Abstracts of XII International Scientific and Practical Conference. Edmonton, Canada. 2021. Pp. 394-402.
  32. Трофімчук В.М., Шурин О.І., Климчук К.Ю. Модель проектно-технологічної діяльності учнів на уроках технологій (на прикладі модуля «Техніка декоративно-ужиткового мистецтва». Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practice. Proceeding of the VI International Sientific and Practical Conference. Edmonton, Canada. November 01-04, 2022. Pp. 529-537.
  33. Трофімчук В.М., Новак С.М., Мамчур С. В. Підходи до формування працеохоронної компетентності у наукових джерелах. Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference. Boston, USA. 2023. Pp. 285–292.
  34. Trofimchuk V., Zhupylo O., Shuryn O. Psychological and pedagogical features of the formation of design knowledge and skills of high school students in classes on the subject "Technology" V International scientific and practical conference "Scientific projects on improving the environment&quot, October 17-20, 2023, Brussels, Belgium Т. 127-130.
  35. Trofimchuk , Marynych M., Petrovets L., Trofimchuk L Аpplication of problem-based teaching methods in “Technology” classes. Proceedings of the XI International Scientific and Practical Conference. Helsinki, Finland. 2023. Pp. 231-235
  36. Trofimchuk V., Kulpach Y., Nosalchuk I., Trofimchuk L. Use of cooperative learning technologies in the process of technological training of high school students. Proceedings of the XIII International Scientific and Practical Conference. Warsaw, Poland. Pp. 292-296.

Приймак Ольга Петрівна - випускниця фізико-математичного факультету Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануїльського. Після трьох років роботи вчителем математики почала працювати асистентом на кафедрі математики РДПІ, пізніш на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедр природничих і математичних дисциплін початкового навчання математики з методикою викладання РДПІ (РДГУ).

У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук. Напрям наукової діяльності – формування загально навчальних умінь та навичок учнів початкових класів на уроках математики. Має понад 50 наукових праць та навчально-методичних посібників для студентів.

 

Back to top