Гумінська О.О.  – кандидат педагогічних наук, доцент.

Основні наукові  напрацювання:

  • Вивчення музики в 5-8 класах: календарно-тематичне планування уроків музики. Опорні схеми тематизму програми. –Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 72с.(3 др. арк..) Співавтор Туровська Л.І.
  • Методичний посібник Календарно тематичне планування уроків музики 1-4 класи // Книга вчителя дисциплін  художньо-естетичного циклу: Довідкові матеріали для організації роботи вчителя. Харків: Торсінг плюс, 2006. – С. 347-453. (3,35 др. арк.)
  • Музичне мистецтво з 1 по 7 класи: Педагогічний програмний засіб / Науковий керівник Крук Т.М.,Рівне 2009.
  • Формування діяльнісної особистості в процесі музичної освіти та виховання: наук.-метод. зб. / Укл. О. О. Гумінська, І. С. Опанасець, О. В. Матюшенко. – Рівне: РОІППО, 2013. - 23 др. арк.
  • Формування діяльнісної особистості в процесі музичної освіти та виховання: в загальноосвітніх навчальних закладах: вісник лабораторії музичної освіти та виховання. Вип. 1 / Упор. О.Гумінська, Т.В.Белоус; за заг. ред. А.О.Лавренчука.- Рівне: РОІППО, 2014.- 100с.
  • Художня культура 9 - 11 клас (Педагогічний кейс). – Рівне, 2009 - 2011.
  • Етнокультурний центр в системі позашкільного закладу: концепція, досвід, перспективи: методичний посібник.- Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2013.- 6 др. арк.(співавтор - В.В.Ковальчук)
  • Етнокультурний центр у системі позашкільного заходу /О.О. Гумінська, В.П.Ковальчук // Матеріали Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій/ Упор. Г.А.Назаренко.- Черкаси: ЧОПООО, 2014.- 0.5 др. арк. .(співавтор В.Ковальчук)
  • Діяльнісний підхід до формування методичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2016. – Вип. 2.
  • Технологічний підхід до уроку музичного мистецтва в ЗНВЗ // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – Вип. 3. -
  • Формування творчої компетентності вчителя в процесі моделювання уроку музичного мистецтва // Нова педагогічна думка. – 2017. - №1 (89).
  • Теорія і методика музичного виховання [Текст]: зошит-практикум для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» / Оксана Олексіївна Гумінська. – Рівне: РДГУ, 2018.
  • Технологія колективного музикування [Текст]: методичний посібник /Упор. О.О.Гумінська.- РДГУ, 2018.
  • Людина мистецтва Галина Золіна : поліфонія життя [Текст]: сторінки з біографії, спогади та мемуари / авт.-упор. Оксана Олексіївна Гумінська. – Рівне, 2019.
  • Методика музичного виховання: метод. рекомендації до написання курсових робіт для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Рівне: РДГУ, 2019. 27 с.
  • Виробнича практика (педагогічна): метод. рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Упор. О. О. Гумінська. Рівне: РДГУ, 2019. 38 с.
  • Технологія самовираження учнів в музичній діяльності. Мистецтво та освіта. 2020. № 3 (97). С. 20-26.
  • BTHVN2020 – Музичні вітання з Бетховеном / Д. Мельничук, А. Будерацька, В. Дубатовка, О. Гумінська. Мистецтво та освіта. 2020. № 3 (97). С. 63.
  • Моделювання уроку музичного мистецтва у вербальній формі. Мистецтво та освіта. 2020. № 4 (98). С. 19-20.
  • Ритмічне рондо «Бетховен»: партитура для музикування учнів з елементами тілесної перкусії / О. Гумінська. Мистецтво та освіта. 2020. № 4 (98). С. 30.
  • Візуальне моделювання уроку музичного мистецтва. Мистецтво та освіта. 2021. № 41 (99). С. 14-19.

Прокопович Т.Ю.  – кандидат мистецтвознавства, доцент.

Основні наукові  напрацювання:

  • Грицай А. Бринять душі моєї струни: Педагогічний репертуар для бандури. Ред.-упор. Т. Ю. Прокопович. Рівне, 2007. 80 с
  • Наталя-Марія Фарина. Миттєвості долі. Науково-популярне видання. Рівне, 2011. (5др.арк.)
  • Зошит юного бандуриста. Твори Анатолія Грицая. Ред.-упор. Т. Ю. Прокопович. Рівне, 2011. (2 др. арк.)
  • Михайло Вериківський Вісім новелет. Ред.-упор. Т. Ю. Прокопович. Рівне : Волинські обереги, 2017. 20с.
  • Кобзарський дивокрай: Твори Анатолія Грицая для бандури. Ред.-упор. Т.Ю. Прокопович, нот. Ред. І.В. Дуць. Рівне: Волинські обереги, 2021. 100 с. (11,63 д.а.)
  • Два імені співочої душі. Ред.-упор. Т.Ю. Прокопович. Рівне: О. Зень, 2021. 112с. (9,1 д.а.)
  • Інновації у музичній освіті та мистецтві. Ред-упор. Т.Ю. Прокопович. Рівне: Відок, 2018-2022. Вип.(1-9).
  • Культурно-мистецький простір поліетнічного міста: Рівне між двома світовими війнами Intermarum: історія, політика, культура. – 2016. – № 3.
  • Вокально-хорове інтонування поезії Лесі Українки
    у творах Михайла Довганича // Волинь філологічна: текст і контекст. Універсум Лесі Українки. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – Вип. 22.
  • Гра на осліп, або секрети акомпаніатора // Музичний керівник. – 2017. – №2.
  • Художня рецепція козацької пісні: Микола Костомаров і Казимир Любомирський // Костомаров і його епоха: текст і контексти : зб. наук. праць / ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України; Інститут мистецтв РДГУ; РОКМ. – Рівне: Волинські обереги, 2017.
  • Педагогіка музична і музейна: сучасні тенденції взаємодії // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. праць. – Рівне: Волинські обереги, 2018.
  • Духова музика в музеї: ексклюзив для знавців і любителів // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури і зарубіжжя. Зб. матер. Х Міжнародної науково-практичній конференції. Вип. 10. – Рівне: Волинські обереги, 2018.
  • Гра на осліп, або секрети акомпаніатора // Музичний керівник. – 2017. – №2.
  • Жанрово-стильова своєрідність ансамблів для дерев’яних духових інструментів М.Вериківського // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури і зарубіжжя. Зб. матер. ІХ Міжнародної науково-практичній конференції. Вип. 9. – Рівне, 2017.
  • Михайло Іванович Вериківський // М.Вериківський Вісім новелет. – Рівне : Волинські обереги, 2017.
  • Лицар, одухотворений музикою // Книга пам’яті Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне: О.Зень, 2017
  • Кантабіле про краянина // Причастя словом. – Рівне: О.Зень, 2017.
  • «Пазли» професійного іміджу музичного керівника // Музичний керівник. – 2017. – №9.
  • Українське лицарство в композиторській інтерпретації Михайла Вериківського // Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht. Діалог мов – діалог культур. Україна і світ : VIIІ Міжнародна наукова Інтернет-конференція з україністики [Herausgegeben von O. Novikova, U. Schweier, P. Hilkes]. – München: Verlag readbox unipress Open Publishing LMU, 2018.
  • Ценностные ориентации литературной провинции: поэтический кружок в Ровно межвоенного периода // Revitalizace hodnot: umění a literatura IV. – Brno : Ústav slavistiky FF MU : Česká asociace slavistů : Tribun EU, 2019.
  • Мистецьке життя міжвоєнного Рівного у вимірі міжкультурної комунікації // Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht. Діалог мов – діалог культур. Україна і світ : ІХ Міжнародна наукова Інтернет-конференція з україністики [Herausgegeben von O. Novikova, U. Schweier, P. Hilkes]. – München: Verlag readbox unipress Open Publishing LMU, 2019.
  • Концепти духо́вий/духови́й у поетичній рецепції: Григорій Сковорода – Павло Тичина – Сергій Жадан // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури і зарубіжжя. Зб. матер. ХІ Міжнародної науково-практичній конференції. Вип. 11. – Рівне, 2019.
  • Перші вісники весни – музичні ігри, які доречно провести ще взимку // Музичний керівник. – 2019. – №1.
  • Настільна гра за творчістю Миколи Лисенка. Музичний керівник. 2019. №8.
  • Казимир Любомирський: композиторська творчість на пограниччі культур // Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht. Діалог мов – діалог культур. Україна і світ : Х Міжнародна наукова Інтернет-конференція з україністики [Herausgegeben von O. Novikova, U. Schweier]. – München: Verlag readbox unipress / Open Publishing LMU, 2020.
  • Бетховен сегодня: коммеморальные практики цифровой эпохи в образовательном процессе // Музыкальные эпохи и стили в зеркале современных художественных процессов: Тезисы заочной международной научной конференции, БГАМ, 26 ноября 2020 г. – Минск, 2020.
  • «Contra spem spero» Володимира Рунчака: жанрово-стилістичний аспект // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя. Зб. наук. праць. Вип. 13. – Рівне, 2021.
  • Мотиви козацької України в польському романтизмі Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht. Діалог мов – діалог культур. Україна і світ : ХІ Міжнародна наукова Інтернет-конференція з україністики [Herausgegeben von O. Novikova, U. Schweier]. München: Georg Olms Verlag - UB Ludwig-Maximilians München, 2021.
  • Отголосок «украинской школы» в творчестве Станислава Монюшко. Мастацкая прастора Еўропы XIX – пачатку ХХІ ст. і Станіслаў Манюшка: гісторыя, сучасны стан : матэрыялы Міжнар. навук.-практ. форуму, Мінск, Смілавічы, 30–31 мая 2019 г. / рэдкал.: А.І. Лакотка; рэд.-уклад.: Н. А. Капыцько. Мінск : Беларуская навука, 2021.
  • Педагогіка музична і музейна: перспективи інтеграції. Браїлівські обрії музики П. І. Чайковського: матеріали івент-проєкту. Бар: КЗВО «БГПК імені Михайла Грушевського», 2021.

Князь Казімєж Любомирський і Галицьке Музичне Товариство: штрихи до біографії. Musica Galiciana. Kultura muzyczna Galicji w kontekście stosunków polsko-ukraińskich, T. 17: Rzeszów 2021, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Старший лаборант

Освіта: Рівненський текстильний технікум (1988 р.), Рівненський педагогічний інститут (кваліфікація: вчитель російської мови та літератури, 1995).

З 1989 році працює в Рівненському державному гуманітарному університеті.

З 2020 року – старший лаборант кафедри природничих наук з методиками навчання.

Крижановська Т.І.  – зав. кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент

Основні наукові  напрацювання:

  • Духовна музика  в  загальноосвітній   школі:  історія,   традиції,   новації. Навчально-методичний посібник для студентів музично-педагогічних факультетів та вчителів музики. – Рівне: ВАТ “Рівненська друкарня”, 2004. – 6 др.арк. (співавтор – І.Ф. Пелячик)
  • Теорія музики: методичний посібник.-  Рівне:ДГУ,  (7 др. арк.) (співавтор – Т.Ю.Лосєва )
  • Художня культура 9 - 10 клас (Педагогічний кейс). – Рівне, 2009 – 2010 (член авторської групи)
  • Розвиток фахової компетентності майбутнього вчителя художньої культури в курсі історія музики // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості. Збірник наукових праць. Випуск 1.- Рівне, 2015.
  • Творчий розвиток молодших школярів в процесі сприймання інструментальних  творів, що виконуються вчителем //Нова педагогічна думка.- 2016.- №3.
  • Формування педагогічного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва  в контексті  творчості М.В.Лисенка //Нова педагогічна думка.- 2017.- №2.
  • Розвиток професіоналізму вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення творчого спадку М.В.Лисенка //Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. Вип 22 (1 - 2017), ч.2.- Кам’янець-Подільський, 2017.
  • Крижановська Т.І. Наукова діяльність студентів у курсі «Історія музики» як напрям професійного становлення вчителя //Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. Вип. 24 (1 - 2018), ч.2.-Кам’янець-Подільський, 2018.
  • Крыжановская Т.И. Творчество Н.Д.Леонтовича как источник профессионализма музыканта-педагога //VIII-е Боранбаевские чтения: «Модернизация исторического сознания как ведущий вектор художественного образования в глобальном мире» в честь года молодежи в Казахстане: материалы Международно1 научно-практической конференции Казахского национального университета искусств.- Астана: «Мастер По» ЖШС, 2019.
  • «Docere, delectare, movere»: емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики Нова педагогічна думка.-2018.- №1.
  • На урок скрипки – з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи Нова педагогічна думка.-2018.- №2.
  • Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу «Історія музики» для майбутніх учителів мистецтва.  Молодь і ринок. №2 (181). 2020.
  • Інтегровані уроки музичної літератури: методичні грані // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. /Ін-т мистецтвознавства, фольклористики тат етнології ім. М.Т. Рильського НАН України,Universytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волин. обереги, 2019. – Вип.5. – 320с.
  • Творча спадщина М.Д.Леонтовича у дзеркалі сучасного уроку музичного мистецтва // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. /Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України,Universytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волин. обереги, 2019. – Вип.5. – 320с.
  • Крижановська Т.І.. Творчий розвиток підлітків за допомогою музичного фольклору Галичини // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. /Ін-т мистецтвознавства, фольклористики тат етнології ім. М.Т. Рильського НАН України,Universytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волин. обереги, 2019. – Вип.5. – 320с.
  • Уроки духовности: аспекты профессиональной подготовки учителей интегрированного курса «Искусство». ІХ-е Боранбаевские чтения: «Проблемы обеспечения качества обучения в непрерывной системе художественного образования», в честь празднования 1150-летия Аль-Фараби и 175-летия Абая: материалы Международной научно-практической конференции Казахского национального университета искусств. Нур-Султан: «Мастер По» ЖШС. 2020.
  • Розвиток стильової грамотності учнів 8 – 11 класів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво». Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. Universytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. Рівне: Волин. обереги. 2020.  Вип.6.
  • Уроки музичного мистецтва як уроки мислення: теоретико-методичний аспект. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. Universytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. Рівне: Волин. обереги. 2021.  Вип.7.
  • Пути развития художественной культуры будущих учителей искусства. Х-е Боранбаевские чтения: «Особенности развития непрерывной системы художественного образования в условиях диснационного обучения», в честь празднования 30-летия независимости РК и 180-летия Ибрая Алтынсарина. Материалы Международной научно-практической конференции Казахского национального университета искусств. Нур-Султан, «Мастер По» ЖШС, 2021. 351с.
  • Методические особенности использования музыки в профессиональной подготовке учителей искусства.[i]X International Science Conference «Topical issues, achievements and innovations of fundamental and applied sciences», March 09 – 12, 2021, Lisbon, Portugal. 340 p. Х Международная научно-практическая конференция «Актуальные проблемы, достижения , инновации фундаментальных и прикладных наук», 09-12 марта 2021 р., Лисабон, Португалия.

Методичні аспекти мисленнєвого розвитку молодших школярів в умовах музично-творчого вправляння.Збірник матеріалів  IV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті видатного українського вченого, етнографа, фольклориста, краєзнавця Степана Шевчука, Рівне, 27 жовтня 2021р. Упор Л.В.Корайлюк, Р.М.Шеретюк. Рівн: О. Зень, 2021. 172с.

 

Викладач.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет, 2015 р., біолог, радіобіолог, вчитель біології.

Навчалася в аспірантурі (2016-2020 рр.) за спеціальністю 101 - Екологія. Працює над дисертаційним дослідженням на здобуття ступеня доктора філософії з теми: "Формування рослинного покриву в базальтових кар’єрах Волинського Полісся”.

Навчальні дисципліни: методика навчання основ здоров'я, методика навчання біології, лабораторний практикум з біології.

Back to top