Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: дошкільна педагогіка, гуманістичне виховання дошкільників, виховання толерантного ставлення до дітей з ООП, розвиток педагогічної творчості та майстерності педагога, етнографія дитинства 

Біографія:

Народилась у м.Рівне. У 1996 році закінчила ЗСШ № 12  м. Рівне. У 2001 році з відзнакою закінчивши РДГУ, почала працювала викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) (з 7 вересня 2001 року) та за сумісництвом керівником гуртка англійської мови ДНЗ №41 м. Рівне. У 2003 р. з відзнакою закінчила магістратуру РДГУ.

Інформація про вищу освіту:

У 2001 році закінчила РДГУ (диплом спеціаліста) за спеціальністю: Дошкільне виховання та іноземна мова (англійська) та отримала кваліфікацію: викладач педагогіки і психології, вихователь з правом проведення занять іноземної мови (англійської).

У 2003 році закінчила магістратуру РДГУ (диплом магістра) за спеціальністю: Дошкільне виховання та отримала кваліфікацію: Магістр педагогічної освіти. Викладач дошкільної педагогіки, психології та фахових методик.

З 2005 по 2008 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію.

У 2011 році отримала вчене звання доцента.

У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет  за спеціальністю «Спеціальна освіта» та здобула кваліфікацію магістра спеціальної освіти. 

Стаж роботи: 18 років.

 

Кар’єрний ріст:

З 2001 року — викладач кафедри кафедри педагогіки і психології (дошкільної).

З 2005 по 2008 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію.

У 2011 році отримала вчене звання доцента.

З 2010 року обіймає посаду доцента кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) РДГУ.

 

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників» (науковий керівник к.пед.н., проф. Т. І. Поніманська, 2009, спеціальність 13.00.08 — дошкільна педагогіка).

Наукові досягнення:

Брала участь у роботі групи авторів з написання розділу міжнародної монографії «Problem space of modern society: philosophical, communicative and pedagogical interpretations» (Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019).

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» в 2012 – 2020 роках (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»).

З 2011 року – участь у роботі Лабораторії консалтингу дошкільної освіти при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (Наказ РДГУ № 231 осн/д від 28.12.2011 «Про створення лабораторії консалтингу»): проведення методичних заходів за участю провідних фахівців дошкільної освіти області.

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – член ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

З 2003 року  – співпраця з закладом дошкільної освіти № 41 м. Рівного. 

Гарант освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «магістр».

Член проектної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта, початкова освіта» ступеня освіти «бакалавр» (2019 рр.).

Участь у держбюджетних темах:

  1. «Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі» ((державний реєстраційний номер 0106U000316) (2006 – 2008 рр.).
  2. «Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів» (2009 – 2010 рр.).
  3. «Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи у інноваційних дошкільних навчальних закладах» ((державний реєстраційний номер 0111U001028) 2011 – 2012 рр.).
  4. «Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти» ((державний реєстраційний номер 0113U001204) 2013-2014 рр.).
  5. «Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі» ((державний реєстраційний номер 0115U000267) 2014-2016 рр.).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Технології викладання педагогіки, психології дитячої, методик дошкільної освіти

Етнографія дитинства

Методика навчання другої мови

Педагогічна творчість

Автор понад 100 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing Web of Science:

Voitovych O.,Kozliuk O., Kosarieva O., Marchuk G., Stepanova O. Humanistic approach towards education of preschool children with developmental speech and language disorders. Rev. Tempos Espaços Educ. v.13, n. 32, e-14958, jan./dez.2020. PP. 1-14. 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН:

Козлюк О.А., Руденко Н.М. Особливості розвитку тривожності дошкільників у системі дитячо-батьківських взаємин. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України / за наук.ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. Вип.36. Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2017. С. 131-145. (Index Copernicus, Google Schoolar, CEJSH, Rasearch Bible, Erih Plus, OAJI). Авторський внесок 50 %.

Козлюк О.А. Виховання толерантного ставлення до дошкільників з особливими освітніми потребами. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред. rол.: О.Б.Петренко, Р.Л.Сойчук, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С. 170-175 (Index Copernicus).

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Козлюк О.А., Хролець О.І. Етнографія дитинства: навчальний посібник. Рівне: О. Зень, 2016. 136 с. Авторський внесок 70%. Затверджено Вченою радою Рівненського державного гуманітарного університету (протокол № 11 від 24 листопада 2016 року).
  2. Дичківська І.М., Козлюк О.А., Кузьмук Л.І., Марчук Г.В. Соціальний розвиток дитини: діти п'ятого року життя: навчальний посібник. Київ: Генеза, 2017. 120 с.  (Настільна книжка вихователя). Авторський внесок 25%. Схвалено для використання в ДНЗ МОН України Лист ІМЗО від 10.07.2017 №21.1/12-Г-365.
  3. Kozliuk O., Kosarieva O., Stepanova O. Diagnostics of the humanistic direction of children's communication with peers and parents. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Р. 111-125.
  4. Дичківська І.М., Козлюк О.А., Кузьмук Л.І., Марчук Г.В. Соціальний розвиток дитини: діти четвертого року життя. Навчальний посібник. Київ : Генеза, 2019. 88с. (Серія «Настільна книжка вихователя»). (Схвалено для використання у ДНЗ комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-47).

Авторський внесок 23%. Рекомендовано до друку Вченою радою Рівненського державного гуманітарного університету (протокол № 9 від 25.10.2018 р.).

  1. Козлюк О.А., Косарєва О.І. Соціальна компетентність як особистісна характеристика студентської молоді. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія. Київ, Харків: Інститут освіти дорослих НАПН України імені І. Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020. С.526-532. Авторський внесок 50%.
  2. Козлюк О.А., Найда Р.Г. Педагогічна творчість. Практикум. Рівне: РДГУ, 2018. 80 с.
  3. Дослідницька робота студентів: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 “Дошкільна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, Н. М. Горопаха, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, Н. В. Маліновська, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Стєпанова, О. І. Шадюк; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне : РДГУ, 2018. 108 с.
  4. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  5. Козлюк О. А. Педагогічна творчість. Практикум: навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 “Спеціальна освіта”. Рівне: РДГУ, 2020. 70 с.
  6. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика навчання другої мови»: методичний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 28 с.
  7. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етнографія дитинства»: методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 25 с.
  8. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання педагогіки, психології дошкільної, методик дошкільної освіти»: методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 29 с.
  9. Козлюк О. А. Розвиток педагогічної творчості у майбутніх спеціальних педагогів. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 165-176.

 

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

Козлюк О.А. Підготовка вихователя до навчання дітей іноземної мови. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. Випуск 5 (112). Серія: Педагогіка. Одеса: ПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2016. С. 53-57.

Козлюк О.А. Міждисциплінарний підхід до вивчення феномену дитинства. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб.наук.пр. Київ. ун-т ім.Б.Грінченка / редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л.  [та ін.]. Київ: Київ. ун-т ім.Б.Грінченка, 2016. №26. С.26-31.

Козлюк О.А. Стан підготовки майбутніх вихователів до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуманіт ун-т; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. Рівне: РДГУ, 2017. С. 205-208.

Козлюк О.А. Світ дитинства в науково-педагогічній спадщині Т. Поніманської. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гриньова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 134-140.

Козлюк О.А. Світ дитинства в науково-педагогічній спадщині Т. Поніманської Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.:О.Б.Петренко, Т.С.іпан, Н.М.Гриньова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 134-140.

Козлюк О., Косарєва О., Павлюк Т. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення. Нова педагогічна думка. 2020. №3 (103). С. 122-126.  

Павлюк Т.О., Косарєва О.І., Козлюк О.А. Особистісно орієнтований підхід в організації логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал. Луцьк: ПП Іванюк В. П. 2020. Номер 1 (16). С. 121-127.

Офіційний опонент дисертаційного дослідження Зотової І.В. на тему «Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у різновіковому дитячому колективі» (2011).

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2018 рік — керівництво студенткою Давидюк Т.В. (4 курс), яка зайняла перше місце у І етапі Конкурсу студентських наукових робіт. Тема: “Педагогічні умови використання ігор-головоломок у розумовому вихованні дошкільників”.

2019 рік — керівництво студенткою Савостьяновою В.М. (1 курс магістратури), яка зайняла друге місце у І турі олімпіади зі спеціальності “Дошкільна освіта”.

2019 р. — участь у підготовці до олімпіади здобувача вищої освіти Ячменник Р., яка перемогла у Всеукраїнській олімпіаді з дошкільної освіти (третє особисте місце, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Cковороди).

2021 р. - здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна Освіта Фоміна Д.І. посіла 1 місце у першому етапі Всеукраїнського Конкурсу студентських наукових робут. Тема: "Формування педагогічної культури батьків в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти"

Керівництво науковим гуртком “Педагогічна творчість і майстерність майбутніх вихователів і логопедів”.

Нагороди. Нагороджена Почесною Грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за високий професіоналіз, багаторічну плідну діяльність, вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, підготовку кваліфікованих фахівців та з нагоди Дня працівників освіти (2020), Грамотою РДГУ за організацію та проведення Міжнародної науково-практичної конференції (2019)

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID             

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: етика і психологія спілкування, педагогіка і психологія вищої школи, професійна культура педагога.

Біографія:

Народилась у с. Милятин Острозького р-ну Рівненської області в 1955 році. Закінчила середню школу № 8 у м. Свободний Амурської області в 1972 році.

Отримала вищу технічну освіту в Українському інституті інженерів водного господарства зі спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» в 1977 році та вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)» в 1991 році.

Працювала на посадах лаборанта науково-дослідницького сектору Українського інституту інженерів водного господарства (1977 рік), молодшим науковим співробітником того ж сектора (1978 рік), інженера-конструктора виробничо-технічного відділу Здолбунівського цементно-шиферного комбінату (1979-1981 роки). У 1981 змінила професію і працювала вихователем закладу дошкільної освіти «Чебурашка» м. Здолбунів-2 (1981-1987 роки), методистом  закладу дошкільної освіти № 8 м. Дебальцеве (1987-1990 роки). З 1990 по 1991 рік працювала на посаді інженера Рівненської філії концерну спільних підприємств «Едланд», з 1991 по 1994 рік – референт-психолог у цій установі.

З 1994 року  працює у системі вищої освіти (Рівненський державний інститут культури (1994-1997 роки); Рівненський державний гуманітарний університет (з 1998 року)) на посадах викладача  кафедри педагогіки і психології (1994-1998 роки), старшого викладача кафедри педагогіки і психології (пізніше реорганізованої у кафедру управління освітою) (1999-2007 роки), доцента кафедри управління освітою (2008-2010 роки), доцента кафедри практичної психології та психотерапії (2010-2016), доцента кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Т. І. Поніманської (з 2016 року). Займала посаду заступника декана з навчальної роботи факультету документальних комунікацій та менеджменту (1999-2001 роки). З 2008 працює у керівному складі приймальної комісії Рівненського державного гуманітарного університету як голова відбіркової комісії (2008-2009 роки), заступник відповідального секретаря (2010-2012 роки), відповідальний секретар (2013-2015 роки; 2017-2019 роки), заступник голови приймальної комісії (2016; 2020 роки). З 2012 року бере участь у забезпеченні системи якості освіти в Рівненському державному гуманітарному університеті на громадських засадах.

Стаж роботи 43 роки, з них педагогічний стаж – 35 років; стаж роботи у вищій школі – 26 років.

 

Кар’єрний ріст у вищій школі:

З 2004 по 2007 рік була прикріплена до інституту педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України в якості пошукувача на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Захистила кандидатську дисертацію в 2007 році.

 

Дисертаційне дослідження:

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «Формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах» (2007 р., науковий керівник – старший науковий співробітник Коновець Світлана Володимирівна).

 

Наукові та професійні досягнення:

З 2012 по 2017 рік – заступник директора Центру моніторингу якості освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2017 року – відповідальна за роботу центру якості освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Вступ до спеціальності.

Педагогіка загальна.

Психологія ділового спілкування.

Педагогічна етика.

Основи педагогіки і психології.

Автор понад 100 публікацій.  Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Джеджера К.В., Шагай Н. М. Основи педагогіки і психології. Рівне: Волинські обереги, 2011. 392 с. Гриф МОН України (лист № 1/11-461 від 20.01.2011 р.)
  2. Джеджера К. В., Джеджера О. В. Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності начальної діяльності студентів: аспект актуалізації творчої активності. Психологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі:монографія. – Рівне : Видавець О. Зень, РДГУ, 2015. С. 133–159.
  3. Етика і психологія ділового спілкування: навч.-метод. посіб. / К.В.Джеджера. – Рівне : РДГУ, 2013. – 105 с.
  4. Етика ділового спілкування: метод. посіб. / упоряд. К.В.Джеджера,. – Рівне: РДГУ, 2015. 106 с.
  5. Етика і психологія ділового спілкування: курс лекцій / К.В. Джеджера, О. В. Джеджера. Рівне : РДГУ, 2015. 98 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Джеджера К. І., Черніговець Т. І. Особистісна реалізація студентів у позааудиторній діяльності (на прикладі Рівненського державного гуманітарного університету). Нова педагогічна думка. № 1.С. 106–110. 
  2. Джеджера К.В. Академічна доброчесність як моральний орієнтир професійної підготовки майбутніх вихователів. Інноватика у вихованні. 2019. № 10. С. 157–164.
  3. Джеджера К.В. Комунікативні уміння як чинник конкурентоспроможності майбутнього вихователя. Психологія: реальність і перспективи. 2019. С.55–60.
  4. Джеджера К. В. Дефініції «ділове спілкування», «професійне спілкування», «професійно-ділове спілкування» у термінологічному тезаурусі стосовно комунікативної підготовки студентів. Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівн. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуман. Ун-т [редкол.: В. В. Вербець, М. С. Янцур, І. Д. Бех та ін.]. 2017. С. 197–201.
  5. Джеджера К. В. Навчальний курс «Вступ до спеціальності» як засіб дидактичної адаптації майбутніх вихователів у закладі вищої освіти. Інноватика у вихованні. Вип. 7 Т.1. 2018. С. 94–107.
  6. Джеджера К.В., Черніговець Т. І.  Комунікативна підготовка студентів у вищих навчальних закладах. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка».Острог: Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2016.  Вип. 17. С. 82–92.
  7. Джеджера К.В., Черніговець И. І. Формування естетичної культури майбутніх офісних працівників у ВНЗ. Нова педагогічна думка. 2016. № 3. С. 168–173.
  8. Джеджера К.В. Якість вищої освіти у вищому навчальному закладі як предмет моніторингу. Нова педагогічна думка: матер. ХІ міжнар. наук.-методич. конференції «Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти». Ч. 1. 2013. №1. С. 228–231.
  9. Джеджера К.В. Актуальні регулятиви поведінки студентів у вищих навчальних закладах. Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації: Український наук. журнал. – Київ: Ун-т «Україна», 2013. № 2. С. 269–272.
  10. Джеджера К.В. Формування соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів: комунікативно-когнітивний аспект: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: збірник наукових праць / Київський Національний університетт ім. Тараса Шевченка: редкол.: В.І. Судаков [та ін.]. – Київ: Логос, 2011. С. 23–31.
  11. Джеджера К.В. Особливості використання засобів комунікації студентами вищих навчальних закладів: проблеми та можливості їх розв’язання. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог: Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2011. Вип. 17. С. 83–91.
  12. Джеджера К.В. Проблема формування педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів. Науковий вісник Чернівецького університетуту: збірник наукових праць. Вип 575. Педагогіка та психологія. Чернівці: Чернівецький Нац. ун-т, 2011. С. 54–59.
  13. Джеджера К.В. Регулятивні чинники спілкування особистості. Наукові записки Південноукраїнсьуого національного університету ім. К.Д. Ушинського: збірник наукових праць. – Одеса: ПНПУ  ім. К.Д. Ушинського, 2011. С. 67–75.

Нагороди: Нагороджена Грамотою Національної академії педагогічних наук України (2015), Почесними грамотами управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2010, 2015, 2016), Почесною грамотою Рівненської міської ради (2013), Почесними грамотами та подяками ректора Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської, професор

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Профіль Google Scholar 

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: педагогічна інноватика, компаративістська педагогіка, професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти.

Біографія:                                       

Народилася у м. Сарни Рівненської області. У 1983 році закінчила із золотою медаллю середню школу №3  м. Костопіль Рівненської області.

Інформація про вищу освіту:

У 1987 році з відзнакою закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)».

З 1987 року працювала вихователем дошкільного навчального закладу №4 м. Костополя, за сумісництвом – викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної). 

З 1990 року працювала викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) РДГУ. 

З 1994 по 1997 рік навчалась в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 1997 році захистила кандидатську дисертацію. 

З 1997 по 1999 – старший викладач кафедри дошкільної педагогіки РДГУ. 

З 1997 по 2001 рік завідувала кафедрою педагогіки і психології (дошкільної). 

У 1999 році присвоєно вчене звання доцента. 

З 2001 по 2003 рр. навчалася в докторантурі Рівненського державного гуманітарного університету.

У 2020 р. з відзнакою закінчила Рівненський державний гуманітарний університет  за спеціальністю «Спеціальна освіта» та здобула кваліфікацію магістра спеціальної освіти. 

Стаж роботи: 33 роки.

Кар’єрний ріст:

З 1994 по 1997 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2001 по 2003 рр. навчалася в докторантурі Рівненського державного гуманітарного університету.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку у педагогічній спадщині М. Монтессорі» (1997 р., науковий керівник – професор Поніманська Тамара Іллівна).

Докторська дисертація на тему «Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності» (2018 р., науковий консультант – професор Золотухіна Світлана Трохимівна).

Наукові та професійні досягнення:

Член Міжнародної Монтессорі-Асоціації. Має міжнародний сертифікат на звання «Монтессорі-учитель-методист» міжнародної категорії. У 2001 році обрана членом-кореспондентом Міжнародної Академії педагогічних і соціальних наук, у 2013 – членом-кореспондентом Міжнародної Академії наук педагогічної освіти.

Член спеціалізованої вченої ради при Рівненському державному гуманітарному університеті (2010-2011, 2015-2016). Здійснює наукове керівництво аспірантами і здобувачами.

Переможець конкурсу «Науковець року РДГУ» у номінації «Автор року» в 2007, 2013, 2017 рр.

Переможець у номінації «До вершини науки» рейтингу-конкурсу «Успішна жінка – 2019».

Керівник Лабораторії консалтингу дошкільної освіти при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (Наказ РДГУ № 231 осн/д від 28.12.2011 «Про створення лабораторії консалтингу»).

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»)

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – голова осередку в Рівненській області ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

Гарант освітньої програми спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» ступеня освіти «магістр».

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «магістр».

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «бакалавр» (2016, 2017, 2018 рр.).

Член редакційної колегії журналу «Інноватика у вихованні», включеного до переліку наукових фахових видань України.

Дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва»

Участь у держбюджетних темах:

  1. Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі (2006 – 2008 рр.).
  2. Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів (2009 – 2010 рр.).
  3. Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи в інноваційних дошкільних навчальних закладах (2011 – 2012 рр.).
  4. Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти (2013-2014 рр.).
  5. Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі (2015-2016 рр.). 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Історія дошкільної педагогіки

Інноваційні педагогічні технології у дошкільній освіті

Інноваційні технології у спеціальній освіті

Порівняльна дошкільна педагогіка

Порівняльна спеціальна педагогіка

Автор понад 170 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing Web of Science:

Kateryna H. Trybulkevych, Alla V. Zaitseva, Nataliya M. Lupak, Ilona M. Dychkivska, Tetiana Y. Bortniuk. The Influence Of Social Reflection To Enhance The Efficiency Of Professional Communication Of The In-Service Teachers In The Settings Of Methodical Work. Applied Linguistics Research Journal. ALRJournal, 2020, 4(9). P. 182-189. 

Dychkivska I., Rudenko N., Yurchuk O., Pavliuk T., Fedorova N. Innovative technologies as a means of overcoming speech disorders in preschool children. AD ALTA: Journal Оf Interdisciplinary Research. Volume 11, Issue 1, Special Issue XVI. February, 2021. РР. 92-98. 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: підручник. 3-е вид., доповн. Київ: Академвидав, 2015. 305 с.  Має гриф МОН України (лист №1/11 – 493 від 16.01.2012 р.).
  2. Дичківська І.М. Педагогіка М. Монтессорі: виклики сучасності: монографія. Рівне: Волинські обереги, 2016. 384 с.
  3. Дичківська І.М. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до інноваційної педагогічної діяльності: теорія і методика: монографія. Рівне: Видавець О. Зень, 2017. 372 с.
  4. Dychkivska I.M. Rozwój osobowośći pedagoga w koncepcji M. Montessori jako wyznacznik odnowenia jego zawodowego przygotowania Alternatywnemetodywspierajace process kształtowania u ucznia postaw koniecznych do rynku pracy. Warszawa: WSM, 2016. S. 147-154.
  5. Дослідницька робота студентів: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 “Дошкільна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, Н. М. Горопаха, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, Н. В. Маліновська, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Стєпанова, О. І. Шадюк; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк.  Рівне : РДГУ, 2018. 108 с.
  6. Dychkivska I.M., Uliukaeva I.Сomparative analysis of future preschool teacher training in foreign education systems. SUSTAINABLE development under the conditions of European integration: collective monograph / [editorial Darko Bele, Lidija Weis, Nevenka Maher]. Part І. Ljubljana: Ljubljana School of Business, 2019. S. 79-88.
  7. Дичківська І.М., Косарєва Г.М. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами в умовах інклюзії. Монографія. Рівне: Видавець О. Зень, 2019. 252 с.
  8. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  9. Дичківська І.М. Концептуальні засади інклюзивної освіти у вітчизняному та зарубіжному освітньому просторі: порівняльний аспект. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 36-48.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

1.Дичківська І.М. Готуємо педагогів до інноваційної діяльності. Заступник директора школи. 2015. №7. С. 4-12.

  1. Дичківська І.М. Соціально-педагогічні проблеми та перспективи інклюзії у дошкільній освіті. Мат-ли Міжнародного Конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології: «Освіта дітей з особливими потребами; від інституалізації до інклюзії».Зб. тез доп. / Редкол.: В.В. Засенко, А.А. Колупаєва, Н.І. Лазаренко, З.П. Ленів.  Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016.  С. 100–102.
  2. Дичківська І.М. Інноваційна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті методології синергетичного підходу.Педагогічна освіта: теорія і практика:Збірник наукових праць / [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.21 (2-2016). Ч. 2. Кам’янець-Подільський, 2016. С. 179–184.
  3. Дичківська І.М. Теоретичне обґрунтування змісту рефлексивного компонента готовності до інноваційної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17(60). Рівне: РДГУ, 2017. С. 300-303.
  4. Дичківська І.М. Науково-методична система підготовки майбутніх вихователів до інноваційної педагогічної діяльності.Інноватика у вихованні: Зб. наук. пр. Вип. 7. Том 1 / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 62-74.
  5. Дичківська І.М. Інноваційна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті методології синергетичного підходу / І.М. Дичківська // Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 21 (2-2016). Ч. 2. С. 179–184. (входить до міжнародної науково-метричної бази INDEXCOPERNICUS).
  6. Дичківська І.М. Кондуктивна педагогіка як ефективний метод абілітації дітей з особливими потребами. Мат-ли Других Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської «Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти»,Рівне, 15-16 жовтня 2019.  С. 55-56.
  7. Дичківська І. Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання (До 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської). Дошкільне виховання. 2019. №9. С. 10-11.
  8. Дичківська І. Формування міжетнічної толерантності майбутніх вихователів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки.Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2019. – Вип. 2. – С. 189-197. (Індексується в наукометричних базах даних: Index Copernicus, Google Scholar).
  9. Дичківська І.М. Методологічні підходи у системі вимог до сучасного фахівця дошкільної освіти. Інноватика у вихованні: Зб. наук. пр. Вип. 10. / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол.: О.Б. Петренко, Р.С. Сойчук, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С. 58-66.
  10. Дичківська І.М., Федорова Н.В., Борисова О.А. Гуманістична технологія М. Монтессорі у системі спеціальної освіти України. Нова педагогічна думка.№103 (№3). 2020. С. 15-17.

 

Авторські свідоцтва:

№ 47460 від 28.01.2013 – книга «Інноваційні педагогічні технології» (навчальний посібник), автор Дичківська І.М.

№ 50 568 від 06.08.2013 – книга «Інноваційні педагогічні технології» (підручник), автор Дичківська І.М.

№ 505689 від 06.08.2013 – книга «Інноваційні педагогічні технології. Практикум» (навчальний посібник), автор Дичківська І.М.

№ 50571 від 06.08.2013 – навчально-методичний посібник «М. Монтессорі: теорія і технологія», автори І.М. Дичківська, Т.І. Поніманська.

№71081  від 23.03.2017 – книга «Педагогіка М. Монтессорі: виклики сучасності» (монографія), автор Дичківська І.М.

Наукове керівництво здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

Науковий керівник Косарєвої Г. М., яка отримала диплом кандидата наук у 2017 р.  (тема кандидатської дисертації «Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів», спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).

Науковий керівник Федорової Н. В., яка отримала диплом кандидата наук у 2020 р. (тема кандидатської дисертації «Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів», спеціальність 13.00.03 – корекційна педагогіка).

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2016 рік – керівництво студенткою Стельмах М., яка посіла третє особисте місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Дошкільна освіта» (Київський університет імені Бориса Грінченка).

2018 рік – керівництво студенткою магістратури Биднарчук А., яка здобула диплом ІІ ступеня на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у Бердянському державному педагогічному університеті

2019 рік – керівництво здобувачем вищої освіти Ячменник Р., яка посіла третє особисте місце на Всеукраїнській олімпіаді з дошкільної освіти у Харківському національному педагогічному університет імені Г.С.Cковороди.

2021 р. – наукова робота здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти Савчук М. А. на тему "Лепбук як засіб соціалізації дошкільників у системі освіти сталого розвитку" посіла 1 місце та І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціальності 012 Дошкільна освіта.

 

Нагороди. Нагороджена Знаком «Відмінник освіти України» (2004), Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України (2008), Почесною грамотою Національної Академії педагогічних наук України (2015), Почесною грамотою Рівненської обласної Ради (2013), Дипломом міжнародного академічного рейтингу популярності «Золота фортуна» в номінації «За вагомий внесок у справу розбудови України та високий професіоналізм у сфері освіти» (2011), Грамотою конкурсу освітніх технологій журналів МОН України (2010), Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за активну громадську і життєву позицію (2017), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2019), Почесними грамотами та подяками ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: екологічне виховання дошкільників, виховання обдарованих дітей, формування у майбутніх вихователів професійно-практичних компетенцій

Біографія     

Народилася 5.10.1962 р. у м. Почаїв Тернопільської обл.

У 1979 р. із золотою медаллю закінчила Рівненську середню загальноосвітню школу № 4.

Інформація про вищу освіту: закінчила в 1983 році Ровенський державний педагогічний інститут ім. Д.З.Мануїльського за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)»; диплом з відзнакою. 1983-1984 роки працювала вихователем дошкільного закладу № 31 м. Рівне. З січня 1985 року – викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної). Навчалася в аспірантурі НДІ дошкільного виховання Російської академії освіти з жовтня 1989 по жовтень 1992 року.

Стаж роботи: 35 років.

Тема дисертаційного дослідження        

Кандидатська дисертація на тему «Педагогічні умови усвідомлення моральної цінності правил поведінки дітьми молодшого дошкільного віку» захищена 26 жовтня 1992 року у спеціалізованій раді к 018.04.01 при науково-дослідному інституті дошкільного виховання РАО.

Наукові та професійні досягнення:

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»)

З 2019 року – секретар осередку в Рівненській області ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

Гарант освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта. Початкова освіта» ступеня освіти «бакалавр».

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «магістр».

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «бакалавр» (2016, 2017, 2018 рр.).

Участь у держбюджетних темах:

  1. Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі (2006 – 2008 рр.).
  2. Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів (2009 – 2010 рр.).
  3. Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи в інноваційних дошкільних навчальних закладах (2011 – 2012 рр.).
  4. Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти (2013-2014 рр.).
  5. Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі (2015-2016 рр.). 

Навчальні дисципліни, які викладає:

  1. Дошкільна педагогіка.
  2. Основи природознавства з методикою ознайомлення з природою.
  3. Методика навчально-виховної роботи в закладі дошкільної освіти.
  4. Виховання обдарованих дітей.
  5. Спецметодика вивчення природознавства.

Основні публікації 

  1. Підготовка фахівців з дошкільної освіти за кредитно-модульною системою /за ред Т.І.Поніманської ї. К.:Міленіум, 2007. 243 с.
  2. Кімнатне квітникарство в дошкільному закладі. Рівне: «Волинські обереги», 2006. 204 с. – співавтор Бочелюк О.І.
  3. Ознайомлення дітей з природою: хрестоматія. У 2-х частинах. Рівне: «Волинські обереги», 2007. 408 с., 464 с.
  4. Підготовка фахівців з дошкільної освіти за кредитно-модульною системою /за ред Т.І.Поніманської. Видання 2-е  К.: Видавничий дім «Слово», 2010. 304 с.
  5. Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи. К.: Видавничий дім «Слово»,, 2009. 280 с. – співатор Поніманська Т.І.
  6. Кімнатне квітникарство в дошкільному закладі: видання 2, доповнене. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012.  237 с. – співавтор Бочелюк О.І.
  7. Методика ознайомлення дітей з природою: хрестоматія. К.: Видавничий дім «Слово»,», 2012. 465 с.
  8. Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи. 2-ге вид., випр. і доповн. К.: Видавничий дім «Слово», 2014. – 232 с. – співавтор Поніманська Т.І.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2015 рік – наукова робота студентки Кректун І. брала участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з дошкільної педагогіки (ІІІ місце);

2016 р. – студентка Кушнір Н. посіла 1 місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з дошкільної освіти у Рівненському державному гуманітарному університеті;

2016 р. – наукова робота студентки Давидович Г. на тему «Формування соціальної компетенції дошкільників засобами сімейних традицій» посіла 2 місце на І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Педагогічні науки» у Рівненському державному гуманітарному університеті;

2018 р. – студентка Бичук С.Б. посіла 2 місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади із спеціальності «Дошкільна освіта» у Рівненському державному гуманітарному університеті.

2020 р. наукова робота студентки Форсюк О. на тему «Ознайомлення із Всесвітом як засіб формування у старших дошкільників інтересу до пізнання природи» посіла 1 місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Педагогічні науки».

Нагороди Відмінник освіти України (2006), Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації (2020), Почесні грамоти та подяки ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

1 Контакти
2 Дні прийому
3 Біографія
4 Наукова та громадська діяльність
5 Список основних наукових та навчально-методичних праць


Контакти

Телефон: (0362) 63-32-15, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Дні прийому

Понеділок:
09:00 – 11:00 працівники
15:00 – 17:00 студенти
Вівторок:
10:00 – 12:00 студенти
15:00 – 17:00 працівники


Біографія

Дейнега Олександр Вікторович народився 17 травня 1962 року.
У 1977 році закінчив восьмирічну школу у с. Новостав Рівненського району Рівненської області.
У 1979 році закінчив середню школу № 1 у смт. Клевань Рівненського району Рівненської області.
у 1984 році закінчив Український інститут інженерів водного господарства (м. Рівне) за спеціальністю «Економіка і організація водного господарства».
З 1984 року працював на посаді інженера-економіста планового відділу тресту «Вінницяводбуд» (м. Вінниця).
З 1985 по 1988 та з 1989 по 1997 рік працював в Українському інституті інженерів водного господарства (м. Рівне) на посадах асистента та старшого викладача кафедри економіки водного господарства.
З 1988 по 1992 рік навчався в цільовій аспірантурі Львівського політехнічного інституту (м. Львів).
З 1997 року працював у Рівненському інституті слов´янознавства Київського славістичного університету (м. Рівне) на посаді завідувача кафедри економіки та маркетингу.
З 2016 року – проректор з наукової роботи Рівненського державного гуманітарного університету (м. Рівне).
Загальний стаж роботи – 33 років. Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ – ІV рівня акредитації 32 роки.
Нагороджений Почесною грамотою Кабінету Міністрів України, нагрудним знаком "Відмінник освіти України", Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, Почесними грамотами Рівненських обласної ради та облдержадміністрації.

Наукова та громадська діяльність

У 1997 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Економічне обґрунтування технологічних інновацій у системі відтворення основних засобів».
У 1997 році присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю «Економіка технологічних змін та інноваційних процесів».
У 2001 році присвоєне вчене звання доцента по кафедрі економіки та маркетингу.
Наукові інтереси пов’язані з дослідженням проблем розвитку маркетингової концепції формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємства.
Опубліковано у фахових виданнях більше 50 наукових праць, серед яких 4 колективні монографії та одна одноосібна.
Є автором (співавтором) 14 підручників і навчальних посібників, в т.ч. 11 із грифом Міністерства освіти і науки України.
Керує науковими дослідженнями здобувачів. Підготовлено 2 кандидатів економічних наук.
Член редакційної колегії фахового збірника наукових праць “Логістика” Національного університету “Львівська політехніка”.
Член Ради Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”, голова Рівненської обласної організації всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”.
Член Ради Всеукраїнської громадської організації “Української Асоціації Логістики”, голова Рівненської обласної організації всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Логістики”

Список основних наукових та навчально-методичних праць

1. Дейнега О.В. Внутрішній маркетинг у діяльності машинобудівних підприємств / О.В. Дейнега // Науковий журнал «Економіка і фінанси», № 8. – Дніпро, 2017. – с. 33-40 (міжнародна індексація: РИНЦ, Ulrichs Periodikals Directory, Index Copernicus International).
2. Дейнега О.В. Оцінювання впливу макросередовища на діяльність машинобудівних підприємств / О.В. Дейнега // Науковий вісник Ужгородського національного університету, серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство», вип. 14, ч. 1. – Ужгород, 2017. – с. 83-88 (міжнародна індексація: Index Copernicus International).
3. Дейнега О.В. Сучасні моделі інтеграції інформаційних потоків підприємств у ланцюгах поставок / О.В. Дейнега // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, серія «Економіка і менеджмент», вип. 24, ч. 1. – Одеса, 2017. – с. 111-115 (міжнародна індексація: Index Copernicus International).
4. Дейнега О.В. Оцінювання інформаційного потенціалу наукомісткого продукту в аграрній сфері / І.О.Дейнега, О.В. Дейнега, Н.В.Якубовська // Електронне наукове фахове видання «Економіка та суспільство» [Електрон. ресурс].- Мукачево: 2017.- Вип. 11. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal-11 (міжнародна індексація: Index Copernicus International)
5. Дейнега О.В. Маркетинговий аналіз як інструмент задоволення інформаційних потреб ринково орієнтованого підприємства / О.В. Дейнега // Електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» [Електрон. ресурс].- Миколаїв: 2017.- Вип. 18. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-18-2017 (міжнародна індексація: Index Copernicus International)
6. Deineha O.V. Information definiteness of parameters of the market of production of mechanicfl engineering / O.V. Deineha // Perspectives of research and development: Collection of scientific articles. - SAUL Publishing Ltd, Dublin, Ireland, 2017. - p. 39-43 (міжнародна індексація: РИНЦ, Thomson Reuters, Index Copernicus International)
7. Дейнега О.В. Формування інформаційних оцінок негентропії середовища для машинобудівних підприємств / О.В. Дейнега // Науковий вісник Херсонського державного університету, серія «Економічні науки», вип. 25, ч. 1. – Херсон, 2017. – с. 83-88
8. Дейнега А.В. Информационные потребности субъектов маркетинговой среды / А.В. Дейнега // Scientific journal «Innovative solutions in modern science» [Електрон. ресурс].- Dubai: 2016.- № 1 (1). – Режим доступу: http://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/712
9. Дейнега О.В. Формування інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємства / Дейнега І.О., Дейнега О.В. // Журнал «Науковий огляд», № 2 (23). – Київ, 2016. – с. 5-18 (міжнародна індексація: Bielefeld Academic Search Engine (BASE), ResearchBib, WorldCat, Directory of Research Journals Indexing, Ulrichs Periodikals Directory, Citefactor, Open Academic Journals Index, Scientific Indexing Services, Polish Scholarly Bibliography, Google Scholar (Search).
10. Дейнега О.В. Семантика та морфологія поняття «бренд держави»: маркетинговий аспект / Андрощук М.С., Дейнега І.О., Дейнега О.В. // Збірник наукових праць «Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту». № 12.— Луцьк, ВІЕМ, 2015.- с. 8-18.
11. Дейнега О.В. Активные прогнозы как инструмент повышения обоснованности управленческих решений предприятия в условиях динамической рыночной среды / В.С. Волошин, Дейнега О.В. // Научно-теоретический и практический журнал "Современный научный вестник". Серия: Экономические науки. – Белгород: ООО Руснаучкнига, 2014. – № 47 (243) – С.57-60.
12. Дейнега О.В. Оценка рисков в принятии решений по развитию бизнес-модели машиностроительного предприятия / В.С. Волошин, Дейнега О.В. // Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. – Курск, 2014. – № 11. – С. 28-29.
13. Дейнега О.В. Інформаційне забезпечення прогнозування індикаторів виробництва на засадах системного підходу / В.С. Волошин, Дейнега О.В. // Міжнародний науково-практичний журнал "Фінансовий простір" – Київ: ЧІБС УБС НБУ, 2014. – № 4 (16) – С.34-37.
14. Дейнега О.В. Регіональні особливості формування попиту на картоплю / О.В. Дейнега, Н.В. Якубовська // Економічні науки. Серія «Облік і фінанси». Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Випуск 10(37). Ч. 1. – Луцьк, 2013. – С. 182-188.
15. Дейнега О.В. Якість інформації як засіб подолання ринкової ентропії функціонування економічних систем у конкурентному середовищі / О.В. Дейнега // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія "Економічна". – Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. – № 4 (46) – С.290-299.

1. Ефективність технологічних інновацій   Навч. посібник.- Львів: ДУ «Львівська політехніка», 1997 Крикавський Є.В., Вирста М.Я.
2. Державне регулювання економіки гриф МОН України Навч. посібник.- Рівне: РІС КІСУ, 2000 Шевчук В.А.
3. Wirtschaftsdeutsch fur Ukrainisch Sprechende   Навч. посібник.- Рівне: РДГУ, 2001 Волошун А.
4. Корпоративний менеджмент гриф МОН України Навч. посібник.- Навч. посібник.- Рівне: РДГУ, 2002 Гладунов О.В., Микитин Т.М.
5. Організація грошових розрахунків підприємств гриф МОН України Навч. посібник.- Рівне: РДГУ, 2002 Білик М.С.
6. Методи збору, обробки та захист комерційної інформації гриф МОН України Навч. посібник.- Рівне: РІС КІСУ, 2002 Постоловський Р.М., Дейнега І.О., Меремінський М.А. та ін.
7. Маркетинг   Навч. - метод. посібник. - Київ: Українська асоціація маркетингу, 2004 Гладунов О.В., Холод О.М.
8. Маркетингова товарна політика гриф МОН України Навч. посібник.-Рівне: видавець О.Зень, 2007 Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Патора Р.
9. Маркетингова товарна політика гриф МОН України Навч. посібник.- 2-е вид.- Львів, НУ «Львівська політехніка», 2008 Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Патора Р.
10. Маркетингова товарна політика гриф МОН України Підручник.- Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2012 Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Патора Р.
11. Маркетинг гриф МОН України Навч. посібник.- Рівне: «Волинські обереги», 2013 Гладунов О., Дейнега І., Крикавський Є. та ін. 
12. Маркетинговий менеджмент гриф МОН України Навч. посібник.- Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014 Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Лорві І.Ф.
13. Маркетингова інформація гриф МОН України Підручник.-  Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014 Шелюк Л.О.,  Крикавський Є.В., Дейнега І.О. та ін.
14. Основи стандартизації,  метрології та управління якістю гриф МОН України Навч. посібник.- Рівне: РДГУ, 2015 Машта Н.О., Бенчук О.П., Бенчук Г.П. та ін.

Back to top