Посада: старший викладач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т.І. Поніманської

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: дошкільна педагогіка, інклюзивна освіта, соціалізація дітей дошкільного віку.

Біографія:

Народилася у с. Іванівка Славутського р-ну, Хмельницької області. У 1994 році закінчила Іванівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів.

Інформація про вищу освіту:

У 1997 році з відзнакою закінчила Жовтоводське педагогічне училище Дніпропетровської області за спеціальністю «Дошкільне виховання».

У 2002 році з відзнакою закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Дошкільне виховання і практична психологія».

У 2003 році з відзнакою закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки, психології та методик дошкільного виховання у вищих навчальних закладах.

З 2002 року працювала вихователем дошкільного навчального закладу №44 м. Рівного. З 2003 року працювала викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) РДГУ. З 2007 по 2010 рік навчалась в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. З 2017 – старший викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Т.І. Поніманської РДГУ.

Стаж роботи: 17 років.

Кар’єрний ріст:

З 2007 по 2010 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету.

Наукові та професійні досягнення:

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»)

З 2019 року – член ГО «Українська асоціація корекційних педагогів».

Участь у держбюджетних темах:

  1.  Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі (2006 – 2008 рр.).
  2. Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів (2009 – 2010 рр.).
  3. Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи в інноваційних дошкільних навчальних закладах (2011 – 2012 рр.).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Методика ознайомлення з соціальним довкіллям,

Інклюзивна освіта

Автор 28 публікацій.  Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Соціальний розвиток дитини: діти п'ятого року життя / І.М. Дичківська, О.А. Козлюк, Л.І. Кузьмук, Г.В. Марчук. Київ: Генеза, 2017. 120с. (Настільна книжка вихователя).
  2. Соціальний розвиток дитини: діти четвертого року життя / І.М. Дичківська, О.А. Козлюк, Л.І. Кузьмук, Г.В. Марчук. Київ: Генеза, 2019. 88с. (Серія «Настільна книжка вихователя»).

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1.  Марчук Г.В. Становлення соціального досвіду особистості на етапі переходу від дошкілля до школи в умовах інклюзивної освіти. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 10-11 листопада 2015 р.) / за ред. Г. С. Тарасенко; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки, психології і мистецтв. Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2015. С.217-221.
  2. Марчук Г.В. Дошкільний навчальний заклад як центр формування соціального досвіду старших дошкільників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти:Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 17(60). Рівне: РДГУ, 2017. С.125-129.
  3. Марчук Г.В. Проблема формування соціального досвіду дошкільників в світлі поглядів Т.І. Поніманської. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 7. Том 1 / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С.276-285.
  4. Марчук Г.В. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціального досвіду дітей дошкільного віку. Інноватика у вихованні:зб. наук. пр. Вип. 10. / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол.: О.Б. Петренко, Р.Л. Сойчук, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С.312-318.
  5. Марчук Г.В. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціального досвіду дошкільників з особливими освітніми потребами. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти:Матеріали ІІ Міжнародних читань пам'яті професора Т.І. Поніманської. Рівне, 2019. С.123-124.

 

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2021 р. – наукова робота здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Тимошок Б. С. на тему “Сюжетно-рольова гра як засіб виховання культури спілкування дітей старшого дошкільного віку” посіла 3 місце та І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціальності 012 “Дошкільна освіта”.

Нагороди.

Нагороджена Почесною грамотою Рівненського державного гуманітарного університету «з нагоди Міжнародного жіночого дня 8 березня» (2017).

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: логопедія, спеціальна педагогіка з історією, сенсорна інтеграція дитини з мовленнєвими порушеннями, професійна підготовка фахівців спеціальної освіти.   

Біографія:

Народилася в м. Дубно Рівненської області. Закінчила Рівненську ЗОШ №11.

Інформація про вищу освіту:

У 1997 році з відзнакою закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Рос. мова, література, укр. мова, література».

У 2015 році з закінчила Національний педагогічний університет ім. Драгоманова  за спеціальністю “Корекційна освіта. Логопедія».

З 1997 року працювала вчителем української мови і літератури в ЗОШ №11 м. Рівного. З 2001 по 2004 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. З 2005 року працювала викладачем педагогіки і психології (дошкільної) РДГУ. З 2012 р. – старший викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної та колекційної) РДГУ. У 2019 році захистила кандидатську дисертацію.

Стаж роботи: 20 років.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів» 13.00.03 – корекційна педагогіка (2019 р., науковий керівник – професор Дичківська Ілона Миколаївна).

Наукові та професійні досягнення:

З 2018 року – член ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 016 «Спеціальна освіта» ступеня освіти «бакалавр».

Гарант освітньої програми спеціальності 016 «Спеціальна освіта» ступеня освіти «бакалавр».

 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Спецметодика розвитку мовлення

Спецпедагогіка з історією

Логопедична корекція системних порушень мовлення

Методика викладання спеціальної педагогіки

Мовленнєва і сенсорні системи та їх порушення

Вступ до спеціальності

Логопедична робота з дітьми з порушеннями аналізаторних систем

 

Автор понад 30 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing: Web of Science:

Dychkivska I., Rudenko N., Yurchuk O., Pavliuk T., Fedorova N. Innovative technologies as a means of overcoming speech disorders in preschool children. AD ALTA: Journal Оf Interdisciplinary Research. Volume 11, Issue 1, Special Issue XVI. February, 2021. РР. 92-98.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Kosarieva G., Pavlyuk T., Fedorova N. Training of future speech therapists to work with children of preschool age with special needs on the basis of humanistic ideas of tolerance. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: Collective monograph. Part IІ. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Р. 357 – 372.
  2. Федорова Н. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда: практикум з елементами тренінгу. Навчально-методичний посібник. Рівне, 2019. 60 с.
  3. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  4. Федорова Н.В.Гуманістична спрямованість підготовки майбутніх логопедів як головна вимога сучасної української спеціальної освіти. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 150-165.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

Статті в іноземних наукових періодичних виданнях

  1. Федорова Н. В. Характеристика чинників, що впливають на формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2019. Vol.VII (83), Issue 203. Р. 14 – 20.
  2. Fedorova N. Characteristic of factors that influence the formation of the humanistic pedagogical position of future speech therapists. EUREKA: Social and Humanities. 2019. Number 5. Р. 45 – 52.

Статті у наукових фахових виданнях України,

які включені в міжнародні наукометричні бази

  1. Федорова Н.В. Діагностика сформованості когнітивного компонента гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2018. Випуск LXXXI (№ 81), Том 2. С. 192 – 198.
  2. Федорова Н.В. Сутність гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда. Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Інноватика у вихованні». 2018. Вип. 7, Том 1. С. 285 – 294.
  3. Федорова Н.В. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. Нова педагогічна думка.  Випуск 4 (92). С. 50 – 54.

Статті у наукових фахових виданнях України

  1. Федорова Н.В. Характеристика рівнів сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (педагогічні науки). Випуск 2 (375). С. 190 – 199.
  2. Федорова Н.В. Теоретичні аспекти фахової підготовки логопеда в умовах університетської освіти. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. 2018. Вип. 10. С. 104 – 114.
  3. Руденко Н.М., Федорова Н.В. Готовність майбутніх вихователів спеціальних ДНЗ до формування особистісних властивостей у дітей із затримкою психічного розвитку. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Вип.21. С.227 – 236.
  4. Федорова Н.В. Гуманістична взаємодія як основа підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». Випуск 10 (53). С.42 – 45.
  5. Федорова Н.В. Діалогічне співробітництво як основа організації ефективної педагогічної взаємодії в системі «педагог – студент». Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». Випуск 5 (48).
    С.43 – 47.
  6. Федорова Н.В. Рівні гуманістичної взаємодії студентів з викладачами в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Збірник наукових праць. Педагогічні науки.Випуск 65. 2014. С.374 – 380.
  7. Дичківська І.М., Федорова Н.В., Борисова О.О. Гуманістична технологія М. Монтессорі у системі спеціальної освіти України. Нова педагогічна думка. 2020. №3. С. 12-15.

Публікації апробаційного характеру

  1. Федорова Н.В. Гуманістична педагогічна позиція майбутніх логопедів як ціннісно-смислова основа професійної діяльності. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення:Збірник тез учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 21 червня 2018). Київ: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. С.160 – 165.
  2. Федорова Н.В. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смисловий феномен. Розвиток професійної майстерності педагога. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль,
    26-27 квітня 2018). Тернопіль: Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2018. С.333 – 335.
  3. Федорова Н.В. Теоретико-методологічні засади дослідження формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір. Збірник матеріалів
    ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Луцьк, 31 травня – 1 червня, 2018). Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Л.Українки, 2018. С. 186 – 189.
  4. Федорова Н.В. Сутність гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти». Збірник матеріалів І Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора
    Т.І. Поніманської (Рівне, 15-16 травня 2018)Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, С.155 – 158.
  5. Федорова Н.В. Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції (Рівне, 16-17 червня 2017). Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2017. С.211 – 215.
  6. Федорова Н.В. «Діалогічне співробітництво як основа організації ефективної педагогічної взаємодії в системі «педагог-студент». Актуальні проблеми підготовки педагогічних кадрів для дошкільної освіти.Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне – Кременець,
    22-24 жовтня 2016). Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, Кременець: Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2016. С. 25 – 28.
  7. Федорова Н.В. Модифікації взаємодії в системі «викладач – студент» та їх вплив на рівень готовності до професії. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір. Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 3 – 5 червня 2016). Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Л.Українки, 2016. С. 183 – 186.
  8. Федорова Н.В. Особливості формування гуманістичної педагогічної позиції студентів у процесі професійної підготовки. Реалії та перспективи євроінтеграційного розвитку післядипломної педагогічної освіти України. Збірник тез ХІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції (Ужгород,
    10-11 листопада 2016). Ужгород: Закарпатський інститут післядипломної освіти, 2016. С. 187 – 190.
  9. Федорова Н.В. Умови ефективності становлення гуманістичної педагогічної позиції студента-бакалавра. Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи. Збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2 грудня 2016). Київ: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2016. С.374 – 380.
  10. Федорова Н.В. Проблема підготовки педагогічних кадрів в контексті ідей сучасної філософії освіти. Актуальні проблеми науки про дитинство. Збірник тез учасників Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих учених, присвячена 75-річчю Рівненського державного гуманітарного університету (Рівне, 20 – 21 жовтня 2015)Рівне: РДГУ, 2015. С.154 – 157.
  11. Федорова Н.В. Становлення майбутнього вихователя в процесі гуманістичної взаємодії з викладачами. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Вінниця, 10-11 листопада  2015).  Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки, психології і мистецтв, 2015. С.414 – 418.
  12. Федорова Н.В. Вивчення особливостей організації гуманістичної взаємодії студентів з викладачами в процесі професійної підготовки. Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті педагогічних ідей Фрідріха Фребеля: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 26-28 березня 2014). Херсон: Херсонський державний університет, 2014. С. 148 – 150.
  13. Федорова Н.В. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя. Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ,
    11 квітня 2014). Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014.
    С.315 – 325.
  14. Федорова Н.В. Підготовка майбутнього фахівця в процесі гуманістичної педагогічної взаємодії. Дитинство. Освіта. Соціум. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених (Київ, 21 лютого 2013). Київ: Національний педагогічний університет імені
    М.П. Драгоманова, 2013. С.33 – 35.
  15. Федорова Н.В. Професійна підготовка майбутнього вчителя як гуманістична взаємодія педагогів та студентів. Педагогічні інновації у фаховій освіті. Збірник матеріалів Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (Ужгород, 20 грудня 2012). Ужгород: Закарпатський державний університет, 2012. С.211 – 215.
  16. Федорова Н.В. Технології підготовки педагогів до педагогічної взаємодії. Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти. Збірник тез учасників Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 4 – 5 травня, 2011). Херсон: Херсонський державний університет, 2011. С.374 – 380.

Інші публікації

  1. Федорова Н.В. Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». Випуск 17 (60). С.211 – 215.
  2. Федорова Н.В. Компоненти, критерії та показники сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Науково-методичний журнал «Логопедія». 2018. № 12. С. 111 – 119.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2021 р. – наукова робота здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Бартко М.М. на тему “ Відновлення зв’язного мовлення при динамічній формі афазії” посіла 1 місце та І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціальності 016 “Спеціальна освіта”.

Нагороди. Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за активну громадську і життєву позицію (2017), Почесними грамотами та подяками ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: основи образотворчого мистецтва з методикою керування зображувальною діяльністю дітей дошкільного віку, художня праця та основи дизайну дошкільників, образотворче мистецтво та трудове виховання з методикою дітей з особливими потребами, художня підготовка майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти, декоративна діяльність дошкільників, проблема інтересу до образотворчої діяльності.

Біографія:

Народилася у селі Дерно Ківерцівського району Волинської області.  У 1967 році закінчила з похвальною грамотою вісім класів Дернівської середньої школи. У 1970 році закінчила з відзнакою дошкільне відділення Луцького педагогічного училища.

Інформація про вищу освіту:

У 1974 році з відзнакою закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», захистивши дипломну роботу, яка в 1975 році експонувалася на Виставці досягнень народного господарства УРСР і СРСР, і нагороджена бронзовою медаллю.

З 1974 року працювала вихователем дошкільного навчального закладу №26 м. Рівного.  З грудня 1974 року працювала викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) РДПІ ім. Д.З.Мануїльського.. З 1981 по 1984 рік навчалась в аспірантурі при науково-дослідному інституті дошкільного виховання АПН СРСР в м. Москва. Паралельно займалася в заочному народному університеті мистецтв на факультеті станкового живопису і графіки. У 1985 році захистила кандидатську дисертацію. З 1985 по 1990 рік – старший викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної) РДПІ. У 1990 році присвоєно вчене звання доцента. З 1990 року доцент кафедри педагогіки і психології (дошкільної) Рівненського державного гуманітарного університету.

Стаж роботи: 45 років.

Кар’єрний ріст:

З 1981 по 1984 рік навчалася в аспірантурі НДІ дошкільного виховання АПН СРСР (м. Москва).

Дисертаційне дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Формування інтересу до зображувальної діяльності у дітей 5-7 років на заняттях в дитячому садку» (1985 р., науковий керівник – старший науковий співробітник лабораторії естетичного виховання НДІ дошкільного виховання АПН СРСР, к.п.н. Казакова Т.Г.).

Наукові та професійні досягнення:

Переможець конкурсу «Науковець року РДГУ - 2010» у номінації «Автор року» .

Участь у держбюджетних темах:

  1. Теоретичні основи оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в умовах реформи освіти (Держреєстрація № 0100U006649. Держоблік №0203U000125. 2000-2002 рр.).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Основи образотворчого мистецтва з методикою керування зображувальною діяльністю

Художня праця з основами дизайну

Образотворче мистецтво та трудове виховання з методикою

Автор понад 100 публікацій. Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Сухорукова Г. В., Дронова О.О., Голота Н.М., Янцур Л.А. Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі: підручник / за заг. ред. Г. В. Сухорукової. 4-тє видання, перер. та доп. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2019. 378 с. (авторський текст складає 68 с.)

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Янцур Л. А. Особливості методики проведення занять з образотворчої діяльності у групах із змішаним віковим складом. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Рівне: РДГУ, 2016. С.144-148.
  2. Янцур Л.А. Розвиток художніх видів діяльності дітей з різними освітніми потребами. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 14 (57). Рівне: РДГУ, 2016. С.151-154.
  3. Янцур Л.А. Інноваційно-пошукова робота педагога з методики образотворчої діяльності на різних етапах раннього і дошкільного дитинства. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти:зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17(60) Рівне: РДГУ, 2017. С.303-306.
  4. Янцур Л.А. Реалізація принципу гуманізації в навчанні дошкільників образотворчій діяльності. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 7 / Упоряд. О.Б. Петренко; ред. Кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 267-276.
  5. Янцур Л.А, Янцур М.С.. Формування у старших дошкільників інтересу до професійної діяльності дорослих. Інноватика у вихованні: збірник наукових праць. Випуск 10. Рівне: РДГУ, 2019. С. 299-304.
  6. Янцур Л.А., Ковтунович І.І. Педагогічні умови виховання у старших дошкільників інтересу до занять з художньої праці. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: Матеріали Других Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т.І. Поніманської. Рівне: О.Зень, 2019. С. 90-91.
  7. Янцур Л.А., Сивенко Н.Ф. Педагогічні умови організації декоративної діяльності старших дошкільників за мотивами українських народних промислів. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти:Матеріали Других Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т.І. Поніманської. Рівне: О.Зень, 2019. С. 164-166.
  8. Янцур Л.А., Петровець В.Р. Особливості організації спільної роботи вихователя і батьків в навчанні дошкільників образотворчої діяльності. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: Матеріали Других Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т.І Поніманської. Рівне: О.Зень, 2019.

Офіційний опонент дисертаційного дослідження Кавиліної Ганни Костянтинівни на тему «Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з дітьми різновікових груп дошкільних навчальних закладів» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, спеціалізована вчена рада Д 41.053.01 у Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» (Одеса, грудень, 2015 р.).

Нагороди.

Нагороджена бронзовою медаллю ВДНГ СРСР від 09. 12. 1976 р., Знаком «Відмінник освіти України» від 27. 09.2001р., Грамотою Національної Академії педагогічних наук України (2015), Почесними грамотами та подяками ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: спеціальна педагогіка і психологія, олігофренопедагогіка, афазіологія, професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальної освіти.

Біографія:

Народилася у смт. Клевань-2 Рівненського району, Рівненської області. У 1978 році закінчила середню школу №2  смт. Клевань Рівненського району, Рівненської області.

Інформація про вищу освіту:

У 1987 році закінчила Луцький  державний педагогічний інститут імені Лесі Українки за спеціальністю «Російська мова і література».

З 1984 року працювала вихователем Клеванської допоміжної школи-інтернат. З 1988 по 1999 рік  працювала вчителем початкових класів у Клеванській допоміжній школі-інтернат, за сумісництвом – вчителем-логопедом в Клеванській середній школі №2.

З 1989 по 1992 рік навчалась в Кам’янець-Подільському державному педагогічному університеті імені В.П. Затонського на дефектологічному факультеті.

З 1999 по 2012 рік працювала вчителем-логопедом у Рівненському навчально-реабілітаційному центрі «Особлива дитина», за сумісництвом – викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) РДГУ.

 З 2012 по 2015 рік – старший викладач кафедри педагогіки (дошкільної та корекційної) РДГУ. У 2016 році захистила кандидатську дисертацію.

З 2015 по 2020 працювала на посаді доцента у Рівненському державному гуманітарному університеті.

Стаж роботи: 37 роки.

Кар’єрний ріст:

З 2015 по 2016 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. У 2016 році захистила кандидатську дисертацію (листопад 2016 р.), диплом ДК № 041426, на підставі рішення Атестаційної колегії від 28 лютого 2017 року, дата видачі 28.02.2017 р., спеціальність (13.00.04) теорія і методика професійної освіти.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів» (листопад 2016 р.), диплом ДК № 041426, на підставі рішення Атестаційної колегії від 28 лютого 2017 року, дата видачі 28.02.2017р., спеціальність (13.00.04) теорія і методика професійної освіти (науковий керівник – професор Дичківська Ілона Миколаївна).

Наукові та професійні досягнення:

Вчитель-методист, вчитель-логопед вищої категорії.

Одержання сертифіката В2 (24.04.2019 р.) на знання польської мови.

Керівник Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2012  – керівництво групою студентів спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія»  по здійсненню волонтерської та тьютерської діяльності у ГО інвалідів з дитинства «Передзвін» (проведення практикумів та консультацій для батьків дітей з особливими потребами, тематичних вечорів, свят, конкурсів, благодійних акцій, супровід під час екскурсій тощо).

З 2017 року  – керівництво групою студентів спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія» (проведення логопедичних занять, практикумів для дітей з особливими потребами) у  Центрі розвитку дитини «Теді-Р», м. Рівне (філіал кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Поніманської Т.І.).

З 2012 –  співпраця з дошкільним навчальним закладом № 40 проводилася у рамках роботи лабораторії консалтингу спеціальної освіти, створеної  при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Поніманської Т.І. (консультування з приводу організації освітнього процесу в ЗДО, педагогічні ради, семінари-практикуми, база для проведення лабораторних занять).

З 2017  співпраця з фундацією «Порта-Віта» (Польща, м. Пьотркув-Трибунальський).

Участь у держбюджетних темах:

  1. Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти (2013-2014 рр.).
  2. Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі (2015-2016 рр.). 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Логопедія

Логопедія з методикою

Практикум з логопедії

Методика викладання логопедії

Діагностика та корекційна допомога дітям з особливими освітніми потребами

 

Автор понад 30 публікацій.  Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. KosarievaG., Pavlyuk Т., Fedorova N. Training of future speech therapists to work with children of preschoolage with special needs mon the basis of humanistic ideas of tolerance. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part IІ. Warsaw: BMTEridaSp. z o.o, 2019.  Р. 357–371.
  2. Дичківська І.М., Косарєва Г.М. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами в умовах інклюзії. Монографія. Рівне: Видавець О. Зень, 2019. 252 с.
  3. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  4. Косарєва Г.М.Формування професійної компетентності вчителя- логопеда в інклюзивному освітньому середовищі. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 136-150.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Косарєва Г. М. Структура толерантного ставлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дітей з особливими потребами. Науковий часопис : збірник наукових праць національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 27. Київ : НПУ, 2015.  С. 78–84.
  2. Косарєва Г. М. Виявлення структури толерантного ставлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дітей з особливими потребами. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13(56).Рівне : РДГУ, 2016. С. 99–10.
  3. Косарєва Г. М. Педагогічна толерантність як характеристика професійної діяльності вихователя. Матеріали 1 Міжнародної науково-практичної конференції. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика.. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2016. С. 372379.
  4. Косарєва Г. М. Діагностика сформованості мотиваційно-ціннісного компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів. Молодийвчений. Вип. 3 (30). Херсон, 2016. С. 394–397(Index Copernicus, OAJICiteFactorResearch Bible, Scholar Google).
  5. Косарєва Г. М. Ґенеза і розвиток ідей толерантності в історії науки та суспільній свідомості. Людина віртуальна: нові горизонти: зб. Наукових праць Частина 2.  / за заг. ред. д.філос.н. Журби М.А. Монреаль: СРМ «АSF»,  2017. С. 31–34 (ScientificIndexingServices).
  6. Косарєва Г. М. Діагностика сформованості когнітивного компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Вип.уск 13 (56). Рівне : РДГУ, 2017. С. 99–103.
  7. Косарєва Г. М. Проблема виховання толерантності у майбутніх логопедів. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Інноватика у вихованні. Вип. 7. Том 1 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н.  та ін.  Рівне : РДГУ, 2018. 315 с.
  8. Косарєва Г. М., Руденко Н. В. Аналіз сформованості поведінкового  компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Інноватика у вихованні: Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський  університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України / гол. ред. В.М. Лабунець В.М.. Випуск 24 (1-2018). Ч.1.  Кам’янець-Подільський, 2018.  360 с.
  9. Косарєва Г.М. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх логопедів. Інноватика у вихованні : зб.наук. пр. Вип.10./ упоряд. О.Б. Петренко; ред..кол.: О.Б. Петренко, Л.Р.Сойчук, Т.С.Ціпан та ін.  Рівне : РДГУ, 2019. С. 176–183.
  10. Косарєва Г. М. Диференційна діагностика дітей  з аутистичним спектром розладів. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: Матеріали П Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т.І. Поніманської. Рівне : Видавець О. Зень, 2019. С.  99–101.

12.KosarievaG., Pavlyuk Т., Fedorova N. Raining of future speech therapists to work with children of preschoolage with special needs mon the basis of humanistic ideas of tolerance. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part IІ. Warsaw: BMTEridaSp. z o.o, 2019.  Р. 357–371.

  1. Косарєва Г.М. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх логопедів.Інноватика у вихованні :  зб. наук. пр. Вип. 10. Рівне : РДГУ, 2019. С. 176–182.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2018 р. – наукова робота студентки Мельничук Анастасія  на тему «Толерантне ставлення вихователів до дітей з особливими потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти» посіла ІІ місце на І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Спеціальна освіта»  МАН у  м. Київ.  

Нагороди. Почесною грамотою Рівненського міського виконавчого комітету Управління освіти за творчу працю на ниві освіти, вагомий внесок у справу виховання підростаючого покоління (2006), Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за ефективну корекційну роботу, високий рівень професіоналізму, вагомий внесок у становлення і розвиток спеціальної освіти Рівного (2009), Почесною грамотою Рівненського міського виконавчого комітету за високий  професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток корекційно-розвивального процесу та з нагоди Дня логопеда (2011), Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за активну життєву і громадську позицію, чуйне ставлення до людей з особливими потребами та з нагоди Міжнародного дня інвалідів (2017), Почесною грамотою ректорату Рівненського державного гуманітарного університету за підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу наукових робіт та з нагоди професійного свята науковців – Дня науки (2018), Почесною грамотою ректорату Рівненського державного гуманітарного університету за сумлінну працю та вагомі досягнення у навчальній, науковій і виховній роботі, активну громадську діяльність (2019), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2019), Почесними грамотами та подяками ГО «Спілки інвалідів з дитинства «Передзвін».

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: педагогічна аксіологія, професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти.

Біографія:

Народилася 09 листопада 1982 року в м.Рівне. У 1988р. була прийнята в перший клас загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №25 м.Рівне, яку закінчила у 2000 році та отримала атестат про повну загальну середню освіту. З 1990 по 1997 роки навчалася у Рівненській дитячій музичній школі №1 ім.М. Лисенка по класу скрипки.

Інформація про вищу освіту:

У вересні 2000 року зарахована на перший курс Рівненського державного гуманітарного університету на спеціальність «Дошкільне виховання, практична психологія» на денну форму навчання. У 2005році закінчила повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку, практичного психолога у закладах освіти і отримала диплом спеціаліста з відзнакою. З 2005року навчалася у денній магістратурі Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю «Дошкільне виховання», яку закінчила у 2006 році та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки, психології і методик дошкільного виховання у вищих навчальних закладах і отримала диплом магістра з відзнакою. У 2006 році була переможцем Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Дошкільне виховання» та отримала диплом ІІІ ступеня.

Стаж роботи: 13 роки.

Кар’єрний ріст:

У листопаді 2009 року зарахована на перший курс стаціонарної аспірантури Рівненького державного гуманітарного університету, яку закінчила у жовтні 2012 року.

У березні 2015 року захистила кандидатську дисертацію та отримала диплом кандидата педагогічних наук.

У грудні 2018 року отримала диплом доцента.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Формування пріоритетних педагогічних цінностей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів» (2015 р., науковий керівник – професор Поніманська Тамара Іллівна).

Наукові та професійні досягнення:

Член Лабораторії консалтингу дошкільної освіти при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (Наказ РДГУ № 231 осн/д від 28.12.2011 «Про створення лабораторії консалтингу»).

Учасник роботи навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»).

У 2017 році опублікувала наукову публікацію у періодичному виданні, яке включено до наукометричної бази Web of Science Core Collection («Зміст фахової підготовки майбутнього вихователя: аксіологічний підхід»).

У 2018 році отримала сертифікат № 163UA5527ADF про здачу екзамену з англійської мови на ступінь B2 від 29.06.2018 р.

З 2019 року – член осередку в Рівненській області ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

Гарант освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «бакалавр».

З 2019 року – член редакційної колегії журналу «Інноватика у вихованні», включеного до переліку наукових фахових видань України.

Участь у держбюджетних темах:

  1. Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів (2009 – 2010 рр.).
  2. Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи в інноваційних дошкільних навчальних закладах (2011 – 2012 рр.).
  3. Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти (2013-2014 рр.).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Педагогіка дошкільна

Педагогіка раннього дитинства

Теорія та методика співпраці з родинами

Педагогічне партнерство з різними соціальними інститутами

Імідж закладу дошкільної освіти

Автор понад 50 публікацій.  Основні публікації:

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Падалка О.І. Формування педагогічних цінностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі професійно-педагогічної підготовки. Оновлення змісту, форм та методів навчання  і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54). Рівне: РДГУ, 2015. С. 153 –156.
  2. Падалка О.І. Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Педагогіка. 2015. № 9. С. 147-151.
  3. Падалка О.І. Взаємини дітей дошкільного віку з різними освітніми можливостями у процесі спільного навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання  і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Рівне: РДГУ, 2016. С. 107 –110.
  4. Падалка О.І. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». Ніжин: НДУ ім.М.Гоголя, 2016. № 1. С. 209-213
  5. Падалка О.І. Рефлексивний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. Випуск 1(16). Мелітополь, 2016. С. 106-110
  6. Падалка О.І. Спецкурс «Педагогічна аксіологія» як засіб формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр. / Київ.ун-т ім.Б.Грінченка, 2016. № 26. С. 83-87
  7. Падалка О.І. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи. Неперервна освіта: теорія і практика.  Випуск 1-2.  С. 71-74
  8. Падалка О.І. Мотиваційний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Вип. 22 (1-2017). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2017. С. 200-204
  9. Падалка О.І. Когнітивний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. Оновлення змісту, форм та методів навчання  і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 17 (60). Рівне: РДГУ, 2017. С. 208-211
  10. Падалка О.І. Зміст фахової підготовки майбутнього вихователя: аксіологічний підхід. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Педагогіка. 2017. № 12. С. 202-207
  11. Падалка О.І. Ідеї Тамари Поніманської у підготовці майбутнього вихователя до гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип. 7 Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко. Рівне: РДГУ, 2018. С. 189-195
  12. Шадюк О.І. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх вихователів засобами поетичного слова. Науковий вісник Кременеського обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка: ВЦ КОГПІ ім. Тараса Шевченка, 2018.  Вип. 10. С. 171-178
  13. Шадюк О.І. Аксіологічні особливості підготовки майбутнього педагога до інклюзивної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал/ голов. ред. А. А. Сбруюва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. № 3 (87).  С. 106-116.

Офіційний опонент дисертаційного дослідження Швець О.В. на тему «Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності», спеціалізована вчена рада Д 47.053.01 у Рівненському державному гуманітарному університеті (Рівне, грудень, 2018). 

Рецензент разової спеціалізованої вченої ради Рівненського державного гуманітарного університету по захисту дисертації Таргоній І.В. на тему: «Формування толерантності студентів педагогічних коледжів у позааудиторній діяльності» (Рівне, травень 2020р.)

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2017 рік – студента магістратури Марчук Тетяна зайняла перше місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт.

2017 р. – студентка Стельмах М. посіла 1 місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з дошкільної освіти у Рівненському державному гуманітарному університеті.

2018 р. – студентка Мусійчук Т. посіла 1 місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з дошкільної освіти у Рівненському державному гуманітарному університеті.

2019 р. – студентка Блищик А. посіла 1 місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт.

Нагороди.

Нагороджена Почесною грамотою Рівненського державного гуманітарного університету «з нагоди Міжнародного жіночого дня 8 березня» (2016), Грамотою Рівненського державного гуманітарного університету «Науковець РДГУ – 2015» (2016), Почесною грамотою Рівненського державного гуманітарного університету «за підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт» (2017), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації управління освіти і науки «з нагоди професійного свята – Дня науки» (2018), Почесною грамотою Рівненського державного гуманітарного університету «за підготовку переможця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт» (2019).

Back to top