доктор педагогічних наук, професор

Народилась 10 вересня 1978 року в с. Дерев’яне Рівненського району Рівненської області, в сім’ї вчителів.

Після закінчення із золотою медаллю Клеванської середньої школи № 1 вступила до Рівненського державного гуманітарного університету. В 2000 році отримала диплом спеціаліста з відзнакою та кваліфікацію «вчитель математики».

Впродовж 1997–2012 років працювала на посадах вчителя математики, фізики, хімії, біології у санаторній школі, професійно-технічному ліцеї, загальноосвітній школі.

В 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.

З 2011 року викладач (за сумісництвом), старший викладач, доцент, професор Рівненського державного гуманітарного університету. Заступник завідувача кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки із наукової роботи; гарант освітньої програми спеціальності 015 Професійна освіта (Охорона праці); керівник науково-дослідної теми 0122U000517 Технології формування загальнотехнічної та працеохоронної компетентностей здобувачів вищої освіти; керівник гуртка «Безпека життєдіяльності та охорона праці»; організатор щорічного Конкурсу студентських стіннівок і презентацій до Всесвітнього дня охорони праці; керівник проєкту «Здоров’я та безпека через просвіту».

В 2021 році захистила докторську дисертацію на тему «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

З 2023 року дійсний член Асоціації міжнародного освітнього та наукового співробітництва.

Почесна грамота РДГУ (2019 рік). Диплом наукового керівника дипломанта Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді «Мій рідний край» (2019 рік). Грамота департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2022 рік).

Сфера наукових інтересів: основи безпечного та здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичні засади викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти.

Автор більше 150 наукових та навчально-методичних публікацій.

Основні публікації за останні роки:

  1. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  2. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS 
  3. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk , Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence   of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science
  4. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–
  5. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  6. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–
  7. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–
  8. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  9. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–
  10. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  11. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–
  12. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  13. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–
  14. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–
  15. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–
  16. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–
  17. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–
  18. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–
  19. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  20. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–
  21. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.

Посада: старший лаборант кафедри філософії

Контакти

Адреса Рівне, вул. Пластова 31, корпус  №5, каб.218

Телефон:  0955256033

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сілкова Ельвіра Орестівна - старший викладач кафедри математики з методикою викладання.

Навчалася і закінчила Рівненський педагогічний інститут ім. Д.З.Мануїльського. Працювала в школі вчителем початкових класів. З 2000 року працює на кафедрі математики з методикою викладання в РДГУ.

Викладає методику навчання математики на педагогічному факультеті денної та заочної форми навчання.

кандидат педагогічних наук, доцент

У 2001 році з відзнакою закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Трудове навчання та фізика» (диплом РВ №17036996).

1999-2000 рік працював вчителем фізики та астрономії у ЗОШ №9 м.Рівне.

З 2001 року працював старшим викладачем кафедри загальнотехнічних дисциплін і технологій Рівненського державного гуманітарного університету (викладав дисципліни «Технічна механіка», «Машинознавство», «Деталі машин», «Теплотехніка»).

2001-2003 рік за сумісництвом працював вчителем фізики, астрономії та основ безпеки життєдіяльності у Котівській загальноосвітній школі І-ІІІст. Рівненського району.

2004-2007 рік навчання в аспірантурі Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова (кафедра трудового навчання та креслення).

З 2008 року є членом лабораторії на громадських засадах «Сучасний урок» РДГУ.

2009 рік – захистив кандидатську дисертацію на тему «Формування художньо-конструкторських знань та умінь учнів старших класів у процесі трудової підготовки» зі спеціальності 13.00.02 «теорія і методика трудового навчання» (науковий керівник – проф. Н.Т.Тверезовська) (Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка).

У 2009 році рішенням президії Вищої атестаційної комісії України від 16 грудня 2009 року (протокол №58-06/6) присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 «теорія і методика трудового навчання» (диплом ДК №056534).

З 2009 року викладає технічну механіку, опір матеріалів, основи техніки та технологій, безпеку життєдіяльності, основи охорони праці, охорону праці в галузі, цивільний захист на кафедрі загальнотехнічних дисциплін та технологій.

У 2010 році пройшов навчання для викладачів за програмою з охорони праці вищих навчальних закладів та навчальних центрів і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки у Головному навчально-методичному центрі Держгірпромнагляду України (м. Київ).

З 2010 року є членом Всеукраїнської асоціації наукових і практичних працівників технологічної освіти, а з грудня 2012 року – секретарем Всеукраїнської асоціації наукових і практичних працівників технологічної освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

2011 рік – отримав вчене звання доцента кафедри загальнотехнічних дисциплін і технологій (протокол №2/02-D).

2011 рік – за сумлінну працю, вагомі досягнення у навчальній. Науковій і виховній роботі, активну громадську діяльність та з нагоди Дня працівника освіти нагороджений грамотою (27 вересня 2011р. №0490).

У 2013 році пройшов курси із надання першої невідкладної допомоги при Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (м.Рівне).

У 2013 навчальному році пройшов місячне стажування у Рівненському інституті слов’янознавства Київського славістичного університету на кафедрі економіки та маркетингу.

2015-2018 роки – член журі ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Трудове навчання» (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини).

У 2016-2017 навчальному році пройшов 6-місячне стажування (підвищення кваліфікації) у Навчально-науковому інституті післядипломної освіти Національного університету водного господарства та природокористування зі спеціальностей «Основи охорони праці», «Охорона праці в галузі», «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист»  (м. Рівне) (свідоцтво 12СПВ 160326).

2017-2020 р. – керівник науково-дослідницьких учнівських робіт Малої академії наук, де учні на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт здобули: 2018р. – ІІІ місце, 2019р. – ІІ місце, 2020р. – ІІІ місце.

Автор понад 50 наукових та методичних публікацій, учасник конференцій різних рівнів.

Коло наукових інтересів: теорія конструктивного інтелекту; психологія особистісних конструктів; креативний потенціал особистості; предметно-перетворювальна діяльністю на засадах краси та культуродоцільності.

Приймак Ольга Петрівна - випускниця фізико-математичного факультету Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануїльського. Після трьох років роботи вчителем математики почала працювати асистентом на кафедрі математики РДПІ, пізніш на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедр природничих і математичних дисциплін початкового навчання математики з методикою викладання РДПІ (РДГУ).

У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук. Напрям наукової діяльності – формування загально навчальних умінь та навичок учнів початкових класів на уроках математики. Має понад 50 наукових праць та навчально-методичних посібників для студентів.

Back to top