Доцент кафедри практики англійської мови та методики викладання філологічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету Алла Фрідріх виграла науковий грант американсько-польського культурно-освітнього фонду Костюшко “Freedom starts with your mind” (“Свобода починається з розуму”) (Варшава, Польща, 2022).

Завдячуючи підтримці Варшавського університету, а саме Інституту англійських студій, наукове дослідження поставило за мету дослідити досвід і адаптацію українських студентів з різними освітніми та мовленнєвими рівнями, які прибули після 24.02.2022. Серед інших проблемних питань увагу буде зосереджено на соціально-емоційних станах, лінгвістичній підтримці та викликах.

Висновки цього проекту можуть мати наслідки для передового досвіду підтримки прибуття біженців в освітньому середовищі, запобігання мовним бар’єрам, а також формування політики на різних рівнях: мікро-, мезо- та макрорівні.

Вітаємо студентську спільноту університету з виходом чергового випуску збірника наукових матеріалів здобувачів вищої освіти «СТУДЕНТСЬКИЙ ДАЙДЖЕСТ» (Упорядники: проф. Павелків Р. В., проф. Корчакова Н. В.)
Прагнучи внести свій вклад у наближення перемоги, студенти психолого-природничого та педагогічного факультетів презентували у збірнику не лише свої наукові доробки, а й запропонували маленький дарунок для дітей. Вперше у часописі було вміщено матеріали літературного креативного пошуку. У розділі «СТУДЕНТСЬКИЙ ДАРУНОК УКРАЇНСЬКИМ ДІТЯМ» вміщено авторські казки, які спрямовані на підтримку малечі у цей нелегкий час. 
Відповідаючи на виклики сьогодення, кафедра вікової та педагогічної психології, як ініціатор і організатор випуску, спрямувала зусилля молоді на розвиток не лише професійного та наукового потенціалу, а й активної життєвої просоціальної позиції.
Визнання усім дописувачам збірника, пошана їх керівникам!

Цього року вступникам під час подання заяв треба обов'язково додавати мотиваційні листи. Відповіді на основні запитання про них підготувало Державне підприємство «Інфоресурс». 

  • Мотиваційні листи потрібно відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти? 

Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв».

Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для невеликої категорії вступників).

Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронні скриньки приймальних комісій закладів освіти.

В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти видруковує Приймальна комісія.

  • Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. Зараз це доступно для вступників на основі БСО (9-ти класів).

Для вступників до закладів вищої освіти на основі ПЗСО (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 29 липня (до закладів ФПО – з 14 липня). Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

В електронному кабінеті блок: Подання заяв-Результати випробувань-Внести текст мотиваційного листа

  • Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-Документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

  • Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.

  • Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти у своїх Правилах приймання документів. Радимо з ними обов'язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів.

  • Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 тис. символів. Водночас вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.

Наприклад, вимога закладу освіти: обсяг листа – не менше як 200 і не більше як 600 слів. 

Радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядає приймальна комісія та враховує під час формування рейтингового списку вступників. 

За матеріалами сайту https://mon.gov.ua/.

Докторка історичних наук, професорка кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва художньо-педагогічного факультету РДГУ Руслана Миколаївна Шеретюк виграла науковий грант – Стипендію Фонду імені Королеви Ядвіги Ягеллонського університету на 2022/2023 навчальний рік (Краків, Республіка Польща). Такої відзнаки викладачка РДГУ удостоїлася вдруге поспіль.

У Кракові Руслана Шеретюк буде працювати над науковим проєктом «Культурно-мистецький фронт: Підтримка польськими митцями України в російсько-українській війні 2022 р.». Адекватно реагуючи на сучасні виклики, Польща надає Україні безпрецедентну гуманітарну допомогу. Водночас вона активно лобіює інтереси України  на політичній арені, а також допомагає військовим озброєнням. Не менш потужною є її солідарність з Україною в культурній царині: широке коло мистецьких подій і творів авторства польських художників (іконопис, станковий живопис, плакат, вуличне мистецтво) є цьому яскравим підтвердженням. Відтак, саме цю проблематику буде досліджувати професорка.

10 липня 2022 року психолого-природничий факультет РДГУ у особі декана професора Павелківа Віталія Романовича, доцента Сторож Олени Василівни і наших випускниць бакалаврів - Аміни Черухи і Юлії Біль прийняли участь у всеукраїнському заході :

ВІДКРИТІ УРОКИ ФУТБОЛУ / OPEN FUN FOOTBALL SCHOOLS

Загальна мета проєкту «Відкриті уроки футболу» — сприяти захисту дітей ВПО, дітей без супроводу, дітей-сиріт та інших незахищених дітей, які постраждали від війни та були вимушені переселитися на Західну Україну (на разі проєкт реалізуватиметься у 7 регіонах – Закарпатській, Івано-Франківській, Львівській, Рівненській, Тернопільській, Хмельницькій і Чернівецькій областях).

Нами було проведено: психологічні ігри, кризове консультування, емоційне розвантаження, арт-терапія з учасниками футбольних навчань, особливо з дітьми ВПО.

Вікова категорія дітей представлена у межах від 6 до 14 років. Майже всі діти-учасники даного заходу професійно займаються футболом і з великою мотивацією приймали участь у запропонованій психологічній підтримці і психологічному розвантаженні.

Особливо "на ура" приймалася, молодими спортсменами, психологічна бесіда і арт-терапія. 

Психологічна культура і допомога є важливою запорукою здорової нації і особливо здорових майбутніх спортсменів. Україна понад усе і молоді спортсмени - це сила, мужність і гордість України!

Психолого-природничий факультет РДГУ завжди стоїть на засадах психологічної, соціальної, екологічної і реабілітаційної підтримки сучасної молоді!!

Також важливо виразити велику подяку організаціям, які підтримали Чудовий і Сміливий захід - ВІДКРИТІ УРОКИ ФУТБОЛУ -

Координаційний штаб УАФ

Українська асоціація футболу 

Рівненська обласна асоціація футболу 

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Виконавчого комітету Рівненської міської ради

Дитячо-юнацька спортивна школа з футболу "Верес"

Футбольна академія "Лідер".

І велика подяка регіональним координаторам проекту від обласних асоціацій футболу Тарасу Кир'янчуку і Олегу Кучеру!

          

Студенти психолого-природничого факультету не лише старанно навчаються, а й завойовують Олімпійські вершини! Володимир Кушнір - чемпіон Кубку Європи з фрістайлу, а також першокурсник спеціальності Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).
Володимир розповів нам тонкощі та цікавинки свого спортивного життя.
✓ Як давно ти займаєшся цим видом спорту?
-Займаюсь з 6-ти років. До 11 років тренувався лише в залі, гімнастика, фізичні навантаження. В 11 вперше став на лижі, в 13 зробив своє перше сальто з трампліну.
✓ Що тобі найбільше подобається в цьому виді спорту?
-Найбільше подобається саме виліт з трампліну та відчуття польоту в повітрі. Також подобається коли переборюю себе перед новими стрибками та висотами і адреналін який грає в мені.
✓ Як ти взагалі прийшов до цього спорту?
-Мене привели батьки і спочатку взагалі думали, що це гімнастика і вже пізніше дізналися про те, що це фрістайл. Проте мені завжди подобалось.
✓ Які змагання запам’ятались найбільше?
-В Фінляндії, кубок Європи, в цих змаганнях я вперше зробив стрибок з потрійним сальто та отримав високі оцінки.
✓ Якою була твою перша нагорода?
-Це була медаль за обласні змагання серед юнаків.
✓ Якою була перша важлива та серйозна нагорода?
-Рік тому, кубок Європи, загальний залік 3 місце.
✓ Яка з твоїх нагород є найціннішою для тебе?
-Цього року я отримав перше місце на кубку Європи, тому на даному етапі, ця нагорода є найціннішою.
✓ Який твій особистий рекорд?
-115 балів за потрійне сальто з трьома оборотами.
✓ Якими були твої крайні змагання?
-В Італії, юніорський чемпіонат світу. В індивідуальних змагання посів 5 місце. Загалом з командою ми зайняли 4 місце.
✓ Скільки часу в тебе займають тренування?
-В Рівному 6 днів на тиждень тренування по 3-4 год. На зборах ми тренуємося 4 дні і один вихідний, але там тренування майже цілий день з невеликими перервами.
✓ Як зараз в світі відносяться до спортсменів з України?
-Відчувається велика підтримка. Коли ми нещодавно були на зборі в Швейцарії, нам дуже допомагали з організацією тренувань і всім необхідним.
✓ Яке в тебе хоббі, або що тобі подобається робити у вільний час?
-Іноді люблю грати в комп’ютерні ігри з друзями, також подобається хокей.
✓ Як ти відпочиваєш від тренувань? Чи маєш улюблений вид відпочинку?
-Якщо це на зборах то з командою ми зазвичай їздимо по цікавих місцях, на екскурсії. Вдома намагаюсь більше часу проводити з рідними та друзями.
✓ Можеш розповісти якусь історію зі свого спортивного життя?
-Наш вид спорту дуже залежить від погодних умов, мінімальні опади чи навіть вітер грають важливу роль. Перед тренуванням ми зазвичай робимо наїзди на трамплін, щоб відчути особливості сьогоднішнього трампліну. В той день я вирішив не робити ці наїзди і не розумів яка ситуація на транзиті між трампліном та спуском. Коли я почав їхати на стрибок, через великий лід, лижа пішла в сторону і я вилетів прямо на лікаря казахської команди. Звичайно потім вибачився та подякував, бо завдяки ньому не вилетів далі за межі спуску.
✓ Як ти вирішив стати вчителем біології?
-Взагалі біологія мені подобалась ще в школі, а ще в моїй в сім’ї з біологією пов’язані професії рідних, тому обрав таку спеціальність.
✓ До яких наступних змагань ти готуєшся?
-В цьому році чемпіонат світу і ми плануємо в ньому дебютувати та посісти хороше місце.
Бажаємо тобі удачі та нових, ще більших перемог!

Back to top