Шановні студенти та майбутні вступники України!

Запрошуємо Вас взяти участь у соціальній програмі "Scholarship".

Головний приз - гранти (стипендія) на сплату року навчання в українському ЗВО.

На разі відкрито 7 номінацій: 

17 000 грн. -  https://kyiv.repair/soczialnaya-programma-scolarship-ot-scz-kiev-remont.html;

21 500 грн. -  https://nadomu.kiev.ua/start-programmyi-scholarship-ot-kompanii-remont-na-domu.html;

20 000 грн. -  https://renix.com.ua/scholarship/;

44 000 грн. -  https://www.lumident.kiev.ua/sotsialnaja-programma-scholarship;

30 000 грн. -  https://i-fix.ua/education/;

18 000 грн. -  https://seoquick.com.ua/scholarship-ua/;

500   EUR   -  https://wellcoinpay.com/scholarship-program/;

Участь у соціальній програмі "Scholarship" повністю безкоштовна. 

За умовами програми кошти гранту покривають оплату навчання у всіх ЗВО України (приватних та державних).

Ми прагнемо знайти талановитих молодих спеціалістів та чекаємо Ваших заявок!

За більш детальною інформацією звертайтесь до Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами: тел. +380 68 959 88 76; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 239 від 25 березня 2020 року «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» із змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів № 215 від 16 березня 2020 року загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно.

Відповідно, усі заклади освіти незалежно від форми власності та сфери управління мають продовжити карантинні заходи до відповідного терміну.

Нагадаємо, що з 23 березня 2020 року для сторонніх осіб доступ до будівель Рівненського державного гуманітарного університету (всі навчальні корпуси та гуртожитки) тимчасово обмежено. В приміщеннях університету проводиться санітарна обробка місць загального користування, регулярне вологе прибирання, провітрювання приміщень та очищення твердих поверхонь та дверних ручок антисептичними засобами, згідно затвердженого графіку чергування прибиральників.

На час дії карантину прийом вхідної кореспонденції здійснюється через засоби поштового, електронного та телефонного зв’язку. Рекомендуємо для зворотного зв’язку залишати свій контактний номер телефону, поштову та електронну адресу.

Керівництво університету наголошує на необхідності максимальної мінімізації особистої комунікації працівників в процесі виконання посадових обов’язків та налагодження співпраці між останніми за допомогою електронних засобів зв’язку.

Також пропонуємо ознайомитись з двома сценаріями завершення навчального року, проведення зовнішнього незалежного оцінювання та вступної кампанії, розробленими Міністерством освіти і науки України - https://mon.gov.ua/ua/news/dva-scenariyi-rozvitku-podij-skilki-trivatime-navchalnij-rik-dati-zno-ta-yak-vidbuvatimetsya-vstup.

В умовах продовження карантину виникла потреба повноцінно реалізувати «ПОЛОЖЕННЯ про впровадження змішаного навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті», яке введено в дію рішенням Вченої ради Рівненського державного гуманітарного університету від 31 жовтня 2019 р. (Протокол № 9).

Під змішаним навчанням розуміється цілеспрямований процес формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей  здобувачів вищої освіти за відповідною освітньою програмою в умовах інтеграції аудиторної та позааудиторної навчальної діяльності суб’єктів освітнього процесу на основі взаємного доповнення технологій традиційного та електронного навчання, що передбачає елемент самоконтролю здобувачами вищої освіти часу, місця, маршруту і темпу під час автономного та онлайн- навчання.

Метою впровадження змішаного навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті є:

  • підвищення якості навчання за рахунок оновлення змісту навчання та застосування сучасних інформаційно-комунікаційних та інноваційних освітніх технологій, у тому числі особистісно-орієнтованого підходу до процесу здобуття знань;
  • забезпечення вільного доступу студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання до освітніх ресурсів науково-педагогічних працівників Рівненського державного гуманітарного університету;
  • сприяння подальшому самостійному навчанню протягом життя;
  • забезпечення систематичного моніторингу якості освіти.

Змішане навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті підтримується протягом усього навчального року та містить дистанційні та очні періоди.

Дистанційний період для студентів денної форми навчання, за потреби, визначається проректором з навчально-виховної роботи та затверджується наказом по університету. Студенти денної форми навчання, які навчаються за індивідуальним навчальним планом або перебувають на вільному відвідуванні, чи як зараз, на карантині, зобов’язані вивчати семестрові дисципліни дистанційно. При цьому дистанційний період навчання для таких студентів триває від початку навчання, до початку екзаменаційної сесії, а для студентів заочної форми навчання - передбачений у період між настановчими та екзаменаційними сесіями.

Під час дистанційного періоду студенти послідовно опановують певні дисципліни, навчаючись у електронних навчальних курсах під керівництвом ведучого викладача. Студенти приймають участь у заняттях синхронної та асинхронної взаємодії, семінарах, практичних заняттях, консультаціях відповідно до розкладу занять та запланованих видів діяльності.

Змішане навчання в Рівненському державному гуманітарному університеті ґрунтується на використанні технологій дистанційного навчання для забезпечення освітньої діяльності на денній та заочній формах навчання.

Основною складовою інформаційного забезпечення змішаного навчання є електронні навчальні курси, розроблені на базі LMS/CMS Moodle (англ. Learning/Course Management Systems) – системи керування навчанням/курсом, яка розроблена на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій і розповсюджується безкоштовно за принципами ліцензії GNU General Public License.

Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики ще з 2013 року розпочала пробне використання цієї платформи і на сьогодні має понад 40 повноцінних розроблених дистанційних курсів, на яких сьогодні й навчаються студенти факультету математики та інформатики, а також факультетів, які вивчають дисципліни інформатичного спрямування. Найбільша динаміка росту розроблених курсів спостерігалася у 2018 році, коли ми розробили і провели тренінг "Створення дистанційних курсів на платформі Moodle" (тренери: проф. Войтович І.С., доц. Музичук К.П.).

Як показав досвід попередніх років організації самостійної роботи студентів та впровадження елементів дистанційного навчання у нашому університеті можливе використання й інших сервісів з цією метою. Зокрема:

  • віртуальних дисків, які ще в 2014 році були створені для кожної кафедри в домені edu.ua і до сьогодні використовуються багатьма при організації індивідуальної та самостійної роботи студентів; при цьому слід використовувати додаткові сервіси для комунікації зі студентами, щоб вони мали змогу здати роботи, а викладачі їх перевірити;
  • платформ дистанційного навчання, які вже наповнені освітнім контентом, а залишається отримати лише доступ до них. Так, в мовах карантину більшість з них відкриті для запису та навчання. Зокрема, ми отримали доступ до Coursera, Prometheus та інших. У цьому випадку ми бачимо, що студент зареєструвався на той чи інший курс, однак його результат побачимо лише тоді, коли він успішно здасть підсумковий тест з курсу (а це понад 80% правильних відповідей);
  • відкритих освітніх ресурсів, які не передбачають жодної реєстрації та здебільшого не містять елементів контролю за їх засвоєнням, які, однак, містять досить корисні матеріали;
  • платформ організації дистанційного навчання, що забезпечують можливість викладачу наповнювати свій освітній контент, доповнюючи його, за потреби, посиланнями на відкриті освітні ресурси, посиланнями на матеріали, виставлені на його особистому чи кафедральному віртуальному диску (це зручно з позиції його редагування та захисту з одного боку та зменшення навантаження на сервер, де розгорнута сама платформа). Основна перевага таких платформ – це можливість групового чи індивідуального запису студентів на курс, комунікація з ними на самій платформі (можна написати повідомлення і надіслати одразу всім слухачам курсу і вони прочитають його коли зайдуть у курс чи відкриють свою пошту), моніторинг за діяльністю студентів та їх саморефлексія, автоматизоване чи ручне (залежно від виту завдань та потреби) оцінювання з виставленням оцінок в електронний журнал.

Ми зовсім нещодавно провели опитування (до якого можете долучитися і Ви) серед наших викладачів кафедри. Були задані такі запитання та отримані різнопланові відповіді:

Виявилось, що найпопулярнішими платформами серед наших викладачів є Moodle і Classroom, хоча використовуються і курси, які стали відкриті для нашого університету завдяки нашим зверненням до адміністрацій цих ресурсів.

Додатково для комунікації використовується електронна пошта (нагадуємо, що повідомлення, надіслане в системі дистанційної освіти автоматично дублюється на електронну пошту), ресурси на віртуальному диску викладача та відео на YouTube.

Для бажаючих поекспериментувати із платформою Classroom, пропонуємо ознайомитись із інструкцією щодо створення дистанційного курсу (без жодних звернень до адміністратора) на сайті нашої кафедри.

Відповідаючи на запитання «Чи є потреба перейти на єдину платформу (на рівні кафедри, факультету, університету), щоб ні у студентів, ні у викладачів не було плутанини, що і де знаходиться; кому, коли і куди здавати; чи всі роботи перевірені, а оцінки виставлені в журнал?» більше половини респондентів дали ствердну відповідь (такою ми вважаємо, зокрема, й ту, що передбачає попереднє навчання студентів і викладачів працювати з обраною платформою).

Понад 70 % обрали для організації дистанційного навчання в університеті Moodle,

оскільки з нею поєднуються додаткові сервіси, які потрібні для роботи

Отож з огляду на потреби і студентів і викладачів надаємо гостьовий доступ до тренінгу "Створення дистанційних курсів на платформі Moodle". Для створення свого курсу Вам потрібно зареєструватись на нашому сервісі дистанційної освіти та написати лист адміністратору із запитом, де вкажете назву своєї кафедри та назву дистанційного курсу, який Ви бажаєте створити.

Студентка ІІІ курсу педагогічного факультету спеціальності «Початкова освіта» Валентина КАКАВА здобула перемогу у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2019/2020 н.р. зі спеціальності «Початкова освіта», який проходив на базі Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Цього року на конкурс було подано 84 наукові роботи з різних закладів вищої освіти України. За результатами конкурсу Валентина Какава зайняла ІІІ місце і нагороджена дипломом ІІІ ступеня з науковою роботою на тему «Формування особистості майбутнього вчителя початкової школи у процесі волонтерської діяльності»! Щиро вітаємо Валентину Какаву та її наукового керівника – кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії і методики виховання Надію Гринькову з перемогою!

Бажаємо міцного здоров’я, творчої наснаги, нових звершень та досягнень!

Дякуємо за гарний подарунок на 25-річчя кафедри теорії і методики виховання!

За ініціативи викладачів кафедри хореографії Елли та Дмитра Манелюків і підтримки Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами було укладено угоду про співпрацю з Елетренайським культурним центром (м. Електронай, Литва). У межах нової угоди передбачена співпраця за такими напрямами: академічна мобільність викладачів та студентів, здійснення мистецьких дослідницьких студій, проведення спільних семінарів, конкурсів, майстер-класів тощо. Першим кроком у реалізації запланованого є проведення міжнародного фестивалю "АRT DIALOGUE", організаторами якого стануть викладачі кафедри хореографії РДГУ (Елла Манелюк, Лариса Маркевич, Дмитро Манелюк). До міжнародної мистецької співпраці долучаться й студенти закладів-партнерів: РДГУ представлятимуть студенти кафедри хореографії Марина Новак (студентка 2 курсу бакалаврату) та Владислав Манелюк (студент 1 курсу магістратури). 

Наголошуємо, що під час карантину робота триває, а відтак - є можливість залучення міжнародних партнерів до співпраці. Просимо кафедри та факультети звертатися до Центру міжнародних відносин із пропозиціями. Ми, у свою чергу, готові запропонувати ЗВО-партнера та оформити усі необхідні документи (листи-звернення, договори, плани співпраці тощо).

Наш університет включено до переліку прогресивних закладів вищої освіти, які використовують метод кейсів у освітньому процесі на ресурсі https://casers.org. Використання бізнес-кейсів в освітніх програмах рекомендовано Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Ця платформа дозволяє представникам бізнесу та державного сектору організовувати кейси й залучати до вирішення студентів, випускників, світчерів, здобувачів, фрілансерів, галузевих фахівців та всіх охочих. Можна організувати кейси:

  • Реальні (Реальна ситуація і реальні дані)
  • Імітаційні (Реальна ситуація і змодельовані дані)
  • Вигадані (Змодельована і ситуація, і дані)

Тобто викладачі можуть запропонувати свої кейси для студентів одного чи декількох університетів з освітньою метою, однак на платформі представлені й реальні кейси від компаній, що працюють на ринку України.

Кейс-метод (англ. Case method, метод кейсів, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу) — техніка навчання, що використовує опис реальних економічних, соціальних і бізнес-ситуацій. Ті, що навчаються повинні досліджувати ситуацію, розібратися в суті проблем, запропонувати можливі рішення і вибрати найкраще з них. Кейси ґрунтуються на реальному фактичному матеріалі або ж наближені до реальної ситуації.

Навіщо навчати за кейс-методом?

Готовий практичний матеріал

Вам не потрібно придумувати та готувати завдання для студентів. Просто оберіть кейс на платформі та дайте його студентам на практичному занятті або замість реферату.

Мотивація студентів

Компанії часто пропонують цінні призи та стажування авторам найкращих рішень кейсів. Подарунки та можливості, які пропонує компанія, будуть мотивувати ваших студентів розробити найкраще рішення, а отже — старанно навчатися.

Збільшити працевлаштування студентів                  

Найкращих учасників компанії радо запрошують на стажування або роботу. Тому регулярна участь університету у кейс-чемпіонатах збільшує рівень працевлаштування студентів до компаній-лідерів індустрій.

Налагодження діалогу з бізнесом

Завдяки участі у кейсі ви можете спілкуватися з ТОП-менеджерами компаній та отримати їхні контакти для подальшої співпраці (запрошення на лекцію, організації практики для студентів).

Back to top