№
п\п
|
Навчальні дисципліни, запропоновані до вибору
|
Викладач
|
Семестр
|
Форма контролю
|
К-ть годин
|
Силабус
PDF
|
Всього
|
Лекції
|
Практ. заняття
|
Лаборат. заняття
|
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти «БАКАЛАВР»
|
ІІ курс –ДП-21, ДЛ-21, ДПЛ-21
|
1
|
Культура мовлення з практикумом з виразного читання
|
Шостак О.О.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
1
|
Сучасна дитяча література
|
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
2
|
Патріотичне і громадське виховання дошкільників у закладі дошкільної освіти
|
Шадюк О.І.
|
3
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
2
|
Наступність дошкільної і початкової освіти
|
Горопаха Н.М.
|
3
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
ДП-21
|
4
|
Корекційні технології у роботі з дітьми з ООП
|
Войтович О.В.
|
4
|
залік
|
90
|
|
|
30
|
 |
4
|
Арт-технології в інклюзивному навчанні
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
5
|
Психологія травмуючих ситуацій
|
|
4
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
5
|
Військова психологія
|
|
4
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
6
|
Тренінг розвитку soft-skills
|
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
6
|
Тренінг навичок психологічного відновлення
|
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
ДЛ-21
|
4
|
Корекційні технології у роботі з дітьми з ООП
|
Войтович О.В.
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
4
|
Арт-технології в інклюзивному навчанні
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
5
|
Логопедична гімнастика
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
5
|
Основи логопедичного масажу
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
6
|
Логоритміка з методикою викладання
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
6
|
Ігри в логопедичній роботі
|
Гаєвська А.В.
|
4
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
ІІІ курс – ДП-31, ДЛ-31, ДЛ-32, ДЛ-33
|
7
|
Основи екології
|
|
5
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
7
|
Правознавство
|
|
5
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
8
|
Безпека життєдіяльності
|
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
8
|
Основи охорони праці
|
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
9
|
Художня праця та основи дизайну
|
Янцур Л.А.
|
5
|
залік
|
90
|
12
|
8
|
10
|
 |
9
|
Декоративно-прикладне мистецтво
|
Янцур Л.А.
|
5
|
залік
|
90
|
12
|
8
|
10
|
 |
10
|
Методика навчання іноземної мови у закладі дошкільної освіти
|
Козлюк О.А.
|
5
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
10
|
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку
|
Маліновська Н.В.
|
5
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
11
|
Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з соціальним довкіллям
|
Марчук Г.В.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
11
|
Технології STEM-освіти дітей дошкільної освіти
|
Марчук Г.В.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
12
|
Дошкільна освіта в зарубіжних країнах
|
Дичківська І.М.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
12
|
Інклюзивна освіта
|
Колупаєва А.А.
Гаєвська А.В.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
13
|
Дошкільна освіта в зарубіжних країнах
|
Дичківська І.М.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
13
|
Імідж сучасного педагога
|
Шадюк О.І.
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
13
|
Історія світових цивілізацій
|
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
13
|
Цінності європейської цивілізації
|
|
6
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
ІV курс – ДПН-41, ДП-41, ДЛ-41
|
14
|
Педагогічна творчість
|
Козлюк О.А.
|
7
|
екзамен
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
14
|
Основи спеціальної педагогіки
|
|
7
|
екзамен
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
15
|
Економіка
|
|
7
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
15
|
Етика і естетика
|
|
7
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
16
|
Правознавство
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
16
|
Соціологія
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
17
|
Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті
|
Марчук Г.В.
|
8
|
екзамен
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
17
|
Основи Монтессорі педагогіки
|
Дичківська І.М.
|
8
|
екзамен
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
18
|
Теорія та методика співпраці з родинами
|
Шадюк О.І.
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
18
|
Тренінг батьківської ефективності
|
Косарєва О.І.
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
19
|
Філософія освіти
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
19
|
Історія української культури
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
20
|
Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти
|
Гумінська О.О.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
20
|
Основи хореографії
|
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
21
|
Інформатика з методикою навчання
|
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
21
|
Організація і управління у початковій школі
|
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
ДП-41
|
20
|
Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти
|
Гумінська О.О.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
20
|
Гра в закладі дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід
|
Козлюк О.А.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
21
|
Психологія особистості
|
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
21
|
Основи психотерпії
|
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
ДЛ-41
|
20
|
Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти
|
Гумінська О.О.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
20
|
Основи хореографії
|
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
21
|
Психолого-педагогічна діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади
|
Войтович О.В.
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
21
|
Організація роботи інклюзивно-ресурсних центрів
|
Войтович О.В.
|
7
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
ІІІ курс – ДЛ(с)-31
|
29
|
Діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади
|
Войтович О.В.
|
5
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
29
|
Організація роботи інклюзивно ресурсних центрів
|
Войтович О.В.
|
5
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
30
|
Логопедична гімнастика
|
Борисова О.О.
|
5
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
30
|
Основи логопедичного масажу
|
Борисова О.О.
|
5
|
залік
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
31
|
Логоритміка з методикою викладання
|
Борисова О.О.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
31
|
Ігри в логопедичній роботі
|
Гаєвська А.В.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
32
|
Корекційні технології у роботі з дітьми з ООП
|
Войтович О.В.
|
6
|
залік
|
90
|
|
|
30
|
 |
32
|
Арт-технології в інклюзивному навчанні
|
Борисова О.О.
|
6
|
залік
|
90
|
|
|
30
|
 |
33
|
Тренінг асертивності для осіб з порушеннями мовлення
|
Косарєва О.І.
|
6
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
33
|
Сенсорна інтеграція дітей з порушеннями мовлення
|
Федорова Н.В.
|
6
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти «БАКАЛАВР»
|
ІІ курс – Л-21
|
1
|
Наступність дошкільної та початкової освіти в інклюзивному просторі
|
Горопаха Н.М.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
1
|
Арт-технології в роботі з дітьми з ООП
|
Борисова О.О.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
2
|
Історія педагогіки
|
Дичківська І.М.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
2
|
Організація роботи інклюзивно ресурсних центрів
|
Войтович О.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
3
|
Дитяча практична психологія
|
|
|
залік
|
90
|
14
|
12
|
4
|
 |
3
|
Психокорекційні технології в роботі з дітьми з ООП
|
Войтович О.В.
|
3
|
залік
|
90
|
14
|
12
|
4
|
 |
4
|
Гігієна дітей та підлітків в системі спеціальної освіти
|
Гаєвська А.В.
|
3
|
залік
|
90
|
14
|
16
|
|
 |
4
|
Виховання інформатичної культури осіб з ООП
|
Павлюк Т.О.
|
3
|
залік
|
90
|
14
|
16
|
|
 |
5
|
Неврологічні основи логопедії
|
Джеджера О.В.
|
4
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
5
|
Логопедична гімнастика
|
Борисова О.О.
|
4
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
6
|
Образотворче мистецтво
|
Янцур Л.А.
|
4
|
залік
|
90
|
14
|
6
|
10
|
 |
6
|
Тренінг розвитку емпатії та професійних навичок
|
Войтович О.В.
|
4
|
залік
|
90
|
14
|
6
|
10
|
 |
7
|
Логоритміка з методикою викладання
|
Борисова О.О.
|
5
|
залік
|
90
|
14
|
10
|
6
|
 |
7
|
Ігри в логопедичній роботі
|
Гаєвська А.В.
|
5
|
залік
|
90
|
14
|
10
|
6
|
 |
8
|
Фізична реабілітація осіб з порушеннями мовлення
|
Юрчук О.І.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
8
|
Основи логопедичного масажу
|
Борисова О.О.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
10
|
4
|
 |
9
|
Основи нейрофізіології
|
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
9
|
Основи психосоматики
|
Косарєва О.І.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
10
|
Нетрадиційні логопедичні технології
|
Найда Р.Г.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
10
|
Виховання соціальної поведінки у дітей з ООП
|
Марчук Г.В.
|
5
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
11
|
Логодидактика
|
Шостак О.О.
|
6
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
11
|
Наступність дошкільної та початкової освіти в інклюзивному просторі
|
Горопаха Н.М.
|
6
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
12
|
Розвиток педагогічних здібностей
|
Руденко Н.М.
|
6
|
залік
|
90
|
14
|
16
|
|
 |
12
|
Імідж сучасного педагога
|
Шадюк О.І.
|
6
|
залік
|
90
|
14
|
16
|
|
 |
ІV курс – Л-41
|
13
|
Економіка
|
|
7
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
13
|
Етика і естетика
|
|
7
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
14
|
Психолого-педагогічна діагностика мовленнєвих порушень
|
Гаєвська А.В.
|
7
|
залік
|
90
|
10
|
8
|
12
|
 |
14
|
Основи психотренінгу осіб з порушеннями мовлення
|
Косарєва О.І.
|
7
|
залік
|
90
|
10
|
8
|
12
|
 |
15
|
Основи патопсихології
|
Войтович О.В.
|
7
|
залік
|
90
|
12
|
12
|
6
|
 |
15
|
Основи психотерапії
|
|
7
|
залік
|
90
|
12
|
12
|
6
|
 |
16
|
Технології STEM-освіти дітей з ООП
|
Марчук Г.В.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
16
|
Теорія та методика співпраці з родинами, що виховують дітей з ООП
|
Шадюк О.І.
|
7
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
17
|
Правознавство
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
17
|
Соціологія
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
18
|
Основи Монтессорі педагогіки
|
Дичківська І.М.
|
8
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
18
|
Технічні засоби навчання в спеціальній освіті
|
Гаєвська А.В.
|
8
|
залік
|
90
|
16
|
14
|
|
 |
19
|
Історія світових цивілізацій
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
19
|
Цінності європейської цивілізації
|
|
8
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти «МАГІСТР»
|
ІІ курс – МД-21
|
1
|
Етика професійного спілкування
|
Джеджера К.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
1
|
Психологія управління
|
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
2
|
Благополуччя дітей та педагогів : дієві інструменти та практики
|
Козлюк О.А
|
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
2
|
Профілактика та подолання професійного та емоційного вигорання
|
Войтович О.В.
|
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
3
|
Гендерний підхід в освіті і вихованні
|
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
3
|
Психологія екстремальних і кризових ситуацій
|
Косарєва О.І.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
4
|
Виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами
|
Руденко Н.М.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
4
|
Супровід родини ,що виховує дитину з ООП
|
Войтович О.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
5
|
Педагогічна спадщина та наукова школа професора Т.І. Поніманської
|
Марчук Г.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
5
|
Виховання обдарованих дітей
|
Горопаха Н.М.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
6
|
Альтернативні форми дошкільної освіти
|
Найда Р.Г.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
6
|
Методика дистанційної освіти
|
Джеджера К.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти «МАГІСТР»
|
ІІ курс – МЛ-21
|
1
|
Навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
|
Гурський В.А.
|
3
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
1
|
Діагностика та корекційна допомога дітям з особливими освітніми потребами
|
Найда Р.Г.
|
3
|
залік
|
90
|
16
|
8
|
6
|
 |
2
|
Фізична реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку
|
Юрчук О.І.
|
3
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
2
|
Теорія і технологія М.Монтессорі
|
Дичківська І.М.
|
3
|
екзамен
|
90
|
10
|
10
|
10
|
 |
3
|
Основи психокорекції та психогігієни дітей з порушеннями мовлення
|
Косарєва О.І.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
3
|
Профілактика емоційного вигоряння спеціального педагога
|
Войтович О.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
4
|
Педагогіка толерантності
|
Шалівська Ю.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |
4
|
Педагогічна конфліктологія
|
Джеджера К.В.
|
3
|
залік
|
90
|
20
|
10
|
|
 |